Of je oefent hiermeequote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:15 schreef HMaster-II het volgende:
Wehkamp Otto of Neckermann catalogus om je houding te oefenen..
Gave site Ronaldquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Of je oefent hiermee![]()
http://www.photocrack.com/pages/download/ModelPose15.html
Ik ben niet lekker of om op te eten, maar zoenen mag altijd...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 17:01 schreef purplerose het volgende:
ik wil iig met lekkere mannen op de foto
alhoewel een foto met een lekkere meid samen
Net op het moment dat er een tedere kus gewisseld wordt
*edit t naar d*
Of met de Elle en de Vogue en zo. Die hebben vaak high quality shoots, dus met wat "hippere" poses, de wat minder geposeerde houdingen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:15 schreef HMaster-II het volgende:
Wehkamp Otto of Neckermann catalogus om je houding te oefenen..
Ik vond je oorspronkelijke post leukerquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:36 schreef Toeps het volgende:
[..]
Of met de Elle en de Vogue en zo. Die hebben vaak high quality shoots, dus met wat "hippere" poses, de wat minder geposeerde houdingen.
Ik vond hem niet zo vriendelijk, dus heb hem maar even herschreven.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik vond je oorspronkelijke post leuker
Mag ik jouw dan laten poseren voor mij??? Omdat je dan toch Elle oefeningen hebt gedaan..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:36 schreef Toeps het volgende:
[..]
Of met de Elle en de Vogue en zo. Die hebben vaak high quality shoots, dus met wat "hippere" poses, de wat minder geposeerde houdingen.
Ahhhh. Beterschap.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:58 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vrees dat ik me moet afmelden voor zondag, heb vanmiddag een ongelukje gahad met de fiets en heb nu een gat in mn voorhoofd ( auw) en n beetje n blauw oogje![]()
het spijt me heel erg, alvast heel erg bedankt voor de lieve aanboden ( is dat het meervoud van aanbod?) om me te komen halen enzo
![]()
ow en voor de volgende keer hou ik me natuurlijk ten volste aanbevolen( en dan laat ik mn fietsje een weekje in de schuur
)
Meid meid, hoe krijg je het voor elkaar???quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:58 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vrees dat ik me moet afmelden voor zondag, heb vanmiddag een ongelukje gahad met de fiets en heb nu een gat in mn voorhoofd ( auw) en n beetje n blauw oogje![]()
het spijt me heel erg, alvast heel erg bedankt voor de lieve aanboden ( is dat het meervoud van aanbod?) om me te komen halen enzo
![]()
ow en voor de volgende keer hou ik me natuurlijk ten volste aanbevolen( en dan laat ik mn fietsje een weekje in de schuur
)
Oei, sterkte! Ik hoop dat er geen zichtbare sporen van achterblijven!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:58 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
)
woeiiquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:33 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik ben niet lekker of om op te eten, maar zoenen mag altijd...![]()
Ik denk het wel. Iedereen komt aan de beurt, toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mag ik jouw dan laten poseren voor mij??? Omdat je dan toch Elle oefeningen hebt gedaan..
bellen, fietsen met een handquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Meid meid, hoe krijg je het voor elkaar???![]()
Nou volgende keer beter dan
Het handsfree bellen is niet helemaal goed bevallen dus..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bellen, fietsen met een hand,slingeren, stoeprandje BOEM! hoofd er op
en tjamaja ach volgende keer beter
laat maar weten als er weer iets is
Ik hoop het wel, of heeft de elite van het Fot-forum al de dames voor zichzelf opgeeist..?? Iedereen moet wel een kans krijgen om alle modellen te fototgraferen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:15 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Iedereen komt aan de beurt, toch?
Ik ben bang dat de hoeveelheid modellen dat niet zal toelaten. Al ga ik zeker een poging doen!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, of heeft de elite van het Fot-forum al de dames voor zichzelf opgeeist..?? Iedereen moet wel een kans krijgen om alle modellen te fototgraferen.
Ik quote deze nog even, omdat ie een beetje verloren ging met de post van LDG.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:54 schreef Together-Alone het volgende:
Gaat er wel enige mogelijkheid tot omkleden zijn? Ik was namelijk van plan om een hele tas met kleding mee te nemen, afwisseling enzo, maar dan moet er wel iets zijn waar we ons kunnen omkleden.
Of wordt het een beetje kleedhokjes maken van omhooggehouden handdoeken.
Volgens mij was er een wcgebouwtje, maar ik weet niet in hoeverre zich dat leent voor omkleden. Je mag ook wel moeilijk doen in de autoquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:04 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ik quote deze nog even, omdat ie een beetje verloren ging met de post van LDG.![]()
De langere mensen zijn de mannen. Iets zegt me dat ze daar nou juist geen behoefte aan heeft.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Volgens mij was er een wcgebouwtje, maar ik weet niet in hoeverre zich dat leent voor omkleden. Je mag ook wel moeilijk doen in de autoen anders moet je ff de langere mensen vragen voor handdoekje ophouden, ik kom niet verder als je navel
![]()
Ik neem zo'n koepelvormig windschermpje mee, dat schermt iig een beetje af. Als nog meer mensen dat soort spul hebben, neem het vooral mee!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:15 schreef Together-Alone het volgende:
Ik doe wel moeilijk in de auto. Het kunnen nooit allemaal Fiat Panda's zijn, toch?
Een VW met geblindeerde ramen is dat wat???quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:15 schreef Together-Alone het volgende:
Ik doe wel moeilijk in de auto. Het kunnen nooit allemaal Fiat Panda's zijn, toch?
Mijn koepeltent ligt te drogen die kan ik in principe ook wel mee nemen..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik neem zo'n koepelvormig windschermpje mee, dat schermt iig een beetje af. Als nog meer mensen dat soort spul hebben, neem het vooral mee!
Top.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik neem zo'n koepelvormig windschermpje mee, dat schermt iig een beetje af. Als nog meer mensen dat soort spul hebben, neem het vooral mee!
Ik krijg visioenen van kledingrekken vol... Je weet dat we maar één middag gaan he?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:20 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Top.Ga ik weer verder bedenken welke kleding ik allemaal meeneem.
![]()
Ik ben aalang blij dat ze niet gillen om kaptafels en make-up boxen..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik krijg visioenen van kledingrekken vol... Je weet dat we maar één middag gaan he?
Ja joh, ik prop gewoon 1 tas vol.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik krijg visioenen van kledingrekken vol... Je weet dat we maar één middag gaan he?
Speaking of which:quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:24 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik ben aalang blij dat ze niet gillen om kaptafels en make-up boxen..![]()
Jij niet flessie, de modellen!quote:
is het niet handiger om gewoon naakt te beginnen? Dan hoeven ze zich alleen nog maar AAN te kleden achteraf. Minder werkquote:
Als ik dat had gezegd had ik een handtas (met bakstenen binnenvoering) naar mijn hoofdgekregen..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is het niet handiger om gewoon naakt te beginnen? Dan hoeven ze zich alleen nog maar AAN te kleden achteraf. Minder werk
hangt er vanaf tegen wie?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als ik dat had gezegd had ik een handtas (met bakstenen binnenvoering) naar mijn hoofdgekregen..
Er zit hier maar één vrouw... de mijnequote:
Neuh niet echt..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:15 schreef Shark.Bait het volgende:
jullie zijn wel geobsedeerd door naakt, niet?
selectief naaktquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:15 schreef Shark.Bait het volgende:
jullie zijn wel geobsedeerd door naakt, niet?
quote:
Ik heb 8 rolletjes IlFord bij me.. Je kan er altijd één of twee lenen hoor...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:19 schreef PdeHoog het volgende:
Hebben we er al zin in![]()
Ik moet eens kijken of ik genoeg zwartwit-film heb
En anders maar kleur meenemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |