eindelijk!!!!!quote:
Breda is met de auto niet zo gek ver hoor.. en we kijken iet op een half uurtjequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:13 schreef littledrummergirl het volgende:van mij ook n tvp'tje
( ik moet er wel bij zeggen dat het voor mij heeeeel misschien niet haalbaar gaat worden om (vroeg) te komen, heb de avond ervoor n feestje en moet ook nog n flink stukkie reizen)
maar als ik meer weet horen jullie het gelijk![]()
quote:
Ik kan wel een lift regelen. ik mail je wel even,quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:18 schreef littledrummergirl het volgende:
nee ik moet vanuit leusden komen ( bij a'foort)
en ik kan met de bus/trein/interliner tot het vd valk bij vianen komen...
ow en sillie007 op hotmail.com
je hebt postquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:30 schreef Toeps het volgende:
Bij wie kan ik me nog aanmelden per mail? Iek heb nieks!
toeps apestaart toeps punt n l
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:22 schreef pea4fun het volgende:
Ik moet echt nog achter zo'n ding aan he?
Zie SCquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:25 schreef Subhuman het volgende:
Ik heb nog steeds drie plaatsen vrij in m'n auto. Ik kom vanaf Enschede over de A1.
Op een plaats heeft iemand een optie maar daar heb ik nog niks van gehoord.
Hoi Flash, excuses voor mn late reactie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
hee maar @rustig: hoe laat zullen we dan op Utrecht CS afspreken? 10 uur onder de blauwe borden of zo?
Dan was je iig op tijd...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:41 schreef Subhuman het volgende:
Hee, de meeting is op zondag.
Goed dat ik dit net lees, ik zou zo op zaterdag in m'n auto gestapt zijn... Was steeds in de veronderstelling dat het op zaterdag was.
Ja, ruim op tijd!quote:
Das verderopquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:44 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ja, ruim op tijd!
Wie gaat er nog meer mee zaterdag? Tentje mee, slaapzakje! Zijn we de eersten zondag!
Okee!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:31 schreef rustig het volgende:
Dus: Mensen die met OV reizen en vanaf Utrecht CS met andere Lek-meet mensen naar de lokatie willen afreizen: Komende zondag, 10.00 uur 's ochtends verzamelen op Utrecht CS, onder de blauwe reistijd borden. (voor de meetingpoint vlag)
Dat wordt de hele avond spaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:13 schreef littledrummergirl het volgende:van mij ook n tvp'tje
( ik moet er wel bij zeggen dat het voor mij heeeeel misschien niet haalbaar gaat worden om (vroeg) te komen, heb de avond ervoor n feestje en moet ook nog n flink stukkie reizen)
maar als ik meer weet horen jullie het gelijk![]()
Ik heb ook twee van die dames in mijn modellen-lijstje, gaan de avond tevoren nog even stappen terwijl ze al twee maanden deze afspraak hebbenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:25 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dat wordt de hele avond spaJe hebt immers de volgende dag een fotoshoot. Heb je gelijk een gespreksonderwerp op het feestje
Ronald ik kom zo-wie-zo langs Leusden * HMaster-II A28 afrijdt vanaf Assen naar Utrecht en ik heb nog plek voor 3 personen. Of 2 maar met veel apparatuur.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik kan wel een lift regelen. ik mail je wel even,
oeh het word steeds beterquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:10 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ronald ik kom zo-wie-zo langs Leusden [me=HMaster-II}A28 afrijdt vanaf Assen naar Utrecht[/me] en ik heb nog plek voor 3 personen. Of 2 maar met veel apparatuur.![]()
De meeste modellen doen het beter zónder vriendjelief op de set.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oeh het word steeds beter
( enige probleem is nu nog vriendjelief waar ik slaap zaterdag, die niet weet wat ik ga doensoort van verrassing als het leuk word
) of zou ie heeeeeeeeeel miss mee kunnen? ( niet als model of fotograaf , gewoon voor de lol
)
Dan mag hij voor de lol reflectoren vasthoudenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:47 schreef littledrummergirl het volgende:
( enige probleem is nu nog vriendjelief waar ik slaap zaterdag, die niet weet wat ik ga doensoort van verrassing als het leuk word
) of zou ie heeeeeeeeeel miss mee kunnen? ( niet als model of fotograaf , gewoon voor de lol
)
Eens. Vriendjes op de set hebben een belangrijk nadeel: modellen vragen zich continue af wat vriendje van deze pose zou vinden. Ik heb pas één keer meegemaakt dat een vriendje wat toevoegde aan een sessie.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:56 schreef Toeps het volgende:
[..]
De meeste modellen doen het beter zónder vriendjelief op de set.
Da's dan weer wel een goed idee. Maar dan niet bij zijn eigen vriendin.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:04 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dan mag hij voor de lol reflectoren vasthouden
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:56 schreef Toeps het volgende:
[..]
De meeste modellen doen het beter zónder vriendjelief op de set.
Noujazegquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Eens. Vriendjes op de set hebben een belangrijk nadeel: modellen vragen zich continue af wat vriendje van deze pose zou vinden.
Jouw vriendje fotografeert zelf. Da's een tikkie anders.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:22 schreef Auticia het volgende:
[..]
[..]
Noujazeg. Dit heb ik echt nog nooit gehoord.
Ik blijf wel thuis, stuur mijn vriendje wel alleen op pad.
Nu gaat hij zich afvragen of zij zijn foto's goedkeurt of jaloer gaat zijn?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:23 schreef RonaldV het volgende:
Jouw vriendje fotografeert zelf. Da's een tikkie anders.
Whehehe!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:27 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nu gaat hij zich afvragen of zij zijn foto's goedkeurt of jaloer gaat zijn?
Ow, ik dacht dat die van jullie het stadium van "rijp" aan het benaderen was. Als hij aan het verzuren is krijg je natuurlijk weer wel commentaar...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:26 schreef Auticia het volgende:
Heeft dat niet meer te maken met een prille relatie dan met een al verzurende, zoals ik die met mijn kerel heb?
Verzuren is ook iets overdrevenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat die van jullie het stadium van "rijp" aan het benaderen was. Als hij aan het verzuren is krijg je natuurlijk weer wel commentaar...![]()
Zal wel goedkomen toch???quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:41 schreef Together-Alone het volgende:
Ha, goed onderwerp, al is het vriendjesgedeelte bij mij niet van toepassing. Ik ben gewoon bang dat ik met zoveel mensen eromheen steeds met een idiote kop op de foto sta, of met gewoonweg geen uitstraling whatsoever.
Ik hoop ook dat de fotograven snappen dat sommige mensen het nog niet zo vaak hebben gedaan, en dus wel wat coaching nodig hebben.
Je kunt het ook andersom zien: met zoveel lenzen om je heen moet er wel een goeie foto uitkomen bij iemandquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:41 schreef Together-Alone het volgende:
Ha, goed onderwerp, al is het vriendjesgedeelte bij mij niet van toepassing. Ik ben gewoon bang dat ik met zoveel mensen eromheen steeds met een idiote kop op de foto sta, of met gewoonweg geen uitstraling whatsoever.
Ik hoop ook dat de fotograven snappen dat sommige mensen het nog niet zo vaak hebben gedaan, en dus wel wat coaching nodig hebben.
Dan krijgen we allemaal rooie hoofden op de fotoquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:33 schreef Skaai het volgende:
Ik heb helemaal geen vriendje om mee te nemen (![]()
), ik ga gewoon verliefd naar Auticia, Together-Alone en mother-mother kijken.
![]()
Dat krijg je toch wel met mij, rood haar hequote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dan krijgen we allemaal rooie hoofden op de foto![]()
Ja, lijkt me een goed plan. En dan nemen we ook rozen mee, en gaan we romantisch door het water lopen met zijn tweetjes.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:42 schreef purplerose het volgende:
Ik neem ook geen vriendje mee skaai, zullen wij verliefd naar mekaar gaan staren?
Ja dat snap ikquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:44 schreef HMaster-II het volgende:
@Skaai
Het gaat vooral om de rode koppies van de andere dames die dan verlegen worden..
woeiiiiiquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:43 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja, lijkt me een goed plan. En dan nemen we ook rozen mee, en gaan we romantisch door het water lopen met zijn tweetjes.![]()
Het e-mail adres in je fotoboek klopt?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:47 schreef Lord Dreamer het volgende:
hmm , kan iemand mij dat mooie route beschrijving mailtje eens sturen
Hey. Ik ben er ook nog.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:33 schreef Skaai het volgende:
![]()
Ja met jou duik ik natuurlijk de bosjes in he.quote:
Laat shark dit niet lezen. Kan ie weer een schone onderbroek aan doen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:14 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja met jou duik ik natuurlijk de bosjes in he.
Alles voor de foto.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:14 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja met jou duik ik natuurlijk de bosjes in he.
En binnenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
Het e-mail adres in je fotoboek klopt?
Zo ja, dan is er nu een mailtje onderweg
Electronisch-postduif me effe over waar en hoelaat. En of je je vriendje meeneemt of niet. Dan moet ik de kofferbak nog effe schoonmaken namelijkquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
)
Truusquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:38 schreef Robertje het volgende:
Skaai...neem jij de routebeschrijving mee? Mijn Truus doet soms vreemd.
Die van een ex van mijn heette Fatima. Maar er zijn ook Gerda's enzo.quote:
Ah, het ging dus idd over vrouwen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:48 schreef Auticia het volgende:
[..]
Die van een ex van mijn heette Fatima. Maar er zijn ook Gerda's enzo.
Zelfs een John Cleesequote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:48 schreef Auticia het volgende:
[..]
Die van een ex van mijn heette Fatima. Maar er zijn ook Gerda's enzo.
Ik zie kansen voor mooie foto'squote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:43 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja, lijkt me een goed plan. En dan nemen we ook rozen mee, en gaan we romantisch door het water lopen met zijn tweetjes.![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ah, het ging dus idd over vrouwen.![]()
Leuk hè zon onduidelijk "gesprek"...quote:
Bejjij een kerel of zo?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:33 schreef Skaai het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |