abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 augustus 2005 @ 19:39:21 #26
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_29930619
Nee, hij raakt er invalide van
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
pi_29930993
Maniack28 wat doe je nou????
Kristiansund (1ste VII.494) - Easthim (3de XI.1016) 3 - 4

Dat advieseert mij en het verliest van mijn trainingsteampje, het kan geen kant op.

Maar ja hij schopt wel iemand van me compleet naar de tering, gemeen hoor

[ Bericht 27% gewijzigd door KaheemSaid op 24-08-2005 20:13:36 ]
pi_29935290
oefenpotje gespeeld, al mijn trainees hebben gespeeld, geen blessures, niks te klagen dus.

(verkapte tvp)
hattrickteam >>> FC__Paniek (770160)
pi_29935329
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:49 schreef KaheemSaid het volgende:
Maniack28 wat doe je nou????
Kristiansund (1ste VII.494) - Easthim (3de XI.1016) 3 - 4

Dat advieseert mij en het verliest van mijn trainingsteampje, het kan geen kant op.

Maar ja hij schopt wel iemand van me compleet naar de tering, gemeen hoor
tja dat risico loop je in oefenpotjes, vorige week is mn spits naar de tyfus getrapt
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_29936166
woohoo vandaag maat van mij geowned met 0-4 muhahaha, vengeance is mine :p
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
pi_29936941
Mijn 2 keepers dalen verschrikkelijk in TSI, is hier een oorzaak voor en is er wat aan te doen?
  woensdag 24 augustus 2005 @ 22:23:51 #32
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_29936991
Is de vorm ook achteruit gegaan? Moet haast wel
pi_29938574
Mijn keepers zijn zwak en/of slecht in vorm, dus ik denk dat dat ook minder geworden is.

Kan ik vorm trainen?
  woensdag 24 augustus 2005 @ 23:00:00 #34
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_29938654
quote:
Guido Finders (20125558)
23 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een slecht leider.

Specialiteit: Snel

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 35 590
Loon: 4 152 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: MaNo BK
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: uitstekend
Vleugelspel: wereldklasse Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
Voormalig jeugdspeler van me op de lijst voor 4,5 mil. daarvan vang ik mooi 5%

edit 6% zelfs
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  woensdag 24 augustus 2005 @ 23:06:34 #35
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_29938964
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 22:58 schreef KaheemSaid het volgende:
Mijn keepers zijn zwak en/of slecht in vorm, dus ik denk dat dat ook minder geworden is.

Kan ik vorm trainen?
Nee. Wat dat betreft is het spel realistisch
pi_29940200
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 22:58 schreef KaheemSaid het volgende:

Kan ik vorm trainen?
Dat is zeker de oorzaak. Je kunt geen vorm trainen maar hoe harder je traint (betere coach, hoger percentage, meer assistenten e.d.) hoe beter dat voor je vorm is (en voor je inkomsten).
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_29940332
oei lekkere speler condoom
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_29941585
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:00 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Voormalig jeugdspeler van me op de lijst voor 4,5 mil. daarvan vang ik mooi 5%

edit 6% zelfs
OMG
Wat was die toen die bij jou vertrok, weet je zijn stats nog?
pi_29947294
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:31 schreef Lortnoc het volgende:

[..]

Dat is zeker de oorzaak. Je kunt geen vorm trainen maar hoe harder je traint (betere coach, hoger percentage, meer assistenten e.d.) hoe beter dat voor je vorm is (en voor je inkomsten).
Damn wat heb jij een ranzige avatar
pi_29947795
deel 85 alweer!

Ht is tot half 10 down...:(
Children of the night. What music they make.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 09:57:13 #41
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_29948349
GVD 1e wedstrijd verloren en een speler 3 wedstrijden geblesseerd grrrrrrrrr

IWA-black-hawk - Foekje 2 - 0

Bekijk wedstrijd: HT Live
Datum: 24-08-2005 om 17:00
MatchID: 48603791
Stadion: IWA-black-hawk Arena
Publiek: 63

Het hoosde de hele dag, waardoor de 63 toeschouwers in IWA-black-hawk Arena een wedstrijd op een doorweekt veld te zien kregen. IWA-black-hawk startte in een strategische 4-4-2-opstelling. In de basis stonden: Engel - Sage, Hamer, Chih-Whung, Douma - Telders, Witschge, Coolen, Posthuma - Ykema, Timmermans.

Foekje startte in een strategische 4-4-2-opstelling. In de basis stonden: Overdijk - Knaven, Fehr, Poortvliet, Ruding - Maziec, Brocks, Hayward, Albrink - Frouws, Beugels.

IWA-black-hawk leek zich te concentreren op de centrumaanval. De strategie van Foekje was gericht op het onder druk zetten en het afsnijden van de aanvalshoeken van de tegenstander over het gehele veld. Nadat hij al verschillende malen aan het shirt van zijn tegenstander had gehangen, kreeg Foekje-speler Jelle Knaven een gele kaart. Een vrije trap gericht op de verre hoek betekende bijna een doelpunt voor Foekje in de 22e minuut, maar de bal ging via de muur net naast. In de 23e minuut kwam Jerome Ykema, na een mooie beweging door het midden, alleen voor de keeper te staan. Zijn schot ging echter net naast. Viggo Poortvliet van Foekje kreeg in de 38e minuut een gele kaart vanwege spelbederf. In deze fase van de wedstrijd voerde Foekje succesvol de druk op de tegenstander op. Toen Jelle Knaven in de 42e minuut weer een keiharde tackle maakte, kon de scheidsrechter niets anders doen dan de speler van Foekje een tweede gele kaart geven, waardoor hij alvast kon gaan douchen. De teams gingen met een 0 - 0 stand de rust in. IWA-black-hawk had met 57 procent balbezit een veldoverwicht.

Viggo Poortvliet toonde een geweldige vechtlust en het leek wel of de regen hem totaal niet deerde. In de 82e minuut ontstond een 1 - 0 voorsprong voor de thuisploeg, toen Kelvin Timmermans de bal goed intikte na een prima voorzet van rechts. Nadat hij al verschillende malen aan het shirt van zijn tegenstander had gehangen, kreeg IWA-black-hawk-speler Imme Coolen een gele kaart. Foekje zal het een tijdje zonder Boy Ruding moeten stellen, want hij liep een zware voetblessure op. Hij werd vervangen door Dennis Elshout. Een reeks goede acties in het midden leidde in de 85e minuut tot een kansrijk schot van net buiten het strafschopgebied, maar Alje Overdijk verrichtte een spectaculaire redding, zodat IWA-black-hawk de voorsprong niet verder kon uitbouwen. Wolf Telders domineerde op zijn flank en bleef maar prima voorzetten geven richting het strafschopgebied. Jerome Ykema kon één hiervan goed raken en zo in de 88e minuut de 2 - 0 maken. Joshua Hayward kreeg een paar mooie kansen om te antwoorden, maar keeper Raanan Engel wist van geen wijken. Met 56 procent balbezit was IWA-black-hawk in deze helft de sterkste ploeg.

De echte sterspeler van IWA-black-hawk was Cédric Sage. Het spel van Driekus Douma viel nogal tegen. Zonder enige twijfel was Viggo Poortvliet de beste speler van Foekje. Lex Albrink was vandaag niet al te best. De eindstand was 2 - 0.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 09:58:54 #42
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_29948379
en nu weer downtime tot 10.30
pi_29949948
foetre, het is vrij normaal dat je op het begin wel eens verliest hoor.

HT nog steeds niet helemaal lekker, vooral het uitdagen ivm de friendlies is vervelend.
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_29949992
Och ja, die moet ik ook nog zoeken.
pi_29950535
Wat is een friendly nu?
Zo belangrijk is het niet om te winnen, het is helemaal niet belangrijk.

En als ik jou was, zou ik proberen een NL club te vinden die een divisie of 2, 3 hoger staat dan jou
en daar bij hem spelen, dus gewoon uitdagen en dan uit kiezen
Zal je zeker meer toeschouwers krijgen en krijg je ook een aardig zakcentje, en voor jou in de XI is al het geld welkom

enne, wedstrijdverslagen posten, doen we niet aan
pi_29950668
teevaupee
pi_29950962
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 11:11 schreef komrad het volgende:
foetre, het is vrij normaal dat je op het begin wel eens verliest hoor.

HT nog steeds niet helemaal lekker, vooral het uitdagen ivm de friendlies is vervelend.
hehe, het scheelde toch weinig hoor
Ik vind dat ik trots op mijn uitschakeling mag zijn.
Dit was een finale waardig

Paralympic Tricycle Team - Robarka 3 - 2

MatchID: 48485051
Stadion: Paralympic Revalidation Centre
Publiek: 2262

De mooie zonnige dag trok 2262 man publiek naar Paralympic Revalidation Centre. Paralympic speelde in een interessante 3-4-3-formatie. In de basis stonden: Maymon - Pouillon, Lőw, Thorogood - Matsson, Adema, Hellholt, Abrahams - Teixidó, Dombos, Ganović.

Robarka startte in een strategische 4-4-2-opstelling. De volgende spelers kwamen het veld op: Cabanillas - Fabré, Nicolaye, Apelfeldt, Sahlskär - Suviste, Hinkka, Olenmar, Meyers - van der Burg, Allen.

In de 1e minuut ontstond een 1 - 0 voorsprong voor de thuisploeg, toen Wesley Adema de bal goed intikte na een prima voorzet van rechts. In de 12e minuut viel Simon Thorogood van Paralympic op de rand van het strafschopgebied. De scheidsrechter gaf Simon Thorogood resoluut een gele kaart voor een schwalbe. Na 17 minuten moest Tomas Hellholt vanwege een knieblessure van het veld. Lars Christiansson kwam hem vervangen. Een snelle aanval over de linkerflank werd vanuit een moeilijke hoek afgerond door Tönis Dombos, waarmee Paralympic de voorsprong uitbreidde: 2 - 0. De bezoekers kregen de mogelijkheid om de achterstand wat draaglijker te maken in de 21e minuut. De blunderende verdediging liet Adrian Allen helemaal vrij om op doel te schieten. Zijn schot was echter waardeloos en een makkelijke prooi voor de keeper. De ruststand was 2 - 0. Robarka had met 54 procent balbezit een veldoverwicht.

Het antwoord van Robarka kwam in de 69e minuut. Olav van der Burg scoorde na een oogstrelende pass van de linkerkant, wat de achterstand verkleinde tot 2 - 1. Van grote afstand wist Olav van der Burg in de 77e minuut de keeper te verrassen en maakte zo voor Robarka de 2 - 2. Nadat hij al verschillende malen aan het shirt van zijn tegenstander had gehangen, kreeg Robarka-speler Jacky Fabré een gele kaart. Paralympic kwam in de 84e minuut van de wedstrijd aan de leiding met 3 - 2 toen Jordi Teixidó de diepte opzocht, een geweldige pass ontving en met een volley de bal net onder de lat werkte. In de 86e minuut ontving Paralympic-speler Pavle Ganović een gele kaart omdat hij met gestrekt been inkwam op zijn tegenstander. Robarka had het meeste balbezit, namelijk 54 procent.

De uitblinker bij Paralympic was Dror Maymon. Het spel van Remco Abrahams viel nogal tegen. Zonder enige twijfel was Stig Olenmar de beste speler van Robarka. Hamilton Meyers was vandaag niet al te best. De eindstand was 3 - 2.

Bijna het scenario waarmee Lorrie het tegen Nielzchse wel haalde
Bijna wel te verstaan
  donderdag 25 augustus 2005 @ 11:52:38 #48
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_29951062
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:06 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

OMG
Wat was die toen die bij jou vertrok, weet je zijn stats nog?
Toen ik em verkocht goed pos, goed passen en goed vleugelspel 3,5 ster dacht ik
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_29951607
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 11:48 schreef Robar het volgende:

[..]

hehe, het scheelde toch weinig hoor
Ik vind dat ik trots op mijn uitschakeling mag zijn.
Dit was een finale waardig

Paralympic Tricycle Team - Robarka 3 - 2

MatchID: 48485051
Stadion: Paralympic Revalidation Centre
Publiek: 2262

....wedstrijdverslag...

Bijna het scenario waarmee Lorrie het tegen Nielzchse wel haalde
Bijna wel te verstaan
Maar bijna is helaas niet helemaal Je had wel meer balbezit, maar ja niet weten uit te buiten. Jammer voor je, maar volgend seizoen beter..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_29952791
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 11:52 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Toen ik em verkocht goed pos, goed passen en goed vleugelspel 3,5 ster dacht ik
Zie, zo'n speler moet ik later dus pullen en dan opleiden tot een fenomenale vleugel
of verkopen, want die leveren sowieso veel op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')