quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:22 schreef Gebakken_vissie het volgende:
DIT IS EEN BOODSCHAP VOOR BRIGHTEYES
Telefoon is dood -stop-
Ga om 18.30 weg hier -stop-
Tot zo -stop-
EINDE BOODSCHAP
Hij leeft nog.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:00 schreef static het volgende:
Golfer & Bluezz, herkennen jullie hem nog?
[afbeelding]
Hij moet niet zeuren, ik had een dikke vette voorhoofdsholteontsteking op een andere meet maar ben speciaal voor hem gekomen omdat ik dat beloofd had.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:26 schreef Skaai het volgende:
Orange heeft een lichte vorm van griep.
Que?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:48 schreef SunChaser het volgende:
Jessica zoekt sperma. Misschien moet ze zaterdag ook even komen.
Wat lief zegquote:
Ja, ik had het beloofd, we hadden nog nooit gemeet.quote:
Je durfde hem zelf niet aan te spreken?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:54 schreef static het volgende:
[..]
Ja, ik had het beloofd, we hadden nog nooit gemeet.
Iteejer kwam hem voorstellen.
Van de Talpa Spermashow toch?quote:
Nee hoor, ik had hem nog niet gezien en was en gesprek met wat anderen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:55 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je durfde hem zelf niet aan te spreken?
Of lange monologen over chemtrails tijdens het kerstdinerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
ijkt me toch wel wennen dat al je familiefeestjes dan uitlopen op eetgevechten.
Klopt, Daarom zal ik ook komen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:51 schreef static het volgende:
[..]
Hij moet niet zeuren, ik had een dikke vette voorhoofdsholteontsteking op een andere meet maar ben speciaal voor hem gekomen omdat ik dat beloofd had.
Hou het maar eerder op rellen tijdens het kerstdinerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:52 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Of lange monologen over chemtrails tijdens het kerstdiner
Like duh.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:15 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Klopt, Daarom zal ik ook komen.
Topavond toen
Een griep houd mij niet tegenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |