Dank je wel Bluezz!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:55 schreef Bluezz het volgende:
Aangezien HW weg is, heb ik het ff gedaan
Hopelijk levert het niet al te veel straf op zaterdag
Die gaan we dronken voeren. Hebben we er verder geen last van en ondertussen rippen we hem.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh kut, sunchaser komt ook.
Ik scheld jou toch ook niet uitquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh kut, sunchaser komt ook.
Plaatjes doen het niet in IE.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:38 schreef Brighteyes het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ik ben een beetje hyper!
Ow, ik zet hem zometeen ff stiekum aanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:45 schreef Brighteyes het volgende:
btw... bluezz... je hebt een sms-je...![]()
Ha, in FF welquote:
En volkomen terecht natuurlijk.quote:
Nog 4 dagen!quote:
En dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
En volkomen terecht natuurlijk.
Bovendien hoop ik niet dat je mij met SC vergeleek, want dan word ik echt heel verdrietig.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:16 schreef Bluezz het volgende:
U heeft mail in de zon [[url=httP://img.photobucket.com/albums/v217/Brig4teyes/static8.gif]afbeelding[/url]] [[url=httP://img.photobucket.com/albums/v217/Brig4teyes/static8.gif]afbeelding[/url]] [[url=httP://img.photobucket.com/albums/v217/Brig4teyes/static8.gif]afbeelding[/url]] [[url=httP://img.photobucket.com/albums/v217/Brig4teyes/static8.gif]afbeelding[/url]] [[url=httP://img.photobucket.com/albums/v217/Brig4teyes/static8.gif]afbeelding[/url]] [[url=httP://img.photobucket.com/albums/v217/Brig4teyes/static8.gif]afbeelding[/url]]
Ik probeer hem steeds te lokken om hem dan compleet af te fikken, maar hij reageert nooit; ik laat hem nog een weekje staan.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
Static, zou je ajb een andere sig willen nemen want nu denk ik iedere keer dat i-spy24 gepost heeft als ik even snel een topic doorkijk en daar reageert m'n lichaam nogal slecht op.
Nah, valt best mee, zijn enorm grote tafels waar je wel met tig man aan kan zitten geloof ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:50 schreef Brighteyes het volgende:
En die 2e verdieping mss ook wel! Anders sta je zo in hoekjes gepropt en verdeelt...
Als haringen in een tonquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:50 schreef Brighteyes het volgende:
sub]
En die 2e verdieping mss ook wel! Anders sta je zo in hoekjes gepropt en verdeelt...
Weet ik, maar als je wat later bent is het mss al wel vol...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:53 schreef static het volgende:
Nah, valt best mee, zijn enorm grote tafels waar je wel met tig man aan kan zitten geloof ik.
Precies... en iets zegt me dat wij ons toch niet in een hoekje laten drukken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:11 schreef static het volgende:
Naja, zullen we het maar niet doen? Als het idd te druk wordt kunnen we altijd nog naar boven verkassen.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:22 schreef Gebakken_vissie het volgende:
DIT IS EEN BOODSCHAP VOOR BRIGHTEYES
Telefoon is dood -stop-
Ga om 18.30 weg hier -stop-
Tot zo -stop-
EINDE BOODSCHAP
Hij leeft nog.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:00 schreef static het volgende:
Golfer & Bluezz, herkennen jullie hem nog?
[afbeelding]
Hij moet niet zeuren, ik had een dikke vette voorhoofdsholteontsteking op een andere meet maar ben speciaal voor hem gekomen omdat ik dat beloofd had.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:26 schreef Skaai het volgende:
Orange heeft een lichte vorm van griep.
Que?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:48 schreef SunChaser het volgende:
Jessica zoekt sperma. Misschien moet ze zaterdag ook even komen.
Wat lief zegquote:
Ja, ik had het beloofd, we hadden nog nooit gemeet.quote:
Je durfde hem zelf niet aan te spreken?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:54 schreef static het volgende:
[..]
Ja, ik had het beloofd, we hadden nog nooit gemeet.
Iteejer kwam hem voorstellen.
Van de Talpa Spermashow toch?quote:
Nee hoor, ik had hem nog niet gezien en was en gesprek met wat anderen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:55 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je durfde hem zelf niet aan te spreken?
Of lange monologen over chemtrails tijdens het kerstdinerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
ijkt me toch wel wennen dat al je familiefeestjes dan uitlopen op eetgevechten.
Klopt, Daarom zal ik ook komen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:51 schreef static het volgende:
[..]
Hij moet niet zeuren, ik had een dikke vette voorhoofdsholteontsteking op een andere meet maar ben speciaal voor hem gekomen omdat ik dat beloofd had.
Hou het maar eerder op rellen tijdens het kerstdinerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:52 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Of lange monologen over chemtrails tijdens het kerstdiner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |