abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:03:38 #126
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29990412
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 11:59 schreef komrad het volgende:

[..]

ik moet zeggen dat ik het extra's dat ene formi brengt tov een uitstekend ook overschat heb, qua ratings doet het niet zo heel veel, maar ja ik speel maar met 3 MF dus dan kan je ook niet al te veel verwachten. Ik denk persoonlijk dat je 343 goed kan spelen met goede MF en aanvallers en zonder echt goede defs, win je het MF (en je aanval is dus goed) dan win je de wedstrijd lijkt me. Dit gaat natuurlijk niet op tegen de grumpeys van deze wereld die je MF afmaken en ook nog een een defrating hebben waar jouw spitsen niets mee kunnen
Aan mn defs wil ik ook niks veranderen, heb 2x goed en 2x uitstekend def en haal daarmee matig (zeer laag) defratings en dat vind ik voldoende. Allen het middenveld, daar zit ik dus mee, dat moet omhoog. Met 3-5-2 kan ik mooie mf ratings halen, maar dat speel ik niet, ik speel 3-4-3. Wat ik ook kan doen is die goed/goed verkopen en daarvoor een formi kopen (maar dan moet ik nog wel ff doorsparen). Dan is het verschil waarschijnlijk wel aanzienlijk (dan heb ik 2x formi en 2x uitstekend waarvan eentje to the middle kan spelen en ik dus op centrumaanval ga spelen).

Beter plan?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_29990455
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 12:00 schreef Verbal_Kint het volgende:
komrad, ik zou echt beginnen met je middenveld te versterken, vooral als weg wilt komen uit de VI. je hebt nu max formi, lang niet genoeg. verder heb je al een briljant spits. ik zou die 2.6 miljoen dus steken in een briljante middenvelder (krijg je voor zo'n 1.5-2 miljoen). voor t geld wat je overhebt nog ff doorsparen voor nog een >outstanding middenvelder. je verdediging is meer dan goed genoeg met drie briljantjes, daar heb je misschien niet eens een sterke keeper voor nodig. je zou er zelfs aan kunnen denken geen nieuwe of een minder sterke nieuwe keeper aan te schaffen en van dat geld wat over is + het geld wat over is van die 2.6 miljoen nog een middenvelder te kopen. misschien kun je nog wat meer geld vrijmaken door een van je solid of excellent middenvelders te verkopen.
suc6!!
ja dat is idd een alternatief, maar daar blijft de vraag of ik met 3 of 2 inners moet gaan spelen. Die keeper staat hoop op mijn verlanglijstje omdat ik dan mijn defratings kan handhaven/verbeteren en dat is toch de basis van de counter. MF is wel erg schraal idd maar ja, ik kan iig nog 1 of 2 inners verkopen dus dat levert weer 200k op
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:06:25 #128
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_29990503
Daar heb ik al antwoord op gegeven, ik weet niet wat jij haalt qua rating in combinatie met pic of mots of zo... Ik kan me voorstellen dat je inderdaad in het midfield investeert, zoals VK zegt... Maar alleen als dat nodig is, omdat je midfield niet VI-waardig zou zijn.
Ik denk dat dit een mooi moment is voor investeren... Je hebt de knaken om te investeren en het seizoen wat stabieler te beginnen dan wanneer je het zo zou laten.
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:06:30 #129
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29990504
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 12:02 schreef komrad het volgende:

[..]

iedereen blijft dat zeggen, maar theoretisch kan het MITS:

je def heeel veel beter is dan de aanval van de tegenstander
je counterrating magnificent+ is
en ja aanval uber is

dus voor mij gaat het niets worden idd

maar ik wil het gewoon een wedstrijdje proberen

nog 1 ding wat zou je me adviseren, doortrainen of nu investeren? (mijn ratings heb ik gepost) graag ook een mening over het MF aangezien jij daar ook problemen mee gehad hebt
Komrad, wat ik zelf van plan ben is doortrainen. Je zal het eerste seizoen toch niet promoveren ofzo.... belangrijkste is dat je in VI blijft. Hoe minder geld je steekt in versterking, hoe meer je steekt in trainees en hoe meer winst je dus maakt. Later kan je altijd gaan voor versterkingen.

Ik heb de afgelopen seizoenen veel versterkt in mijn team, omdat ik anders niet promoveerde en daar wil ik nu mee stoppen. Echter ben ik bang dat als ik met mijn huidige team in een VI kom waar alleen maar midfieldratings hoger dan zwak (hoog) voorkomen, dat ik dan weer kan gaan degraderen en daar voel ik weinig voor, vandaar dat ik aan het filosoferen ben over nieuwe mids.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_29990512
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 12:03 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Aan mn defs wil ik ook niks veranderen, heb 2x goed en 2x uitstekend def en haal daarmee matig (zeer laag) defratings en dat vind ik voldoende. Allen het middenveld, daar zit ik dus mee, dat moet omhoog. Met 3-5-2 kan ik mooie mf ratings halen, maar dat speel ik niet, ik speel 3-4-3. Wat ik ook kan doen is die goed/goed verkopen en daarvoor een formi kopen (maar dan moet ik nog wel ff doorsparen). Dan is het verschil waarschijnlijk wel aanzienlijk (dan heb ik 2x formi en 2x uitstekend waarvan eentje to the middle kan spelen en ik dus op centrumaanval ga spelen).

Beter plan?
ik denk dat dit helemaal van je tegenstander af gaat hangen, als je het met 3 inners kan winnen kan die vleugelaanval rating je ook erg helpen. Ik weet eigenlijk niets van MF dus ik kan je daar ook niet in adviseren
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:09:19 #131
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29990602
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 12:06 schreef komrad het volgende:

[..]

ik denk dat dit helemaal van je tegenstander af gaat hangen, als je het met 3 inners kan winnen kan die vleugelaanval rating je ook erg helpen. Ik weet eigenlijk niets van MF dus ik kan je daar ook niet in adviseren
Klopt, maar ik heb een goeie winger waarmee ik ook via 1 kant kan aanvallen. Op het moment zit mijn team zo in elkaar dat ik en centrumaanval kan spelen en via 1 wing kan aanvallen. Dus in dat opzicht zit het wel goed... alleen dat klote middenveld....
pi_29990605
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 12:06 schreef Johan-Derksen het volgende:
Daar heb ik al antwoord op gegeven, ik weet niet wat jij haalt qua rating in combinatie met pic of mots of zo... Ik kan me voorstellen dat je inderdaad in het midfield investeert, zoals VK zegt... Maar alleen als dat nodig is, omdat je midfield niet VI-waardig zou zijn.
Ik denk dat dit een mooi moment is voor investeren... Je hebt de knaken om te investeren en het seizoen wat stabieler te beginnen dan wanneer je het zo zou laten.
ik heb het geld dus niet maar kan het vrijmaken. Aan de andere kant vraag ik me af of het rendement nu juist niet gaat toenemen van wonderbaarlijk naar wereldklasse bv.
MF ratings heb ik gepost maar dit zijn gewoonweg slecht te noemen, we hebben het over een waardeloos (laag) MF met 2 inners
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:11:42 #133
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29990695
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 12:09 schreef komrad het volgende:

[..]

ik heb het geld dus niet maar kan het vrijmaken. Aan de andere kant vraag ik me af of het rendement nu juist niet gaat toenemen van wonderbaarlijk naar wereldklasse bv.
MF ratings heb ik gepost maar dit zijn gewoonweg slecht te noemen, we hebben het over een waardeloos (laag) MF met 2 inners
Dat is echt te laag Komrad... hoeveel mag het schelen? 1 niveau maximaal toch? Van wat ik gezien heb ligt de MF-rating in VI rond de zwak (laag), dan zou jij dus slecht (hoog) moeten halen en volgens mij heb je dan zeker wel 3 uitstekend IM nodig.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:13:48 #134
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_29990763
waardeloos laag betekent minder dan 4 punten in een seizoen.
Degradatie dus...
Al heb je een mytische counteraanval, je redt het dan echt niet.
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
pi_29991284
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 12:13 schreef Johan-Derksen het volgende:
waardeloos laag betekent minder dan 4 punten in een seizoen.
Degradatie dus...
Al heb je een mytische counteraanval, je redt het dan echt niet.
haha, dus 3 inners sowieso, dan kom ik op slecht heel laag

trouwens joralf ik heb al een formi en 2 uitstekends
pi_29991327
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 11:28 schreef Verbal_Kint het volgende:
@robar: bekrompen mannetje
?? Explain please ??

pi_29991457
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 11:28 schreef Verbal_Kint het volgende:

trouwens respect komrad voor je trainees
dank je, dat had ik nog niet gezien

Komt ook omdat ik weinig geinvesteerd heb in mijn team en weinig bijstats heb over het algemeen. Ik zag net je team

gaat richting counterhufter genie
pi_29991581
Omdat mijn toetsenbord gaar doet dan maar even op laptop
vorm was iets van +7 / -6
TSI ergens in de +2000 enzo
Vleugel: +1
Had niks verwacht

vooral deze speler had pas volgende week moeten stijgen...
maar ben er niet minder blij om
quote:
Cristian Meli (50923105)
20 jaar, goed in vorm, gezond
Een populair persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.

Specialiteit: Koppen

Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 6 150
Loon: 960 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Azzez
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: goed
Zal ong voor 2 milj de deur uitgaan, ik ga hem laten aflopen tijdens de P/D duels
denk dat ik hem ga listen voor 1,7 milj en dan verder zien, of een lager bedrag denken jullie?
pi_29991742
Ik denk dat ik net jullie oplossing heb gegeven ivm de winger probleem, deze kan to middle spelen

Maareh, Komrad, ik ben kandidaat voor def met utopisch sp, dat weet je hé
pi_29991956
assp, hij staat nu op de TL

formi def met mytisch SP, voor 1.5M is ie van jou
pi_29991993
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 12:28 schreef Robar het volgende:

[..]

?? Explain please ??

hehe, je reactie op lortnocs vermeende homo-logo
ik zit je wat te stangen
pi_29992143
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 12:27 schreef komrad het volgende:

[..]

haha, dus 3 inners sowieso, dan kom ik op slecht heel laag

trouwens joralf ik heb al een formi en 2 uitstekends
ja, als je aanval al een briljante spits heeft, kun je goed CA'en met 3 IM spelen. zo hoe ik t zie is t vooral je middenveld dat versterking nodig heeft. met die defensive en aanval redt je het goed in de VI
pi_29992174
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 12:50 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

hehe, je reactie op lortnocs vermeende homo-logo
ik zit je wat te stangen
ow OK
Dacht ff dat je het serieus bedoelde
De grote robar een bekrompen mannetje....., ik dacht het niet
pi_29992289
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 12:55 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

ja, als je aanval al een briljante spits heeft, kun je goed CA'en met 3 IM spelen. zo hoe ik t zie is t vooral je middenveld dat versterking nodig heeft. met die defensive en aanval redt je het goed in de VI
ik vind een zwak hoog aanval ook niet alles

maar tell me wat heb ik ongeveer nodig aan MF ratings ook mee te kunnen, zwak laag?
met 3 inners zou dat (denk ik) betekenen 1 outstanding/briljant erbij en 1 excellent dumpen. wat gaat me dat kosten?
pi_29992487
ik ben dr wat laat mee volgens mij, maar ik vind het wel de moeite waard

A(lbert)H(eijn) punten

sterren

Ook leuk om te laten zien. De sterrentabel van mijn competitie:

Hoezo 1 team was opzienbarend sterker?
pi_29992533
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 12:56 schreef Robar het volgende:

[..]

ow OK
Dacht ff dat je het serieus bedoelde
De grote robar een bekrompen mannetje....., ik dacht het niet
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 12:59 schreef komrad het volgende:

[..]

ik vind een zwak hoog aanval ook niet alles

maar tell me wat heb ik ongeveer nodig aan MF ratings ook mee te kunnen, zwak laag?
met 3 inners zou dat (denk ik) betekenen 1 outstanding/briljant erbij en 1 excellent dumpen. wat gaat me dat kosten?
MF ratings in mijn league zo ongeveer zwak laag ja, of poor (very) high (dat is slecht in NL's?). ja zeker een briljant erbij, plus die formi en een uitstekend is dat een goed begin als je goed uitkijkt moet je voor 1.5 miljoen een briljant mid kunnen krijgen (lukte mij ook, ook nog eens met ervaring )
pi_29992643
Mensen vraagje, hoe werkt pressievoetbal . .
Wanneer gebruik je dat en wat doet het als je tegenstander dat dus gebruikt?
Hoe zorg je dat je team ingesteld staat voor pressievoetbal? (niet dat ik dat wil doen, maar ik ben erg nieuwsgierig)
pi_29992665
1.5M dat is dus precies wat mijn def moet opleveren, kan precies dus behalve dat het me een keeper kost, lastige overweging. Ik wil eigenlijk liever met een winger spelen maar als ik je zo hoor is dat niet haalbaar.
Ik kan dan ook mijn defs doortrainen aangezien ik met de verkoop nog 10 trainees heb. ik ga maar eens een MF listen als ik dit besluit te doen.

Assp, ga je een bod doen of heb je geen geld?

Nico, grote oprichter, hoi
pi_29992790
dat gebruik je (volgens mij) als je tegenstander een stuk sterker is als jij en je wil gokken op een 0-0.. met pressievoetbal zorg je er in principe voor dat beide teams niet aan voetballen toekomen.
Hiervoor heeft heel je team zo veel mogelijk conditie nodig.

Je zorgt er voor dat je team ervoor ingesteld is door net al bij countervoetbal dat keuzemenutje op pressievoetbal te zetten Of bedoelde je in welke opstelling ofzo?

Als je wil zien hoe het eruit ziet in een wedstrijd moet je zondag mijn wedstrijd maar bekijken
pi_29992813
komrad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')