Ik vond die bottom 2 met Nicole en Jayla zoooooooooo spannendquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:29 schreef LeBeau het volgende:
Waarom is Jayla er deze week weer niet uitgegaan? Ik hoopte al dat ze vorige week de klos was en toen ging niemand eruit. En deze week zit ze met Lisa in de bottom 2 en denk ik "Bye bye Jayla" en sturen ze Lisa weg.![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:54 schreef HeatWave het volgende:
Lisa eruit??. Wat een takkenwijf...
/disclaimer: ik moet kijken van MB.
Ik vond haar lelijkquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:12 schreef LeBeau het volgende:
Ja, maar ze had wel betere foto's dan de meeste andere dames, daar gaat het toch ook om?
Ach, vergeleken met horkjes als Bre is het een koningin der schoonheid..quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:55 schreef LeBeau het volgende:
Voordat de show begon vond ik Jayla ook de mooiste. Ze heeft echt prachtige ogen. Maar langzaam aan viel ze steeds meer tegen. Haar oren en tanden staan me niet aan.
Goed zoquote:
Ja, maar ik vind Nicole gewoon te schattig ervoor, Jayla heeft een sterkere uitstraling vind ik. Nicole is gewoon een mooi, lief meisje.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:55 schreef LeBeau het volgende:
Voordat de show begon vond ik Jayla ook de mooiste. Ze heeft echt prachtige ogen. Maar langzaam aan viel ze steeds meer tegen. Haar oren en tanden staan me niet aan.
Ik snap ook niet wat Bre er nog in doet. Toen zij erin bleef terwijl Kyle weg moest lag m'n kin echt op de vloer.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, vergeleken met horkjes als Bre is het een koningin der schoonheid..
Nicole's uiterlijk is wel het uiterlijk wat je in catwalks en modebladen ziet, Jayla is meer zo'n FHM/Maxim type. Vooral met zo'n flink bos hout voor de deur.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:57 schreef MissBliss het volgende:
Ja, maar ik vind Nicole gewoon te schattig ervoor, Jayla heeft een sterkere uitstraling vind ik. Nicole is gewoon een mooi, lief meisje.
quote:
Uhuhquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:37 schreef LeBeau het volgende:Nicole
[afbeelding]
Ze zag er ook echt uit als een model toen ze de laatste keer voor de jury stonden, in tegenstelling tot Nik.
Ja, toen Nicole het zo slecht deed bij de reclame was ik ook bang dat Nik of Bre zou winnen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh
Nu vond ik Niks vanaf het begin al niet mooi, dus ik was wel blij met deze keuze. Ik was al bang voor het rampscenario (1. Nik 2. Bre 3. Nicole) toen Nicole het zo slecht deed bij de reclame
Maar het is allemaal goedgekomen dus
En nu afkicken![]()
Ik wist ook niks en ik was écht bangquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, toen Nicole het zo slecht deed bij de reclame was ik ook bang dat Nik of Bre zou winnen.Dit is de enige aflevering waarbij ik vooraf helemaal niks wist, dus ik zat vol spanning en opwinding te kijken om 4 uur 's nachts.
![]()
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat de volgende serie ANTM in Maart van start gaat, dus als het meezit hoeven we niet zo lang te wachten.![]()
wow elyse ziet er echt super mooi uit op de coverquote:Op zondag 5 februari 2006 21:05 schreef Toeps het volgende:
Ik heb het boek van Elyse besteld!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |