Aan mn defs wil ik ook niks veranderen, heb 2x goed en 2x uitstekend def en haal daarmee matig (zeer laag) defratings en dat vind ik voldoende. Allen het middenveld, daar zit ik dus mee, dat moet omhoog. Met 3-5-2 kan ik mooie mf ratings halen, maar dat speel ik niet, ik speel 3-4-3. Wat ik ook kan doen is die goed/goed verkopen en daarvoor een formi kopen (maar dan moet ik nog wel ff doorsparen). Dan is het verschil waarschijnlijk wel aanzienlijk (dan heb ik 2x formi en 2x uitstekend waarvan eentje to the middle kan spelen en ik dus op centrumaanval ga spelen).quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:59 schreef komrad het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik het extra's dat ene formi brengt tov een uitstekend ook overschat heb, qua ratings doet het niet zo heel veel, maar ja ik speel maar met 3 MF dus dan kan je ook niet al te veel verwachten. Ik denk persoonlijk dat je 343 goed kan spelen met goede MF en aanvallers en zonder echt goede defs, win je het MF (en je aanval is dus goed) dan win je de wedstrijd lijkt me. Dit gaat natuurlijk niet op tegen de grumpeys van deze wereld die je MF afmaken en ook nog een een defrating hebben waar jouw spitsen niets mee kunnen
ja dat is idd een alternatief, maar daar blijft de vraag of ik met 3 of 2 inners moet gaan spelen. Die keeper staat hoop op mijn verlanglijstje omdat ik dan mijn defratings kan handhaven/verbeteren en dat is toch de basis van de counter. MF is wel erg schraal idd maar ja, ik kan iig nog 1 of 2 inners verkopen dus dat levert weer 200k opquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:00 schreef Verbal_Kint het volgende:
komrad, ik zou echt beginnen met je middenveld te versterken, vooral als weg wilt komen uit de VI. je hebt nu max formi, lang niet genoeg. verder heb je al een briljant spits. ik zou die 2.6 miljoen dus steken in een briljante middenvelder (krijg je voor zo'n 1.5-2 miljoen). voor t geld wat je overhebt nog ff doorsparen voor nog een >outstanding middenvelder. je verdediging is meer dan goed genoeg met drie briljantjes, daar heb je misschien niet eens een sterke keeper voor nodig. je zou er zelfs aan kunnen denken geen nieuwe of een minder sterke nieuwe keeper aan te schaffen en van dat geld wat over is + het geld wat over is van die 2.6 miljoen nog een middenvelder te kopen. misschien kun je nog wat meer geld vrijmaken door een van je solid of excellent middenvelders te verkopen.
suc6!!
Komrad, wat ik zelf van plan ben is doortrainen. Je zal het eerste seizoen toch niet promoveren ofzo.... belangrijkste is dat je in VI blijft. Hoe minder geld je steekt in versterking, hoe meer je steekt in trainees en hoe meer winst je dus maakt. Later kan je altijd gaan voor versterkingen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:02 schreef komrad het volgende:
[..]
iedereen blijft dat zeggen, maar theoretisch kan het MITS:
je def heeel veel beter is dan de aanval van de tegenstander
je counterrating magnificent+ is
en ja aanval uber is
dus voor mij gaat het niets worden idd
maar ik wil het gewoon een wedstrijdje proberen
nog 1 ding wat zou je me adviseren, doortrainen of nu investeren? (mijn ratings heb ik gepost) graag ook een mening over het MF aangezien jij daar ook problemen mee gehad hebt
ik denk dat dit helemaal van je tegenstander af gaat hangen, als je het met 3 inners kan winnen kan die vleugelaanval rating je ook erg helpen. Ik weet eigenlijk niets van MF dus ik kan je daar ook niet in adviserenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:03 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Aan mn defs wil ik ook niks veranderen, heb 2x goed en 2x uitstekend def en haal daarmee matig (zeer laag) defratings en dat vind ik voldoende. Allen het middenveld, daar zit ik dus mee, dat moet omhoog. Met 3-5-2 kan ik mooie mf ratings halen, maar dat speel ik niet, ik speel 3-4-3. Wat ik ook kan doen is die goed/goed verkopen en daarvoor een formi kopen (maar dan moet ik nog wel ff doorsparen). Dan is het verschil waarschijnlijk wel aanzienlijk (dan heb ik 2x formi en 2x uitstekend waarvan eentje to the middle kan spelen en ik dus op centrumaanval ga spelen).
Beter plan?
Klopt, maar ik heb een goeie winger waarmee ik ook via 1 kant kan aanvallen. Op het moment zit mijn team zo in elkaar dat ik en centrumaanval kan spelen en via 1 wing kan aanvallen. Dus in dat opzicht zit het wel goed... alleen dat klote middenveld....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:06 schreef komrad het volgende:
[..]
ik denk dat dit helemaal van je tegenstander af gaat hangen, als je het met 3 inners kan winnen kan die vleugelaanval rating je ook erg helpen. Ik weet eigenlijk niets van MF dus ik kan je daar ook niet in adviseren
ik heb het geld dus niet maar kan het vrijmaken. Aan de andere kant vraag ik me af of het rendement nu juist niet gaat toenemen van wonderbaarlijk naar wereldklasse bv.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:06 schreef Johan-Derksen het volgende:
Daar heb ik al antwoord op gegeven, ik weet niet wat jij haalt qua rating in combinatie met pic of mots of zo... Ik kan me voorstellen dat je inderdaad in het midfield investeert, zoals VK zegt... Maar alleen als dat nodig is, omdat je midfield niet VI-waardig zou zijn.
Ik denk dat dit een mooi moment is voor investeren... Je hebt de knaken om te investeren en het seizoen wat stabieler te beginnen dan wanneer je het zo zou laten.
Dat is echt te laag Komrad... hoeveel mag het schelen? 1 niveau maximaal toch? Van wat ik gezien heb ligt de MF-rating in VI rond de zwak (laag), dan zou jij dus slecht (hoog) moeten halen en volgens mij heb je dan zeker wel 3 uitstekend IM nodig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:09 schreef komrad het volgende:
[..]
ik heb het geld dus niet maar kan het vrijmaken. Aan de andere kant vraag ik me af of het rendement nu juist niet gaat toenemen van wonderbaarlijk naar wereldklasse bv.
MF ratings heb ik gepost maar dit zijn gewoonweg slecht te noemen, we hebben het over een waardeloos (laag) MF met 2 inners
haha, dus 3 inners sowieso, dan kom ik op slecht heel laagquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:13 schreef Johan-Derksen het volgende:
waardeloos laag betekent minder dan 4 punten in een seizoen.
Degradatie dus...
Al heb je een mytische counteraanval, je redt het dan echt niet.
dank je, dat had ik nog niet gezienquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:28 schreef Verbal_Kint het volgende:
trouwens respect komrad voor je trainees
Zal ong voor 2 milj de deur uitgaan, ik ga hem laten aflopen tijdens de P/D duelsquote:Cristian Meli (50923105)
20 jaar, goed in vorm, gezond
Een populair persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 6 150
Loon: 960 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Azzez
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: goed
ja, als je aanval al een briljante spits heeft, kun je goed CA'en met 3 IM spelen. zo hoe ik t zie is t vooral je middenveld dat versterking nodig heeft. met die defensive en aanval redt je het goed in de VIquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:27 schreef komrad het volgende:
[..]
haha, dus 3 inners sowieso, dan kom ik op slecht heel laag
trouwens joralf ik heb al een formi en 2 uitstekends
ow OKquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:50 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
hehe, je reactie op lortnocs vermeende homo-logo
ik zit je wat te stangen![]()
ik vind een zwak hoog aanval ook niet allesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:55 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ja, als je aanval al een briljante spits heeft, kun je goed CA'en met 3 IM spelen. zo hoe ik t zie is t vooral je middenveld dat versterking nodig heeft. met die defensive en aanval redt je het goed in de VI
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:56 schreef Robar het volgende:
[..]
ow OK![]()
Dacht ff dat je het serieus bedoelde
De grote robar een bekrompen mannetje....., ik dacht het niet
MF ratings in mijn league zo ongeveer zwak laag ja, of poor (very) high (dat is slecht in NL's?). ja zeker een briljant erbij, plus die formi en een uitstekend is dat een goed beginquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:59 schreef komrad het volgende:
[..]
ik vind een zwak hoog aanval ook niet alles
maar tell me wat heb ik ongeveer nodig aan MF ratings ook mee te kunnen, zwak laag?
met 3 inners zou dat (denk ik) betekenen 1 outstanding/briljant erbij en 1 excellent dumpen. wat gaat me dat kosten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |