Nee hoor je mag blijven ... zolang je rustig aan doet met dat houten geval.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:07 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Is dit de pea-fuck-off-day ofzoIk neem een deegroller mee hoor...
![]()
Ik ben zo rustig dat je me haast over het hoofd ziet...als je braaf bent natuurlijkquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:13 schreef luap het volgende:
[..]
Nee hoor je mag blijven ... zolang je rustig aan doet met dat houten geval.![]()
Blijf wel op de modellenlijst dat is een makkelijkere stap dan in een keer heel veen mensen vind ik en dan kan ik altijd nog iemand meenemen neem ik aanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:44 schreef RonaldV het volgende:
Meldt weer thuis
Jammer melanie, ik had je graag eens ontmoet en op de foto gezetMaar volgende keer beter.
Blijf je wel op de modellenlijst?
idd jammer melanie. als het je echt tegenstaat moet je het niet doen natuurlijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:39 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ikzelf ik vind he gewoon eng om alleen te komen.
Jij bent geen 15 jarig meisjequote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:14 schreef rustig het volgende:
[..]
idd jammer melanie. als het je echt tegenstaat moet je het niet doen natuurlijk.
ik ken overigens ook niemand hier persoonlijk, voor mij is het ook de eerste meet,
maarja wat heb je te verliezen? (zoiets had ik).
Groot gelijkquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:17 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Jij bent geen 15 jarig meisje
Voel me een beejte misplaatst ofzo denk ik.
Het lijkt me ook heel leuk maar ik vind het ook eng dus ik wacht lieveer nog even.
heb je ook helemaal gelijk in meis!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:17 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Het lijkt me ook heel leuk maar ik vind het ook eng dus ik wacht lieveer nog even.
Heel begrijpelijk hoor!!!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:17 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Is goed. Dit betekent dat we wat later komen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:03 schreef Skaai het volgende:
Ik ken er al 4, dus dat scheelt een heleboel.
En ik maak in de auto al kennis met Robertje.![]()
Ohja Robertje, ik print de route wel uit hoor, maar vertrouw er niet op dat ik ons de goede weg op stuur. Ik blijf tenslotte een vrouw he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |