Gezellig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:39 schreef livEliveD het volgende:
Vinden jullie het een hele grote wereldramp als me gezicht kom laten zien? Zal wel wat later op de avond worden.
Jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:49 schreef Aventura het volgende:
Ons biermoment is dichterbij-er dan we dachten
![]()
Je gaat me toch niet weer slaan hehquote:
Neh, nu ga ik iedereen knuffelen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:48 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet weer slaan heh![]()
-edit-quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:14 schreef static het volgende:
Tering.Mineo39-76 condoleance-topic - Rest In Peace
Goed nieuws voor de mensen op de wachtlijst dus!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:36 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik denk dat die niet meer komt nee.
oops, ik las dat jij niet meer zou komenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:36 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
afmelden is begonnen dusquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:36 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
-edit- misschien te ongepastquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:59 schreef laffer het volgende:
[..]
oops, ik las dat jij niet meer zou komen![]()
ik bedoelde het niet rottig hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:33 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet het niet hoor, de laffer en STATIC meeting, static die aangeeft dat hij het echt heel kut vindt... en dan zo reageren.....
Dat heb ik al 2x gedaan, drie maal is scheepsrecht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:38 schreef laffer het volgende:
[..]
ik bedoelde het niet rottig hoor![]()
ik las het verkeerd, ik dacht dat qyroz zich afmeldde
we begrijpen elkaar geloof ik verkeerd, maargoed we hebben het er morgen wel ff overquote:
Dat wordt matten!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:43 schreef laffer het volgende:
[..]
we begrijpen elkaar geloof ik verkeerd, maargoed we hebben het er morgen wel ff over![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |