Ga ik dus doen zoquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:44 schreef Vork het volgende:
Koop dan ook een degelijke telefoon.
Ik betwijfel het. maar goed, zonder afmelding kan ik weinig he?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:44 schreef Bluezz het volgende:
Komt muus eigenlijk wel?
quote:
Da's Kilo Utrecht Tango.quote:ja, connector is afgebroken en hij verliest af en toe spanning en gaat dan niet meer aan. lekker weer...
quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[De L&S meet] [#12] Editie 2005: Spannende laatste week.
Stop daar eens mee joh.quote:
Die van mij was ook zo goed als stuk dus nu heb ik de beest stevige telefoon uitgekozen die er maar bestaat een of andere Nokia met een andere hardrubbere behuizing. Die zou het hier van 4 hoog moeten overleven dus. Als die het begeeft, dan geef ik het maar op denk ik, dan wordt het nooit meer wat.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:45 schreef HeatWave het volgende:
Ga ik dus doen zo.
maar ik heb niet veel mazzel de laatste tijd. Dit was een schreeuwend duur ding, dus een beetje meer betrouwbaarheid was wel fijn geweest.
En het verkloot My Active Topicsquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:47 schreef Svensational het volgende:
Stop daar eens mee joh.![]()
Het is oneerlijk..
Als de jouwe een OP had gehad was jij eerder, maar je was te lui, dus moet IK maar NOG een keer de op fixen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:46 schreef PPL het volgende:
[..]
Ook goed hoor![]()
[..]
Da's Kilo Utrecht Tango.
Had je het bonnetje nog ?
Overigens, zijn die schermpjes uitwisselbaar ?
(Afgezien van de maten uiteraard)
Ik heb een collega die zijn Nokia heeft laten vallen (schermpje kaduuk)
Weet het type ff niet, maar vroeg het mij zo eens af.
Alsof het mijn schuld is dat ik niet meer mag copy-paste doen in de OP van deel 11quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als de jouwe een OP had gehad was jij eerder, maar je was te lui, dus moet IK maar NOG een keer de op fixen?!.
Dat vermoedde ik al.quote:Tis geen Nokia, dus kans dat het past is echt nihil denk ik.
Open een FB topic....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:52 schreef PPL het volgende:
[..]
Alsof het mijn schuld is dat ik niet meer mag copy-paste doen in de OP van deel 11
Waarom eigenlijk niet
Ik vind dat ik dat moet mogen !![]()
[..]
Dat vermoedde ik al.
Maar ik vroeg het mij gewoon eens af.
Ik ga wel eens ff denken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een nokia 3650 liggen hier.....
Dat bedoelde ik niet zozeer, ding is dus niet 100%. puur om evt het scherm.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:55 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik ga wel eens ff denken.
Kijken of ie interresse heeft en tegen welke prijs.
Ik kan dat wel gewoon hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:52 schreef PPL het volgende:
[..]
Alsof het mijn schuld is dat ik niet meer mag copy-paste doen in de OP van deel 11
Waarom eigenlijk niet
Ik vind dat ik dat moet mogen !
Ik ga wel ff vargen op DIG of het mogelijk is.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet zozeer, ding is dus niet 100%. puur om evt het scherm.
GHV dus.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:02 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik ga wel ff vargen op DIG of het mogelijk is.
Stomme newbie...quote:
Oh ja, dat was ooit eens gesplitst of gewijzigd jah.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:08 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, GVH dan.
Waar Marty je topic heen gekickt heeft dus, waar het hoort.
quote:
ga zo een Qtek 8020 halen. google is your friendquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:13 schreef PPL het volgende:
[..]
Hi-de-Ho !
[afbeelding]
[..]
Maar had je al een telefoon op het oog ?
Biertje?quote:
Ik heb nog maar 200 euro.quote:
Ga je zaterdag ook eerst mee eten?quote:
Daar kan je heel wat bier van kopen hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 200 euro..
Ik zie hem dan vanavond wel ff.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ga zo een Qtek 8020 halen. google is your friend.
Weet ik nog niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ga je zaterdag ook eerst mee eten?
Zeurtjequote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:49 schreef PPL het volgende:
En het verkloot My Active Topics
* PPL mompelt iets over machtsmisbruik
Ja, maar -treinkaartje, -eten, -studeren volgende maand.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daar kan je heel wat bier van kopen hoor [afbeelding]
Ik heb je al geschrapt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar -treinkaartje, -eten, -studeren volgende maand..
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:22 schreef PPL het volgende:
Weet ik nog niet.
Bij de Coco's kom ik vaak in de verleiding om irritante ringtones te gaan downloaden.
Reng-deng-deng *BAM*BAM *
Thnx.quote:
Als ik hem aan het eind de avond ochtend dan maar wel weer terugkrijg.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
![]()
Kom jij maar niet eten dan... Daarna mag je komen maar ik neem je telefoon in beslag![]()
Tot vanavondquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:28 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb zin in een unlimited spare-ribs
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:28 schreef PPL het volgende:
[..]
Als ik hem aan het eind de avond ochtend dan maar wel weer terugkrijg.
Netjes afgewassen en schoongemaakt met Lush.
Er werkt iets niet bij je...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:30 schreef Blinky het volgende:
Hoi
Ja Bluezz, ik heb er ook zin in! Ik ben benieuwd naar sommige mensen.
Ja, mijn avater, ik weet het. Ik moet iemand nog steeds aanschieten die mijn plaatje gehost heeft. Tot die tijd kan ik er niks doenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er werkt iets niet bij je...
Neem ff een andere gezelligequote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:36 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ja, mijn avater, ik weet het. Ik moet iemand nog steeds aanschieten die mijn plaatje gehost heeft. Tot die tijd kan ik er niks doen![]()
Heb je hem niet ergens off-line staan dat je hem in je fotoboek gooit ?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:36 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ja, mijn avater, ik weet het. Ik moet iemand nog steeds aanschieten die mijn plaatje gehost heeft. Tot die tijd kan ik er niks doen![]()
Gisteren had Dromenvanger jouw plaatje nog. Ik wilde 'm net rippen, maar hij heeft al weer een andere.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:36 schreef Blinky het volgende:
Hm... deze had ik juist gekozen met een bepaalde reden. Het dekt de lading van de persoon Blinky namelijk perfect. Ik heb ook lang gezocht naar dat plaatje. Ik heb heel even een ander plaatje genomen, maar die paste niet bij Blinky.quote:
Ja! Dat is 'm, alleen dan met sneeuvlokjes ervoor...quote:
Zo te zien is het opgelostquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:49 schreef Blinky het volgende:
[..]
Hm... deze had ik juist gekozen met een bepaalde reden. Het dekt de lading van de persoon Blinky namelijk perfect. Ik heb ook lang gezocht naar dat plaatje. Ik heb heel even een ander plaatje genomen, maar die paste niet bij Blinky.![]()
Mijn avater dekt ook de lading.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:49 schreef Blinky het volgende:
Hm... deze had ik juist gekozen met een bepaalde reden. Het dekt de lading van de persoon Blinky namelijk perfect. Ik heb ook lang gezocht naar dat plaatje. Ik heb heel even een ander plaatje genomen, maar die paste niet bij Blinky.![]()
Maakt niet uit. Deze is ook goed. Het koude is er nu ook wel vanafquote:
Dank je wel Bluezz!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:55 schreef Bluezz het volgende:
Aangezien HW weg is, heb ik het ff gedaan
Hopelijk levert het niet al te veel straf op zaterdag
Die gaan we dronken voeren. Hebben we er verder geen last van en ondertussen rippen we hem.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh kut, sunchaser komt ook.
Ik scheld jou toch ook niet uitquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh kut, sunchaser komt ook.
Plaatjes doen het niet in IE.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:38 schreef Brighteyes het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ik ben een beetje hyper!
Ow, ik zet hem zometeen ff stiekum aanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:45 schreef Brighteyes het volgende:
btw... bluezz... je hebt een sms-je...![]()
Ha, in FF welquote:
En volkomen terecht natuurlijk.quote:
Nog 4 dagen!quote:
En dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
En volkomen terecht natuurlijk.
Bovendien hoop ik niet dat je mij met SC vergeleek, want dan word ik echt heel verdrietig.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:16 schreef Bluezz het volgende:
U heeft mail in de zon [[url=httP://img.photobucket.com/albums/v217/Brig4teyes/static8.gif]afbeelding[/url]] [[url=httP://img.photobucket.com/albums/v217/Brig4teyes/static8.gif]afbeelding[/url]] [[url=httP://img.photobucket.com/albums/v217/Brig4teyes/static8.gif]afbeelding[/url]] [[url=httP://img.photobucket.com/albums/v217/Brig4teyes/static8.gif]afbeelding[/url]] [[url=httP://img.photobucket.com/albums/v217/Brig4teyes/static8.gif]afbeelding[/url]] [[url=httP://img.photobucket.com/albums/v217/Brig4teyes/static8.gif]afbeelding[/url]]
Ik probeer hem steeds te lokken om hem dan compleet af te fikken, maar hij reageert nooit; ik laat hem nog een weekje staan.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
Static, zou je ajb een andere sig willen nemen want nu denk ik iedere keer dat i-spy24 gepost heeft als ik even snel een topic doorkijk en daar reageert m'n lichaam nogal slecht op.
Nah, valt best mee, zijn enorm grote tafels waar je wel met tig man aan kan zitten geloof ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:50 schreef Brighteyes het volgende:
En die 2e verdieping mss ook wel! Anders sta je zo in hoekjes gepropt en verdeelt...
Als haringen in een tonquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:50 schreef Brighteyes het volgende:
sub]
En die 2e verdieping mss ook wel! Anders sta je zo in hoekjes gepropt en verdeelt...
Weet ik, maar als je wat later bent is het mss al wel vol...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:53 schreef static het volgende:
Nah, valt best mee, zijn enorm grote tafels waar je wel met tig man aan kan zitten geloof ik.
Precies... en iets zegt me dat wij ons toch niet in een hoekje laten drukken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:11 schreef static het volgende:
Naja, zullen we het maar niet doen? Als het idd te druk wordt kunnen we altijd nog naar boven verkassen.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:22 schreef Gebakken_vissie het volgende:
DIT IS EEN BOODSCHAP VOOR BRIGHTEYES
Telefoon is dood -stop-
Ga om 18.30 weg hier -stop-
Tot zo -stop-
EINDE BOODSCHAP
Hij leeft nog.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:00 schreef static het volgende:
Golfer & Bluezz, herkennen jullie hem nog?
[afbeelding]
Hij moet niet zeuren, ik had een dikke vette voorhoofdsholteontsteking op een andere meet maar ben speciaal voor hem gekomen omdat ik dat beloofd had.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:26 schreef Skaai het volgende:
Orange heeft een lichte vorm van griep.
Que?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:48 schreef SunChaser het volgende:
Jessica zoekt sperma. Misschien moet ze zaterdag ook even komen.
Wat lief zegquote:
Ja, ik had het beloofd, we hadden nog nooit gemeet.quote:
Je durfde hem zelf niet aan te spreken?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:54 schreef static het volgende:
[..]
Ja, ik had het beloofd, we hadden nog nooit gemeet.
Iteejer kwam hem voorstellen.
Van de Talpa Spermashow toch?quote:
Nee hoor, ik had hem nog niet gezien en was en gesprek met wat anderen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:55 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je durfde hem zelf niet aan te spreken?
Of lange monologen over chemtrails tijdens het kerstdinerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
ijkt me toch wel wennen dat al je familiefeestjes dan uitlopen op eetgevechten.
Klopt, Daarom zal ik ook komen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:51 schreef static het volgende:
[..]
Hij moet niet zeuren, ik had een dikke vette voorhoofdsholteontsteking op een andere meet maar ben speciaal voor hem gekomen omdat ik dat beloofd had.
Hou het maar eerder op rellen tijdens het kerstdinerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:52 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Of lange monologen over chemtrails tijdens het kerstdiner
Like duh.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:15 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Klopt, Daarom zal ik ook komen.
Topavond toen
Een griep houd mij niet tegenquote:
Gefeli!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:41 schreef Brighteyes het volgende:
Hier ook nog maar even dan... en dan ben ik uitgespamd.
* Brighteyes en stinkie gaan trouwen!![]()
Nice.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:41 schreef Brighteyes het volgende:
Goed he?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan heb jij wel een hele bijzondere 'fluisterlijn' want ik weet het zelf pas net!
Yvonne zeker weer.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan heb jij wel een hele bijzondere 'fluisterlijn' want ik weet het zelf pas net!
Dit keer heb ik wel mijn mond gehouden hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:48 schreef Brighteyes het volgende:
Nie eensquote:
Je vergeet het Trouwen enzotopic in LIF nog.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, je hebt eik wel gelijk.quote:
Jij komt niet, opzouten dus.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:26 schreef Svensational het volgende:
Hoe kun je champagne nou niet lusten![]()
Ondankbaar kreng.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:21 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes lust geen champagne... dus ik zal mijn bubbels met liefde delen!
Whehehe... is het toch een 'moetje'?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:21 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes lust geen champagne... dus ik zal mijn bubbels met liefde delen!
quote:
trouwen prima, maar geen seks!!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Wanneer ga jij nou eens met die andere pisnicht (Laffer) trouwen?
Uiteraard.quote:
jij niet maar bluezz wel hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Uiteraard.
Daar doen wij ook al jaren niet meer aan.![]()
Jij komt. Period.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Champagne. Dat klinkt helemaal ideaal. Heb alleen een maand niet gewerkt, en ik weet hoe duur a'dammeetings zijn, dus ik durf me nog niet aan te melden.
Tot zaterdag dan maar.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:32 schreef static het volgende:
[..]
Jij komt. Period.
En ik ga slapen. Tot morgen.
Beschuit met muisjes!!! (net op toevallig) Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:25 schreef Bluezz het volgende:
Ik kom hier ook nog even hyperen met onze kleindochter die vannacht geboren is![]()
Jeu, gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:41 schreef Brighteyes het volgende:
En Ted en Barbie zijn er ook niet?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:56 schreef static het volgende:
Ohw, ons contactpersoon bij Coco's is Vince; Ken is vrij.
quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:25 schreef Angelic1 het volgende:
Trouwen???? Da's zooooo passee.
Jij ook gefeliciteerd!quote:
Gefeliciteerd!!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:25 schreef Bluezz het volgende:
Ik kom hier ook nog even hyperen met onze kleindochter die vannacht geboren is![]()
Haha wat klinkt dat gek
Ach, hebben we tenminste een beetje de ruimtequote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:43 schreef Roellio het volgende:
Jullie hebben wel weer de meeste trendy bar uitgekozen van heel Amsterdam hè!
Heb je de mijne niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:11 schreef QyRoZ het volgende:
Heb ik een telefoonnummer van iemand die komt?
Nu blijkbaar wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:29 schreef Ole het volgende:
[..]
Heb je de mijne niet?
je hebt (hot) mail
quote:
Nóg een QyRoZ?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:34 schreef Ole het volgende:
grappig.. heb zo een afspraak met een naamgenoot van je![]()
Bij mij ook. En mijn loon. En heel veel geld van mn zusje. Ik heb nog nooit zoveel geld op mn rekening gehad.quote:
Krijg jij nog stufi?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:15 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Bij mij ook. En mijn loon. En heel veel geld van mn zusje. Ik heb nog nooit zoveel geld op mn rekening gehad.
Ai, dat is niet slim om te zeggen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:15 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Bij mij ook. En mijn loon. En heel veel geld van mn zusje. Ik heb nog nooit zoveel geld op mn rekening gehad.
Lening door laten lopen. Net vandaag afgezegd, heb het niet meer nodig. En nu op zoek naar een goedkoper huis zodat ik volgend jaar de terugbetalingen kan financieren.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Krijg jij nog stufi?
Bij mij is het slechts mn stufi![]()
Ow ik dacht dat je die alleen mocht hebben als je nog ingeschreven stond op een school...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:24 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Lening door laten lopen. Net vandaag afgezegd, heb het niet meer nodig. En nu op zoek naar een goedkoper huis zodat ik volgend jaar de terugbetalingen kan financieren.
Ik weet het niet barb, maar mail me anders maar.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:05 schreef Barb het volgende:
Sta ik gdvrdmm weer niet in de OP,.
HW, heb jij nog steeds hetzelfde telnr als "destijds"? Ik weet niet hoe laat ik kom en waar iedereen dan uithangt.
Inderdaad, hoe kan dat nou steeds?quote:
Of gewoon binnen een jaar promotie maken.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:24 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Lening door laten lopen. Net vandaag afgezegd, heb het niet meer nodig. En nu op zoek naar een goedkoper huis zodat ik volgend jaar de terugbetalingen kan financieren.
Yep, daar zijn we de hele avond.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Aangenomen dat jullie de hele avond in de MrCoco's blijven kom ik iig langs.
Lekker!!quote:
Je bent nog bij je zus?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:30 schreef Skaai het volgende:
Lekkere pittige bij de toko gehaald
Ik zat na een half bakkie al vol
Het ei was alleen ranzig
[/CUL]
Nog 2 dagen
Ze slaapt ook nog steeds.quote:
Ja,quote:
OKequote:
Jij komt nie eensquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze slaapt ook nog steeds..
Ik ben heet van de roti, nuecken?quote:
Ja, wtf heeft dat ermee te maken.quote:
Is goe!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:34 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik ben heet van de roti, nuecken?
Ik vind he, dat je gewoon moet komen zaterdag.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, wtf heeft dat ermee te maken..
Wrom heb je afgezegt eik?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, wtf heeft dat ermee te maken..
Dat zei ik toch niet!quote:
Nee je hormonen zeiden datquote:
Gelukkig welquote:
Omdat wij hagelstenen aan het koppen waren bij het concert van De Dijk in het openluchttheater hier in het dorpquote:
nee hoor, you are welcomequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:39 schreef livEliveD het volgende:
Vinden jullie het een hele grote wereldramp als me gezicht kom laten zien? Zal wel wat later op de avond worden.
Ohw.quote:
misschien heeft ie wel lekkere grote tietenquote:
Tja, jij weet de coco's toch wel te vinden denk ik zoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:42 schreef static het volgende:
Had ik al gemeld dat ik geen telefoon meeneem?
SHHT!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Misschien is er een geheime preparty.
Jup, vorige week nog laten uitbouwen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:20 schreef laffer het volgende:
misschien heeft ie wel lekkere grote tieten![]()
Oh ja tuurlijk! Duh!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:40 schreef Bluezz het volgende:
Omdat wij hagelstenen aan het koppen waren bij het concert van De Dijk in het openluchttheater hier in het dorp
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:39 schreef livEliveD het volgende:
Vinden jullie het een hele grote wereldramp als me gezicht kom laten zien? Zal wel wat later op de avond worden.
Geen unlimited ribs&chicken. Mijn ouders, wat doen zequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:48 schreef Brighteyes het volgende:
Btw... ik haal ons even uit de eters-lijst want we gaan 's middags naar mijn as. schoonouders![]()
in Zeeland en ik weet niet of we 18.00 in A'dam gaan halen.
Als het lukt zijn we er, maar zo niet dan wat later dus.
Vooral erg nat.quote:
Had gister mijn eerste werkdag weer, sinds maanden afwezigheid.. Wat een puinhoopquote:
Wat doe je me aan!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sorry!
Maar we komen wel hoor! Alleen niet eten...
Gezellig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:39 schreef livEliveD het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:49 schreef Aventura het volgende:
Ons biermoment is dichterbij-er dan we dachten
![]()
Je gaat me toch niet weer slaan hehquote:
Neh, nu ga ik iedereen knuffelen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:48 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet weer slaan heh![]()
-edit-quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:14 schreef static het volgende:
Tering.Mineo39-76 condoleance-topic - Rest In Peace
Goed nieuws voor de mensen op de wachtlijst dus!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:36 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik denk dat die niet meer komt nee.
oops, ik las dat jij niet meer zou komenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:36 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
afmelden is begonnen dusquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:36 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
-edit- misschien te ongepastquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:59 schreef laffer het volgende:
[..]
oops, ik las dat jij niet meer zou komen![]()
ik bedoelde het niet rottig hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:33 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet het niet hoor, de laffer en STATIC meeting, static die aangeeft dat hij het echt heel kut vindt... en dan zo reageren.....
Dat heb ik al 2x gedaan, drie maal is scheepsrecht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:38 schreef laffer het volgende:
[..]
ik bedoelde het niet rottig hoor![]()
ik las het verkeerd, ik dacht dat qyroz zich afmeldde
we begrijpen elkaar geloof ik verkeerd, maargoed we hebben het er morgen wel ff overquote:
Dat wordt matten!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:43 schreef laffer het volgende:
[..]
we begrijpen elkaar geloof ik verkeerd, maargoed we hebben het er morgen wel ff over![]()
Ik snap je verder prima hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:43 schreef laffer het volgende:
[..]
we begrijpen elkaar geloof ik verkeerd, maargoed we hebben het er morgen wel ff over![]()
trueno komt niet toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:49 schreef QyRoZ het volgende:
Neem je spaarvarken maar mee, Orange..
weet jij al hoe een zwanenhals van een toiletpot eruit ziet???quote:
Ik kan niet wachten!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:51 schreef laffer het volgende:
[..]
weet jij al hoe een zwanenhals van een toiletpot eruit ziet???
morgen krijg jij een rondleiding![]()
Ik vergiste me, dat is geen spaarvarken maar een sparerib-varkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:53 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Helaas... anders had ik wel hamer mee willen nemen.
Ik heb nog wel een mooi treinstel voor jequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:46 schreef QyRoZ het volgende:
Altijd die molukkers weer.
- Aaaaargh hotlinking -quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:02 schreef HeatWave het volgende:
ja kut, kan ik zeker deel 13 weer maken.
Wat een schatjequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:04 schreef golfer het volgende:
Kan ik nog net in dit deeltje de mooiste kleindochter terwereld even spammen, slapend op Opa's arm:
[afbeelding]'
Niet leuk, Q.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:36 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:27 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik dacht idd vanmorgen nog aan je, jullie waren maatjes hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |