psst! sommige meisjes kijken liever naar meisjesquote:
Heerlijk...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:59 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Leuk hè zon onduidelijk "gesprek"...![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:01 schreef RonaldV het volgende:
[..]
psst! sommige meisjes kijken liever naar meisjesEcht!
Een echte vent doet t met landkaart en evt een kompas.quote:
Ja zegquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Een echte vent doet t met landkaart en evt een kompas.![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]dan wordt de markt wel heel krap voor mij dus
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een ventquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:10 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ja zeg. Daar moet je mij niet op aanspreken. Ik ben geen vent en heb geen auto en rijbewijs.
Ga je toch gewoon naar jongetjes kijkenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]dan wordt de markt wel heel krap voor mij dus
Ik heb geen kompas. Maar ik ben dan ook geen vent...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
iets met zelfde schuitje -inzitten enzoquote:
Hij wordt ook heel krap.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ga je toch gewoon naar jongetjes kijken![]()
![]()
[afbeelding]
Morfologisch onderzoek weerlegt jouw meningquote:
En die heeft geen auto, dus ook geen Gerda of Truus, Fatima, Sien, or whateverquote:
Je weet toch dat vrouwen niet kunnen navigeren?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:13 schreef Robertje het volgende:
Truus is mijn navigatiesysteem met kuren.
Ik kijk wel naar jou danquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Oh ik heb trouwens wel een kompas
Truus is een vrouwennaam. Dit is dus niet anders dan verwacht gedragquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:13 schreef Robertje het volgende:
Truus is mijn navigatiesysteem met kuren.
Wou je zoenen? Of juist niet?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:27 schreef Toeps het volgende:
Zijn jullie allemaal wel een beetje lief enzo?
* Toeps begint een beetje de zenuwen te krijgen voor de shoot...
Oh da's goedquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:17 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik kijk wel naar jou dan [afbeelding]
Kom maar bij mij hoor, ik sla ze wel van je afquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:27 schreef Toeps het volgende:
Zijn jullie allemaal wel een beetje lief enzo?
* Toeps begint een beetje de zenuwen te krijgen voor de shoot...
Ahhhh! * Toeps gillend het topic uit rent.quote:
Erwtje noemt me steeds 'rotjoch', heb je daar wat aan?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:31 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ahhhh! * Toeps gillend het topic uit rent.
Ik bedoelde alleen maar of jullie aardig waren zijn, en geen bitches en zeikfotografen.
* Vliegvrager wordt nu op zijn beurt nerveusquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:30 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Kom maar bij mij hoor, ik sla ze wel van je af [afbeelding]
Als je braaf bent heb je niks te vrezen, dan kom je alleen op de fotoquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:32 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
* Vliegvrager wordt nu op zijn beurt nerveus
Jij trekt vandaag echt alle smiley-registers open he?
Nou het ziet er beroerd uit voor je dan Toepsquote:
Hey!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou het ziet er beroerd uit voor je dan Toeps
Ik ben namelijk een enorme eikel en een zeikerd en een waardeloze fotograaf en alleen maar uit op geniepige naaktfoto's. En alle anderen zijn ook alleen maar klootzakken. RonaldV bijvoorbeeld is echt een ontzettend irritante gastEn het is te hopen voor je dat die heks van een pea4fun thuisblijft, dat mens is heleMAAL onuitstaanbaar. Nee het wordt echt een beroerde dag. Voor ons allemaal trouwens hoor, maar ja, je moet wat he
Ja dat wordt het zondag ook.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:02 schreef purplerose het volgende:
chips? gaat Meneer de Hoog geen brownies bakken????
Daarom heb ik er ook problemen meequote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je weet toch dat vrouwen niet kunnen navigeren?![]()
Ohja, ik moet nog even een traktatie kopen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SorryIk heb wel aangeboden om Sub het recept te geven in het kader van zijn verjaardag, maar helaas
Om 7 uur eruit, en om 8uur bij hem voor de deur!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:16 schreef purplerose het volgende:
@ Meneer de Hoog....do you have timetable for sunday?
hoelaat mot ik me nest uitrollen?
En dan anderhalf uur lang an de koffiequote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:49 schreef purplerose het volgende:
teringjantje, das fucking vroeg!!
Ik ga je overlaten aan HMaster. Ik had gehoopt je door iemand uit A'foort op te kunnen laten pikken, maar dat blijkt niet te kunnen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:18 schreef littledrummergirl het volgende:
als het vriendje een probleem word dan hoeft het niet persé hoor ( ow btw hij's al meer dan twee jaar mn vriendjeliefdus et aanhangkelijke en kleffe is er al lang af
) maar eigenlijk zou ik het ergens ook wel prettig vinden met een bekend iemand erbij
![]()
maar het is nog steeds een beetje onzeker of het voor mij haalbaar is allemaal. maar ik hou jullie op de hoogte![]()
Ik kan eventueel ook langs Amersfoort rijden, zelfs als ik langs Veenendaal moet. Scheelt maar een klein stukje hoor!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:26 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ga je overlaten aan HMaster. Ik had gehoopt je door iemand uit A'foort op te kunnen laten pikken, maar dat blijt niet te kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |