en dan ga je wegquote:Op donderdag 1 september 2005 20:39 schreef Gabry het volgende:
Ben extra vroeg weg gegaan met een groep want wouden spelletjes gaan doen![]()
Ik voel een orgie aankomen.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:40 schreef Gabry het volgende:
[..]
Het was wel vet, ik heb 1 andere jongen in mn klas![]()
Inderdaadquote:
Ik 2 waarschijnlijkquote:Op donderdag 1 september 2005 20:40 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik heb maar 5 meisjes in mijn klasquote:Op donderdag 1 september 2005 20:40 schreef Gabry het volgende:
[..]
Lelijkerds zijn paupers.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:50 schreef Snqqpy het volgende:
Ik heb allemaal lelijkerds in m'n klas.
Ik zou het niet weten ... ik ben nieuwquote:Op donderdag 1 september 2005 20:51 schreef brainster het volgende:
Is dat hip? Quoten en een smilie plaatsen als conflict meekijkt?
Typisch... Mohammeds zijn altíjd verdacht...quote:Op donderdag 1 september 2005 20:54 schreef brainster het volgende:
[..]
Wat dan wel? Het was wel erg verdacht hoor Mo.
quote:Op donderdag 1 september 2005 20:57 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Typisch... Mohammeds zijn altíjd verdacht...![]()
Ik mag hopen van niet zeg.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:58 schreef brainster het volgende:
[..]Dat is toch niet je echte naam?
In je profiel staat Maurice![]()
Rtl4 superquote:
whehehe egt te flauw. maarre ik ga me spullen zoeken voor de muziekles. ik is er weg van. lat0rzquote:
Veel plezier enzoquote:Op donderdag 1 september 2005 21:10 schreef B_BOY het volgende:
[..]
whehehe egt te flauw. maarre ik ga me spullen zoeken voor de muziekles. ik is er weg van. lat0rz
Ik ga m'n opa z'n as uitstrooien zaterdagquote:Op donderdag 1 september 2005 21:16 schreef Eix het volgende:
Ik zit n cadeau te verzinnen voor iemand die jarig is Zaterdag.![]()
-cocktailshakerquote:Op donderdag 1 september 2005 21:16 schreef Eix het volgende:
Ik zit n cadeau te verzinnen voor iemand die jarig is Zaterdag.![]()
Neh, dat word t niet.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:19 schreef Boeman het volgende:
[..]
-cocktailshaker
-bouquetreeksboek
IDDquote:Op donderdag 1 september 2005 21:20 schreef fokME2 het volgende:
Nuecken? Wat heb ik nou weer gemist?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |