quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:22 schreef Gebakken_vissie het volgende:
DIT IS EEN BOODSCHAP VOOR BRIGHTEYES
Telefoon is dood -stop-
Ga om 18.30 weg hier -stop-
Tot zo -stop-
EINDE BOODSCHAP
Hij leeft nog.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:00 schreef static het volgende:
Golfer & Bluezz, herkennen jullie hem nog?
[afbeelding]
Hij moet niet zeuren, ik had een dikke vette voorhoofdsholteontsteking op een andere meet maar ben speciaal voor hem gekomen omdat ik dat beloofd had.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:26 schreef Skaai het volgende:
Orange heeft een lichte vorm van griep.
Que?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:48 schreef SunChaser het volgende:
Jessica zoekt sperma. Misschien moet ze zaterdag ook even komen.
Wat lief zegquote:
Ja, ik had het beloofd, we hadden nog nooit gemeet.quote:
Je durfde hem zelf niet aan te spreken?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:54 schreef static het volgende:
[..]
Ja, ik had het beloofd, we hadden nog nooit gemeet.
Iteejer kwam hem voorstellen.
Van de Talpa Spermashow toch?quote:
Nee hoor, ik had hem nog niet gezien en was en gesprek met wat anderen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:55 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je durfde hem zelf niet aan te spreken?
Of lange monologen over chemtrails tijdens het kerstdinerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
ijkt me toch wel wennen dat al je familiefeestjes dan uitlopen op eetgevechten.
Klopt, Daarom zal ik ook komen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:51 schreef static het volgende:
[..]
Hij moet niet zeuren, ik had een dikke vette voorhoofdsholteontsteking op een andere meet maar ben speciaal voor hem gekomen omdat ik dat beloofd had.
Hou het maar eerder op rellen tijdens het kerstdinerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:52 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Of lange monologen over chemtrails tijdens het kerstdiner
Like duh.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:15 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Klopt, Daarom zal ik ook komen.
Topavond toen
Een griep houd mij niet tegenquote:
Gefeli!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:41 schreef Brighteyes het volgende:
Hier ook nog maar even dan... en dan ben ik uitgespamd.
* Brighteyes en stinkie gaan trouwen!![]()
Nice.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:41 schreef Brighteyes het volgende:
Goed he?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan heb jij wel een hele bijzondere 'fluisterlijn' want ik weet het zelf pas net!
Yvonne zeker weer.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan heb jij wel een hele bijzondere 'fluisterlijn' want ik weet het zelf pas net!
Dit keer heb ik wel mijn mond gehouden hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:48 schreef Brighteyes het volgende:
Nie eensquote:
Je vergeet het Trouwen enzotopic in LIF nog.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, je hebt eik wel gelijk.quote:
Jij komt niet, opzouten dus.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:26 schreef Svensational het volgende:
Hoe kun je champagne nou niet lusten![]()
Ondankbaar kreng.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:21 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes lust geen champagne... dus ik zal mijn bubbels met liefde delen!
Whehehe... is het toch een 'moetje'?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:21 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes lust geen champagne... dus ik zal mijn bubbels met liefde delen!
quote:
trouwen prima, maar geen seks!!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Wanneer ga jij nou eens met die andere pisnicht (Laffer) trouwen?
Uiteraard.quote:
jij niet maar bluezz wel hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Uiteraard.
Daar doen wij ook al jaren niet meer aan.![]()
Jij komt. Period.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Champagne. Dat klinkt helemaal ideaal. Heb alleen een maand niet gewerkt, en ik weet hoe duur a'dammeetings zijn, dus ik durf me nog niet aan te melden.
Tot zaterdag dan maar.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:32 schreef static het volgende:
[..]
Jij komt. Period.
En ik ga slapen. Tot morgen.
Beschuit met muisjes!!! (net op toevallig) Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:25 schreef Bluezz het volgende:
Ik kom hier ook nog even hyperen met onze kleindochter die vannacht geboren is![]()
Jeu, gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:41 schreef Brighteyes het volgende:
En Ted en Barbie zijn er ook niet?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:56 schreef static het volgende:
Ohw, ons contactpersoon bij Coco's is Vince; Ken is vrij.
quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:25 schreef Angelic1 het volgende:
Trouwen???? Da's zooooo passee.
Jij ook gefeliciteerd!quote:
Gefeliciteerd!!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:25 schreef Bluezz het volgende:
Ik kom hier ook nog even hyperen met onze kleindochter die vannacht geboren is![]()
Haha wat klinkt dat gek
Ach, hebben we tenminste een beetje de ruimtequote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:43 schreef Roellio het volgende:
Jullie hebben wel weer de meeste trendy bar uitgekozen van heel Amsterdam hè!
Heb je de mijne niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:11 schreef QyRoZ het volgende:
Heb ik een telefoonnummer van iemand die komt?
Nu blijkbaar wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:29 schreef Ole het volgende:
[..]
Heb je de mijne niet?
je hebt (hot) mail
quote:
Nóg een QyRoZ?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:34 schreef Ole het volgende:
grappig.. heb zo een afspraak met een naamgenoot van je![]()
Bij mij ook. En mijn loon. En heel veel geld van mn zusje. Ik heb nog nooit zoveel geld op mn rekening gehad.quote:
Krijg jij nog stufi?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:15 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Bij mij ook. En mijn loon. En heel veel geld van mn zusje. Ik heb nog nooit zoveel geld op mn rekening gehad.
Ai, dat is niet slim om te zeggen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:15 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Bij mij ook. En mijn loon. En heel veel geld van mn zusje. Ik heb nog nooit zoveel geld op mn rekening gehad.
Lening door laten lopen. Net vandaag afgezegd, heb het niet meer nodig. En nu op zoek naar een goedkoper huis zodat ik volgend jaar de terugbetalingen kan financieren.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Krijg jij nog stufi?
Bij mij is het slechts mn stufi![]()
Ow ik dacht dat je die alleen mocht hebben als je nog ingeschreven stond op een school...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:24 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Lening door laten lopen. Net vandaag afgezegd, heb het niet meer nodig. En nu op zoek naar een goedkoper huis zodat ik volgend jaar de terugbetalingen kan financieren.
Ik weet het niet barb, maar mail me anders maar.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:05 schreef Barb het volgende:
Sta ik gdvrdmm weer niet in de OP,.
HW, heb jij nog steeds hetzelfde telnr als "destijds"? Ik weet niet hoe laat ik kom en waar iedereen dan uithangt.
Inderdaad, hoe kan dat nou steeds?quote:
Of gewoon binnen een jaar promotie maken.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:24 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Lening door laten lopen. Net vandaag afgezegd, heb het niet meer nodig. En nu op zoek naar een goedkoper huis zodat ik volgend jaar de terugbetalingen kan financieren.
Yep, daar zijn we de hele avond.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Aangenomen dat jullie de hele avond in de MrCoco's blijven kom ik iig langs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |