wromquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:31 schreef melanie_the_miss het volgende:
woei!
Ik ben nog hard aan het twijfelen
GADmascotte is als de dood om mij te meetenquote:
Gewoon aanschuiven!quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:31 schreef melanie_the_miss het volgende:
woei!
Ik ben nog hard aan het twijfelen
jah owkee maar behalve dat?quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GADmascotte is als de dood om mij te meeten![]()
Eerste meet enz en nitespeed wil niet mee.quote:
het is voor aardig wat mensen de eerste (fot) meet en diegene die het al vaker gedaan hebben komen alleen maar terug met mooie verhalen en boel foto's en naar ik gehoord heb bijten ze ook niet hoorquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:44 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Eerste meet enz en nitespeed wil niet mee.
Totaal geen ervaring ermee noem maar op
Je moet toch ergens ervaring opdoen? Als je me even mailt dan stuur ik je de routebeschrijving:quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:44 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Als ik kom rij in met mother-mother meequote:Op zondag 14 augustus 2005 23:48 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je moet toch ergens ervaring opdoen? Als je me even mailt dan stuur ik je de routebeschrijving:
[afbeelding]
je bedoelt natuurlijk mijn mailquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:17 schreef pea4fun het volgende:
Hoi, ik kom ook ff in het nieuwe topic gluren. Mijn mail zat niet in de spam
Hee, jij hebt hem naar mij gestuurd hoor, nu is ie van mij!quote:
Jouw mail zat wel in mijn spambox van Hotmail...quote:
Zo'n jaar geleden had ik ook deze twijfels...(ook mn eerste meet) maar het is zo goed bevallen!quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:44 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Maar ik ben nog zo jong enaan tastbaarquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:41 schreef Anitra het volgende:
voor mij mijn 2e meet Melanie_the_miss.
De 1e is heel goed bevallen!
De jongste ben je iig niet als je komtquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:44 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Maar ik ben nog zo jong enaan tastbaar![]()
Mja ehhh je moet wel WILLEN hoor. Het is graag, of helemaal niet. Ik had de eerste keer ook zo mijn twijfels, maar het is goed bevallenquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:44 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Maar ik ben nog zo jong enaan tastbaar![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 05:41 schreef Xilantof het volgende:
tvp
Wat Xil zegtquote:Op maandag 15 augustus 2005 05:41 schreef Xilantof het volgende:
tvp
Het komt goed, heus. Er zal zon zijn, en een wolkje, en misschien nog een. En misschien zelfs een drupje regen. Of twee. Maar het komt goed.quote:
Hangoudere kost twee ruggen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:52 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik kom dus alleen als model / hangoudere.
Dat scheelt ook weer een rug.
Ik kan nog wel zelf lopen.quote:
Moet ik mijn minolta voor je meenemen? Kan je toch nog wat...quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:52 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik kom dus alleen als model / hangoudere.
Dat scheelt ook weer een rug.
quote:
Tegelijk samen?quote:
28 uur geleden, in het vorige topic: Clicketyquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:16 schreef ivetje het volgende:
waar is die meeting nou ergens? Ik woon langs de lek, dus als jullie in mijn voortuin komen zitten wil ik dat wel even weten
Pas je op dat de CDROM-lade je niet tussen je ogen raakt?quote:
Is 1 muisknop nog teveel?quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:42 schreef ivetje het volgende:
ik zit op een mac te fok!ken dus dat zou best nog eens kunnen ja!!
quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:26 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Moet ik mijn minolta voor je meenemen? Kan je toch nog wat...
Hehe, ik heb mijn nikon nuquote:
quote:
Als dat niet veel moeite is zou dat best tof zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:26 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Moet ik mijn minolta voor je meenemen? Kan je toch nog wat...
Geen moeite hoor, heb je zelf CFkaartjes? Ik zal de batterijen alvast opladen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:45 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Als dat niet veel moeite is zou dat best tof zijn.
Ik ben nu de bats aan het legen. Moet de nieuwe bat eerst een paar keer goed leeg laten lopen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:16 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Geen moeite hoor, heb je zelf CFkaartjes? Ik zal de batterijen alvast opladen.
Ik heb er wel één. Ze moest van haar moederquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:08 schreef Vliegvrager het volgende:
Geen succes bij visagistes so farIk dacht er ook rijkelijk laat aan
![]()
Je zus of je dochter?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:17 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik heb er wel één. Ze moest van haar moeder
Ja! CF heb ik!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:16 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Geen moeite hoor, heb je zelf CFkaartjes? Ik zal de batterijen alvast opladen.
Ik geef wel even een korte uitleg dan, maar dat wijst zich vanzelf. Kan je toch nog plaatjes makenquote:
Geen van beidenquote:
Ik pak me gewoon in van top tot teenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:46 schreef Re het volgende:
aangezien het wel lekker weer wordt zou ik wel adviseren om zonnebrand mee te nemen voor diegene met wat blanke huidjes etc...
Jeetje, had ik nog helemaal niet aan gedacht, goed idee!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:46 schreef Re het volgende:
aangezien het wel lekker weer wordt zou ik wel adviseren om zonnebrand mee te nemen voor diegene met wat blanke huidjes etc...
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:48 schreef Re het volgende:
ja anders wordt het rivierkreeftjes fotograferen
eindelijk!!!!!quote:
Breda is met de auto niet zo gek ver hoor.. en we kijken iet op een half uurtjequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:13 schreef littledrummergirl het volgende:van mij ook n tvp'tje
( ik moet er wel bij zeggen dat het voor mij heeeeel misschien niet haalbaar gaat worden om (vroeg) te komen, heb de avond ervoor n feestje en moet ook nog n flink stukkie reizen)
maar als ik meer weet horen jullie het gelijk![]()
quote:
Ik kan wel een lift regelen. ik mail je wel even,quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:18 schreef littledrummergirl het volgende:
nee ik moet vanuit leusden komen ( bij a'foort)
en ik kan met de bus/trein/interliner tot het vd valk bij vianen komen...
ow en sillie007 op hotmail.com
je hebt postquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:30 schreef Toeps het volgende:
Bij wie kan ik me nog aanmelden per mail? Iek heb nieks!
toeps apestaart toeps punt n l
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:22 schreef pea4fun het volgende:
Ik moet echt nog achter zo'n ding aan he?
Zie SCquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:25 schreef Subhuman het volgende:
Ik heb nog steeds drie plaatsen vrij in m'n auto. Ik kom vanaf Enschede over de A1.
Op een plaats heeft iemand een optie maar daar heb ik nog niks van gehoord.
Hoi Flash, excuses voor mn late reactie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
hee maar @rustig: hoe laat zullen we dan op Utrecht CS afspreken? 10 uur onder de blauwe borden of zo?
Dan was je iig op tijd...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:41 schreef Subhuman het volgende:
Hee, de meeting is op zondag.
Goed dat ik dit net lees, ik zou zo op zaterdag in m'n auto gestapt zijn... Was steeds in de veronderstelling dat het op zaterdag was.
Ja, ruim op tijd!quote:
Das verderopquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:44 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ja, ruim op tijd!
Wie gaat er nog meer mee zaterdag? Tentje mee, slaapzakje! Zijn we de eersten zondag!
Okee!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:31 schreef rustig het volgende:
Dus: Mensen die met OV reizen en vanaf Utrecht CS met andere Lek-meet mensen naar de lokatie willen afreizen: Komende zondag, 10.00 uur 's ochtends verzamelen op Utrecht CS, onder de blauwe reistijd borden. (voor de meetingpoint vlag)
Dat wordt de hele avond spaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:13 schreef littledrummergirl het volgende:van mij ook n tvp'tje
( ik moet er wel bij zeggen dat het voor mij heeeeel misschien niet haalbaar gaat worden om (vroeg) te komen, heb de avond ervoor n feestje en moet ook nog n flink stukkie reizen)
maar als ik meer weet horen jullie het gelijk![]()
Ik heb ook twee van die dames in mijn modellen-lijstje, gaan de avond tevoren nog even stappen terwijl ze al twee maanden deze afspraak hebbenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:25 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dat wordt de hele avond spaJe hebt immers de volgende dag een fotoshoot. Heb je gelijk een gespreksonderwerp op het feestje
Ronald ik kom zo-wie-zo langs Leusden * HMaster-II A28 afrijdt vanaf Assen naar Utrecht en ik heb nog plek voor 3 personen. Of 2 maar met veel apparatuur.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik kan wel een lift regelen. ik mail je wel even,
oeh het word steeds beterquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:10 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ronald ik kom zo-wie-zo langs Leusden [me=HMaster-II}A28 afrijdt vanaf Assen naar Utrecht[/me] en ik heb nog plek voor 3 personen. Of 2 maar met veel apparatuur.![]()
De meeste modellen doen het beter zónder vriendjelief op de set.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oeh het word steeds beter
( enige probleem is nu nog vriendjelief waar ik slaap zaterdag, die niet weet wat ik ga doensoort van verrassing als het leuk word
) of zou ie heeeeeeeeeel miss mee kunnen? ( niet als model of fotograaf , gewoon voor de lol
)
Dan mag hij voor de lol reflectoren vasthoudenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:47 schreef littledrummergirl het volgende:
( enige probleem is nu nog vriendjelief waar ik slaap zaterdag, die niet weet wat ik ga doensoort van verrassing als het leuk word
) of zou ie heeeeeeeeeel miss mee kunnen? ( niet als model of fotograaf , gewoon voor de lol
)
Eens. Vriendjes op de set hebben een belangrijk nadeel: modellen vragen zich continue af wat vriendje van deze pose zou vinden. Ik heb pas één keer meegemaakt dat een vriendje wat toevoegde aan een sessie.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:56 schreef Toeps het volgende:
[..]
De meeste modellen doen het beter zónder vriendjelief op de set.
Da's dan weer wel een goed idee. Maar dan niet bij zijn eigen vriendin.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:04 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dan mag hij voor de lol reflectoren vasthouden
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:56 schreef Toeps het volgende:
[..]
De meeste modellen doen het beter zónder vriendjelief op de set.
Noujazegquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Eens. Vriendjes op de set hebben een belangrijk nadeel: modellen vragen zich continue af wat vriendje van deze pose zou vinden.
Jouw vriendje fotografeert zelf. Da's een tikkie anders.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:22 schreef Auticia het volgende:
[..]
[..]
Noujazeg. Dit heb ik echt nog nooit gehoord.
Ik blijf wel thuis, stuur mijn vriendje wel alleen op pad.
Nu gaat hij zich afvragen of zij zijn foto's goedkeurt of jaloer gaat zijn?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:23 schreef RonaldV het volgende:
Jouw vriendje fotografeert zelf. Da's een tikkie anders.
Whehehe!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:27 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nu gaat hij zich afvragen of zij zijn foto's goedkeurt of jaloer gaat zijn?
Ow, ik dacht dat die van jullie het stadium van "rijp" aan het benaderen was. Als hij aan het verzuren is krijg je natuurlijk weer wel commentaar...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:26 schreef Auticia het volgende:
Heeft dat niet meer te maken met een prille relatie dan met een al verzurende, zoals ik die met mijn kerel heb?
Verzuren is ook iets overdrevenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat die van jullie het stadium van "rijp" aan het benaderen was. Als hij aan het verzuren is krijg je natuurlijk weer wel commentaar...![]()
Zal wel goedkomen toch???quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:41 schreef Together-Alone het volgende:
Ha, goed onderwerp, al is het vriendjesgedeelte bij mij niet van toepassing. Ik ben gewoon bang dat ik met zoveel mensen eromheen steeds met een idiote kop op de foto sta, of met gewoonweg geen uitstraling whatsoever.
Ik hoop ook dat de fotograven snappen dat sommige mensen het nog niet zo vaak hebben gedaan, en dus wel wat coaching nodig hebben.
Je kunt het ook andersom zien: met zoveel lenzen om je heen moet er wel een goeie foto uitkomen bij iemandquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:41 schreef Together-Alone het volgende:
Ha, goed onderwerp, al is het vriendjesgedeelte bij mij niet van toepassing. Ik ben gewoon bang dat ik met zoveel mensen eromheen steeds met een idiote kop op de foto sta, of met gewoonweg geen uitstraling whatsoever.
Ik hoop ook dat de fotograven snappen dat sommige mensen het nog niet zo vaak hebben gedaan, en dus wel wat coaching nodig hebben.
Dan krijgen we allemaal rooie hoofden op de fotoquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:33 schreef Skaai het volgende:
Ik heb helemaal geen vriendje om mee te nemen (![]()
), ik ga gewoon verliefd naar Auticia, Together-Alone en mother-mother kijken.
![]()
Dat krijg je toch wel met mij, rood haar hequote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dan krijgen we allemaal rooie hoofden op de foto![]()
Ja, lijkt me een goed plan. En dan nemen we ook rozen mee, en gaan we romantisch door het water lopen met zijn tweetjes.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:42 schreef purplerose het volgende:
Ik neem ook geen vriendje mee skaai, zullen wij verliefd naar mekaar gaan staren?
Ja dat snap ikquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:44 schreef HMaster-II het volgende:
@Skaai
Het gaat vooral om de rode koppies van de andere dames die dan verlegen worden..
woeiiiiiquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:43 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja, lijkt me een goed plan. En dan nemen we ook rozen mee, en gaan we romantisch door het water lopen met zijn tweetjes.![]()
Het e-mail adres in je fotoboek klopt?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:47 schreef Lord Dreamer het volgende:
hmm , kan iemand mij dat mooie route beschrijving mailtje eens sturen
Hey. Ik ben er ook nog.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:33 schreef Skaai het volgende:
![]()
Ja met jou duik ik natuurlijk de bosjes in he.quote:
Laat shark dit niet lezen. Kan ie weer een schone onderbroek aan doen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:14 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja met jou duik ik natuurlijk de bosjes in he.
Alles voor de foto.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:14 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja met jou duik ik natuurlijk de bosjes in he.
En binnenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
Het e-mail adres in je fotoboek klopt?
Zo ja, dan is er nu een mailtje onderweg
Electronisch-postduif me effe over waar en hoelaat. En of je je vriendje meeneemt of niet. Dan moet ik de kofferbak nog effe schoonmaken namelijkquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
)
Truusquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:38 schreef Robertje het volgende:
Skaai...neem jij de routebeschrijving mee? Mijn Truus doet soms vreemd.
Die van een ex van mijn heette Fatima. Maar er zijn ook Gerda's enzo.quote:
Ah, het ging dus idd over vrouwen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:48 schreef Auticia het volgende:
[..]
Die van een ex van mijn heette Fatima. Maar er zijn ook Gerda's enzo.
Zelfs een John Cleesequote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:48 schreef Auticia het volgende:
[..]
Die van een ex van mijn heette Fatima. Maar er zijn ook Gerda's enzo.
Ik zie kansen voor mooie foto'squote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:43 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja, lijkt me een goed plan. En dan nemen we ook rozen mee, en gaan we romantisch door het water lopen met zijn tweetjes.![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ah, het ging dus idd over vrouwen.![]()
Leuk hè zon onduidelijk "gesprek"...quote:
Bejjij een kerel of zo?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:33 schreef Skaai het volgende:
![]()
psst! sommige meisjes kijken liever naar meisjesquote:
Heerlijk...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:59 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Leuk hè zon onduidelijk "gesprek"...![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:01 schreef RonaldV het volgende:
[..]
psst! sommige meisjes kijken liever naar meisjesEcht!
Een echte vent doet t met landkaart en evt een kompas.quote:
Ja zegquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Een echte vent doet t met landkaart en evt een kompas.![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]dan wordt de markt wel heel krap voor mij dus
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een ventquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:10 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ja zeg. Daar moet je mij niet op aanspreken. Ik ben geen vent en heb geen auto en rijbewijs.
Ga je toch gewoon naar jongetjes kijkenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]dan wordt de markt wel heel krap voor mij dus
Ik heb geen kompas. Maar ik ben dan ook geen vent...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
iets met zelfde schuitje -inzitten enzoquote:
Hij wordt ook heel krap.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ga je toch gewoon naar jongetjes kijken![]()
![]()
[afbeelding]
Morfologisch onderzoek weerlegt jouw meningquote:
En die heeft geen auto, dus ook geen Gerda of Truus, Fatima, Sien, or whateverquote:
Je weet toch dat vrouwen niet kunnen navigeren?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:13 schreef Robertje het volgende:
Truus is mijn navigatiesysteem met kuren.
Ik kijk wel naar jou danquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Oh ik heb trouwens wel een kompas
Truus is een vrouwennaam. Dit is dus niet anders dan verwacht gedragquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:13 schreef Robertje het volgende:
Truus is mijn navigatiesysteem met kuren.
Wou je zoenen? Of juist niet?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:27 schreef Toeps het volgende:
Zijn jullie allemaal wel een beetje lief enzo?
* Toeps begint een beetje de zenuwen te krijgen voor de shoot...
Oh da's goedquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:17 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik kijk wel naar jou dan [afbeelding]
Kom maar bij mij hoor, ik sla ze wel van je afquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:27 schreef Toeps het volgende:
Zijn jullie allemaal wel een beetje lief enzo?
* Toeps begint een beetje de zenuwen te krijgen voor de shoot...
Ahhhh! * Toeps gillend het topic uit rent.quote:
Erwtje noemt me steeds 'rotjoch', heb je daar wat aan?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:31 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ahhhh! * Toeps gillend het topic uit rent.
Ik bedoelde alleen maar of jullie aardig waren zijn, en geen bitches en zeikfotografen.
* Vliegvrager wordt nu op zijn beurt nerveusquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:30 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Kom maar bij mij hoor, ik sla ze wel van je af [afbeelding]
Als je braaf bent heb je niks te vrezen, dan kom je alleen op de fotoquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:32 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
* Vliegvrager wordt nu op zijn beurt nerveus
Jij trekt vandaag echt alle smiley-registers open he?
Nou het ziet er beroerd uit voor je dan Toepsquote:
Hey!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou het ziet er beroerd uit voor je dan Toeps
Ik ben namelijk een enorme eikel en een zeikerd en een waardeloze fotograaf en alleen maar uit op geniepige naaktfoto's. En alle anderen zijn ook alleen maar klootzakken. RonaldV bijvoorbeeld is echt een ontzettend irritante gastEn het is te hopen voor je dat die heks van een pea4fun thuisblijft, dat mens is heleMAAL onuitstaanbaar. Nee het wordt echt een beroerde dag. Voor ons allemaal trouwens hoor, maar ja, je moet wat he
Ja dat wordt het zondag ook.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:02 schreef purplerose het volgende:
chips? gaat Meneer de Hoog geen brownies bakken????
Daarom heb ik er ook problemen meequote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je weet toch dat vrouwen niet kunnen navigeren?![]()
Ohja, ik moet nog even een traktatie kopen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SorryIk heb wel aangeboden om Sub het recept te geven in het kader van zijn verjaardag, maar helaas
Om 7 uur eruit, en om 8uur bij hem voor de deur!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:16 schreef purplerose het volgende:
@ Meneer de Hoog....do you have timetable for sunday?
hoelaat mot ik me nest uitrollen?
En dan anderhalf uur lang an de koffiequote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:49 schreef purplerose het volgende:
teringjantje, das fucking vroeg!!
Ik ga je overlaten aan HMaster. Ik had gehoopt je door iemand uit A'foort op te kunnen laten pikken, maar dat blijkt niet te kunnen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:18 schreef littledrummergirl het volgende:
als het vriendje een probleem word dan hoeft het niet persé hoor ( ow btw hij's al meer dan twee jaar mn vriendjeliefdus et aanhangkelijke en kleffe is er al lang af
) maar eigenlijk zou ik het ergens ook wel prettig vinden met een bekend iemand erbij
![]()
maar het is nog steeds een beetje onzeker of het voor mij haalbaar is allemaal. maar ik hou jullie op de hoogte![]()
Ik kan eventueel ook langs Amersfoort rijden, zelfs als ik langs Veenendaal moet. Scheelt maar een klein stukje hoor!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:26 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ga je overlaten aan HMaster. Ik had gehoopt je door iemand uit A'foort op te kunnen laten pikken, maar dat blijt niet te kunnen.
Ja ik moet er toch langs..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:26 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ga je overlaten aan HMaster. Ik had gehoopt je door iemand uit A'foort op te kunnen laten pikken, maar dat blijkt niet te kunnen.
Dat kun je Map24 niet kwalijk nemen, die afslag ligt er pas een of twee jaar of zo. Op het kaartje in het vorige topic heb ik hem er ook zelf ingetekendquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:23 schreef HMaster-II het volgende:
Nu effe iedereen tegelijk![]()
Ik zit nu effe de route te lezen die Ronald via de mail stuurt, maar ik kom er effe niet uit. Als ik via Map24.nl kijk kom ik via een andere route in Nieuwegein en ook van de andere kant op de Lekdijk Oost.
Ronald help es effies.. Met plaatjes enzo...
:edit: Laat maar Map24 heeft een afslag er niet instaan![]()
Wat is het dat je tegenhoud??quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:34 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik kom me even afmelden.
Ik kan mezelf gewoon niet zover krijgen om over de drempel tegaan.. Misschien volgend jaar.
Die herkent mijn Truus ook nietquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat kun je Map24 niet kwalijk nemen, die afslag ligt er pas een of twee jaar of zo. Op het kaartje in het vorige topic heb ik hem er ook zelf ingetekend
Ken je helemaal niemand daar dan??quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:39 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ikzelf ik vind he gewoon eng om alleen te komen.
Het is de naam he...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:40 schreef Robertje het volgende:
[..]
Die herkent mijn Truus ook niet![]()
Jammer melanie, zo'n grote meet is er nou juist zo geschikt voor, je valt namelijk niet opquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:34 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik kom me even afmelden.
Ik kan mezelf gewoon niet zover krijgen om over de drempel tegaan.. Misschien volgend jaar.
Ik heb PeRi een paar keer gezien en voor derest is iedereen onbekend.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:44 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ken je helemaal niemand daar dan??
Je mag het natuurlijk helemaal zelf weten maar ik heb nog van niemand ooit gehoord dat een meet niet goed was bevallen. En dat je alleen moet komen, tsja bijna iedereen komt de eerste keer alleen. En na de eerste keer ken je een hoop mensen en dan hoef je daarna nooit meer alleen te komenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:39 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik wacht liever nog een jaartje.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:47 schreef luap het volgende:
[..]
Je mag het natuurlijk helemaal zelf weten maar ik heb nog van niemand ooit gehoord dat een meet niet goed was bevallen. En dat je alleen moet komen, tsja bijna iedereen komt de eerste keer alleen. En na de eerste keer ken je een hoop mensen en dan hoef je daarna nooit meer alleen te komen![]()
Oftewel, gewoon gaan, is echt heel erg leuk en gezellig!
Als je echt niet wilt dan niet natuurlijk, volgend jaar beter!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:49 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik wacht liever nog een jaartje.
Ah luap, wilde net mailen...ik rij toch zelfquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:51 schreef luap het volgende:
[..]
Als je echt niet wilt dan niet natuurlijk, volgend jaar beter!
Brengt allen uw kinderen in veiligheid op Zondag 21 Augustusquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:56 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ah luap, wilde net mailen...ik rij toch zelf![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:57 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Brengt allen uw kinderen in veiligheid op Zondag 21 Augustus
![]()
Haha, en waar zou dat dan kunnen zijn?!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:57 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Brengt allen uw kinderen in veiligheid op Zondag 21 Augustus
![]()
Is dit de pea-fuck-off-day ofzoquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:03 schreef luap het volgende:
[..]
Haha, en waar zou dat dan kunnen zijn?!
Maar Pea kan echt heel goed rijden hoor: al twee keer mee meegereden en nog nooit brokken.... drie keer is natuurlijk wel de goden verzoeken. Daarom rij ik deze keer zelf.
Nee hoor je mag blijven ... zolang je rustig aan doet met dat houten geval.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:07 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Is dit de pea-fuck-off-day ofzoIk neem een deegroller mee hoor...
![]()
Ik ben zo rustig dat je me haast over het hoofd ziet...als je braaf bent natuurlijkquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:13 schreef luap het volgende:
[..]
Nee hoor je mag blijven ... zolang je rustig aan doet met dat houten geval.![]()
Blijf wel op de modellenlijst dat is een makkelijkere stap dan in een keer heel veen mensen vind ik en dan kan ik altijd nog iemand meenemen neem ik aanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:44 schreef RonaldV het volgende:
Meldt weer thuis
Jammer melanie, ik had je graag eens ontmoet en op de foto gezetMaar volgende keer beter.
Blijf je wel op de modellenlijst?
idd jammer melanie. als het je echt tegenstaat moet je het niet doen natuurlijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:39 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Jij bent geen 15 jarig meisjequote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:14 schreef rustig het volgende:
[..]
idd jammer melanie. als het je echt tegenstaat moet je het niet doen natuurlijk.
ik ken overigens ook niemand hier persoonlijk, voor mij is het ook de eerste meet,
maarja wat heb je te verliezen? (zoiets had ik).
Groot gelijkquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:17 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Jij bent geen 15 jarig meisje
Voel me een beejte misplaatst ofzo denk ik.
Het lijkt me ook heel leuk maar ik vind het ook eng dus ik wacht lieveer nog even.
heb je ook helemaal gelijk in meis!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:17 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Het lijkt me ook heel leuk maar ik vind het ook eng dus ik wacht lieveer nog even.
Heel begrijpelijk hoor!!!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:17 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Is goed. Dit betekent dat we wat later komen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:03 schreef Skaai het volgende:
Ik ken er al 4, dus dat scheelt een heleboel.
En ik maak in de auto al kennis met Robertje.![]()
Ohja Robertje, ik print de route wel uit hoor, maar vertrouw er niet op dat ik ons de goede weg op stuur. Ik blijf tenslotte een vrouw he
Je zou ook NU alvast weg kunnen rijden. Dan ben je ws precies op tijdquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:32 schreef Robertje het volgende:
Is goed. Dit betekent dat we wat later komen.![]()
Ik zal jouw er vanaaf ook effe in hangen. Ik zit nu op mijn werk zonder msn.. En gisteren zat ik apatisch dvd te kijken..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:33 schreef littledrummergirl het volgende:
subhuman+ HMaster-II even toegevoegd op msn![]()
vrijdag avond komt Fles naar Amsterdamquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:05 schreef Skaai het volgende:
Weet je wat ook een toffe meet plek had kunnen zijn? De Sail in Amsterdam. Met op de achtergrond al die prachtige boten.
Dat bedenk ik me zojuist omdat ik nu dus naar de Sail wil, maar niet alleen wil
Zwembroek?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:56 schreef Graaf het volgende:
yay...
bijna zover..
heb alleen geen flauw idee wat ik mee moet nemen / aantrekken dat past in het thema
lol
Of je oefent hiermeequote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:15 schreef HMaster-II het volgende:
Wehkamp Otto of Neckermann catalogus om je houding te oefenen..
Gave site Ronaldquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Of je oefent hiermee![]()
http://www.photocrack.com/pages/download/ModelPose15.html
Ik ben niet lekker of om op te eten, maar zoenen mag altijd...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 17:01 schreef purplerose het volgende:
ik wil iig met lekkere mannen op de foto
alhoewel een foto met een lekkere meid samen
Net op het moment dat er een tedere kus gewisseld wordt
*edit t naar d*
Of met de Elle en de Vogue en zo. Die hebben vaak high quality shoots, dus met wat "hippere" poses, de wat minder geposeerde houdingen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:15 schreef HMaster-II het volgende:
Wehkamp Otto of Neckermann catalogus om je houding te oefenen..
Ik vond je oorspronkelijke post leukerquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:36 schreef Toeps het volgende:
[..]
Of met de Elle en de Vogue en zo. Die hebben vaak high quality shoots, dus met wat "hippere" poses, de wat minder geposeerde houdingen.
Ik vond hem niet zo vriendelijk, dus heb hem maar even herschreven.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik vond je oorspronkelijke post leuker
Mag ik jouw dan laten poseren voor mij??? Omdat je dan toch Elle oefeningen hebt gedaan..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:36 schreef Toeps het volgende:
[..]
Of met de Elle en de Vogue en zo. Die hebben vaak high quality shoots, dus met wat "hippere" poses, de wat minder geposeerde houdingen.
Ahhhh. Beterschap.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:58 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vrees dat ik me moet afmelden voor zondag, heb vanmiddag een ongelukje gahad met de fiets en heb nu een gat in mn voorhoofd ( auw) en n beetje n blauw oogje![]()
het spijt me heel erg, alvast heel erg bedankt voor de lieve aanboden ( is dat het meervoud van aanbod?) om me te komen halen enzo
![]()
ow en voor de volgende keer hou ik me natuurlijk ten volste aanbevolen( en dan laat ik mn fietsje een weekje in de schuur
)
Meid meid, hoe krijg je het voor elkaar???quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:58 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vrees dat ik me moet afmelden voor zondag, heb vanmiddag een ongelukje gahad met de fiets en heb nu een gat in mn voorhoofd ( auw) en n beetje n blauw oogje![]()
het spijt me heel erg, alvast heel erg bedankt voor de lieve aanboden ( is dat het meervoud van aanbod?) om me te komen halen enzo
![]()
ow en voor de volgende keer hou ik me natuurlijk ten volste aanbevolen( en dan laat ik mn fietsje een weekje in de schuur
)
Oei, sterkte! Ik hoop dat er geen zichtbare sporen van achterblijven!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:58 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
)
woeiiquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:33 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik ben niet lekker of om op te eten, maar zoenen mag altijd...![]()
Ik denk het wel. Iedereen komt aan de beurt, toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mag ik jouw dan laten poseren voor mij??? Omdat je dan toch Elle oefeningen hebt gedaan..
bellen, fietsen met een handquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Meid meid, hoe krijg je het voor elkaar???![]()
Nou volgende keer beter dan
Het handsfree bellen is niet helemaal goed bevallen dus..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bellen, fietsen met een hand,slingeren, stoeprandje BOEM! hoofd er op
en tjamaja ach volgende keer beter
laat maar weten als er weer iets is
Ik hoop het wel, of heeft de elite van het Fot-forum al de dames voor zichzelf opgeeist..?? Iedereen moet wel een kans krijgen om alle modellen te fototgraferen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:15 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Iedereen komt aan de beurt, toch?
Ik ben bang dat de hoeveelheid modellen dat niet zal toelaten. Al ga ik zeker een poging doen!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, of heeft de elite van het Fot-forum al de dames voor zichzelf opgeeist..?? Iedereen moet wel een kans krijgen om alle modellen te fototgraferen.
Ik quote deze nog even, omdat ie een beetje verloren ging met de post van LDG.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:54 schreef Together-Alone het volgende:
Gaat er wel enige mogelijkheid tot omkleden zijn? Ik was namelijk van plan om een hele tas met kleding mee te nemen, afwisseling enzo, maar dan moet er wel iets zijn waar we ons kunnen omkleden.
Of wordt het een beetje kleedhokjes maken van omhooggehouden handdoeken.
Volgens mij was er een wcgebouwtje, maar ik weet niet in hoeverre zich dat leent voor omkleden. Je mag ook wel moeilijk doen in de autoquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:04 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ik quote deze nog even, omdat ie een beetje verloren ging met de post van LDG.![]()
De langere mensen zijn de mannen. Iets zegt me dat ze daar nou juist geen behoefte aan heeft.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Volgens mij was er een wcgebouwtje, maar ik weet niet in hoeverre zich dat leent voor omkleden. Je mag ook wel moeilijk doen in de autoen anders moet je ff de langere mensen vragen voor handdoekje ophouden, ik kom niet verder als je navel
![]()
Ik neem zo'n koepelvormig windschermpje mee, dat schermt iig een beetje af. Als nog meer mensen dat soort spul hebben, neem het vooral mee!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:15 schreef Together-Alone het volgende:
Ik doe wel moeilijk in de auto. Het kunnen nooit allemaal Fiat Panda's zijn, toch?
Een VW met geblindeerde ramen is dat wat???quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:15 schreef Together-Alone het volgende:
Ik doe wel moeilijk in de auto. Het kunnen nooit allemaal Fiat Panda's zijn, toch?
Mijn koepeltent ligt te drogen die kan ik in principe ook wel mee nemen..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik neem zo'n koepelvormig windschermpje mee, dat schermt iig een beetje af. Als nog meer mensen dat soort spul hebben, neem het vooral mee!
Top.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik neem zo'n koepelvormig windschermpje mee, dat schermt iig een beetje af. Als nog meer mensen dat soort spul hebben, neem het vooral mee!
Ik krijg visioenen van kledingrekken vol... Je weet dat we maar één middag gaan he?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:20 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Top.Ga ik weer verder bedenken welke kleding ik allemaal meeneem.
![]()
Ik ben aalang blij dat ze niet gillen om kaptafels en make-up boxen..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik krijg visioenen van kledingrekken vol... Je weet dat we maar één middag gaan he?
Ja joh, ik prop gewoon 1 tas vol.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik krijg visioenen van kledingrekken vol... Je weet dat we maar één middag gaan he?
Speaking of which:quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:24 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik ben aalang blij dat ze niet gillen om kaptafels en make-up boxen..![]()
Jij niet flessie, de modellen!quote:
is het niet handiger om gewoon naakt te beginnen? Dan hoeven ze zich alleen nog maar AAN te kleden achteraf. Minder werkquote:
Als ik dat had gezegd had ik een handtas (met bakstenen binnenvoering) naar mijn hoofdgekregen..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is het niet handiger om gewoon naakt te beginnen? Dan hoeven ze zich alleen nog maar AAN te kleden achteraf. Minder werk
hangt er vanaf tegen wie?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als ik dat had gezegd had ik een handtas (met bakstenen binnenvoering) naar mijn hoofdgekregen..
Er zit hier maar één vrouw... de mijnequote:
Neuh niet echt..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:15 schreef Shark.Bait het volgende:
jullie zijn wel geobsedeerd door naakt, niet?
selectief naaktquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:15 schreef Shark.Bait het volgende:
jullie zijn wel geobsedeerd door naakt, niet?
quote:
Ik heb 8 rolletjes IlFord bij me.. Je kan er altijd één of twee lenen hoor...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:19 schreef PdeHoog het volgende:
Hebben we er al zin in![]()
Ik moet eens kijken of ik genoeg zwartwit-film heb
En anders maar kleur meenemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |