Mee eens, ik denk dat ze een spannende soort van nieuwsgierigheid verwarren met verliefdheid.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:16 schreef UncleFunk het volgende:
Ik geloof net als Sylvana en vele anderen in deze topicreeks niet in verliefdheid via internet. Je kunt iemand wel heel leuk vinden qua uitspraken bijvoorbeeld, maar verliefdheid ontstaat in het echt, niet achter je beeldscherm. Het gevoel dat mensen hebben die wel zeggen verliefd te zijn via internet, is het verlangen naar verliefdheid.
inderdaad, alleen je hebt van die 12-jarige pubers die internetverkering enzo hebben, maar daar doe ik niet meer aanquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:16 schreef UncleFunk het volgende:
Ik geloof net als Sylvana en vele anderen in deze topicreeks niet in verliefdheid via internet. Je kunt iemand wel heel leuk vinden qua uitspraken bijvoorbeeld, maar verliefdheid ontstaat in het echt, niet achter je beeldscherm. Het gevoel dat mensen hebben die wel zeggen verliefd te zijn via internet, is het verlangen naar verliefdheid.
Dank je, zullen wij nu ook eens daten?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:16 schreef suikerzoet het volgende:
Unclefunk sneller dan het licht!
Ik ook, gek genoegquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:17 schreef Developersrus het volgende:
@UncleFunk: Je opent dit keer het topic met een uitspraak waar ik me voor de volle 100% in kan vinden!
Ik geloof ook niet in astrologische waarheden, maar in causale verbanden. Actie - Reactie - Gevolg.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:20 schreef JPM01 het volgende:
om nog ff over de sterrenbeeld te hebben, Ik geloof er ook niet in![]()
lol! Ik val wel op jongere mannen, maar heb mijn grenzenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:18 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dank je, zullen wij nu ook eens daten?![]()
![]()
Hij is van '82. Ik weet dat het fout is maar, hoe "jong" ben jij dan eigenlijk als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:25 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
lol! Ik val wel op jongere mannen, maar heb mijn grenzensorry!
![]()
En ik maar denken dat IK een oude lul was...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:30 schreef Sylvana het volgende:
Ik vind het trouwens wel leuk dat er hier mensen van alle leeftijden posten
Handig joh, een profiel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:36 schreef Developersrus het volgende:
Precies!, jij was/bent toch vrouw als ik het goed heb?
Lolquote:Schijnt dat ik toch nog wel op "mijn leeftijd" er vrij "lekker" uitzie voor de meesten, ik heb namelijk een webcam.
Voor een man zou ik 'suikerzoet' een beetje gay vinden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:38 schreef Developersrus het volgende:
Ja, als het naar waarheid ingevuld wordt wel...
Serieus? Nooit. Lijkt me logisch, maar goed.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:40 schreef Developersrus het volgende:
Gebruik je deze bij alle dames? Behoorlijk populair zeker....
OMG!! Die is erg! Zet die kerel op je msn joh, lachen!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:40 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Lolen zo gaat ie zijn hele profiel door, toch maar ff " geen interesse" teruggestuurt
Dit kan ik uit ervaring ontkennen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:16 schreef UncleFunk het volgende:
Hij is 32, meer wat voor jou dusquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:41 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
OMG!! Die is erg! Zet die kerel op je msn joh, lachen!
Nee, veel te oud!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hij is 32, meer wat voor jou dus
ja, maar op lexa ga ik t/m 28 deze keerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:43 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Je hebt ze wel eens ouder gehad..
Wat kunnen vrouwen soms toch wreed zijn...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:41 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
OMG!! Die is erg! Zet die kerel op je msn joh, lachen!
Dat is ook moeilijk te ontkennen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:22 schreef Developersrus het volgende:
Ik geloof ook niet in astrologische waarheden, maar in causale verbanden. Actie - Reactie - Gevolg.
Geloof wel deels in het sterrenbeeld, alleen totaal niet in horoscopen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:20 schreef JPM01 het volgende:
om nog ff over de sterrenbeeld te hebben, Ik geloof er ook niet in![]()
omg dat is "pans" achterstevoren weet je wel wat dat betekent? begin er niet aan, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:44 schreef Sylvana het volgende:
hij heeft trouwens als nickname " snap"
Nou? wat betekent "pans"?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:52 schreef kamikaze het volgende:
[..]
omg dat is "pans" achterstevoren weet je wel wat dat betekent? begin er niet aan, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
![]()
nee,wat betekent dat dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:52 schreef kamikaze het volgende:
[..]
omg dat is "pans" achterstevoren weet je wel wat dat betekent? begin er niet aan, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
![]()
Het is een afkorting in de chattaal: pretty awesome new stuff. Maar het lijkt me niet dat dit bedoeld wordtquote:
Nee, volgens mij is dat niet de directe bedoeling. Je kunt 'm natuurlijk wel zo gebruiken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:52 schreef Zero2Nine het volgende:
is cu2 een datingsite?
Had ze dan wel 'n beetje een leuk excuus?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:31 schreef UncleFunk het volgende:
Heb mail gehad van één van de twee meiden waar ik elf dagen niks van gehoord had![]()
Het kwam plausibel over... Uiteraard behoud ik m'n scepsis.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:06 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Had ze dan wel 'n beetje een leuk excuus?
quote:IK BEN EEN LIEF MAN VAN 30JAR IK BEN SPOTIEF EEN OP ZOEKT een VROUW voor relatiese maar lief vrowe laat dan even een berichtje maar met foto graag.
Volslank is toch ook een ander woord voor dikke taartquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:18 schreef DaMart het volgende:
Ik zit weer eens te lurken op wat datingsites, en het valt me weer eens op hoe eerlijk sommige vrouwen zijn in hun profiel: dan zeggen ze dat ze volslank zijn, maar ondertussen hebben ze 4 foto's (ogenschijnlijk vanaf een meter of 10 afstand genomen) nodig om zichzelf in zijn geheel (in de breedte) te kunnen tonen
Inderdaad, sommigen zetten zelfs neer dat ze een normaal postuur hebben, terwijl ze toch behoorlijk uitgedeid zijn. Geen bezwaar verder tegen volslanke dames, maar wees er wel eerlijk over. En hoe eerlijk zullen ze de rest invullen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:18 schreef DaMart het volgende:
Ik zit weer eens te lurken op wat datingsites, en het valt me weer eens op hoe eerlijk sommige vrouwen zijn in hun profiel: dan zeggen ze dat ze volslank zijn, maar ondertussen hebben ze 4 foto's (ogenschijnlijk vanaf een meter of 10 afstand genomen) nodig om zichzelf in zijn geheel (in de breedte) te kunnen tonen
Eigenlijk wel ja, in de praktijk van de datingsites.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Volslank is toch ook een ander woord voor dikke taart
nou, gefeliciteerd dan maar hequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:39 schreef suikerzoet het volgende:
Holy sh.... óók goedemorgen in mijn inbox, precies wat ik zocht:
[..]
vol·slank (bn.)quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, in de praktijk van de datingsites.
Je was me voorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, in de praktijk van de datingsites.
Volgens de Van Dale betekent het echter slank met ronde vormen, terwijl die dames eigenlijk rond zonder slanke vormen zijn
Hm, om de een of andere reden betekende volslank voor mij meestal zoiets als heel erg slank...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:27 schreef Christine het volgende:
[..]
Je was me voor
Maar volslank betekent ook in de volksmond dat je elk moment door Greenpeace teruggesleept kan worden naar open zee.
Da's dus niet zo... google maar eens op volslank, dan kom je uit bij grote-maten-mode.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hm, om de een of andere reden betekende volslank voor mij meestal zoiets als heel erg slank...
dat dacht ik ook altijdquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hm, om de een of andere reden betekende volslank voor mij meestal zoiets als heel erg slank...
Vroeger heh, nu nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Da's dus niet zo... google maar eens op volslank, dan kom je uit bij grote-maten-mode.
Denk dat ik dat idd maar in me profiel ga zetten jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:56 schreef mortje het volgende:
Eisen:
- is de Nederlandse taal machtig.
Dat was natuurlijk ironisch bedoeld?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Denk dat ik dat idd maar in me profiel ga zetten ja
me, is nog wel te snappen, krijg vaak berichten die ik echt niet snapquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk ironisch bedoeld?![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:27 schreef Christine het volgende:
Maar volslank betekent ook in de volksmond dat je elk moment door Greenpeace teruggesleept kan worden naar open zee.
Verblijfsvergunning inbegrepen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:39 schreef suikerzoet het volgende:
Holy sh.... óók goedemorgen in mijn inbox, precies wat ik zocht:
Meteen trouwen, dan kan die in het kader van gezinsvorming eentje aanvragen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:45 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Verblijfsvergunning inbegrepen?.
Niet zo ongeduldig Sylvana, je hebt nu vast wel een berichtje van hem ontvangen of niet?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:59 schreef Sylvana het volgende:
Woehoe, me leuke man is online
* met smart op berichtje wacht*
edit @19.00 uur: nog steeds wacht
daar kan ik echt niet tegen, als mensen het bericht wel gelezen hebben en dan niet binnen een redelijke tijd wat terugsturen
Ligt eraan, als ze mentaal ook een beetje volwassen is wel ja...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:48 schreef StephanL het volgende:
Ook weer een bericht gehad van mijn favo meid/vrouw. Ze is inmiddels 22 jaarDan mag je wel spreken van een vrouw
Straks weer even een bericht sturen.
Precies. Ken genoeg idioten van 22+.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:52 schreef Developersrus het volgende:
Ligt eraan, als ze mentaal ook een beetje volwassen is wel ja...
nee, nog steeds nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:49 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Niet zo ongeduldig Sylvana, je hebt nu vast wel een berichtje van hem ontvangen of niet?
joh, zou die dat echt menen?quote:Voor de rest heb ik een vijver en een aquarium, met natuurlijk vissen.
Wat een arrogante kwezel, dat hij maar mag stikken in de uitlaatgassen van de porche waarmee hij op de foto staat.quote:Na een aantal jaren hard bezig geweest te zijn met het veilig stellen van mijn toekomst heb ik eindelijk de tijd om van het leven te genieten.
Ga zelf veel op stap en hou o.a. van autorijden, disco's, prof. fotografie, eenden, internetten en fitness.
Gezien mijn leef, eet en sportpatroon ben ik zelf op zoek naar een ondernemende meid met een slank of tenger postuur. Onder ondernemend valt dus ook dat je niet alleen maar wilt chatten en mailen, maar daadwerkelijk in het echt willen stappen, fakers filter ik er dus binnen 2 mails wel uit.
Ik vind het namelijk veel leuker om in het echt elkaar ook nog wat te kunnen vertellen dan dat je elkaar per mail al alles hebt verteld wat er te melden viel. Ook doen mensen zich op het internet vaak voor als een ander, ik heb het zelfs al eens meegemaakt dat ik iemand ontmoette die foto’s van iemand anders op haar profiel had gezet, en natuurlijk zagen die foto’s er een stuk beter uit dan de dame zelf.....
Helaas wordt er nog veel misbruik gemaakt van sites als deze en wil ik mijn tijd daar niet aan verdoen.
Vandaar dat ik er vanaf nu ook niet meer dan 3 mails aan zal besteden om te kijken of we bij elkaar klikken of niet.
Zo ja gaan we wat leuks doen, zo nee ga je op de blokkeer.
Ik "vraag" slechts een klein % van wat ik zelf te bieden heb, dus ik hoop dat je dit kunt respecteren en me weet te verassen met een originele mail ipv een kneuzkus........
Mensen die buiten de doelgroep vallen en daarom gefrustreerd reageren moet ik dus verblijden met een "geen interesse".
Lees dus eerst mijn profiel en vooral de gezochte leeftijdsrange ff voor je een reactie stuurt! In het fotoalbum staat een leeftijdstabel voor de mensen die hun lagere school niet hebben afgemaakt of niet hebben leren rekenen en dat zijn er helaas meer dan je denkt op Knuz![]()
jezus manquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:41 schreef Christine het volgende:
Sorry, kijk dit dan...
[..]
Wat een arrogante kwezel, dat hij maar mag stikken in de uitlaatgassen van de porche waarmee hij op de foto staat.
Zozo, die zegt waar het op staat zeg! Wel een beetje kort door de bocht als je 't mij vraagt. Ik heb het gevoel dat hij al een aantal keren behoorlijk is gekwetst door het vrouwelijk geslacht gezien de toon waarin het bericht is geschreven. 'T kan natuulijk ook gewoon een arrogante klootzak zijn, dat weet ik niet...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:41 schreef Christine het volgende:
Sorry, kijk dit dan...
[..]
Wat een arrogante kwezel, dat hij maar mag stikken in de uitlaatgassen van de porche waarmee hij op de foto staat.
Ik vind het wel wat hebben eigenlijk. Zelfkennis heerst.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:41 schreef Christine het volgende:
Tsja, dat kan vrouwen natuurlijk net zo goed overkomen dan mannen hoewel het natuurlijk statistisch gezien veel minder voorkomt bij dames.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:49 schreef Sylvana het volgende:
hhm, had een interesseberichtje gestuurd en "geen interesse" terug gekregen van die man
Eerste tijd kreeg ik helemaal geen " geen interesse" berichtjes en nou al 2 in 2 dagen
Vier op een rij anyone?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:53 schreef Christine het volgende:
Dit heeft hij in zijn fotoboek erbij staan, als tabel voor de leeftijd van mensen die mogen reageren:
[afbeelding]
Lol. Ja, serieus. Ik vind het wel tof.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:53 schreef Christine het volgende:
Dit heeft hij in zijn fotoboek erbij staan, als tabel voor de leeftijd van mensen die mogen reageren:
[afbeelding]
ach, daar issie wel ff zoet mee geweest om dat te makenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:53 schreef Christine het volgende:
[afbeelding]
Inderdaad, ik stuur zelf heel veen "geen interesse" berichtjes, maar er 1 krijgen is minder leukquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:53 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Tsja, dat kan vrouwen natuurlijk net zo goed overkomen dan mannen hoewel het natuurlijk statistisch gezien veel minder voorkomt bij dames.
En daarom wijs ik ze altijd persoonlijk af.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:57 schreef Sylvana het volgende:
Inderdaad, ik stuur zelf heel veen "geen interesse" berichtjes, maar er 1 krijgen is minder leuk![]()
Sta daar dan in het vervolg bij stil als je weer zo'n onpersoonlijk "geen interesse" bericht terug stuurt!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Inderdaad, ik stuur zelf heel veen "geen interesse" berichtjes, maar er 1 krijgen is minder leuk![]()
Ze is wel volwassenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:52 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Ligt eraan, als ze mentaal ook een beetje volwassen is wel ja...
ik heb er nog nooit een gehad.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Precies.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:00 schreef Developersrus het volgende:
Behandel een ander zoals jij zelf ook behandeld wilt worden....
Voor persoonlijk genot? NIETS! Ga je eerst maar eens inlezen in deze reeks. Dan kom je 't antwoord op je vraag vast tegen...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:00 schreef mirugai het volgende:
[..]
hee, wat doe jij hierzo? Wat heb jij met datingsites?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |