Lekker!!quote:
Je bent nog bij je zus?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:30 schreef Skaai het volgende:
Lekkere pittige bij de toko gehaald
Ik zat na een half bakkie al vol
Het ei was alleen ranzig
[/CUL]
Nog 2 dagen
Ze slaapt ook nog steeds.quote:
Ja,quote:
OKequote:
Jij komt nie eensquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze slaapt ook nog steeds..
Ik ben heet van de roti, nuecken?quote:
Ja, wtf heeft dat ermee te maken.quote:
Is goe!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:34 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik ben heet van de roti, nuecken?
Ik vind he, dat je gewoon moet komen zaterdag.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, wtf heeft dat ermee te maken..
Wrom heb je afgezegt eik?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, wtf heeft dat ermee te maken..
Dat zei ik toch niet!quote:
Nee je hormonen zeiden datquote:
Gelukkig welquote:
Omdat wij hagelstenen aan het koppen waren bij het concert van De Dijk in het openluchttheater hier in het dorpquote:
nee hoor, you are welcomequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:39 schreef livEliveD het volgende:
Vinden jullie het een hele grote wereldramp als me gezicht kom laten zien? Zal wel wat later op de avond worden.
Ohw.quote:
misschien heeft ie wel lekkere grote tietenquote:
Tja, jij weet de coco's toch wel te vinden denk ik zoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:42 schreef static het volgende:
Had ik al gemeld dat ik geen telefoon meeneem?
SHHT!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Misschien is er een geheime preparty.
Jup, vorige week nog laten uitbouwen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:20 schreef laffer het volgende:
misschien heeft ie wel lekkere grote tieten![]()
Oh ja tuurlijk! Duh!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:40 schreef Bluezz het volgende:
Omdat wij hagelstenen aan het koppen waren bij het concert van De Dijk in het openluchttheater hier in het dorp
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:39 schreef livEliveD het volgende:
Vinden jullie het een hele grote wereldramp als me gezicht kom laten zien? Zal wel wat later op de avond worden.
Geen unlimited ribs&chicken. Mijn ouders, wat doen zequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:48 schreef Brighteyes het volgende:
Btw... ik haal ons even uit de eters-lijst want we gaan 's middags naar mijn as. schoonouders![]()
in Zeeland en ik weet niet of we 18.00 in A'dam gaan halen.
Als het lukt zijn we er, maar zo niet dan wat later dus.
Vooral erg nat.quote:
Had gister mijn eerste werkdag weer, sinds maanden afwezigheid.. Wat een puinhoopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |