Serieus? Nooit. Lijkt me logisch, maar goed.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:40 schreef Developersrus het volgende:
Gebruik je deze bij alle dames? Behoorlijk populair zeker....
OMG!! Die is erg! Zet die kerel op je msn joh, lachen!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:40 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Lolen zo gaat ie zijn hele profiel door, toch maar ff " geen interesse" teruggestuurt
Dit kan ik uit ervaring ontkennen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:16 schreef UncleFunk het volgende:
Ik geloof net als Sylvana en vele anderen in deze topicreeks niet in verliefdheid via internet. Je kunt iemand wel heel leuk vinden qua uitspraken bijvoorbeeld, maar verliefdheid ontstaat in het echt, niet achter je beeldscherm. Het gevoel dat mensen hebben die wel zeggen verliefd te zijn via internet, is het verlangen naar verliefdheid.
Hij is 32, meer wat voor jou dusquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:41 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
OMG!! Die is erg! Zet die kerel op je msn joh, lachen!
Nee, veel te oud!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hij is 32, meer wat voor jou dus
ja, maar op lexa ga ik t/m 28 deze keerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:43 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Je hebt ze wel eens ouder gehad..
Wat kunnen vrouwen soms toch wreed zijn...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:41 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
OMG!! Die is erg! Zet die kerel op je msn joh, lachen!
Dat is ook moeilijk te ontkennen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:22 schreef Developersrus het volgende:
Ik geloof ook niet in astrologische waarheden, maar in causale verbanden. Actie - Reactie - Gevolg.
Geloof wel deels in het sterrenbeeld, alleen totaal niet in horoscopen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:20 schreef JPM01 het volgende:
om nog ff over de sterrenbeeld te hebben, Ik geloof er ook niet in![]()
omg dat is "pans" achterstevoren weet je wel wat dat betekent? begin er niet aan, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:44 schreef Sylvana het volgende:
hij heeft trouwens als nickname " snap"
Nou? wat betekent "pans"?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:52 schreef kamikaze het volgende:
[..]
omg dat is "pans" achterstevoren weet je wel wat dat betekent? begin er niet aan, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
![]()
nee,wat betekent dat dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:52 schreef kamikaze het volgende:
[..]
omg dat is "pans" achterstevoren weet je wel wat dat betekent? begin er niet aan, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
![]()
Het is een afkorting in de chattaal: pretty awesome new stuff. Maar het lijkt me niet dat dit bedoeld wordtquote:
Nee, volgens mij is dat niet de directe bedoeling. Je kunt 'm natuurlijk wel zo gebruiken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:52 schreef Zero2Nine het volgende:
is cu2 een datingsite?
Had ze dan wel 'n beetje een leuk excuus?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:31 schreef UncleFunk het volgende:
Heb mail gehad van één van de twee meiden waar ik elf dagen niks van gehoord had![]()
Het kwam plausibel over... Uiteraard behoud ik m'n scepsis.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:06 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Had ze dan wel 'n beetje een leuk excuus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |