abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 10:03:10 #101
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_29986811
Een 17- en een 18-jarige gestegen naar uitstekend verdedigen, goed passen.
Genieten!

Voor de rest is mn a-team in vorm gestegen op 1 mid na, die naar zwak vorm glijdt
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
pi_29986918
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 18:19 schreef Lortnoc het volgende:
Dat was met HATSTATs ook al, middenveld telt namelijk dubbel. Maar goed def trainen is dan ook weer dé manier om veel sterren te krijgen natuurlijk.
Lorrie, je avatar blijft
pi_29987344
Ook een redelijk goede update gehad;

19 jarige spits naar uitmuntend
en vorm gelijk gebleven bij mijn a team ( bijna alleen maar goed en uitstekend )
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 10:26:57 #104
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_29987348
Zo gelijk maar ff supporter geworden en een hattrick t shirt besteld.
Maar hoe krijg je een clublogo????
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 10:42:35 #105
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_29987741
zelf een maken en dan uploaden in je persoonlijk menuutje... staat aan de rechterkant... "veranderen clublogo"
pi_29988110
Wat een kut TU
6 vormdalingen en 4 stijgingen verder helemaal niks
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:12:39 #107
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29988651
Geen stijgers, was verwacht Wel vormbehoud

Maar wees gerust, over een weekje 4 zullen 2 trainees uitmuntend scoren worden En mn 17 jarige (dan 18) wordt dan formidabel met goed passen jammie!!!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:17:46 #108
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29988828
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 08:07 schreef foetre het volgende:
Weer een nieuwe aankoop ben denk nu wel klaar voorlopig.

*blaat*

Trouwens dat trainen moet je dat lang op de zelfde skill trainen om beetje effect te krijgen??
Heeft gij ingelezen? Ik zal maar even een kort antwoord geven. Ja, je moet lang op dezelfde skill trainen. De linie die je traint (verdedigen = defs, positiespel = mids, scoren = aanval, wingers = wingers ) kan het beste alleen maar spelers hebben onder de 19 jaar. Een 17 jarige stijgt (met goed coach, of redelijk coach met 10 assistenten) in 6 weken dacht ik. Voor ieder jaar erbij tel je er 1 week bij op. En als je alleen een redelijk coach hebt ook 1 week erbij.

Een 17 jarig trainen van goed naar uitstekend scoren met een goed trainer duurt dus 6 weken.
Een 18 jarig trainen van goed naar uitstekend scoren met een redelijk trainer duurt 8 weken.

Duidelijk?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:20:03 #109
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_29988886
Yep thnx
pi_29989183
form +6/-6
tsi +3660/-1180
def nix omhoog, was te verwachten

trouwens respect komrad voor je trainees

@robar: bekrompen mannetje
pi_29989472
Oei ik zit net even te filosoferen over de toekomst van mijn team en ik heb een belangrijke keuze te maken. Het betreft het volgende:

Op het moment heb ik een formi def met mytisch SP te koop staan (opbrengst 1.5M -> netto 1.3M)
Ik heb op het moment een klein tekort maar dat is eigenlijk niet significant. ik heb straks dus 1.3M +2 ton voor mijn wedstrijd =1.5M

Ik had vandaag nog 2 stijgers die ik voor 2,2 en 2,0 M denk te kunnen verkopen-> netto 3.6-3.7M (conservatief gerekend). Dat zou (als ik ze allebei verkoop) grofweg gezegd 5M aan besteedbaar geld betekenen. Hiervoor moet ik dan 2 trainees terugkopen waarvoor ik 1.5M reken waardoor ik 3,5M overhoud. Ik koop een keeper a 1.5M (outstanding) waardoor ik 2M overhoud. Ik kan dan nog een spits a 6 ton verkopen waardoor ik 2.6M zou hebben om een spits te kopen, wat koop ik hiervoor?

Mijn verdediging zou dan nog bestaan uit 3 briljants en formi en een uitstekend(of goed met utopisch SP).

Mijn dilemma is of ik nu alledrie de spelers verkoop of alleen de formi met SP en de andere 2 doortrainen (wonderbaarlijk en briljant/goed wing nu). Ik kan ook nog mijn stadion eventueel uitbreiden (nu 35k)

graag advies, ook over het feit of ik in de VI wegkom zonder mijn MF te versterken. Alvast dank
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:41:43 #112
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_29989633
Investeren op de manier zoals jij het brengt, klinkt heel goed. Er zit beleid achter.
Ik ken je midfield ratings niet, sterker nog, ik ken geen enkele rating van je. Ik kan dus niet inschatten of daar versterking nodig is. Dat kan je zelf natuurlijk goed vergelijken aan de hand van de huidige VI's.

2.6M voor een spits betekent dat je een fijne briljant kan kopen... Dat is wel aangenaam
Wat wordt je formatie precies? 1 spits of zo?
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:43:25 #113
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_29989701
Ole Ibsen [Geschatte herstel in 2 weken]
TSI = 850, 17 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider [Koppen]
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht

Jordi Vis [1 maal een kaart gekregen]
TSI = 2 140, 17 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Unto Palo [1 maal een kaart gekregen]
TSI = 3 480, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider [Onvoorspelbaar]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitstekend

Frankie Plantard
TSI = 1 180, 17 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider [Krachtig]
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak

Claes Gottskog
TSI = 1 740, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitstekend

Adri Joustra
TSI = 2 290, 18 jaar, uitstekend in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Snel]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos

Wu Siu-Wo
TSI = 4 710, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Positiespel: slecht Passen: uitstekend
Vleugelspel: zwak Verdedigen: formidabel
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk

Jesús Usúa
TSI = 1 820, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: goed

Gosse Zeegers
TSI = 6 470, 19 jaar, matig in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos

Burçin Koyak
TSI = 3 760, 20 jaar, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: formidabel
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak

Unto Palo wordt mn pareltje! Die gaat heel lang getraind worden... Wat een skatje he?
pi_29989899
oh formatie wordt 532 of 523 (ik ga een testje doen alvast)

keeper nu goed moet een uitmuntend worden
defs: 3x briljant, 1x formi met goed passen, 1x uitstekend met goed passen en goed wing (vervangen door hoog goed met utopisch SP evt)
MF 3 inners of 2 inners met een winger, inners: formi PM, slecht passen, waardeloos XP, uitstekend met zwak passen en waardeloos XP (2x) en een goed met zwak passne en redelijk XP, winger is een goed met matig passen en zwak PM
Spits: briljant met rampzalig passne en een goed met redelijk passen en zwak XP

ik denk dat ik voor 2,6M wel meer dan een briljant kan kopen, die heb je dik onder de 2M wel.

Ratings laatste wedstrijd, 532 met 3 inners en mots:
Midfield: poor (high)
Right Side Defence: solid (high)
Central Defence: formidable (very low)
Left Side Defence: solid (very high)
Right Side Attack: poor (very low)
Central Attack: weak (high)
Left Side Attack: wretched (very high)

normaal 532 counter, pic en 2 inners, aanvallende vleugel:
Team Attitude: Normal
Tactic: Counter-attacks
Tactic skill: formidable

Midfield: wretched (very high)
Right Side Defence: solid (very low)
Central Defence: excellent (very low)
Left Side Defence: passable (high)
Right Side Attack: poor (very low)
Central Attack: weak (very high)
Left Side Attack: passable (very high)

Ik kan natuurlijk altijd die 2 andere spelers nog 1 level doortrainen en dan hetzelfde doen.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:50:05 #115
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29989932
Ik heb een zelfde pareltje als jij, alleen dan in de aanval

Vyacheslav Brusnichenko
TSI = 4 160, 17 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider

Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: uitstekend Spelhervatting: matig
pi_29990005
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 11:43 schreef Johan-Derksen het volgende:

Unto Palo wordt mn pareltje! Die gaat heel lang getraind worden... Wat een skatje he?
hij mag er wezen ja

trouwens je bent echt bezig de ultieme counter hufter te wordne met deze spelers of niet
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:52:44 #117
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29990025
Komrad... mag ik alsjeblieft niet in jouw competitie komen? Dan word ik hard genaaid door jou, want als je die plannetjes doorzet
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:52:45 #118
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_29990026
Ik bedenk me net dat ik een ontzettend slechte coach heb.

En geen geld om een nieuwe te kopen.
A.M.A.B
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:55:02 #119
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29990101
Ik ben overigens nog steeds aan het twijfelen. Er moet wat aan mijn middenveld gebeuren, maar heb nu geen geld om te spenderen. Ik heb nu 4 inner mids. 1x formi/zwak, 2x uitstekend/zwak en 1x goed/goed. Ik dacht nu... als ik 1 uitstekend en die goed verkoop, kan ik een formi aanschaffen. Echter heb ik dan maar 3 im, kan dus niet met goed fatsoen 3-5-2 spelen, mocht dat een keer nodig zijn.. en ik heb dan geen reserve meer voor het middenveld. Wat te doen?
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:56:59 #120
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_29990173
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 11:52 schreef komrad het volgende:

[..]

hij mag er wezen ja

trouwens je bent echt bezig de ultieme counter hufter te wordne met deze spelers of niet
Dat is niet mn doel maar wel handig om dat achter de hand te houden indien nodig.
pi_29990174
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 11:52 schreef maniack28 het volgende:
Komrad... mag ik alsjeblieft niet in jouw competitie komen? Dan word ik hard genaaid door jou, want als je die plannetjes doorzet
nou idd liever niet, ik zit ook niet echt te worden op een tegenstander met een uitstekende aanvalsrating

ik hoop toch dat ik de 523 aan de praat krijg omdat je daarmee echt een geile aanvalsrating kan krijgen. Probleem is dat je gewoon geen balbezit hebt en veel verwarring krijgt
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:59:17 #122
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_29990256
komrad: ik hoop dat je me overtuigd van het tegendeel, maar 5-2-3 lijkt me volkomen kansloos.
Je kan er niet mee counteren want het verschil in midfield is veel te groot. En normaal spelen kan al helemaal niet.

Nogmaals, ik wens je succes, maar ik neem nu vast aandelen in je lievelingsmerk zakdoekjes.
pi_29990273
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 11:55 schreef maniack28 het volgende:
Ik ben overigens nog steeds aan het twijfelen. Er moet wat aan mijn middenveld gebeuren, maar heb nu geen geld om te spenderen. Ik heb nu 4 inner mids. 1x formi/zwak, 2x uitstekend/zwak en 1x goed/goed. Ik dacht nu... als ik 1 uitstekend en die goed verkoop, kan ik een formi aanschaffen. Echter heb ik dan maar 3 im, kan dus niet met goed fatsoen 3-5-2 spelen, mocht dat een keer nodig zijn.. en ik heb dan geen reserve meer voor het middenveld. Wat te doen?
ik moet zeggen dat ik het extra's dat ene formi brengt tov een uitstekend ook overschat heb, qua ratings doet het niet zo heel veel, maar ja ik speel maar met 3 MF dus dan kan je ook niet al te veel verwachten. Ik denk persoonlijk dat je 343 goed kan spelen met goede MF en aanvallers en zonder echt goede defs, win je het MF (en je aanval is dus goed) dan win je de wedstrijd lijkt me. Dit gaat natuurlijk niet op tegen de grumpeys van deze wereld die je MF afmaken en ook nog een een defrating hebben waar jouw spitsen niets mee kunnen
pi_29990307
komrad, ik zou echt beginnen met je middenveld te versterken, vooral als weg wilt komen uit de VI. je hebt nu max formi, lang niet genoeg. verder heb je al een briljant spits. ik zou die 2.6 miljoen dus steken in een briljante middenvelder (krijg je voor zo'n 1.5-2 miljoen). voor t geld wat je overhebt nog ff doorsparen voor nog een >outstanding middenvelder. je verdediging is meer dan goed genoeg met drie briljantjes, daar heb je misschien niet eens een sterke keeper voor nodig. je zou er zelfs aan kunnen denken geen nieuwe of een minder sterke nieuwe keeper aan te schaffen en van dat geld wat over is + het geld wat over is van die 2.6 miljoen nog een middenvelder te kopen. misschien kun je nog wat meer geld vrijmaken door een van je solid of excellent middenvelders te verkopen.
suc6!!
pi_29990362
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 11:59 schreef Johan-Derksen het volgende:
komrad: ik hoop dat je me overtuigd van het tegendeel, maar 5-2-3 lijkt me volkomen kansloos.
Je kan er niet mee counteren want het verschil in midfield is veel te groot. En normaal spelen kan al helemaal niet.

Nogmaals, ik wens je succes, maar ik neem nu vast aandelen in je lievelingsmerk zakdoekjes.
iedereen blijft dat zeggen, maar theoretisch kan het MITS:

je def heeel veel beter is dan de aanval van de tegenstander
je counterrating magnificent+ is
en ja aanval uber is

dus voor mij gaat het niets worden idd

maar ik wil het gewoon een wedstrijdje proberen

nog 1 ding wat zou je me adviseren, doortrainen of nu investeren? (mijn ratings heb ik gepost) graag ook een mening over het MF aangezien jij daar ook problemen mee gehad hebt
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:03:38 #126
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29990412
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 11:59 schreef komrad het volgende:

[..]

ik moet zeggen dat ik het extra's dat ene formi brengt tov een uitstekend ook overschat heb, qua ratings doet het niet zo heel veel, maar ja ik speel maar met 3 MF dus dan kan je ook niet al te veel verwachten. Ik denk persoonlijk dat je 343 goed kan spelen met goede MF en aanvallers en zonder echt goede defs, win je het MF (en je aanval is dus goed) dan win je de wedstrijd lijkt me. Dit gaat natuurlijk niet op tegen de grumpeys van deze wereld die je MF afmaken en ook nog een een defrating hebben waar jouw spitsen niets mee kunnen
Aan mn defs wil ik ook niks veranderen, heb 2x goed en 2x uitstekend def en haal daarmee matig (zeer laag) defratings en dat vind ik voldoende. Allen het middenveld, daar zit ik dus mee, dat moet omhoog. Met 3-5-2 kan ik mooie mf ratings halen, maar dat speel ik niet, ik speel 3-4-3. Wat ik ook kan doen is die goed/goed verkopen en daarvoor een formi kopen (maar dan moet ik nog wel ff doorsparen). Dan is het verschil waarschijnlijk wel aanzienlijk (dan heb ik 2x formi en 2x uitstekend waarvan eentje to the middle kan spelen en ik dus op centrumaanval ga spelen).

Beter plan?
pi_29990455
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 12:00 schreef Verbal_Kint het volgende:
komrad, ik zou echt beginnen met je middenveld te versterken, vooral als weg wilt komen uit de VI. je hebt nu max formi, lang niet genoeg. verder heb je al een briljant spits. ik zou die 2.6 miljoen dus steken in een briljante middenvelder (krijg je voor zo'n 1.5-2 miljoen). voor t geld wat je overhebt nog ff doorsparen voor nog een >outstanding middenvelder. je verdediging is meer dan goed genoeg met drie briljantjes, daar heb je misschien niet eens een sterke keeper voor nodig. je zou er zelfs aan kunnen denken geen nieuwe of een minder sterke nieuwe keeper aan te schaffen en van dat geld wat over is + het geld wat over is van die 2.6 miljoen nog een middenvelder te kopen. misschien kun je nog wat meer geld vrijmaken door een van je solid of excellent middenvelders te verkopen.
suc6!!
ja dat is idd een alternatief, maar daar blijft de vraag of ik met 3 of 2 inners moet gaan spelen. Die keeper staat hoop op mijn verlanglijstje omdat ik dan mijn defratings kan handhaven/verbeteren en dat is toch de basis van de counter. MF is wel erg schraal idd maar ja, ik kan iig nog 1 of 2 inners verkopen dus dat levert weer 200k op
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:06:25 #128
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_29990503
Daar heb ik al antwoord op gegeven, ik weet niet wat jij haalt qua rating in combinatie met pic of mots of zo... Ik kan me voorstellen dat je inderdaad in het midfield investeert, zoals VK zegt... Maar alleen als dat nodig is, omdat je midfield niet VI-waardig zou zijn.
Ik denk dat dit een mooi moment is voor investeren... Je hebt de knaken om te investeren en het seizoen wat stabieler te beginnen dan wanneer je het zo zou laten.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:06:30 #129
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29990504
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 12:02 schreef komrad het volgende:

[..]

iedereen blijft dat zeggen, maar theoretisch kan het MITS:

je def heeel veel beter is dan de aanval van de tegenstander
je counterrating magnificent+ is
en ja aanval uber is

dus voor mij gaat het niets worden idd

maar ik wil het gewoon een wedstrijdje proberen

nog 1 ding wat zou je me adviseren, doortrainen of nu investeren? (mijn ratings heb ik gepost) graag ook een mening over het MF aangezien jij daar ook problemen mee gehad hebt
Komrad, wat ik zelf van plan ben is doortrainen. Je zal het eerste seizoen toch niet promoveren ofzo.... belangrijkste is dat je in VI blijft. Hoe minder geld je steekt in versterking, hoe meer je steekt in trainees en hoe meer winst je dus maakt. Later kan je altijd gaan voor versterkingen.

Ik heb de afgelopen seizoenen veel versterkt in mijn team, omdat ik anders niet promoveerde en daar wil ik nu mee stoppen. Echter ben ik bang dat als ik met mijn huidige team in een VI kom waar alleen maar midfieldratings hoger dan zwak (hoog) voorkomen, dat ik dan weer kan gaan degraderen en daar voel ik weinig voor, vandaar dat ik aan het filosoferen ben over nieuwe mids.
pi_29990512
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 12:03 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Aan mn defs wil ik ook niks veranderen, heb 2x goed en 2x uitstekend def en haal daarmee matig (zeer laag) defratings en dat vind ik voldoende. Allen het middenveld, daar zit ik dus mee, dat moet omhoog. Met 3-5-2 kan ik mooie mf ratings halen, maar dat speel ik niet, ik speel 3-4-3. Wat ik ook kan doen is die goed/goed verkopen en daarvoor een formi kopen (maar dan moet ik nog wel ff doorsparen). Dan is het verschil waarschijnlijk wel aanzienlijk (dan heb ik 2x formi en 2x uitstekend waarvan eentje to the middle kan spelen en ik dus op centrumaanval ga spelen).

Beter plan?
ik denk dat dit helemaal van je tegenstander af gaat hangen, als je het met 3 inners kan winnen kan die vleugelaanval rating je ook erg helpen. Ik weet eigenlijk niets van MF dus ik kan je daar ook niet in adviseren
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:09:19 #131
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29990602
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 12:06 schreef komrad het volgende:

[..]

ik denk dat dit helemaal van je tegenstander af gaat hangen, als je het met 3 inners kan winnen kan die vleugelaanval rating je ook erg helpen. Ik weet eigenlijk niets van MF dus ik kan je daar ook niet in adviseren
Klopt, maar ik heb een goeie winger waarmee ik ook via 1 kant kan aanvallen. Op het moment zit mijn team zo in elkaar dat ik en centrumaanval kan spelen en via 1 wing kan aanvallen. Dus in dat opzicht zit het wel goed... alleen dat klote middenveld....
pi_29990605
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 12:06 schreef Johan-Derksen het volgende:
Daar heb ik al antwoord op gegeven, ik weet niet wat jij haalt qua rating in combinatie met pic of mots of zo... Ik kan me voorstellen dat je inderdaad in het midfield investeert, zoals VK zegt... Maar alleen als dat nodig is, omdat je midfield niet VI-waardig zou zijn.
Ik denk dat dit een mooi moment is voor investeren... Je hebt de knaken om te investeren en het seizoen wat stabieler te beginnen dan wanneer je het zo zou laten.
ik heb het geld dus niet maar kan het vrijmaken. Aan de andere kant vraag ik me af of het rendement nu juist niet gaat toenemen van wonderbaarlijk naar wereldklasse bv.
MF ratings heb ik gepost maar dit zijn gewoonweg slecht te noemen, we hebben het over een waardeloos (laag) MF met 2 inners
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:11:42 #133
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29990695
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 12:09 schreef komrad het volgende:

[..]

ik heb het geld dus niet maar kan het vrijmaken. Aan de andere kant vraag ik me af of het rendement nu juist niet gaat toenemen van wonderbaarlijk naar wereldklasse bv.
MF ratings heb ik gepost maar dit zijn gewoonweg slecht te noemen, we hebben het over een waardeloos (laag) MF met 2 inners
Dat is echt te laag Komrad... hoeveel mag het schelen? 1 niveau maximaal toch? Van wat ik gezien heb ligt de MF-rating in VI rond de zwak (laag), dan zou jij dus slecht (hoog) moeten halen en volgens mij heb je dan zeker wel 3 uitstekend IM nodig.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:13:48 #134
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_29990763
waardeloos laag betekent minder dan 4 punten in een seizoen.
Degradatie dus...
Al heb je een mytische counteraanval, je redt het dan echt niet.
pi_29991284
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 12:13 schreef Johan-Derksen het volgende:
waardeloos laag betekent minder dan 4 punten in een seizoen.
Degradatie dus...
Al heb je een mytische counteraanval, je redt het dan echt niet.
haha, dus 3 inners sowieso, dan kom ik op slecht heel laag

trouwens joralf ik heb al een formi en 2 uitstekends
pi_29991327
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 11:28 schreef Verbal_Kint het volgende:
@robar: bekrompen mannetje
?? Explain please ??

pi_29991457
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 11:28 schreef Verbal_Kint het volgende:

trouwens respect komrad voor je trainees
dank je, dat had ik nog niet gezien

Komt ook omdat ik weinig geinvesteerd heb in mijn team en weinig bijstats heb over het algemeen. Ik zag net je team

gaat richting counterhufter genie
pi_29991581
Omdat mijn toetsenbord gaar doet dan maar even op laptop
vorm was iets van +7 / -6
TSI ergens in de +2000 enzo
Vleugel: +1
Had niks verwacht

vooral deze speler had pas volgende week moeten stijgen...
maar ben er niet minder blij om
quote:
Cristian Meli (50923105)
20 jaar, goed in vorm, gezond
Een populair persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.

Specialiteit: Koppen

Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 6 150
Loon: 960 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Azzez
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: goed
Zal ong voor 2 milj de deur uitgaan, ik ga hem laten aflopen tijdens de P/D duels
denk dat ik hem ga listen voor 1,7 milj en dan verder zien, of een lager bedrag denken jullie?
pi_29991742
Ik denk dat ik net jullie oplossing heb gegeven ivm de winger probleem, deze kan to middle spelen

Maareh, Komrad, ik ben kandidaat voor def met utopisch sp, dat weet je hé
pi_29991956
assp, hij staat nu op de TL

formi def met mytisch SP, voor 1.5M is ie van jou
pi_29991993
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 12:28 schreef Robar het volgende:

[..]

?? Explain please ??

hehe, je reactie op lortnocs vermeende homo-logo
ik zit je wat te stangen
pi_29992143
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 12:27 schreef komrad het volgende:

[..]

haha, dus 3 inners sowieso, dan kom ik op slecht heel laag

trouwens joralf ik heb al een formi en 2 uitstekends
ja, als je aanval al een briljante spits heeft, kun je goed CA'en met 3 IM spelen. zo hoe ik t zie is t vooral je middenveld dat versterking nodig heeft. met die defensive en aanval redt je het goed in de VI
pi_29992174
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 12:50 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

hehe, je reactie op lortnocs vermeende homo-logo
ik zit je wat te stangen
ow OK
Dacht ff dat je het serieus bedoelde
De grote robar een bekrompen mannetje....., ik dacht het niet
pi_29992289
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 12:55 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

ja, als je aanval al een briljante spits heeft, kun je goed CA'en met 3 IM spelen. zo hoe ik t zie is t vooral je middenveld dat versterking nodig heeft. met die defensive en aanval redt je het goed in de VI
ik vind een zwak hoog aanval ook niet alles

maar tell me wat heb ik ongeveer nodig aan MF ratings ook mee te kunnen, zwak laag?
met 3 inners zou dat (denk ik) betekenen 1 outstanding/briljant erbij en 1 excellent dumpen. wat gaat me dat kosten?
pi_29992487
ik ben dr wat laat mee volgens mij, maar ik vind het wel de moeite waard

A(lbert)H(eijn) punten

sterren

Ook leuk om te laten zien. De sterrentabel van mijn competitie:

Hoezo 1 team was opzienbarend sterker?
pi_29992533
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 12:56 schreef Robar het volgende:

[..]

ow OK
Dacht ff dat je het serieus bedoelde
De grote robar een bekrompen mannetje....., ik dacht het niet
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 12:59 schreef komrad het volgende:

[..]

ik vind een zwak hoog aanval ook niet alles

maar tell me wat heb ik ongeveer nodig aan MF ratings ook mee te kunnen, zwak laag?
met 3 inners zou dat (denk ik) betekenen 1 outstanding/briljant erbij en 1 excellent dumpen. wat gaat me dat kosten?
MF ratings in mijn league zo ongeveer zwak laag ja, of poor (very) high (dat is slecht in NL's?). ja zeker een briljant erbij, plus die formi en een uitstekend is dat een goed begin als je goed uitkijkt moet je voor 1.5 miljoen een briljant mid kunnen krijgen (lukte mij ook, ook nog eens met ervaring )
pi_29992643
Mensen vraagje, hoe werkt pressievoetbal . .
Wanneer gebruik je dat en wat doet het als je tegenstander dat dus gebruikt?
Hoe zorg je dat je team ingesteld staat voor pressievoetbal? (niet dat ik dat wil doen, maar ik ben erg nieuwsgierig)
pi_29992665
1.5M dat is dus precies wat mijn def moet opleveren, kan precies dus behalve dat het me een keeper kost, lastige overweging. Ik wil eigenlijk liever met een winger spelen maar als ik je zo hoor is dat niet haalbaar.
Ik kan dan ook mijn defs doortrainen aangezien ik met de verkoop nog 10 trainees heb. ik ga maar eens een MF listen als ik dit besluit te doen.

Assp, ga je een bod doen of heb je geen geld?

Nico, grote oprichter, hoi
pi_29992790
dat gebruik je (volgens mij) als je tegenstander een stuk sterker is als jij en je wil gokken op een 0-0.. met pressievoetbal zorg je er in principe voor dat beide teams niet aan voetballen toekomen.
Hiervoor heeft heel je team zo veel mogelijk conditie nodig.

Je zorgt er voor dat je team ervoor ingesteld is door net al bij countervoetbal dat keuzemenutje op pressievoetbal te zetten Of bedoelde je in welke opstelling ofzo?

Als je wil zien hoe het eruit ziet in een wedstrijd moet je zondag mijn wedstrijd maar bekijken
pi_29992813
komrad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')