Als ik hem aan het eind de avond ochtend dan maar wel weer terugkrijg.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
![]()
Kom jij maar niet eten dan... Daarna mag je komen maar ik neem je telefoon in beslag![]()
Tot vanavondquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:28 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb zin in een unlimited spare-ribs
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:28 schreef PPL het volgende:
[..]
Als ik hem aan het eind de avond ochtend dan maar wel weer terugkrijg.
Netjes afgewassen en schoongemaakt met Lush.
Er werkt iets niet bij je...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:30 schreef Blinky het volgende:
Hoi
Ja Bluezz, ik heb er ook zin in! Ik ben benieuwd naar sommige mensen.
Ja, mijn avater, ik weet het. Ik moet iemand nog steeds aanschieten die mijn plaatje gehost heeft. Tot die tijd kan ik er niks doenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er werkt iets niet bij je...
Neem ff een andere gezelligequote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:36 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ja, mijn avater, ik weet het. Ik moet iemand nog steeds aanschieten die mijn plaatje gehost heeft. Tot die tijd kan ik er niks doen![]()
Heb je hem niet ergens off-line staan dat je hem in je fotoboek gooit ?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:36 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ja, mijn avater, ik weet het. Ik moet iemand nog steeds aanschieten die mijn plaatje gehost heeft. Tot die tijd kan ik er niks doen![]()
Gisteren had Dromenvanger jouw plaatje nog. Ik wilde 'm net rippen, maar hij heeft al weer een andere.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:36 schreef Blinky het volgende:
Hm... deze had ik juist gekozen met een bepaalde reden. Het dekt de lading van de persoon Blinky namelijk perfect. Ik heb ook lang gezocht naar dat plaatje. Ik heb heel even een ander plaatje genomen, maar die paste niet bij Blinky.quote:
Ja! Dat is 'm, alleen dan met sneeuvlokjes ervoor...quote:
Zo te zien is het opgelostquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:49 schreef Blinky het volgende:
[..]
Hm... deze had ik juist gekozen met een bepaalde reden. Het dekt de lading van de persoon Blinky namelijk perfect. Ik heb ook lang gezocht naar dat plaatje. Ik heb heel even een ander plaatje genomen, maar die paste niet bij Blinky.![]()
Mijn avater dekt ook de lading.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:49 schreef Blinky het volgende:
Hm... deze had ik juist gekozen met een bepaalde reden. Het dekt de lading van de persoon Blinky namelijk perfect. Ik heb ook lang gezocht naar dat plaatje. Ik heb heel even een ander plaatje genomen, maar die paste niet bij Blinky.![]()
Maakt niet uit. Deze is ook goed. Het koude is er nu ook wel vanafquote:
Dank je wel Bluezz!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:55 schreef Bluezz het volgende:
Aangezien HW weg is, heb ik het ff gedaan
Hopelijk levert het niet al te veel straf op zaterdag
Die gaan we dronken voeren. Hebben we er verder geen last van en ondertussen rippen we hem.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh kut, sunchaser komt ook.
Ik scheld jou toch ook niet uitquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh kut, sunchaser komt ook.
Plaatjes doen het niet in IE.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:38 schreef Brighteyes het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ik ben een beetje hyper!
Ow, ik zet hem zometeen ff stiekum aanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:45 schreef Brighteyes het volgende:
btw... bluezz... je hebt een sms-je...![]()
Ha, in FF welquote:
En volkomen terecht natuurlijk.quote:
Nog 4 dagen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |