quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
Editten?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:11 schreef Yankee_One het volgende:
Editten blijft lastig hè
YanKee_one The Yanks (360014) Verdedigen
Ligt eraan hoe oud die middenvelder is die je zoekt.. zoek je een jonge speler, dan moet je dat nu doen, een oudere speler kun je net zo goed volgend seizoen kopen..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:09 schreef Tomhoog het volgende:
Spammert.
Trouwens is het nog slim om nu nog een speler te kopen. Ik zoek namelijk een goede middenvelder. Kan ik beter wachten tot volgend seizoen of gewoon proberen te zoeken?
Ben al in 4 andere landen geweest.
Zoekt iemand nog een spits met goed als scoren? Staat voor een kleine prijs te koop![]()
Wat isser? Krijgen je spelers er vreemde namen van?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:17 schreef Johan-Derksen het volgende:
altijd leuk die oefenpotjes...
Fróði á Gørðunum (64051981) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, matig in vorm, geblesseerd (7 weken)
tja dat risico loop je in oefenpotjes, vorige week is mn spits naar de tyfus getraptquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:49 schreef KaheemSaid het volgende:
Maniack28 wat doe je nou????
Kristiansund (1ste VII.494) - Easthim (3de XI.1016) 3 - 4
Dat advieseert mij en het verliest van mijn trainingsteampje, het kan geen kant op.![]()
![]()
Maar ja hij schopt wel iemand van me compleet naar de tering, gemeen hoor![]()
Voormalig jeugdspeler van me op de lijst voor 4,5 mil. daarvan vang ik mooi 5%quote:Guido Finders (20125558)
23 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 35 590
Loon: 4 152 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: MaNo BK
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: uitstekend
Vleugelspel: wereldklasse Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
Nee. Wat dat betreft is het spel realistischquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:58 schreef KaheemSaid het volgende:
Mijn keepers zijn zwak en/of slecht in vorm, dus ik denk dat dat ook minder geworden is.
Kan ik vorm trainen?
Dat is zeker de oorzaak. Je kunt geen vorm trainen maar hoe harder je traint (betere coach, hoger percentage, meer assistenten e.d.) hoe beter dat voor je vorm is (en voor je inkomsten).quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:58 schreef KaheemSaid het volgende:
Mijn keepers zijn zwak en/of slecht in vorm, dus ik denk dat dat ook minder geworden is.
Kan ik vorm trainen?
OMGquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:00 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Voormalig jeugdspeler van me op de lijst voor 4,5 mil. daarvan vang ik mooi 5%
edit 6% zelfs
Damn wat heb jij een ranzige avatarquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:31 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Dat is zeker de oorzaak. Je kunt geen vorm trainen maar hoe harder je traint (betere coach, hoger percentage, meer assistenten e.d.) hoe beter dat voor je vorm is (en voor je inkomsten).
hehe, het scheelde toch weinig hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:11 schreef komrad het volgende:
foetre, het is vrij normaal dat je op het begin wel eens verliest hoor.
HT nog steeds niet helemaal lekker, vooral het uitdagen ivm de friendlies is vervelend.
Toen ik em verkocht goed pos, goed passen en goed vleugelspel 3,5 ster dacht ikquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:06 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
OMG
Wat was die toen die bij jou vertrok, weet je zijn stats nog?
Maar bijna is helaas niet helemaalquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:48 schreef Robar het volgende:
[..]
hehe, het scheelde toch weinig hoor
Ik vind dat ik trots op mijn uitschakeling mag zijn.
Dit was een finale waardig
Paralympic Tricycle Team - Robarka 3 - 2
Bekijk wedstrijd: HT Live
Datum: 24-08-2005 om 17:00
MatchID: 48485051
Stadion: Paralympic Revalidation Centre
Publiek: 2262
....wedstrijdverslag...Bijna het scenario waarmee Lorrie het tegen Nielzchse wel haalde
![]()
Bijna wel te verstaan
Zie, zo'n speler moet ik later dus pullen en dan opleiden tot een fenomenale vleugelquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:52 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Toen ik em verkocht goed pos, goed passen en goed vleugelspel 3,5 ster dacht ik
Tis maar een XI'erquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:54 schreef Cart_man het volgende:
Ja, is een leuke speler, maar je kan beter op zoek gaan naar 17 of 18-jarigen.
zelf gemaakt of heb je die ergens vandaan Lorrie??quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:18 schreef Lortnoc het volgende:
En....hoe is iedereen vooruit gegaan dit seizoen? Als ik naar de statistieken kijk toch een flinke progressie:
[afbeelding]
Van 160 naar 202 punten, da's toch een vooruitgang van 25%.
check de schaal van mijn grafiek ivm WO'squote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:45 schreef Verbal_Kint het volgende:
dames dames toch, wat een progressie![]()
zo moet t :![]()
[afbeelding]
whehe, ik heb nix gezegdquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:01 schreef komrad het volgende:
[..]
check de schaal van mijn grafiek ivm WO's![]()
zo moet het dus VK:
[afbeelding]
Idd, die van mij is pas zieligquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:02 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
whehe, ik heb nix gezegd![]()
en dat geldt geloof ik ook voor asspirine...
we rulequote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:53 schreef komrad het volgende:
trouwens opvallende dat de 352 spelers meer uit hun 'sterren' halen tov 532 counterhufters
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:19 schreef Lortnoc het volgende:
Dat was met HATSTATs ook al, middenveld telt namelijk dubbel. Maar goed def trainen is dan ook weer dé manier om veel sterren te krijgen natuurlijk.
je staat er bijquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:11 schreef Yankee_One het volgende:
Editten blijft lastig hè
YanKee_one The Yanks (360014) Verdedigen
natuurlijk mag je mooie avatar in de OPquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:01 schreef Uddel het volgende:
Trouwens.. mag mijn nieuwe avatar in de startpost?
Wat ga je doen in Groningen? Ik kreeg net te horen dat ik ben toegelaten tot Bedrijfskunde op de RUG.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:16 schreef JJHelder het volgende:
trug van een waanzinnig vette Keiweek (voor de nietwetenden onder de hattrickers: Introductie week van de stad Groningen voor alle studenten) nu wel helemaal kapot maar tog nog een friendly kunnen regelen dus training
Hehe... ik had mn def verneukt, alles op aanval gegooid en daarom 4 doelpunten tegen gekregen, anders had ik je ingemaakt, mn middenveld is veel beterquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:49 schreef KaheemSaid het volgende:
Maniack28 wat doe je nou????
Kristiansund (1ste VII.494) - Easthim (3de XI.1016) 3 - 4
Dat advieseert mij en het verliest van mijn trainingsteampje, het kan geen kant op.![]()
![]()
Maar ja hij schopt wel iemand van me compleet naar de tering, gemeen hoor![]()
Ook leukquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:21 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hehe, dat is een bekende ja...
Check ook eens het team Alles Anders.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | Danny Blackwell (56656013) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.] 19 jaar, matig in vorm, gezond Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider. Nationaliteit: Canada Total Skill Index (TSI): 1 060 Loon: 720 ¤/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: Flevo Rangers Waarschuwingen: 1 Fysiek: fit Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: uitstekend Passen: slecht Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig |
verkopen zeg ikquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:52 schreef Oldbie het volgende:
Ik popel om een speler te verkopen. Ik heb nu twee pontentiële winstmakers. Voor weinig gekocht en nu kunnen ze in principe de deur uit. Ik ben alleen niet helemaal zeker over deze:
[ code verwijderd ]
Als zijn positiespel nog een niveau stijgt brengt hij natuurlijk veel meer op. Ik ga eerst twee weken conditietrainen zodat dat ook een beetje op peil is.
Wat zouden jullie doen? Hij heeft nu alweer twee weken PM training gehad. De derde en vierde keer komen eraan.....
Code was ook erg moeilijk om alles netjes onder elkaar te krijgen....ik was gewoon benieuwdquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:05 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
verkopen zeg ik
is al 19 jaar, moet minstens 6 weken erbij trainen, das veel te lang, en hij is dan al 20
de moeite niet
quote volgende keer je speler, is mooier dan code en minder ruimte
met wat geluk moet die op goed conditie kunnen komenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:09 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Code was ook erg moeilijk om alles netjes onder elkaar te krijgen....ik was gewoon benieuwd
Verkopen dus.....nog 3 weken wachten. Dan is zijn conditie op peil en dan gaat hij de deur uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |