quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
Ik train pos, en ik verwacht een aantal mooie stijgers binnenkort. Verder ben ik van plan om nog een leuk middenvelder te kopen zodra ik mijn premies binnen heb (en een speler verkocht heb)quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:58 schreef Yankee_One het volgende:
omdat ik dan kan zien wat je middenveld doet onder normale omstandigheden, wat ongeveer even sterk is als dat van mij (middenmotertje in IX). nu is mijn compo niet heel zwak, maar ik zou toch willen zeggen dat je wel wat zult moeten investeren om probleemloos door te stoten naar XIII
Dat wordt idd nog lastig. Succes ermeequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:29 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik ben sinds 21 juli ook coach van een team, onder de naam "Easthim(818550)" treed ik tegenwoordig ten strijde binnen de Hattrick competities.
26 juli heb ik de touwtjes daad werkelijk in handen genomen en heb ik samen met een vriend met iets meer Hattrick ervaring een team samengesteld wat zo'n 26,5 ster krijgt.
De wedstrijden die ik sinds de 26ste gespeeld heb, heb ik afgesloten vriendschappelijk 2 overwinningen en 3 overwinningen binnen de competitie, waaronder tegen de nummer 1 en de nummer 2 van de competitie.
Inmiddels sta ik zelf 3e in de competitie, een competitie waarin de nummer 2 nog tegen de nummer 4 en de nummer 1 moet en waarin ik nog tegen de nummer 6 en de nummer 8 van de competitie moet.
1. FC de Pingos 12 35 - 8 31
2. Lotte's boys 12 33 - 7 28
3. Easthim 12 27 - 15 24
Ik sta nog 4 punten achter de nummer 2 en als deze nog 1 wedstrijd wint dan zit er geen kans meer in dat ik derde word, dus we moeten maar even blijven hopen.
welkom,quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:29 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik ben sinds 21 juli ook coach van een team, onder de naam "Easthim(818550)" treed ik tegenwoordig ten strijde binnen de Hattrick competities.
26 juli heb ik de touwtjes daad werkelijk in handen genomen en heb ik samen met een vriend met iets meer Hattrick ervaring een team samengesteld wat zo'n 26,5 ster krijgt.
De wedstrijden die ik sinds de 26ste gespeeld heb, heb ik afgesloten vriendschappelijk 2 overwinningen en 3 overwinningen binnen de competitie, waaronder tegen de nummer 1 en de nummer 2 van de competitie.
Inmiddels sta ik zelf 3e in de competitie, een competitie waarin de nummer 2 nog tegen de nummer 4 en de nummer 1 moet en waarin ik nog tegen de nummer 6 en de nummer 8 van de competitie moet.
1. FC de Pingos 12 35 - 8 31
2. Lotte's boys 12 33 - 7 28
3. Easthim 12 27 - 15 24
Ik sta nog 4 punten achter de nummer 2 en als deze nog 1 wedstrijd wint dan zit er geen kans meer in dat ik derde word, dus we moeten maar even blijven hopen.
Kaheemquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:00 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik train op positiespel met een Redelijke Coach en 8 Assistent Trainers:
1 middenvelder van 20,
4 middenvelders van 19,
2 middenvelders van 18 en
1 middenvelder van 17.
Sietje, ouwe Fries, pik man, lul jonge, goeiemorgenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:29 schreef KaheemSaid het volgende:
Mijn begroting is wat naar de knoppen voor het kleine kapitaal wat ik aan coach plus assistent trainers kwijt ben, maar wat maakt het uit. Deze week heb ik maar 929 verlies omdat ik thuis tegen de nummer 1 speelde. Je moet er wat voor over hebben.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 08:57 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Kaheem
Grumpey, hij traint zo goed, hij is al 16k per week kwijt aan personeelMaar goed, volgens mij gaat het wel goedkomen met Easthim. Voel je vrij om vragen te stellen, hier of op IRC
En jij bent...?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Sietje, ouwe Fries, pik man, lul jonge, goeiemorgen
Let maar niet op Condoomquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:35 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Mijn begroting is wat naar de knoppen voor het kleine kapitaal wat ik aan coach plus assistent trainers kwijt ben, maar wat maakt het uit. Deze week heb ik maar 929 verlies omdat ik thuis tegen de nummer 1 speelde. Je moet er wat voor over hebben.
[..]
En jij bent...?
quote:15-08-2005 Je fanclub heeft er 4 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 120 ¤ op voor de clubkas.
14-08-2005 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 10 538 ¤ aan entreegeld.
quote:Albert-Jan de Lang (60409719)
TSI = 2 540, 22 jaar, zwak in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: waardeloos Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
quote:Murat Schiltknecht (49726176)
TSI = 5 220, 20 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: zwak Keepen: uitstekend
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
3 stuks.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:13 schreef komrad het volgende:
hoeveel woordvoerders heb je cartman??
Zeur nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Lach niet, irriteer me er mateloos aan.![]()
Ik bezit in een geweldige 6de plaats.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:15 schreef komrad het volgende:
je zou er 1 bij kunnen nemen maar dat kan je dan beter begin volgend seizoen doen, welke plaats sta je?
quote:1. street fifa koms 12 26 - 7 25
2. Fc Fiets Op Het Vel 12 42 - 22 24
3. Sietzes Helden 12 31 - 23 24
4. DVG B2 12 25 - 22 22
5. de sprinters 12 28 - 35 21
6. Kein Geloel 12 33 - 40 11
7. Scoorbiggen 12 21 - 32 10
8. FC Bleijenbeek 12 8 - 33 3
Huh? Ken je Ernst Happel niet? Schandalig...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:21 schreef DeHovenier het volgende:
Wie is Ernst Happel
Cartman misschien?
De zon schijnt hier wel . . . . .quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:42 schreef komrad het volgende:
de zon schijnt hier niet hoor
Trouwens:
Mijn team bestaat vandaag precies 1 jaar![]()
Dat is eigenlijk niet zo goed...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:35 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Mijn begroting is wat naar de knoppen voor het kleine kapitaal wat ik aan coach plus assistent trainers kwijt ben, maar wat maakt het uit. Deze week heb ik maar 929 verlies omdat ik thuis tegen de nummer 1 speelde. Je moet er wat voor over hebben.
fanclub 1709 ledenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:18 schreef komrad het volgende:
meer winnen in meer fans cartman
JD, pimpkoning
En aangenomen, net als 2 anderen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:43 schreef jaspah het volgende:
ha! kheb mij aangemeld voor de federatie
Ik besteed nog niks aan mijn jeugdopleiding, maar dit zijn mijn financien deze week:quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:53 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk niet zo goed...
Je hoort in 2 weken tijd winst te maken
de ene week speel je uit en maak je verlies (logisch)
de andere week speel je thuis en dan hoor je meestal genoeg winst te maken dat dat het verlies van vorige week compenseert
Als je nu in je jeugd aan het investeren bent zou ik dat stopzetten, pas als je meer cashflow hebt zou ik daar mee beginnen
Sinds ik de touwtjes in handen heb, heb ik alleen nog maar gewonnen, ook tegen de nummer 1 en nummer 2 van de competitie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:16 schreef komrad het volgende:
ik zeg meer winnen en dus meer supporters in je stadion
ligt aan zijn traineesquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:17 schreef One_conundrum het volgende:
ik denk dat je het beste overnieuw kunt beginnen
tnxquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:09 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
En aangenomen, net als 2 anderen.
Welkom enzo
Vooral de doktoren lijkt mij wat overbodig . . .quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:38 schreef One_conundrum het volgende:
ik zit op 60 maar dat is meer omdat ik te lui ben om mensen te ontslaan heb trouwens nu ook 2 blessures van 3 weken dus de doktoren zij nu wel even nodig...
edit:
Keeperstrainers: 2
Assistent-trainers: 8
Sportpsychologen: 5
Woordvoerders: 10
Economen: 3
Fysiotherapeuten: 10
Dokters: 10
72K maar es kijken waar er op nog te bezuiningen is
Lijkt wel of men nu elk topic zijn fanclubleden moet posten om indruk te maken...nouja, nog 1 keer dan: 1794 ledenquote:
de startkosten zijn niet meer zo hoog tegenwoordig (30k), dus daar hoef je niet perse rekening mee te houden. Je kan er beter naar kijken of je gaat promoveren/winnen de komende 2 seizoenen. Is dat wel zo dan ietsjes groter, is dat niet zo dan gewoon aanpassen aan je fanclub in goede moed.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:04 schreef Robar het volgende:
Vraagje:
Ik heb een stadion met een capaciteit van 40.000.
Mijn stadion zit in principe helemaal vol bij redelijke prestaties.
Ik heb een fanclub met 1662 leden.
Met hoeveel plaatsen zou ik mijn stadion uit moeten breiden?
Met zo veel mogelijk vanwege de hoge startkosten? (zeg 1 miljoen investeren)
Met exact het juiste aantal in verhouding tot mijn fanclub?
Of gewoon zo veel als mijn budget op dit moment toelaat, omdat ik nu veel inkomsten misloop?
er is geen ideaal aantal. Veel geld investeren in je psychologen is nutteloos als je toch wel goede TS/zelfvertrouwen hebt, en veel geld investeren in je woordvoerders wordt kanslozer als je stadion toch altijd wel vol zit en je toch alles wint...Je moet zelf even kijken in hoeverre je alles wint/je zelfvertrouwen zich ontwikkeldquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:10 schreef Robar het volgende:
Keeperstrainers: 1
Assistent-trainers: 9
Sportpsychologen: 4 --> weet eigenlijk het ideale aantal niet, tips?
Woordvoerders: 4 --> weet eigenlijk het ideale aantal niet, tips?
Economen: 0 --> Sta in de plus, dus niet nodig volgens mij ? ? ? ?
Fysiotherapeuten: 7
Dokters: 2 --> Tot deze week een blessure, kunnen nu dus ontslagen worden.
Voila . . .
ga je promoveren?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:55 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Lijkt wel of men nu elk topic zijn fanclubleden moet posten om indruk te maken...nouja, nog 1 keer dan: 1794 leden![]()
Goed...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:28 schreef komrad het volgende:
waailap SW
hoe is het trouwens SW, long time no see
je oude project was --> iets aan de studie doenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:58 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Goed...
Heb inmiddels nieuw project en het loopt nu al beter dan mijn oude
Uhm... in het geval van studie is het andersom zeg maar...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:01 schreef Grumpey het volgende:
[..]
je oude project was --> iets aan de studie doen
je nieuwe project is --> niets aan de studie doen
![]()
hmmz kom ik aan met mn 1114. En ik was al zo blij dat ik boven de 1100 zatquote:
Speler verkocht... voor 470.000quote:Datum Van Aan Prijs TSI toen
15-08-2005 dé Mooiboys The wabbit slaye 470 000 ¤ 2 170
20-05-2005 Deportivo La Coc dé Mooiboys 68 000 ¤ 990
wat maakt dat uitquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:35 schreef Cart_man het volgende:
Eindelijk een oefenwedstrijd voor morgen kunnen regelen.
Die zal ik waarschijnlijk dik verliezen...
Ga naar de spelerslijst en bekijk de speler die je wilt ontslaanquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:56 schreef J_CDA het volgende:
Ben net nieuw in het hattrick gebeuren en wil iemand ontslaan. Kan dit nergens vinden![]()
En wat houd de TSI waarde precies in?
Hoeveel spelers heeft hattrick ongeveer?
Op irc is de hulp nog snellerquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:06 schreef J_CDA het volgende:
Mooi, bedankt voor de hulp mensen. Ga weer ff verder aanprutsen
Was gewoon ff nieuwsgierig hoeveel mensen er nou Hattrick speelden.
Het ontslaan heb ik inmiddels inderdaad gevonden. Het is allemaal even wennen, ga maar eens kijken voor wat leuke spelers.
Hehe, tis nu wel duidelijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:07 schreef ASSpirine het volgende:
damned, alles getypt voor niks...
Ah, zal ik ook binnekort eens bezoeken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:07 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Op irc is de hulp nog sneller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |