Zo raar was het niet dat Toccara eruit ging in plaats van Ann, als je bedenkt dat Ann nu aan het werk is als model, in tegenstelling tot de meeste andere dames. Maarja, erg veel weet ik dus niet over Toccara's leven na ANTM.quote:Toccara Jones, who was the group’s remaining plus-sized model (meaning she didn’t disappear when she turned sideways), says that she “was speechless. I was truly, truly robbed” when Ann stayed and she was eliminated. But she also tells TV Guide, “I gave those skinny bitches a run for their money.” She says the judges will regret their decision because “The world loves me. That’s the viewers at home voting for that. That’s what matters to me, because those are the consumers who will go out and buy my magazines and the clothes and makeup that I might be endorsing. There’s no black plus-size supermodel out there — now they have Toccara.”
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:29 schreef hailaddy het volgende:
Nou nou, ik ben dan erg benieuwd, hoe t Big and Beautiful Tocarra verder is vergaan. Ze was natuurlijk niet de mooiste qua lijf dan, maar wel erg fab.
Ik vond haar ook super leuk. Ze was één van mijn favorieten samen met Eva.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:44 schreef Pure-Poison het volgende:
Toccara Jones.....ik vind er echt mooi/leukjammer dat ze eruit moest!!!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:35 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik vond haar ook super leuk. Ze was één van mijn favorieten samen met Eva.
Mooi gegoogled trouwens.
De helft van de dames?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:49 schreef Roache_ het volgende:
Ohja, op de overzichtsfoto hierboven: diegene die op een lesbiënne lijkt is dat ook..
Broehaha!!!quote:
Kahlenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:11 schreef LeBeau het volgende:
Kahlen.
Gisteren een aflevering gezien, en Kahlen zag er echt niet uit. Ze heeft dun peenhaar, een ongelofelijk doorsnee gezicht en een nek die soms net zo dik lijkt als haar hoofd.
Ik vind trouwens al die meiden niet echt mooi. Het lijkt het trollen seizoen wel.
quote:
Ja, tegen Tiffany ("That skank-ho poured beer on my weave!" uit cycle 3) in aflevering 7.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:27 schreef Juweel het volgende:
Sjit....ik dacht, nu kan ik eindelijk kijken naar het spoilertopic, staat de winnaar van 4 er ook al in
Stomme Bregje!!!
Nieuwsgierigheid wint helaas bijna altijd bij mij. Hey, maar seizoen 4, daar gaat Tyra toch zo vreselijk uit haar dak tegen een meisje die wordt weggestuurd?
Jaaaaquote:Op donderdag 1 september 2005 15:31 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, tegen Tiffany ("That skank-ho poured beer on my weave!" uit cycle 3) in aflevering 7.En ik vind, na de aflevering gezien te hebben, dat Tiffany het verdiende ook. Ze deed echt haar best niet meer, en had er duidelijk 0,0 zin meer in.
Vond het alleen erg jammer dat Rebecca er in die aflevering ook uit moest.Dat loopje van haar vond ik echt super.
![]()
Edit: Maak van die TT maar 3, 4 & 5 want cycle 5 gaat deze maand ook van start.
Leukleukleuk!quote:Op donderdag 1 september 2005 15:31 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, tegen Tiffany ("That skank-ho poured beer on my weave!" uit cycle 3) in aflevering 7.En ik vind, na de aflevering gezien te hebben, dat Tiffany het verdiende ook. Ze deed echt haar best niet meer, en had er duidelijk 0,0 zin meer in.
Mij ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:35 schreef Duiveltja het volgende:
Jayla doet me een beetje aan Norelle denken
Ik verwachtte echt een dik lijf onder haar hoofd. Haar hoofd is zo grof, net een kerel inderdaad.quote:
Ik zou Kahlen op 1 zetten, die had ook allemaal prachtige foto'squote:Op woensdag 7 september 2005 09:34 schreef LeBeau het volgende:
Als het aan mij had gelegen dan was de volgorde van elimenatie, vooral met het oog op portfolio en potentiëel als model, als volgt:
1. Brita
2. Sarah
3. Lluvy
4. Noelle
5. Brandy
6. Tiffany
7. Michelle
8. Tatiana
9. Keenjaw (vetklep!)
10. Naima
11. Christina
12. Rebecca
13. Kahlen
14. Brittany
Maar ja, ik zit niet in de jury.
Ja dat hoofd past echt niet bij haar lijf.. nu met die makeup gaat het nog wel maar in de serie liep ze ook steeds met een rood, dik jankhoofdquote:Op woensdag 7 september 2005 13:33 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ik verwachtte echt een dik lijf onder haar hoofd. Haar hoofd is zo grof, net een kerel inderdaad.Echt zo'n boer..
Hahaquote:Op woensdag 7 september 2005 13:47 schreef MissBliss het volgende:
Ja dat hoofd past echt niet bij haar lijf.. nu met die makeup gaat het nog wel maar in de serie liep ze ook steeds met een rood, dik jankhoofd
quote:Op woensdag 7 september 2005 13:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja dat hoofd past echt niet bij haar lijf.. nu met die makeup gaat het nog wel maar in de serie liep ze ook steeds met een rood, dik jankhoofd
Ik snapte het ook niet en het irriteerde me, want door die mooie foto's mocht ze blijvenquote:Op woensdag 7 september 2005 14:33 schreef LeBeau het volgende:
[..]![]()
Ik vond Michelle een beetje eng en zielig tegelijkertijd. Ze paste er echt helemaal niet tussen en gedroeg zich zo vreemd. Ik snap echt niet hoe ze op een groot deel van haar foto's zo goed uit de verf kwam (die met die bloemen, die als zebra bijvoorbeeld) want ze zag er vaak echt niet uit.
Nog meer een monster, in ieder geval.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik snapte het ook niet en het irriteerde me, want door die mooie foto's mocht ze blijven
Toen ze die uitslag op dr gezicht had was het net een monster![]()
Iddquote:Op woensdag 7 september 2005 15:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nog meer een monster, in ieder geval.
dat hoofd van yoanna is veel bruiner dan de rest van het lijf, ziet er niet uit.,quote:Op woensdag 7 september 2005 15:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Idd
Kijk trouwens deze foto's van Yoanna:
[afbeelding]
[afbeelding]
Best wel breed
Idd, lingerie enzo en gewoon mooie foto's is toch veel leuker dan al die extreme dingen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:52 schreef apestaartje het volgende:
Ik vond een foto van de eerste shoot van serie 5.
http://x4.putfile.com/9/25104521093.jpg
Het ziet er eng uit.
2 afleveringen al??quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:39 schreef LeBeau het volgende:
Iemand anders al gekeken naar Cycle 5? Ik heb erg genoten van de eerste twee afleveringen. De dames zijn wel aardig deze keer, al zitten er wel een paar tussen waarbij ik me afvraag wat ze er in godsnaam doen.
[
Jij?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
2 afleveringen al??Vorige week woensdag was toch pas de eerste? Ik heb er namelijk maar 1 kunnen downloaden
(die ik dus nog niet gezien heb, dus bedankt voor de spoiler
)
Nouquote:
Wat verwacht je dan in een spoilertopic, muts?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
2 afleveringen al??Vorige week woensdag was toch pas de eerste? Ik heb er namelijk maar 1 kunnen downloaden
(die ik dus nog niet gezien heb, dus bedankt voor de spoiler
)
Ja, was niet zo slimquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:27 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan in een spoilertopic, muts?
En het was natuurlijk al duidelijk dat HW verantwoordelijk was voor jouw ANTM-fix.
Dat Ashley eruit ging vond ik niet echt logisch. Ze was wel niet de beste, maar haar foto was niet de slechtste (Bre en Ebony), ze wist veel van mode en ze kon teminste nog een beetje lopen (heh, Sarah?).
HeatWave kijkt meequote:Op woensdag 28 september 2005 10:08 schreef LeBeau het volgende:
Dan pas? Zeker bij HW dan? Kan hij het niet gewoon branden en naar je toe sturen volgende keer? Duurt heel wat minder lang.En het is natuurlijk wel de moeite waard, het blijft een geweldige show.
Mijn favoriete moment van de eerste aflevering is toch wel:
Cassandra: "You know how sociopaths don't feel emotions and that's why they can kill people without like, ever feeling bad about it? Only I never killed anybody."
Lisa: [afbeelding] *krekels op de achtergrond*![]()
Ahquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:43 schreef leobax het volgende:
Enne, MissBliss, het is wenkbrAuwen
Mja, Kyle... ik weet het niet hoor.. ze ziet er leuk uit (zeker met dat bruine haar) maar ja ze mist ietsquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:48 schreef LeBeau het volgende:
3 keer een donkere dame op rij? Ik denk het eerlijk gezegd niet. En Bre al helemaal niet. Nik heeft dan nog een betere kans.
Kyle doet het ook erg goed. Haar foto's zijn niet echt geweldig, maar ze is al wel twee keer als eerste naar voren geroepen en won vorige week de uitdaging. Daarnaast is ze de langste (altijd een pluspunt) en één van de jongste dames.
Ik denk dat het uiteindelijk tussen Kyle, Nik en Nicole zal gaan.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:08 schreef LeBeau het volgende:
Als ik me niet vergis kan je mening over Jayla na de aflevering van deze week bijgesteld worden.
Owquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:18 schreef LeBeau het volgende:![]()
Jayla is blijkbaar een bitch.
Ieder model moet in een commercial een geheim vertellen, en daarin jat Jayla het geheim van Nik, dat ze eerder gehoord had. Als Nik haar daarom vervolgens negeert gedraagt ze zich als een gigantische bitch. Tijdens de eliminatie zitten Nik en Coryn in the bottom 2 en daar geniet Jayla dan duidelijk van.
Moet het zelf nog kijken, maar ik vind Jayla alvast niks meer. Der gele tanden en overmatig tandvlees helpen daarbij ook niet.
Die ogen! En dan perfecte gezichtje!quote:
Ja, maar dr ogen zijn een beetje eng op deze foto vind ikquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Die ogen! En dan perfecte gezichtje!![]()
Als dat geen modellenhoofd is dan weet ik het ook niet meer.![]()
En je loopt inderdaad een beetje achter. HW moet wat actiever bezig zijn, kan je er van het weekend meteen 2 kijken.![]()
Die is er toch nog niet?quote:Op donderdag 10 november 2005 18:37 schreef LeBeau het volgende:
De bottom two van deze week:
[afbeelding]
"Huh?! [afbeelding]"
Die hoofden.![]()
![]()
Ik ook niet neequote:Op donderdag 10 november 2005 19:23 schreef LeBeau het volgende:
Hij is er nog niet, maar je kent mij heh? Geen geduld.
Ik vond die bottom 2 met Nicole en Jayla zoooooooooo spannendquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:29 schreef LeBeau het volgende:
Waarom is Jayla er deze week weer niet uitgegaan? Ik hoopte al dat ze vorige week de klos was en toen ging niemand eruit. En deze week zit ze met Lisa in de bottom 2 en denk ik "Bye bye Jayla" en sturen ze Lisa weg.![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:54 schreef HeatWave het volgende:
Lisa eruit??. Wat een takkenwijf...
/disclaimer: ik moet kijken van MB.
Ik vond haar lelijkquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:12 schreef LeBeau het volgende:
Ja, maar ze had wel betere foto's dan de meeste andere dames, daar gaat het toch ook om?
Ach, vergeleken met horkjes als Bre is het een koningin der schoonheid..quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:55 schreef LeBeau het volgende:
Voordat de show begon vond ik Jayla ook de mooiste. Ze heeft echt prachtige ogen. Maar langzaam aan viel ze steeds meer tegen. Haar oren en tanden staan me niet aan.
Goed zoquote:
Ja, maar ik vind Nicole gewoon te schattig ervoor, Jayla heeft een sterkere uitstraling vind ik. Nicole is gewoon een mooi, lief meisje.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:55 schreef LeBeau het volgende:
Voordat de show begon vond ik Jayla ook de mooiste. Ze heeft echt prachtige ogen. Maar langzaam aan viel ze steeds meer tegen. Haar oren en tanden staan me niet aan.
Ik snap ook niet wat Bre er nog in doet. Toen zij erin bleef terwijl Kyle weg moest lag m'n kin echt op de vloer.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, vergeleken met horkjes als Bre is het een koningin der schoonheid..
Nicole's uiterlijk is wel het uiterlijk wat je in catwalks en modebladen ziet, Jayla is meer zo'n FHM/Maxim type. Vooral met zo'n flink bos hout voor de deur.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:57 schreef MissBliss het volgende:
Ja, maar ik vind Nicole gewoon te schattig ervoor, Jayla heeft een sterkere uitstraling vind ik. Nicole is gewoon een mooi, lief meisje.
quote:
Uhuhquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:37 schreef LeBeau het volgende:Nicole
[afbeelding]
Ze zag er ook echt uit als een model toen ze de laatste keer voor de jury stonden, in tegenstelling tot Nik.
Ja, toen Nicole het zo slecht deed bij de reclame was ik ook bang dat Nik of Bre zou winnen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh
Nu vond ik Niks vanaf het begin al niet mooi, dus ik was wel blij met deze keuze. Ik was al bang voor het rampscenario (1. Nik 2. Bre 3. Nicole) toen Nicole het zo slecht deed bij de reclame
Maar het is allemaal goedgekomen dus
En nu afkicken![]()
Ik wist ook niks en ik was écht bangquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, toen Nicole het zo slecht deed bij de reclame was ik ook bang dat Nik of Bre zou winnen.Dit is de enige aflevering waarbij ik vooraf helemaal niks wist, dus ik zat vol spanning en opwinding te kijken om 4 uur 's nachts.
![]()
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat de volgende serie ANTM in Maart van start gaat, dus als het meezit hoeven we niet zo lang te wachten.![]()
wow elyse ziet er echt super mooi uit op de coverquote:Op zondag 5 februari 2006 21:05 schreef Toeps het volgende:
Ik heb het boek van Elyse besteld!
[afbeelding]
Waar heb je dat vandaan?? En hoe duur was het? Ik ben ook wel benieuwd, Elyse was wel mn alltime favoritequote:Op zondag 5 februari 2006 21:05 schreef Toeps het volgende:
Ik heb het boek van Elyse besteld!
[afbeelding]
Lelijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:40 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik weet niet of deze foto van Naima al eens gepost is ...
[afbeelding]
Paddyfield.com, met verzendkosten 28 euro. Wel een CC nodig.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan?? En hoe duur was het? Ik ben ook wel benieuwd, Elyse was wel mn alltime favorite
Tof, die kan ik vast wel lenen van mammiequote:Op woensdag 8 februari 2006 20:27 schreef Toeps het volgende:
[..]
Paddyfield.com, met verzendkosten 28 euro. Wel een CC nodig.
Whehehequote:Op donderdag 9 februari 2006 11:27 schreef Ripley het volgende:
http://www.smithappens.com/video_snltopmodel.php
haha zeker wel hilarisch!quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:27 schreef Ripley het volgende:
http://www.smithappens.com/video_snltopmodel.php
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:25 schreef Fleurtjebloem het volgende:
Is dat Lindsay Lohan?
Ja, en die mohawk zag ik ook wel, maar er is toch niemand geweest met maar 1 been?quote:
Nee, maar wel genoeg mensen met een of andere beperking. Amanda die "legally blind" is, Mercedes met haar Lupus, Rebecca met haar "ik val neer" beperking.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, en die mohawk zag ik ook wel, maar er is toch niemand geweest met maar 1 been?
Oh ja, gut ik ben weer lekker scherpquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:35 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee, maar wel genoeg mensen met een of andere beperking. Amanda die "legally blind" is, Mercedes met haar Lupus, Rebecca met haar "ik val neer" beperking.
Wat een nieuwsflits.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ja, gut ik ben weer lekker scherp
Ja, die vind ik ook t leukstequote:
Alleen lijkt Kathy (je spelde haar naam verkeerd...) van de hele groep nog het meest op al die (meestal oost-europese) modellen waar alle catwalks en modebladen tegenwoordig mee gevuld zijn. Ze heeft het soort kop dat nu 'in' is en ze is een van de jongsten die er tussen zit. Dat kan in haar voordeel werken.quote:
Zeker! 6'1" is toch tegen de 1,85m aan? Das weer eens wat anders als Eva Mini Divaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:16 schreef LeBeau het volgende:
Ik ben blij dat de dames deze keer wat langer zijn. De vorige twee cycles hadden echt teveel dames die aan de (te) korte kant zaten.
Sara is zelfs 6'1'', wat een reus!
Ja, lippen zijn in geloof ik.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:15 schreef Elvi het volgende:
Ze hebben allemaal van die rare lippen... Daffy Duck-lippen!
die was van t gastjury-lid, niet van Janicequote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:45 schreef senia het volgende:
haha doet me denken aan die uitspraak van janice. if you don't have lips, buy them
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gek hoor, het is pas in maart toch pas op de Amerikaanse tv?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:45 schreef shredder het volgende:
Hey ik heb al een spoiler van cycle 6 gezien op www.nu.nl!
Op de voorpagina staat rechts een filmpje waar je al een voorproefje krijgt te zien.
Als je nog niks wilt zien, niet klikken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gek hoor, het is pas in maart toch pas op de Amerikaanse tv?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:57 schreef Toeps het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:12 schreef shredder het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De afleveringen zullen al grootendeels zijn gemaakt natuurlijk...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:45 schreef shredder het volgende:
Gek hoor, het is pas in maart toch pas op de Amerikaanse tv?
Ja!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:39 schreef shredder het volgende:
I know,
Ik wil het ook niet verklapppen.
Maar even tussendoor ik kan niet wachten op cycle 6.
Zit er eindelijk een Chinees tussen, is ze niet knap.
Niet alle, natuurlijk. Als het Azn kids zijn die in de westerse wereld werden geboren/getogen, dan kunnen ze wel groeien. En in Shanghai zijn de mensen ook veel langer dan de gemiddelde Chinees. Een vriendin van m'n moeder komt uit Shanghai en ze is 1.80 m...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 08:21 schreef Toeps het volgende:
Meeste Asians zijn dan ook veel te kort.
Foto's werken hier niet. Je kan ze beter even bij Tinypic.com uploaden.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:14 schreef kellos__ het volgende:
Cover girl foto's ..
Weet niet of ze al is eerder gepost zijn (A)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wie vinden jullie er het leukste opstaan?
Ik denk ik Keenyah.
Snap ik, maar hoe heeft nu.nl dan al beelden?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
De afleveringen zullen al grootendeels zijn gemaakt natuurlijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik wil weten waar ik hele afleveringen kan zien van antm van de voorgaande en komende cycles, iemand een idee?
veel lippen zijn idd t tegenovergestelde van Christina's lippen uit cycle 4quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:11 schreef Toeps het volgende:
Molly Sue is mooi. Maar sommige lippen zijn echt té, brrr.
Ik over 23 minutenquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:05 schreef LeBeau het volgende:
Hij loopt (veel te langzaam) binnen! Vanavond of morgen eindelijk weer ANTM.
OMG, ik ben het helemaal met je eensquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:10 schreef LeBeau het volgende:
Mijn favorieten zijnSara
en Nenna. Sara is zo mooi en lief en lang en Scarlett Johanssonerig.
Jade en Furronda vind ik allebei niks. Jade is een (onterecht) arrogant kutwijf, en Furronda zag er net uit als een of ander hongerig kind uit Afrika in haar fotoshoot. Gina vind ik ook maar raar.
Ik heb nog een soort napraat-show van cycle 5 liggen, die ga ik morgen kijkenquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:48 schreef Torio het volgende:
Wow jullie gaan wel erg snel zeg! Ik ben net pas klaar met serie 5...
Die loopt hier nu ook binnen, net als ANTM6 1 en 2.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb nog een soort napraat-show van cycle 5 liggen, die ga ik morgen kijken
Whahaha, het lijkt wel beauty and the nerdquote:Op vrijdag 10 maart 2006 06:05 schreef Toeps het volgende:
[..]
Die loopt hier nu ook binnen, net als ANTM6 1 en 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Danielle lijkt voor mij echt op de magere Toccarah
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Whahaha, het lijkt wel beauty and the nerdSpoilertags in het spoilertopic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Naja, omdat jullie die aflevering nog niet gezien hadden...quote:
waar kan je die bekijken??quote:Op maandag 13 maart 2006 09:28 schreef Toeps het volgende:
Ik zit nu te kijken naar de eerste aflevering.
Brooke
Molly Sue
nee,want dat mag niet hier.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:25 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
kun je gewoon niet zo vaag doen en zeggen waar ik het kan bekijken?
Dat zou ik aan haar vragen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:31 schreef Inorbit het volgende:
waarom kijkt mijn vriendin dit?
dan zegt ze dat vind ik leuk, waarom vind ze het leuk?quote:
Wat heb jij toch een goede invloed op je mannen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:26 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb hem ook al binnen
Maar ik moet wachten tot vriendlief thuis is want die kijkt mee
Bittorrent, erg simpel en werkt prima.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:59 schreef Jerruh het volgende:
kunnen die fotos geplaatst worden? ik kan het niet downen, dus de fotos, daar doe ik het mee.
heatwave, je blijft echt cool!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bittorrent, erg simpel en werkt prima..
Topic stond toch nog in mijn AT en als ik Jerruh kan helpen doe ik dat graag.
52MB??quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:11 schreef Jerruh het volgende:
[..]
heatwave, je blijft echt cool!.
maar goed, ik heb maar 52 MB vrije schijfruimte, althans, toen ik m gister bekeek.... gdvr hahaha
Klopt, Jade ziet er nog slechter uit.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind sommige make-overs ècht niet geslaagd
Vind ik niet gek. Ze blijft maar rondlopen met die chagrijnige kutkop en roepen dat ze hèt onontdekte talent van de Verenigde Staten is.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 08:53 schreef Torio het volgende:
[..]
Klopt, Jade ziet er nog slechter uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brooke:
Danielle:
Furonda:
Gina:
Jade:
Joanie:
Kari:
Mollie Sue:
Leslie:
Nnenna:
Sara:
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2006 09:30:25 ]
Inderdaad, die vergat ik. Ik vind Gina echt mooi fotograferenquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:51 schreef Toeps het volgende:
Slechte fotograaf men! Ik zie gewoon bewogen shots! En dan die meiden de schuld geven...
Gina verbaast me, ze heeft echt mooie foto's!
Kattenneusschmink.quote:
Ze was toch goudlokje, niet heidi?quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:51 schreef apestaartje het volgende:
Kari doet me in deze serie trouwens denken aan zo'n stereotype Duitse/Oostenrijkse dirndl...
Ze werden vallend gefotografeerdquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:51 schreef Toeps het volgende:
Slechte fotograaf men! Ik zie gewoon bewogen shots! En dan die meiden de schuld geven...
Gina verbaast me, ze heeft echt mooie foto's!
quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:34 schreef Toeps het volgende:
[..]
Moeten ze dan langzaam vallen of zo?
Ze word echt vervelend hysterisch in alles.quote:
Een wolf dus... duidelijkquote:
Een kat had ook gekund.quote:
Ik vond het ook meer kat hoorquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:37 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Een kat had ook gekund.
Iets dierlijks in ieder geval, dat was wel duidelijk.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:53 schreef Sneeze het volgende:
Waar zijn die foto's van? Ik vind haar er eigenlijk nogal moe uitzien. Maar Molly Sue is wel m'n favoriet.(Samen met Nnenna!)
Ik zie niks...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[afbeelding]
van haar MySpace
Ze heeft me toegevoegd![]()
Dit is Jade:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door water-nimf op 30-03-2006 15:17:44 (verneukt nederlands) ]4, 8, 15, 16, 23, 42
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |