En dan anderhalf uur lang an de koffiequote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:49 schreef purplerose het volgende:
teringjantje, das fucking vroeg!!
Ik ga je overlaten aan HMaster. Ik had gehoopt je door iemand uit A'foort op te kunnen laten pikken, maar dat blijkt niet te kunnen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:18 schreef littledrummergirl het volgende:
als het vriendje een probleem word dan hoeft het niet persé hoor ( ow btw hij's al meer dan twee jaar mn vriendjeliefdus et aanhangkelijke en kleffe is er al lang af
) maar eigenlijk zou ik het ergens ook wel prettig vinden met een bekend iemand erbij
![]()
maar het is nog steeds een beetje onzeker of het voor mij haalbaar is allemaal. maar ik hou jullie op de hoogte![]()
Ik kan eventueel ook langs Amersfoort rijden, zelfs als ik langs Veenendaal moet. Scheelt maar een klein stukje hoor!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:26 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ga je overlaten aan HMaster. Ik had gehoopt je door iemand uit A'foort op te kunnen laten pikken, maar dat blijt niet te kunnen.
Ja ik moet er toch langs..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:26 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ga je overlaten aan HMaster. Ik had gehoopt je door iemand uit A'foort op te kunnen laten pikken, maar dat blijkt niet te kunnen.
Dat kun je Map24 niet kwalijk nemen, die afslag ligt er pas een of twee jaar of zo. Op het kaartje in het vorige topic heb ik hem er ook zelf ingetekendquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:23 schreef HMaster-II het volgende:
Nu effe iedereen tegelijk![]()
Ik zit nu effe de route te lezen die Ronald via de mail stuurt, maar ik kom er effe niet uit. Als ik via Map24.nl kijk kom ik via een andere route in Nieuwegein en ook van de andere kant op de Lekdijk Oost.
Ronald help es effies.. Met plaatjes enzo...
:edit: Laat maar Map24 heeft een afslag er niet instaan![]()
Wat is het dat je tegenhoud??quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:34 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik kom me even afmelden.
Ik kan mezelf gewoon niet zover krijgen om over de drempel tegaan.. Misschien volgend jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |