Ja ik moet er toch langs..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:26 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ga je overlaten aan HMaster. Ik had gehoopt je door iemand uit A'foort op te kunnen laten pikken, maar dat blijkt niet te kunnen.
Dat kun je Map24 niet kwalijk nemen, die afslag ligt er pas een of twee jaar of zo. Op het kaartje in het vorige topic heb ik hem er ook zelf ingetekendquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:23 schreef HMaster-II het volgende:
Nu effe iedereen tegelijk![]()
Ik zit nu effe de route te lezen die Ronald via de mail stuurt, maar ik kom er effe niet uit. Als ik via Map24.nl kijk kom ik via een andere route in Nieuwegein en ook van de andere kant op de Lekdijk Oost.
Ronald help es effies.. Met plaatjes enzo...
:edit: Laat maar Map24 heeft een afslag er niet instaan![]()
Wat is het dat je tegenhoud??quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:34 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik kom me even afmelden.
Ik kan mezelf gewoon niet zover krijgen om over de drempel tegaan.. Misschien volgend jaar.
Die herkent mijn Truus ook nietquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat kun je Map24 niet kwalijk nemen, die afslag ligt er pas een of twee jaar of zo. Op het kaartje in het vorige topic heb ik hem er ook zelf ingetekend
Ken je helemaal niemand daar dan??quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:39 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ikzelf ik vind he gewoon eng om alleen te komen.
Het is de naam he...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:40 schreef Robertje het volgende:
[..]
Die herkent mijn Truus ook niet![]()
Jammer melanie, zo'n grote meet is er nou juist zo geschikt voor, je valt namelijk niet opquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:34 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik kom me even afmelden.
Ik kan mezelf gewoon niet zover krijgen om over de drempel tegaan.. Misschien volgend jaar.
Ik heb PeRi een paar keer gezien en voor derest is iedereen onbekend.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:44 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ken je helemaal niemand daar dan??
Je mag het natuurlijk helemaal zelf weten maar ik heb nog van niemand ooit gehoord dat een meet niet goed was bevallen. En dat je alleen moet komen, tsja bijna iedereen komt de eerste keer alleen. En na de eerste keer ken je een hoop mensen en dan hoef je daarna nooit meer alleen te komenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:39 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik wacht liever nog een jaartje.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:47 schreef luap het volgende:
[..]
Je mag het natuurlijk helemaal zelf weten maar ik heb nog van niemand ooit gehoord dat een meet niet goed was bevallen. En dat je alleen moet komen, tsja bijna iedereen komt de eerste keer alleen. En na de eerste keer ken je een hoop mensen en dan hoef je daarna nooit meer alleen te komen![]()
Oftewel, gewoon gaan, is echt heel erg leuk en gezellig!
Als je echt niet wilt dan niet natuurlijk, volgend jaar beter!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:49 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik wacht liever nog een jaartje.
Ah luap, wilde net mailen...ik rij toch zelfquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:51 schreef luap het volgende:
[..]
Als je echt niet wilt dan niet natuurlijk, volgend jaar beter!
Brengt allen uw kinderen in veiligheid op Zondag 21 Augustusquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:56 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ah luap, wilde net mailen...ik rij toch zelf![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:57 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Brengt allen uw kinderen in veiligheid op Zondag 21 Augustus
![]()
Haha, en waar zou dat dan kunnen zijn?!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:57 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Brengt allen uw kinderen in veiligheid op Zondag 21 Augustus
![]()
Is dit de pea-fuck-off-day ofzoquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:03 schreef luap het volgende:
[..]
Haha, en waar zou dat dan kunnen zijn?!
Maar Pea kan echt heel goed rijden hoor: al twee keer mee meegereden en nog nooit brokken.... drie keer is natuurlijk wel de goden verzoeken. Daarom rij ik deze keer zelf.
Nee hoor je mag blijven ... zolang je rustig aan doet met dat houten geval.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:07 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Is dit de pea-fuck-off-day ofzoIk neem een deegroller mee hoor...
![]()
Ik ben zo rustig dat je me haast over het hoofd ziet...als je braaf bent natuurlijkquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:13 schreef luap het volgende:
[..]
Nee hoor je mag blijven ... zolang je rustig aan doet met dat houten geval.![]()
Blijf wel op de modellenlijst dat is een makkelijkere stap dan in een keer heel veen mensen vind ik en dan kan ik altijd nog iemand meenemen neem ik aanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:44 schreef RonaldV het volgende:
Meldt weer thuis
Jammer melanie, ik had je graag eens ontmoet en op de foto gezetMaar volgende keer beter.
Blijf je wel op de modellenlijst?
idd jammer melanie. als het je echt tegenstaat moet je het niet doen natuurlijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:39 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Jij bent geen 15 jarig meisjequote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:14 schreef rustig het volgende:
[..]
idd jammer melanie. als het je echt tegenstaat moet je het niet doen natuurlijk.
ik ken overigens ook niemand hier persoonlijk, voor mij is het ook de eerste meet,
maarja wat heb je te verliezen? (zoiets had ik).
Groot gelijkquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:17 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Jij bent geen 15 jarig meisje
Voel me een beejte misplaatst ofzo denk ik.
Het lijkt me ook heel leuk maar ik vind het ook eng dus ik wacht lieveer nog even.
heb je ook helemaal gelijk in meis!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:17 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Het lijkt me ook heel leuk maar ik vind het ook eng dus ik wacht lieveer nog even.
Heel begrijpelijk hoor!!!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:17 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Is goed. Dit betekent dat we wat later komen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:03 schreef Skaai het volgende:
Ik ken er al 4, dus dat scheelt een heleboel.
En ik maak in de auto al kennis met Robertje.![]()
Ohja Robertje, ik print de route wel uit hoor, maar vertrouw er niet op dat ik ons de goede weg op stuur. Ik blijf tenslotte een vrouw he
Je zou ook NU alvast weg kunnen rijden. Dan ben je ws precies op tijdquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:32 schreef Robertje het volgende:
Is goed. Dit betekent dat we wat later komen.![]()
Ik zal jouw er vanaaf ook effe in hangen. Ik zit nu op mijn werk zonder msn.. En gisteren zat ik apatisch dvd te kijken..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:33 schreef littledrummergirl het volgende:
subhuman+ HMaster-II even toegevoegd op msn![]()
vrijdag avond komt Fles naar Amsterdamquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:05 schreef Skaai het volgende:
Weet je wat ook een toffe meet plek had kunnen zijn? De Sail in Amsterdam. Met op de achtergrond al die prachtige boten.
Dat bedenk ik me zojuist omdat ik nu dus naar de Sail wil, maar niet alleen wil
Zwembroek?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:56 schreef Graaf het volgende:
yay...
bijna zover..
heb alleen geen flauw idee wat ik mee moet nemen / aantrekken dat past in het thema
lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |