quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:26 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Moet ik mijn minolta voor je meenemen? Kan je toch nog wat...
Hehe, ik heb mijn nikon nuquote:
quote:
Als dat niet veel moeite is zou dat best tof zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:26 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Moet ik mijn minolta voor je meenemen? Kan je toch nog wat...
Geen moeite hoor, heb je zelf CFkaartjes? Ik zal de batterijen alvast opladen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:45 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Als dat niet veel moeite is zou dat best tof zijn.
Ik ben nu de bats aan het legen. Moet de nieuwe bat eerst een paar keer goed leeg laten lopen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:16 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Geen moeite hoor, heb je zelf CFkaartjes? Ik zal de batterijen alvast opladen.
Ik heb er wel één. Ze moest van haar moederquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:08 schreef Vliegvrager het volgende:
Geen succes bij visagistes so farIk dacht er ook rijkelijk laat aan
![]()
Je zus of je dochter?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:17 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik heb er wel één. Ze moest van haar moeder
Ja! CF heb ik!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:16 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Geen moeite hoor, heb je zelf CFkaartjes? Ik zal de batterijen alvast opladen.
Ik geef wel even een korte uitleg dan, maar dat wijst zich vanzelf. Kan je toch nog plaatjes makenquote:
Geen van beidenquote:
Ik pak me gewoon in van top tot teenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:46 schreef Re het volgende:
aangezien het wel lekker weer wordt zou ik wel adviseren om zonnebrand mee te nemen voor diegene met wat blanke huidjes etc...
Jeetje, had ik nog helemaal niet aan gedacht, goed idee!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:46 schreef Re het volgende:
aangezien het wel lekker weer wordt zou ik wel adviseren om zonnebrand mee te nemen voor diegene met wat blanke huidjes etc...
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:48 schreef Re het volgende:
ja anders wordt het rivierkreeftjes fotograferen
eindelijk!!!!!quote:
Breda is met de auto niet zo gek ver hoor.. en we kijken iet op een half uurtjequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:13 schreef littledrummergirl het volgende:van mij ook n tvp'tje
( ik moet er wel bij zeggen dat het voor mij heeeeel misschien niet haalbaar gaat worden om (vroeg) te komen, heb de avond ervoor n feestje en moet ook nog n flink stukkie reizen)
maar als ik meer weet horen jullie het gelijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |