Like duh.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:15 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Klopt, Daarom zal ik ook komen.
Topavond toen
Een griep houd mij niet tegenquote:
Gefeli!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:41 schreef Brighteyes het volgende:
Hier ook nog maar even dan... en dan ben ik uitgespamd.
* Brighteyes en stinkie gaan trouwen!![]()
Nice.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:41 schreef Brighteyes het volgende:
Goed he?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan heb jij wel een hele bijzondere 'fluisterlijn' want ik weet het zelf pas net!
Yvonne zeker weer.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan heb jij wel een hele bijzondere 'fluisterlijn' want ik weet het zelf pas net!
Dit keer heb ik wel mijn mond gehouden hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:48 schreef Brighteyes het volgende:
Nie eensquote:
Je vergeet het Trouwen enzotopic in LIF nog.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, je hebt eik wel gelijk.quote:
Jij komt niet, opzouten dus.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:26 schreef Svensational het volgende:
Hoe kun je champagne nou niet lusten![]()
Ondankbaar kreng.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:21 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes lust geen champagne... dus ik zal mijn bubbels met liefde delen!
Whehehe... is het toch een 'moetje'?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:21 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes lust geen champagne... dus ik zal mijn bubbels met liefde delen!
quote:
trouwen prima, maar geen seks!!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Wanneer ga jij nou eens met die andere pisnicht (Laffer) trouwen?
Uiteraard.quote:
jij niet maar bluezz wel hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Uiteraard.
Daar doen wij ook al jaren niet meer aan.![]()
Jij komt. Period.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Champagne. Dat klinkt helemaal ideaal. Heb alleen een maand niet gewerkt, en ik weet hoe duur a'dammeetings zijn, dus ik durf me nog niet aan te melden.
Tot zaterdag dan maar.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:32 schreef static het volgende:
[..]
Jij komt. Period.
En ik ga slapen. Tot morgen.
Beschuit met muisjes!!! (net op toevallig) Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:25 schreef Bluezz het volgende:
Ik kom hier ook nog even hyperen met onze kleindochter die vannacht geboren is![]()
Jeu, gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:41 schreef Brighteyes het volgende:
En Ted en Barbie zijn er ook niet?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:56 schreef static het volgende:
Ohw, ons contactpersoon bij Coco's is Vince; Ken is vrij.
quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:25 schreef Angelic1 het volgende:
Trouwen???? Da's zooooo passee.
Jij ook gefeliciteerd!quote:
Gefeliciteerd!!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:25 schreef Bluezz het volgende:
Ik kom hier ook nog even hyperen met onze kleindochter die vannacht geboren is![]()
Haha wat klinkt dat gek
Ach, hebben we tenminste een beetje de ruimtequote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:43 schreef Roellio het volgende:
Jullie hebben wel weer de meeste trendy bar uitgekozen van heel Amsterdam hè!
Heb je de mijne niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:11 schreef QyRoZ het volgende:
Heb ik een telefoonnummer van iemand die komt?
Nu blijkbaar wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:29 schreef Ole het volgende:
[..]
Heb je de mijne niet?
je hebt (hot) mail
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |