Gefeli!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:41 schreef Brighteyes het volgende:
Hier ook nog maar even dan... en dan ben ik uitgespamd.
* Brighteyes en stinkie gaan trouwen!![]()
Nice.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:41 schreef Brighteyes het volgende:
Goed he?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan heb jij wel een hele bijzondere 'fluisterlijn' want ik weet het zelf pas net!
Yvonne zeker weer.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan heb jij wel een hele bijzondere 'fluisterlijn' want ik weet het zelf pas net!
Dit keer heb ik wel mijn mond gehouden hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:48 schreef Brighteyes het volgende:
Nie eensquote:
Je vergeet het Trouwen enzotopic in LIF nog.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, je hebt eik wel gelijk.quote:
Jij komt niet, opzouten dus.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:26 schreef Svensational het volgende:
Hoe kun je champagne nou niet lusten![]()
Ondankbaar kreng.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:21 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes lust geen champagne... dus ik zal mijn bubbels met liefde delen!
Whehehe... is het toch een 'moetje'?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:21 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes lust geen champagne... dus ik zal mijn bubbels met liefde delen!
quote:
trouwen prima, maar geen seks!!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Wanneer ga jij nou eens met die andere pisnicht (Laffer) trouwen?
Uiteraard.quote:
jij niet maar bluezz wel hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Uiteraard.
Daar doen wij ook al jaren niet meer aan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |