quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
Editten?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:11 schreef Yankee_One het volgende:
Editten blijft lastig hè
YanKee_one The Yanks (360014) Verdedigen
Ligt eraan hoe oud die middenvelder is die je zoekt.. zoek je een jonge speler, dan moet je dat nu doen, een oudere speler kun je net zo goed volgend seizoen kopen..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:09 schreef Tomhoog het volgende:
Spammert.
Trouwens is het nog slim om nu nog een speler te kopen. Ik zoek namelijk een goede middenvelder. Kan ik beter wachten tot volgend seizoen of gewoon proberen te zoeken?
Ben al in 4 andere landen geweest.
Zoekt iemand nog een spits met goed als scoren? Staat voor een kleine prijs te koop![]()
Wat isser? Krijgen je spelers er vreemde namen van?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:17 schreef Johan-Derksen het volgende:
altijd leuk die oefenpotjes...
Fróði á Gørðunum (64051981) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, matig in vorm, geblesseerd (7 weken)
tja dat risico loop je in oefenpotjes, vorige week is mn spits naar de tyfus getraptquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:49 schreef KaheemSaid het volgende:
Maniack28 wat doe je nou????
Kristiansund (1ste VII.494) - Easthim (3de XI.1016) 3 - 4
Dat advieseert mij en het verliest van mijn trainingsteampje, het kan geen kant op.![]()
![]()
Maar ja hij schopt wel iemand van me compleet naar de tering, gemeen hoor![]()
Voormalig jeugdspeler van me op de lijst voor 4,5 mil. daarvan vang ik mooi 5%quote:Guido Finders (20125558)
23 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 35 590
Loon: 4 152 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: MaNo BK
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: uitstekend
Vleugelspel: wereldklasse Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
Nee. Wat dat betreft is het spel realistischquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:58 schreef KaheemSaid het volgende:
Mijn keepers zijn zwak en/of slecht in vorm, dus ik denk dat dat ook minder geworden is.
Kan ik vorm trainen?
Dat is zeker de oorzaak. Je kunt geen vorm trainen maar hoe harder je traint (betere coach, hoger percentage, meer assistenten e.d.) hoe beter dat voor je vorm is (en voor je inkomsten).quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:58 schreef KaheemSaid het volgende:
Mijn keepers zijn zwak en/of slecht in vorm, dus ik denk dat dat ook minder geworden is.
Kan ik vorm trainen?
OMGquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:00 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Voormalig jeugdspeler van me op de lijst voor 4,5 mil. daarvan vang ik mooi 5%
edit 6% zelfs
Damn wat heb jij een ranzige avatarquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:31 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Dat is zeker de oorzaak. Je kunt geen vorm trainen maar hoe harder je traint (betere coach, hoger percentage, meer assistenten e.d.) hoe beter dat voor je vorm is (en voor je inkomsten).
hehe, het scheelde toch weinig hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:11 schreef komrad het volgende:
foetre, het is vrij normaal dat je op het begin wel eens verliest hoor.
HT nog steeds niet helemaal lekker, vooral het uitdagen ivm de friendlies is vervelend.
Toen ik em verkocht goed pos, goed passen en goed vleugelspel 3,5 ster dacht ikquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:06 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
OMG
Wat was die toen die bij jou vertrok, weet je zijn stats nog?
Maar bijna is helaas niet helemaalquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:48 schreef Robar het volgende:
[..]
hehe, het scheelde toch weinig hoor
Ik vind dat ik trots op mijn uitschakeling mag zijn.
Dit was een finale waardig
Paralympic Tricycle Team - Robarka 3 - 2
Bekijk wedstrijd: HT Live
Datum: 24-08-2005 om 17:00
MatchID: 48485051
Stadion: Paralympic Revalidation Centre
Publiek: 2262
....wedstrijdverslag...Bijna het scenario waarmee Lorrie het tegen Nielzchse wel haalde
![]()
Bijna wel te verstaan
Zie, zo'n speler moet ik later dus pullen en dan opleiden tot een fenomenale vleugelquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:52 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Toen ik em verkocht goed pos, goed passen en goed vleugelspel 3,5 ster dacht ik
Tis maar een XI'erquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:54 schreef Cart_man het volgende:
Ja, is een leuke speler, maar je kan beter op zoek gaan naar 17 of 18-jarigen.
zelf gemaakt of heb je die ergens vandaan Lorrie??quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:18 schreef Lortnoc het volgende:
En....hoe is iedereen vooruit gegaan dit seizoen? Als ik naar de statistieken kijk toch een flinke progressie:
[afbeelding]
Van 160 naar 202 punten, da's toch een vooruitgang van 25%.
check de schaal van mijn grafiek ivm WO'squote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:45 schreef Verbal_Kint het volgende:
dames dames toch, wat een progressie![]()
zo moet t :![]()
[afbeelding]
whehe, ik heb nix gezegdquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:01 schreef komrad het volgende:
[..]
check de schaal van mijn grafiek ivm WO's![]()
zo moet het dus VK:
[afbeelding]
Idd, die van mij is pas zieligquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:02 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
whehe, ik heb nix gezegd![]()
en dat geldt geloof ik ook voor asspirine...
we rulequote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:53 schreef komrad het volgende:
trouwens opvallende dat de 352 spelers meer uit hun 'sterren' halen tov 532 counterhufters
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:19 schreef Lortnoc het volgende:
Dat was met HATSTATs ook al, middenveld telt namelijk dubbel. Maar goed def trainen is dan ook weer dé manier om veel sterren te krijgen natuurlijk.
je staat er bijquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:11 schreef Yankee_One het volgende:
Editten blijft lastig hè
YanKee_one The Yanks (360014) Verdedigen
natuurlijk mag je mooie avatar in de OPquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:01 schreef Uddel het volgende:
Trouwens.. mag mijn nieuwe avatar in de startpost?
Wat ga je doen in Groningen? Ik kreeg net te horen dat ik ben toegelaten tot Bedrijfskunde op de RUG.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:16 schreef JJHelder het volgende:
trug van een waanzinnig vette Keiweek (voor de nietwetenden onder de hattrickers: Introductie week van de stad Groningen voor alle studenten) nu wel helemaal kapot maar tog nog een friendly kunnen regelen dus training
Hehe... ik had mn def verneukt, alles op aanval gegooid en daarom 4 doelpunten tegen gekregen, anders had ik je ingemaakt, mn middenveld is veel beterquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:49 schreef KaheemSaid het volgende:
Maniack28 wat doe je nou????
Kristiansund (1ste VII.494) - Easthim (3de XI.1016) 3 - 4
Dat advieseert mij en het verliest van mijn trainingsteampje, het kan geen kant op.![]()
![]()
Maar ja hij schopt wel iemand van me compleet naar de tering, gemeen hoor![]()
Ook leukquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:21 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hehe, dat is een bekende ja...
Check ook eens het team Alles Anders.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | Danny Blackwell (56656013) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.] 19 jaar, matig in vorm, gezond Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider. Nationaliteit: Canada Total Skill Index (TSI): 1 060 Loon: 720 ¤/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: Flevo Rangers Waarschuwingen: 1 Fysiek: fit Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: uitstekend Passen: slecht Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig |
verkopen zeg ikquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:52 schreef Oldbie het volgende:
Ik popel om een speler te verkopen. Ik heb nu twee pontentiële winstmakers. Voor weinig gekocht en nu kunnen ze in principe de deur uit. Ik ben alleen niet helemaal zeker over deze:
[ code verwijderd ]
Als zijn positiespel nog een niveau stijgt brengt hij natuurlijk veel meer op. Ik ga eerst twee weken conditietrainen zodat dat ook een beetje op peil is.
Wat zouden jullie doen? Hij heeft nu alweer twee weken PM training gehad. De derde en vierde keer komen eraan.....
Code was ook erg moeilijk om alles netjes onder elkaar te krijgen....ik was gewoon benieuwdquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:05 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
verkopen zeg ik
is al 19 jaar, moet minstens 6 weken erbij trainen, das veel te lang, en hij is dan al 20
de moeite niet
quote volgende keer je speler, is mooier dan code en minder ruimte
met wat geluk moet die op goed conditie kunnen komenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:09 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Code was ook erg moeilijk om alles netjes onder elkaar te krijgen....ik was gewoon benieuwd
Verkopen dus.....nog 3 weken wachten. Dan is zijn conditie op peil en dan gaat hij de deur uit
Lorrie, je avatar blijftquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:19 schreef Lortnoc het volgende:
Dat was met HATSTATs ook al, middenveld telt namelijk dubbel. Maar goed def trainen is dan ook weer dé manier om veel sterren te krijgen natuurlijk.
Heeft gij ingelezen? Ik zal maar even een kort antwoord geven. Ja, je moet lang op dezelfde skill trainen. De linie die je traint (verdedigen = defs, positiespel = mids, scoren = aanval, wingers = wingersquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:07 schreef foetre het volgende:
Weer een nieuwe aankoop ben denk nu wel klaar voorlopig.
*blaat*
Trouwens dat trainen moet je dat lang op de zelfde skill trainen om beetje effect te krijgen??
hij mag er wezen jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:43 schreef Johan-Derksen het volgende:
Unto Palo wordt mn pareltje! Die gaat heel lang getraind worden... Wat een skatje he?
Dat is niet mn doel maar wel handig om dat achter de hand te houden indien nodig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:52 schreef komrad het volgende:
[..]
hij mag er wezen ja
trouwens je bent echt bezig de ultieme counter hufter te wordne met deze spelers of niet
nou idd liever niet, ik zit ook niet echt te worden op een tegenstander met een uitstekende aanvalsratingquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:52 schreef maniack28 het volgende:
Komrad... mag ik alsjeblieft niet in jouw competitie komen? Dan word ik hard genaaid door jou, want als je die plannetjes doorzet
ik moet zeggen dat ik het extra's dat ene formi brengt tov een uitstekend ook overschat heb, qua ratings doet het niet zo heel veel, maar ja ik speel maar met 3 MF dus dan kan je ook niet al te veel verwachten. Ik denk persoonlijk dat je 343 goed kan spelen met goede MF en aanvallers en zonder echt goede defs, win je het MF (en je aanval is dus goed) dan win je de wedstrijd lijkt me. Dit gaat natuurlijk niet op tegen de grumpeys van deze wereld die je MF afmaken en ook nog een een defrating hebben waar jouw spitsen niets mee kunnenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:55 schreef maniack28 het volgende:
Ik ben overigens nog steeds aan het twijfelen. Er moet wat aan mijn middenveld gebeuren, maar heb nu geen geld om te spenderen. Ik heb nu 4 inner mids. 1x formi/zwak, 2x uitstekend/zwak en 1x goed/goed. Ik dacht nu... als ik 1 uitstekend en die goed verkoop, kan ik een formi aanschaffen. Echter heb ik dan maar 3 im, kan dus niet met goed fatsoen 3-5-2 spelen, mocht dat een keer nodig zijn.. en ik heb dan geen reserve meer voor het middenveld. Wat te doen?
iedereen blijft dat zeggen, maar theoretisch kan het MITS:quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:59 schreef Johan-Derksen het volgende:
komrad: ik hoop dat je me overtuigd van het tegendeel, maar 5-2-3 lijkt me volkomen kansloos.
Je kan er niet mee counteren want het verschil in midfield is veel te groot. En normaal spelen kan al helemaal niet.
Nogmaals, ik wens je succes, maar ik neem nu vast aandelen in je lievelingsmerk zakdoekjes.
Aan mn defs wil ik ook niks veranderen, heb 2x goed en 2x uitstekend def en haal daarmee matig (zeer laag) defratings en dat vind ik voldoende. Allen het middenveld, daar zit ik dus mee, dat moet omhoog. Met 3-5-2 kan ik mooie mf ratings halen, maar dat speel ik niet, ik speel 3-4-3. Wat ik ook kan doen is die goed/goed verkopen en daarvoor een formi kopen (maar dan moet ik nog wel ff doorsparen). Dan is het verschil waarschijnlijk wel aanzienlijk (dan heb ik 2x formi en 2x uitstekend waarvan eentje to the middle kan spelen en ik dus op centrumaanval ga spelen).quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:59 schreef komrad het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik het extra's dat ene formi brengt tov een uitstekend ook overschat heb, qua ratings doet het niet zo heel veel, maar ja ik speel maar met 3 MF dus dan kan je ook niet al te veel verwachten. Ik denk persoonlijk dat je 343 goed kan spelen met goede MF en aanvallers en zonder echt goede defs, win je het MF (en je aanval is dus goed) dan win je de wedstrijd lijkt me. Dit gaat natuurlijk niet op tegen de grumpeys van deze wereld die je MF afmaken en ook nog een een defrating hebben waar jouw spitsen niets mee kunnen
ja dat is idd een alternatief, maar daar blijft de vraag of ik met 3 of 2 inners moet gaan spelen. Die keeper staat hoop op mijn verlanglijstje omdat ik dan mijn defratings kan handhaven/verbeteren en dat is toch de basis van de counter. MF is wel erg schraal idd maar ja, ik kan iig nog 1 of 2 inners verkopen dus dat levert weer 200k opquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:00 schreef Verbal_Kint het volgende:
komrad, ik zou echt beginnen met je middenveld te versterken, vooral als weg wilt komen uit de VI. je hebt nu max formi, lang niet genoeg. verder heb je al een briljant spits. ik zou die 2.6 miljoen dus steken in een briljante middenvelder (krijg je voor zo'n 1.5-2 miljoen). voor t geld wat je overhebt nog ff doorsparen voor nog een >outstanding middenvelder. je verdediging is meer dan goed genoeg met drie briljantjes, daar heb je misschien niet eens een sterke keeper voor nodig. je zou er zelfs aan kunnen denken geen nieuwe of een minder sterke nieuwe keeper aan te schaffen en van dat geld wat over is + het geld wat over is van die 2.6 miljoen nog een middenvelder te kopen. misschien kun je nog wat meer geld vrijmaken door een van je solid of excellent middenvelders te verkopen.
suc6!!
Komrad, wat ik zelf van plan ben is doortrainen. Je zal het eerste seizoen toch niet promoveren ofzo.... belangrijkste is dat je in VI blijft. Hoe minder geld je steekt in versterking, hoe meer je steekt in trainees en hoe meer winst je dus maakt. Later kan je altijd gaan voor versterkingen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:02 schreef komrad het volgende:
[..]
iedereen blijft dat zeggen, maar theoretisch kan het MITS:
je def heeel veel beter is dan de aanval van de tegenstander
je counterrating magnificent+ is
en ja aanval uber is
dus voor mij gaat het niets worden idd
maar ik wil het gewoon een wedstrijdje proberen
nog 1 ding wat zou je me adviseren, doortrainen of nu investeren? (mijn ratings heb ik gepost) graag ook een mening over het MF aangezien jij daar ook problemen mee gehad hebt
ik denk dat dit helemaal van je tegenstander af gaat hangen, als je het met 3 inners kan winnen kan die vleugelaanval rating je ook erg helpen. Ik weet eigenlijk niets van MF dus ik kan je daar ook niet in adviserenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:03 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Aan mn defs wil ik ook niks veranderen, heb 2x goed en 2x uitstekend def en haal daarmee matig (zeer laag) defratings en dat vind ik voldoende. Allen het middenveld, daar zit ik dus mee, dat moet omhoog. Met 3-5-2 kan ik mooie mf ratings halen, maar dat speel ik niet, ik speel 3-4-3. Wat ik ook kan doen is die goed/goed verkopen en daarvoor een formi kopen (maar dan moet ik nog wel ff doorsparen). Dan is het verschil waarschijnlijk wel aanzienlijk (dan heb ik 2x formi en 2x uitstekend waarvan eentje to the middle kan spelen en ik dus op centrumaanval ga spelen).
Beter plan?
Klopt, maar ik heb een goeie winger waarmee ik ook via 1 kant kan aanvallen. Op het moment zit mijn team zo in elkaar dat ik en centrumaanval kan spelen en via 1 wing kan aanvallen. Dus in dat opzicht zit het wel goed... alleen dat klote middenveld....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:06 schreef komrad het volgende:
[..]
ik denk dat dit helemaal van je tegenstander af gaat hangen, als je het met 3 inners kan winnen kan die vleugelaanval rating je ook erg helpen. Ik weet eigenlijk niets van MF dus ik kan je daar ook niet in adviseren
ik heb het geld dus niet maar kan het vrijmaken. Aan de andere kant vraag ik me af of het rendement nu juist niet gaat toenemen van wonderbaarlijk naar wereldklasse bv.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:06 schreef Johan-Derksen het volgende:
Daar heb ik al antwoord op gegeven, ik weet niet wat jij haalt qua rating in combinatie met pic of mots of zo... Ik kan me voorstellen dat je inderdaad in het midfield investeert, zoals VK zegt... Maar alleen als dat nodig is, omdat je midfield niet VI-waardig zou zijn.
Ik denk dat dit een mooi moment is voor investeren... Je hebt de knaken om te investeren en het seizoen wat stabieler te beginnen dan wanneer je het zo zou laten.
Dat is echt te laag Komrad... hoeveel mag het schelen? 1 niveau maximaal toch? Van wat ik gezien heb ligt de MF-rating in VI rond de zwak (laag), dan zou jij dus slecht (hoog) moeten halen en volgens mij heb je dan zeker wel 3 uitstekend IM nodig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:09 schreef komrad het volgende:
[..]
ik heb het geld dus niet maar kan het vrijmaken. Aan de andere kant vraag ik me af of het rendement nu juist niet gaat toenemen van wonderbaarlijk naar wereldklasse bv.
MF ratings heb ik gepost maar dit zijn gewoonweg slecht te noemen, we hebben het over een waardeloos (laag) MF met 2 inners
haha, dus 3 inners sowieso, dan kom ik op slecht heel laagquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:13 schreef Johan-Derksen het volgende:
waardeloos laag betekent minder dan 4 punten in een seizoen.
Degradatie dus...
Al heb je een mytische counteraanval, je redt het dan echt niet.
dank je, dat had ik nog niet gezienquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:28 schreef Verbal_Kint het volgende:
trouwens respect komrad voor je trainees
Zal ong voor 2 milj de deur uitgaan, ik ga hem laten aflopen tijdens de P/D duelsquote:Cristian Meli (50923105)
20 jaar, goed in vorm, gezond
Een populair persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 6 150
Loon: 960 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Azzez
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: goed
ja, als je aanval al een briljante spits heeft, kun je goed CA'en met 3 IM spelen. zo hoe ik t zie is t vooral je middenveld dat versterking nodig heeft. met die defensive en aanval redt je het goed in de VIquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:27 schreef komrad het volgende:
[..]
haha, dus 3 inners sowieso, dan kom ik op slecht heel laag
trouwens joralf ik heb al een formi en 2 uitstekends
ow OKquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:50 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
hehe, je reactie op lortnocs vermeende homo-logo
ik zit je wat te stangen![]()
ik vind een zwak hoog aanval ook niet allesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:55 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ja, als je aanval al een briljante spits heeft, kun je goed CA'en met 3 IM spelen. zo hoe ik t zie is t vooral je middenveld dat versterking nodig heeft. met die defensive en aanval redt je het goed in de VI
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:56 schreef Robar het volgende:
[..]
ow OK![]()
Dacht ff dat je het serieus bedoelde
De grote robar een bekrompen mannetje....., ik dacht het niet
MF ratings in mijn league zo ongeveer zwak laag ja, of poor (very) high (dat is slecht in NL's?). ja zeker een briljant erbij, plus die formi en een uitstekend is dat een goed beginquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:59 schreef komrad het volgende:
[..]
ik vind een zwak hoog aanval ook niet alles
maar tell me wat heb ik ongeveer nodig aan MF ratings ook mee te kunnen, zwak laag?
met 3 inners zou dat (denk ik) betekenen 1 outstanding/briljant erbij en 1 excellent dumpen. wat gaat me dat kosten?
staat allemaal letterlijk bij About Hattrick -> Rules -> 11. Tactics.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:08 schreef Robar het volgende:
Mensen vraagje, hoe werkt pressievoetbal . .
Wanneer gebruik je dat en wat doet het als je tegenstander dat dus gebruikt?
Hoe zorg je dat je team ingesteld staat voor pressievoetbal? (niet dat ik dat wil doen, maar ik ben erg nieuwsgierig)
Ik bedoelde qua opstelling jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:12 schreef nicomart het volgende:
dat gebruik je (volgens mij) als je tegenstander een stuk sterker is als jij en je wil gokken op een 0-0.. met pressievoetbal zorg je er in principe voor dat beide teams niet aan voetballen toekomen.
Hiervoor heeft heel je team zo veel mogelijk conditie nodig.
Je zorgt er voor dat je team ervoor ingesteld is door net al bij countervoetbal dat keuzemenutje op pressievoetbal te zettenOf bedoelde je in welke opstelling ofzo?
Als je wil zien hoe het eruit ziet in een wedstrijd moet je zondag mijn wedstrijd maar bekijken
Kheb momenteel nog maar 1,1 miljquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:09 schreef komrad het volgende:
1.5M dat is dus precies wat mijn def moet opleveren, kan precies dus behalve dat het me een keeper kost, lastige overweging. Ik wil eigenlijk liever met een winger spelen maar als ik je zo hoor is dat niet haalbaar.
Ik kan dan ook mijn defs doortrainen aangezien ik met de verkoop nog 10 trainees heb. ik ga maar eens een MF listen als ik dit besluit te doen.
Assp, ga je een bod doen of heb je geen geld?
Nico, grote oprichter, hoi
ik heb hem gisteren gelist voor 1.5M dus niets meer aan te doen sorryquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:18 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Kheb momenteel nog maar 1,1 milj
achja, dan maar op zoek naar een anderequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:19 schreef komrad het volgende:
[..]
ik heb hem gisteren gelist voor 1.5M dus niets meer aan te doen sorry
Ooh qua opstelling?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:16 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik bedoelde qua opstelling ja
Wat kun je daar tegen doen en wat als een veel zwakkere tegenstander dat dan gebruikt tegen jou? Hoe kun je je daar tegen wapenen? Ik weet namelijk bijna zeker dat mijn tegenstander het gaat gebruiken en eerder heb ik al van een ander team verloren die dat gebruikte, terwijl ik veel sterker was.
Heb je het nooit eerder gebruikt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ooh qua opstelling?Ach ik dacht laat ik zo volledig mogelijk zijn
Ja qua opstelling maakt het niet veel uit. Ik gebruik het in de 5-4-1 variant, maar het gaat eigenlijk alleen maar om je conditie.
Hoe je je er tegen moet wapenen?? Geen flauw idee, ik ga het aanstaande zondag gebruiken, maar hoe je pressievoetbal kan verslaan zou ik eigenlijk niet weten![]()
Het gaat dus ook om de totale verdedig-capaciteiten van je hele team..quote:Pressievoetbal
De tactiek "Pressievoetbal" betekent dat al je spelers proberen hun tegenstanders onder druk te zetten en het iets belangrijker vinden om te voorkomen dat de tegenstander een aanval kan opzetten, dan om zelf iets op te bouwen. Het resultaat is dat het totaal aantal mogelijke kansen in de wedstrijd wordt gereduceerd. Dit zal uiteraard ook zijn invloed hebben op jouw mogelijkheden om kansen te creëren.
Het nadeel aan deze tactiek is dat je spelers hun conditie sneller dan normaal verbruiken.
Twee dingen vergroten aanzienlijk je kans om het aantal aanvallen in de wedstrijd daadwerkelijk te laten afnemen: De totale verdedigende vaardigheid van al je spelers (inclusief aanvallers, uitgezonderd de keeper). Als een speler "krachtig" is, zal zijn verdedigende kwaliteit wat dit aangaat dubbel meetellen.
Daarnaast wordt de conditie meegerekend als het gaat om de "pressievaardigheid" van een speler. Hoe vermoeider een speler is, des te minder hij in staat is om pressie uit te oefenen op zijn tegenstanders. Zoals altijd heeft een speler met een uitstekende conditie (of hoger) genoeg conditie om niets van zijn vaardigheid te verliezen tijdens de wedstrijd (althans, niet door vermoeidheid). Zodra de pressievaardigheid wordt berekend, wordt er, net als altijd, voor elke speler een ervaringsbonus meegerekend.
Zodra een potentiële kans teniet wordt gedaan door één van de teams, omdat deze de pressietactiek gebruikt, zal dit worden weergegeven in het wedstrijdverslag. Je zal echter nooit weten welk team een kans zou hebben gekregen.
Het is best mogelijk dat beide teams pressievoetbal spelen. Het effect van het reduceren van kansen is cumulatief en gemiddeld genomen wordt het aantal "verloren kansen" verdubbeld.
tegen de goede prijs wil ik hem wel verkopen hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:26 schreef nicomart het volgende:
godverredomme de tering lekker komrad.. heb dr geen andere woorden voor
Hij levert nu al 4 miljoen op....quote:Micha Kusters (56152172)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Total Skill Index (TSI): 11 040
Loon: 1 680 ¤/week
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: briljant Spelhervatting: zwak
vedorie? Zit tie al bij de U20?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:45 schreef One_conundrum het volgende:
Scoren +1
[..]
Hij levert nu al 4 miljoen op....
gaat die niet voor de U20 of zo met die bijstat?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:45 schreef One_conundrum het volgende:
Scoren +1
[..]
volgend seizoen dus 2 niveau stijgingenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:45 schreef One_conundrum het volgende:
Scoren +1
[..]
handige sitequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:01 schreef One_conundrum het volgende:
en die coach van u20 heeft 5 pagina's met mogelijke internatnioalsdhaga,
http://www.dutchstats.nl/?option=players
lijkt me nogal veel, maar ik ken niks van aanvallers...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:00 schreef FortunaHome het volgende:
Ik heb beetje advies nodig.
Ik heb op dit moment 3 miljoen op de bank en een speler te koop staan:
José Berjillos
TSI = 8 080, 25 jaar, zwak in vorm
Heeft zwak ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]
Positiespel: uitstekend Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: zwak
Ik hoop dat ik hem niet te hoog heb staan.
Dus als het beetje mee zit heb ik dik 4.5 miljoen te besteden...
dacht zelf aan een super aanvaller...
iemand tip?
Teamid: 209913
Een 19 jarig met uitmuntend scoren en matig passen = 1,5 mil.. dus ietswat veel wel ja... maar met een beetje geluk!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:00 schreef FortunaHome het volgende:
Ik heb beetje advies nodig.
Ik heb op dit moment 3 miljoen op de bank en een speler te koop staan:
José Berjillos
TSI = 8 080, 25 jaar, zwak in vorm
Heeft zwak ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]
Positiespel: uitstekend Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: zwak
Ik hoop dat ik hem niet te hoog heb staan.
Dus als het beetje mee zit heb ik dik 4.5 miljoen te besteden...
dacht zelf aan een super aanvaller...
iemand tip?
Teamid: 209913
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:13 schreef Ruudt het volgende:
Heb een logo gemaakt voor Oldbie
[[url=http://img368.imageshack.us/img368/5025/flevorangers5dt.th.jpg]afbeelding][/URL]
Heb je die ook zonder Div X.120 champion? Een beetje vreemd om na 7 seizoenen als ik al VI (ik roep maar wat) speel en dat die tekst er nog in staatquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:13 schreef Ruudt het volgende:
[[url=http://img368.imageshack.us/img368/5025/flevorangers5dt.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:36 schreef Ruudt het volgende:
Die tekst verander ik per seizoen, heb het logo ook zonder als je dat perse wil..
Wij Feyenoorders vallen onze oud spelers niet afquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:27 schreef nicomart het volgende:
wat een afgrijselijk logo.. Waarom wil je ook een logo met een spurs speler erop?
Das in elke stadion in NLquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:36 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Wij Feyenoorders vallen onze oud spelers niet af
Kiprich is nog steeds vreselijk populairPi-air krijgt nog steeds applaus in de kuip
![]()
Moet je eens zien wat er gebeurt als Seedorf in de arena komt![]()
http://www.rembrandt.net/hattrick/quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:13 schreef Oldbie het volgende:
Is er een manier om te weten te komen in welke league ik volgend seeizoen terecht kom? Kan ik alvast wat tegenstanders bekijken
wth, hoe kom jij aan zo'n spelerquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:49 schreef foetre het volgende:
wat er me nou is gebeurd
ik had me sterspeler te koop gezet voor een giga bedrag hebben ze eroverheen geboden
590.000 euro voor een XI speler.Gekocht door een 4e klasser.
Jelle Knaven (74516277)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Snel
Total Skill Index (TSI): 2 730
Loon: 840 ¤/week
Eigenaar: Foekje
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: uitstekend
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
ik heb dit team nog geen week en nu al zulke verkopen super relaxed
of was het een stomme zet?
Is zijn leiderschap niet goed genoeg voor een potentiële trainer?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:57 schreef JJHelder het volgende:
als gabrich ooit weer in de arena komt klap ik ook (Y)
on topic, net een formidabele middenvelder van 31 gekocht met uitstekend ervaring en aardige bijstats, gelijk aanvoerder en set pieces man en kan ook nog long shot en head events hebben. kan nog wel een seizoen mee, daarna wil ik waarschijnlijk positiespel gaan trainen dus kan ie weer weg
JJquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:57 schreef JJHelder het volgende:
als gabrich ooit weer in de arena komt klap ik ook (Y)
on topic, net een formidabele middenvelder van 31 gekocht met uitstekend ervaring en aardige bijstats, gelijk aanvoerder en set pieces man en kan ook nog long shot en head events hebben. kan nog wel een seizoen mee, daarna wil ik waarschijnlijk positiespel gaan trainen dus kan ie weer weg
MatchID: 39746907quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:32 schreef Robar het volgende:
Heb je het nooit eerder gebruikt?
Ik gebruik Hattrick Organizer en daarin kun je zien wat je tectiekvaardigheid is, maar ik kom nooit hoger dan matig,(ik wilde eens kijken wat er nou voor nodig is) terwijl ik mijn opstelling in 5-4-1 zet, alle spelers uitstekend en zelfs formidabel conditie hebben, een aantal middenvelders als bijstat verdedigen heeft. Ik niet snap nie . . !
Hoe kom ik aan hem?Hij zat al in me team toen ik die kreeg afgelopen dinsdag heb hem 1 klasse beter getrained(verdedigen).quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:15 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
wth, hoe kom jij aan zo'n speler
Dus jij hebt als een 11de klasser als 590k verdiend door een speler te verkopen...
ok, jij gaat het op deze manier wel redden, je kan mss al een team samenstellen dat goed genoeg is om in de VIII te handhaven
Denk niet dat je dan voorlopig versterking nodig hebt, je basisteam heeft (9*2,5)+(2*3.5)=29,5 sterren. Lijkt me ruim voldoende voor XI & X. Je kan beter wat aankopen doen om je selectie wat breder te maken (ivm schorsingen/blessures) en de rest steken in trainees. Koop een reeks 17/18 jarige goed defs en train ze lekker 1 of 2 levels omhoog, leveren ze je weer meer geld op. Tegen de tijd dat je lekker hebt lopen cashen zit je waarschijnlijk al in IX. Dan ben je miljonair en bouw je een team op wat door kan stoten naar VI/VII.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 06:49 schreef foetre het volgende:
[..]
Hoe kom ik aan hem?Hij zat al in me team toen ik die kreeg afgelopen dinsdag heb hem 1 klasse beter getrained(verdedigen).
Maar nu wil ik dus voor 600.000 spelers gaan kopen.
Nu zit ik te twijfelen wat het slimst is of gewoon 11 spelers ervan kopen of 4 gerichte aankopen elke linie 1 versterking.Ik heb momenteel allemaal 2,5 ster spelers in me basis team met 2 uitschieters van 3,5 ster.
B'tje jammer van het logo..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:13 schreef Ruudt het volgende:
Staat inmiddels voor 1,3M te koop.. verstandig?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:32 schreef Uddel het volgende:
M'n stijgertje van vandaag:
Rob Craddock (46816586) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Oceania
Total Skill Index (TSI): 4 970
Loon: 1 032 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Uddel
Waarschuwingen: 2
Positiespel: formidabel Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
als je net begonnen bent kan je je beter richten op 18 jarige met goed verdedigen, en er daar 2 van kopen. Deze kosten maar 80k per stuk, soms zelfs minder.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:55 schreef foetre het volgende:
Maar wat zal ik max betalen voor een 17 jarige met alleen verdedigen goed en slechte vorm.
ben met 150.000 gestopt.Of had ik dieper in de buidel moeten tasten?
Een speler die nu 17 is is over enkele weken al 18, zorg dus dat je niet teveel betaald. Spelers mogen natuurlijk bijstats hebben, een goed def met een leuke stat in passen brengt veel meer op straks dan een kale def, de prijs is echter wel dat ie ook duurder is in aanschaf. Dat moet je zelf dus afwegen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:13 schreef foetre het volgende:
Ok thnx heb ff gekeken op ze sterkst heb ik 29 sterren.
Hoe groot moet je selectie ongeveer zijn?want volgens mij als je selectie te groot is worden ze niet goed getraind.
En die 17/18 defs als ze alleen goed verdedigen hebben?of moeten ze meerdere qualiteiten hebben
zoals passing en positie en voor wat voor max bedrag moet je ze kopen onder de 50000 en maakt de tsi nog uit?
En wanneer moet ik ze kopen nu of begin volgend seizoen omdat ze dan natuurlijk weer jaar ouder zijn
Haha met voetbal zeggen ze altijd geluk moet je afdwingenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:11 schreef ASSpirine het volgende:
Damn foetre, je hebt wel enorm veel geluk gehad met je speler
Als ik zo'n geld had toen ik begon was het me wel makkelijker geweest
ik hoop toch niet dat je hem in geval van optie 2 nog door gaat trainen he?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:57 schreef The_Hives het volgende:
wat is verstandiger: een 18 jarige nét uitmuntend PM-er nu verkopen, of een 19 jarige uitmuntend pm-er aan het begin van volgend seizoen?
nope helaas, slechts waardeloos leiderschapquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:00 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Is zijn leiderschap niet goed genoeg voor een potentiële trainer?
das nog geen antwoordquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:17 schreef komrad het volgende:
Handel
psst heb je nog niet een def/SP nodig?
niet verkapte transfer ad
John Hargrave (37736600)
20 years, solid form, bruised, but playing
I speak English!
A controversial person who is balanced and dishonest.
Has wretched experience and inadequate leadership abilities.
Nationality: Oceania
Total Skill Index (TSI): 1 950
Wage: 912 �/week including 20% Bonus
Owner: vintage fc
Warnings: 2
Injuries: Bruised
Stamina: inadequate Goaltending: disastrous
Playmaking: poor Passing: wretched
Winger: poor Defending: formidable
Scoring: weak Set Pieces: mythical
ik heb zelf een wel wat grotere selectie, rond de 25 (incl. druipers/ 10 trainees/basiself + wat reserves). ik ben graag niet afhankelijk van vorm en/of blessures en vind het prettig wat te kunnen varieren met opstelling en formatie. maar... daar kan over gediscussieerd worden, of niet grumpquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Stel een leuke selectie samen van 17-20 spelers (11 basis spelers (5-4 trainbare defs), 5 woensdag trainees en enkele invallers) en dwing jezelf niet tot snelle aankopen.
nu heb je wel genoeg geadverteerd hequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:27 schreef komrad het volgende:
Hives, ik weet niet wat qua prijs het beste is, kan je beter qyn vragen als MF/markt goeroe, maar heb je interesse in Hargrave? hij loopt morgen af, vraagprijs 1.5M
quote:
had je er meerdere danquote:
Jij maakte er meervoud van...quote:
Ik zal em eerst voor 2 milj proberen te verkopen, maar JJquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:19 schreef JJHelder het volgende:
[..]
nope helaas, slechts waardeloos leiderschap
heb je winger gezien asspirine, mooie, maar je zou em beter tot briljant doortrainen nog, dat is meer een verkoop niveau dan dat uitmuntend dat is
omfg hilarischquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:48 schreef Verbal_Kint het volgende:
Wat naampjes voor de Max-Phillip Freiherr Spiegel von und zu Peckelsheim-award
heb geen idee of ze nog allemaal actief zijn, heb t lijstje ergens in n forum gevonden
Namen
Speler met ID 74958841 is voor het laatst gezien op de golfbaan. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij.quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:02 schreef Verbal_Kint het volgende:
Player with ID 74936818 was last seen playing golf. His days of glory are clearly over.![]()
Jezus wat een kuthoer, laat die vent lekker dood gaan ofzo,..quote:Ernesto Blaauboer (74959716)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die kalm en oneerlijk is.
Total Skill Index (TSI): 150
Loon: 517 ¤/week
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Maduro kan je beter opstellen dan Schreuderquote:Op zondag 28 augustus 2005 08:52 schreef Cart_man het volgende:
Vraagje: Wie kan je het best opstellen, iemand met laag TSI en goed vorm of iemand met hoog TSI en een slechte vorm....
Niet doenquote:Op zondag 28 augustus 2005 09:00 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Maduro kan je beter opstellen dan Schreuder
ik moet er toch iets van maken, maar ff serieus 75k of zo?quote:Op zondag 28 augustus 2005 09:21 schreef The_Hives het volgende:
ja, heel handig die conditie voor een spits
quote:Albertus van Loon
TSI = 670, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider [Onvoorspelbaar]
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
Wat zegt Transfervergelijking?quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:18 schreef Uddel het volgende:
En m'n YP:
Ronnie van Bavel (74985875) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en rechtvaardig is.
Specialiteit: Krachtig
Total Skill Index (TSI): 900
Loon: 748 ¤/week
Eigenaar: FC Uddel
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Staat op 224k momenteel, je kan er nog een uur lang op biedenquote:Lion Bijker (57751709)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Total Skill Index (TSI): 2 690
Loon: 800 ¤/week
Eigenaar: Azzez
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: redelijk
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:18 schreef ArTiC het volgende:
Ik had een Hives...matig def, 19jr...ontslagen dus
ID Datum Total Skill Index (TSI)/quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:35 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Wat zegt Transfervergelijking?
Misschien ben ik wel geïnteresseerd
Weet je waar ik om moet janken?quote:Op zondag 28 augustus 2005 16:43 schreef The_Hives het volgende:
[..].
eigenlijk moet ik om die uitdrukking janken![]()
Tevens ga ik tegen de nummer 1 thuis, dus dat wordt een volle bak. Er staat niets op het spel, ik promoveer niet en blijf dus in mn huidige divisie als de nummer 3.quote:Hildio van Campen [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 70, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Jep, heb een standaard opstelling maar heb wat spelers verkocht dus die staan er niet meer in.quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:01 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Des te kanslozer de actie eigenlijk
kzou zeggen, pleur em voor een milj erop en ik bied directquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:42 schreef komrad het volgende:
mijn SP mannetje is niet verkocht voor 1.5M iemand een idee wat hij echt waard is??
20 jaar formidable def, mytical SP
kan je ook 1.3 bieden, want dan hebben we een dealquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:22 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
kzou zeggen, pleur em voor een milj erop en ik bied direct
En verder zou ik het niet weten, ken de prijzen voor spelers met een hoge SP niet
mn 26 competitiewedstrijden achter elkaar gewonnen gewoon weg.... wel sterrenrecord, 37,5*quote:BMZS'75
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: waardeloos (zeer hoog)
Rechterverdediging: matig (heel laag)
Centrale verdediging: zwak (hoog)
Linkerverdediging: slecht (zeer hoog)
Rechteraanval: zwak (laag)
Centrale aanval: redelijk (hoog)
Linkeraanval: matig (laag)
Kristiansund
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: Wedstrijd van het seizoen
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: slecht (laag)
Rechterverdediging: zwak (heel laag)
Centrale verdediging: zwak (laag)
Linkerverdediging: slecht (hoog)
Rechteraanval: goed (hoog)
Centrale aanval: uitstekend (heel laag)
Linkeraanval: zwak (laag)
1,25quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:43 schreef komrad het volgende:
[..]
kan je ook 1.3 bieden, want dan hebben we een deal
Maar zij gaan niet tot div X (divXquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:29 schreef Lortnoc het volgende:
nl.alltidhattrick.org gaat ook promotie / degradatie tabellen maken nu onze rembrand vriend het af laat weten. Ideaal
Rembrandt doet het niet meer?quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:29 schreef Lortnoc het volgende:
nl.alltidhattrick.org gaat ook promotie / degradatie tabellen maken nu onze rembrand vriend het af laat weten. Ideaal
Hij is op vakantiequote:
quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:00 schreef Robar het volgende:
[plaatje]
Ik zal hem binnenkort even toevoegen aan de OP image, kan ik niet vanaf hier waar ik hem ff gemaakt heb . . .
Iemand nog een antwoord op mijn vraag een stukje hierboven?
wat bij rembrandt staat is bijgewerkt tot wedstrijd 12, en dus compleet nietszeggendquote:Op maandag 29 augustus 2005 11:46 schreef ASSpirine het volgende:
als ik zo bij rembrandt zie dan lijkt het een actieve divisie te zijn met enorm zware tegenstanders...
Mijn doelstelling is nu al handhaving, en het is nodig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |