Beschuit met muisjes!!! (net op toevallig) Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:25 schreef Bluezz het volgende:
Ik kom hier ook nog even hyperen met onze kleindochter die vannacht geboren is![]()
Jeu, gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:41 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes en stinkie gaan trouwen!![]()
En Ted en Barbie zijn er ook niet?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:56 schreef static het volgende:
Ohw, ons contactpersoon bij Coco's is Vince; Ken is vrij.
quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:25 schreef Angelic1 het volgende:
Trouwen???? Da's zooooo passee.
Jij ook gefeliciteerd!quote:
Gefeliciteerd!!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:25 schreef Bluezz het volgende:
Ik kom hier ook nog even hyperen met onze kleindochter die vannacht geboren is![]()
Haha wat klinkt dat gek
Ach, hebben we tenminste een beetje de ruimtequote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:43 schreef Roellio het volgende:
Jullie hebben wel weer de meeste trendy bar uitgekozen van heel Amsterdam hè!
Heb je de mijne niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:11 schreef QyRoZ het volgende:
Heb ik een telefoonnummer van iemand die komt?
Nu blijkbaar wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:29 schreef Ole het volgende:
[..]
Heb je de mijne niet?
je hebt (hot) mail
quote:
Nóg een QyRoZ?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:34 schreef Ole het volgende:
grappig.. heb zo een afspraak met een naamgenoot van je![]()
Bij mij ook. En mijn loon. En heel veel geld van mn zusje. Ik heb nog nooit zoveel geld op mn rekening gehad.quote:
Krijg jij nog stufi?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:15 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Bij mij ook. En mijn loon. En heel veel geld van mn zusje. Ik heb nog nooit zoveel geld op mn rekening gehad.
Ai, dat is niet slim om te zeggen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:15 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Bij mij ook. En mijn loon. En heel veel geld van mn zusje. Ik heb nog nooit zoveel geld op mn rekening gehad.
Lening door laten lopen. Net vandaag afgezegd, heb het niet meer nodig. En nu op zoek naar een goedkoper huis zodat ik volgend jaar de terugbetalingen kan financieren.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Krijg jij nog stufi?
Bij mij is het slechts mn stufi![]()
Ow ik dacht dat je die alleen mocht hebben als je nog ingeschreven stond op een school...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:24 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Lening door laten lopen. Net vandaag afgezegd, heb het niet meer nodig. En nu op zoek naar een goedkoper huis zodat ik volgend jaar de terugbetalingen kan financieren.
Ik weet het niet barb, maar mail me anders maar.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:05 schreef Barb het volgende:
Sta ik gdvrdmm weer niet in de OP,.
HW, heb jij nog steeds hetzelfde telnr als "destijds"? Ik weet niet hoe laat ik kom en waar iedereen dan uithangt.
Inderdaad, hoe kan dat nou steeds?quote:
Of gewoon binnen een jaar promotie maken.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:24 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Lening door laten lopen. Net vandaag afgezegd, heb het niet meer nodig. En nu op zoek naar een goedkoper huis zodat ik volgend jaar de terugbetalingen kan financieren.
Yep, daar zijn we de hele avond.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Aangenomen dat jullie de hele avond in de MrCoco's blijven kom ik iig langs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |