staat allemaal letterlijk bij About Hattrick -> Rules -> 11. Tactics.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:08 schreef Robar het volgende:
Mensen vraagje, hoe werkt pressievoetbal . .
Wanneer gebruik je dat en wat doet het als je tegenstander dat dus gebruikt?
Hoe zorg je dat je team ingesteld staat voor pressievoetbal? (niet dat ik dat wil doen, maar ik ben erg nieuwsgierig)

Ik bedoelde qua opstelling jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:12 schreef nicomart het volgende:
dat gebruik je (volgens mij) als je tegenstander een stuk sterker is als jij en je wil gokken op een 0-0.. met pressievoetbal zorg je er in principe voor dat beide teams niet aan voetballen toekomen.
Hiervoor heeft heel je team zo veel mogelijk conditie nodig.
Je zorgt er voor dat je team ervoor ingesteld is door net al bij countervoetbal dat keuzemenutje op pressievoetbal te zettenOf bedoelde je in welke opstelling ofzo?
Als je wil zien hoe het eruit ziet in een wedstrijd moet je zondag mijn wedstrijd maar bekijken

Kheb momenteel nog maar 1,1 miljquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:09 schreef komrad het volgende:
1.5M dat is dus precies wat mijn def moet opleveren, kan precies dus behalve dat het me een keeper kost, lastige overweging. Ik wil eigenlijk liever met een winger spelen maar als ik je zo hoor is dat niet haalbaar.
Ik kan dan ook mijn defs doortrainen aangezien ik met de verkoop nog 10 trainees heb. ik ga maar eens een MF listen als ik dit besluit te doen.
Assp, ga je een bod doen of heb je geen geld?
Nico, grote oprichter, hoi

ik heb hem gisteren gelist voor 1.5M dus niets meer aan te doen sorryquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:18 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Kheb momenteel nog maar 1,1 milj

achja, dan maar op zoek naar een anderequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:19 schreef komrad het volgende:
[..]
ik heb hem gisteren gelist voor 1.5M dus niets meer aan te doen sorry

Ooh qua opstelling?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:16 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik bedoelde qua opstelling ja
Wat kun je daar tegen doen en wat als een veel zwakkere tegenstander dat dan gebruikt tegen jou? Hoe kun je je daar tegen wapenen? Ik weet namelijk bijna zeker dat mijn tegenstander het gaat gebruiken en eerder heb ik al van een ander team verloren die dat gebruikte, terwijl ik veel sterker was.

Heb je het nooit eerder gebruikt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ooh qua opstelling?Ach ik dacht laat ik zo volledig mogelijk zijn
Ja qua opstelling maakt het niet veel uit. Ik gebruik het in de 5-4-1 variant, maar het gaat eigenlijk alleen maar om je conditie.
Hoe je je er tegen moet wapenen?? Geen flauw idee, ik ga het aanstaande zondag gebruiken, maar hoe je pressievoetbal kan verslaan zou ik eigenlijk niet weten![]()

Het gaat dus ook om de totale verdedig-capaciteiten van je hele team..quote:Pressievoetbal
De tactiek "Pressievoetbal" betekent dat al je spelers proberen hun tegenstanders onder druk te zetten en het iets belangrijker vinden om te voorkomen dat de tegenstander een aanval kan opzetten, dan om zelf iets op te bouwen. Het resultaat is dat het totaal aantal mogelijke kansen in de wedstrijd wordt gereduceerd. Dit zal uiteraard ook zijn invloed hebben op jouw mogelijkheden om kansen te creëren.
Het nadeel aan deze tactiek is dat je spelers hun conditie sneller dan normaal verbruiken.
Twee dingen vergroten aanzienlijk je kans om het aantal aanvallen in de wedstrijd daadwerkelijk te laten afnemen: De totale verdedigende vaardigheid van al je spelers (inclusief aanvallers, uitgezonderd de keeper). Als een speler "krachtig" is, zal zijn verdedigende kwaliteit wat dit aangaat dubbel meetellen.
Daarnaast wordt de conditie meegerekend als het gaat om de "pressievaardigheid" van een speler. Hoe vermoeider een speler is, des te minder hij in staat is om pressie uit te oefenen op zijn tegenstanders. Zoals altijd heeft een speler met een uitstekende conditie (of hoger) genoeg conditie om niets van zijn vaardigheid te verliezen tijdens de wedstrijd (althans, niet door vermoeidheid). Zodra de pressievaardigheid wordt berekend, wordt er, net als altijd, voor elke speler een ervaringsbonus meegerekend.
Zodra een potentiële kans teniet wordt gedaan door één van de teams, omdat deze de pressietactiek gebruikt, zal dit worden weergegeven in het wedstrijdverslag. Je zal echter nooit weten welk team een kans zou hebben gekregen.
Het is best mogelijk dat beide teams pressievoetbal spelen. Het effect van het reduceren van kansen is cumulatief en gemiddeld genomen wordt het aantal "verloren kansen" verdubbeld.

tegen de goede prijs wil ik hem wel verkopen hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:26 schreef nicomart het volgende:
godverredomme de tering lekker komrad.. heb dr geen andere woorden voor

Hij levert nu al 4 miljoen op....quote:Micha Kusters (56152172)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 11 040
Loon: 1 680 ¤/week
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: briljant Spelhervatting: zwak

vedorie? Zit tie al bij de U20?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:45 schreef One_conundrum het volgende:
Scoren +1
[..]
Hij levert nu al 4 miljoen op....

gaat die niet voor de U20 of zo met die bijstat?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:45 schreef One_conundrum het volgende:
Scoren +1
[..]

volgend seizoen dus 2 niveau stijgingenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:45 schreef One_conundrum het volgende:
Scoren +1
[..]

handige sitequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:01 schreef One_conundrum het volgende:
en die coach van u20 heeft 5 pagina's met mogelijke internatnioalsdhaga,
http://www.dutchstats.nl/?option=players

lijkt me nogal veel, maar ik ken niks van aanvallers...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:00 schreef FortunaHome het volgende:
Ik heb beetje advies nodig.
Ik heb op dit moment 3 miljoen op de bank en een speler te koop staan:
José Berjillos
TSI = 8 080, 25 jaar, zwak in vorm
Heeft zwak ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: zwak
Ik hoop dat ik hem niet te hoog heb staan.
Dus als het beetje mee zit heb ik dik 4.5 miljoen te besteden...
dacht zelf aan een super aanvaller...
iemand tip?
Teamid: 209913

Een 19 jarig met uitmuntend scoren en matig passen = 1,5 mil.. dus ietswat veel wel ja... maar met een beetje geluk!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:00 schreef FortunaHome het volgende:
Ik heb beetje advies nodig.
Ik heb op dit moment 3 miljoen op de bank en een speler te koop staan:
José Berjillos
TSI = 8 080, 25 jaar, zwak in vorm
Heeft zwak ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: zwak
Ik hoop dat ik hem niet te hoog heb staan.
Dus als het beetje mee zit heb ik dik 4.5 miljoen te besteden...
dacht zelf aan een super aanvaller...
iemand tip?
Teamid: 209913

quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:13 schreef Ruudt het volgende:
Heb een logo gemaakt voor Oldbie
[[url=http://img368.imageshack.us/img368/5025/flevorangers5dt.th.jpg]afbeelding][/URL]

Heb je die ook zonder Div X.120 champion? Een beetje vreemd om na 7 seizoenen als ik al VI (ik roep maar wat) speel en dat die tekst er nog in staatquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:13 schreef Ruudt het volgende:
Heb een logo gemaakt voor Oldbie
[[url=http://img368.imageshack.us/img368/5025/flevorangers5dt.th.jpg]afbeelding][/URL]

quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:36 schreef Ruudt het volgende:
Die tekst verander ik per seizoen, heb het logo ook zonder als je dat perse wil..

Wij Feyenoorders vallen onze oud spelers niet afquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:27 schreef nicomart het volgende:
wat een afgrijselijk logo.. Waarom wil je ook een logo met een spurs speler erop?

Das in elke stadion in NLquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:36 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Wij Feyenoorders vallen onze oud spelers niet af
Kiprich is nog steeds vreselijk populairPi-air krijgt nog steeds applaus in de kuip
![]()
Moet je eens zien wat er gebeurt als Seedorf in de arena komt![]()

http://www.rembrandt.net/hattrick/quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:13 schreef Oldbie het volgende:
Is er een manier om te weten te komen in welke league ik volgend seeizoen terecht kom? Kan ik alvast wat tegenstanders bekijken

wth, hoe kom jij aan zo'n spelerquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:49 schreef foetre het volgende:
wat er me nou is gebeurd
ik had me sterspeler te koop gezet voor een giga bedrag hebben ze eroverheen geboden
590.000 euro voor een XI speler.Gekocht door een 4e klasser.
Jelle Knaven (74516277)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 730
Loon: 840 ¤/week
Eigenaar: Foekje
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: uitstekend
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
ik heb dit team nog geen week en nu al zulke verkopen super relaxed
of was het een stomme zet?

Is zijn leiderschap niet goed genoeg voor een potentiële trainer?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:57 schreef JJHelder het volgende:
als gabrich ooit weer in de arena komt klap ik ook (Y)
on topic, net een formidabele middenvelder van 31 gekocht met uitstekend ervaring en aardige bijstats, gelijk aanvoerder en set pieces man en kan ook nog long shot en head events hebben. kan nog wel een seizoen mee, daarna wil ik waarschijnlijk positiespel gaan trainen dus kan ie weer weg

JJquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:57 schreef JJHelder het volgende:
als gabrich ooit weer in de arena komt klap ik ook (Y)
on topic, net een formidabele middenvelder van 31 gekocht met uitstekend ervaring en aardige bijstats, gelijk aanvoerder en set pieces man en kan ook nog long shot en head events hebben. kan nog wel een seizoen mee, daarna wil ik waarschijnlijk positiespel gaan trainen dus kan ie weer weg

MatchID: 39746907quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:32 schreef Robar het volgende:
Heb je het nooit eerder gebruikt?
Ik gebruik Hattrick Organizer en daarin kun je zien wat je tectiekvaardigheid is, maar ik kom nooit hoger dan matig,(ik wilde eens kijken wat er nou voor nodig is) terwijl ik mijn opstelling in 5-4-1 zet, alle spelers uitstekend en zelfs formidabel conditie hebben, een aantal middenvelders als bijstat verdedigen heeft. Ik niet snap nie . . !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |