quote:
ga zo een Qtek 8020 halen. google is your friendquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:13 schreef PPL het volgende:
[..]
Hi-de-Ho !
[afbeelding]
[..]
Maar had je al een telefoon op het oog ?
Biertje?quote:
Ik heb nog maar 200 euro.quote:
Ga je zaterdag ook eerst mee eten?quote:
Daar kan je heel wat bier van kopen hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 200 euro..
Ik zie hem dan vanavond wel ff.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ga zo een Qtek 8020 halen. google is your friend.
Weet ik nog niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ga je zaterdag ook eerst mee eten?
Zeurtjequote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:49 schreef PPL het volgende:
En het verkloot My Active Topics
* PPL mompelt iets over machtsmisbruik
Ja, maar -treinkaartje, -eten, -studeren volgende maand.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daar kan je heel wat bier van kopen hoor [afbeelding]
Ik heb je al geschrapt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar -treinkaartje, -eten, -studeren volgende maand..
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:22 schreef PPL het volgende:
Weet ik nog niet.
Bij de Coco's kom ik vaak in de verleiding om irritante ringtones te gaan downloaden.
Reng-deng-deng *BAM*BAM *
Thnx.quote:
Als ik hem aan het eind de avond ochtend dan maar wel weer terugkrijg.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
![]()
Kom jij maar niet eten dan... Daarna mag je komen maar ik neem je telefoon in beslag![]()
Tot vanavondquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:28 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb zin in een unlimited spare-ribs
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:28 schreef PPL het volgende:
[..]
Als ik hem aan het eind de avond ochtend dan maar wel weer terugkrijg.
Netjes afgewassen en schoongemaakt met Lush.
Er werkt iets niet bij je...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:30 schreef Blinky het volgende:
Hoi
Ja Bluezz, ik heb er ook zin in! Ik ben benieuwd naar sommige mensen.
Ja, mijn avater, ik weet het. Ik moet iemand nog steeds aanschieten die mijn plaatje gehost heeft. Tot die tijd kan ik er niks doenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er werkt iets niet bij je...
Neem ff een andere gezelligequote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:36 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ja, mijn avater, ik weet het. Ik moet iemand nog steeds aanschieten die mijn plaatje gehost heeft. Tot die tijd kan ik er niks doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |