quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:08 schreef LeBeau het volgende:
Als ik me niet vergis kan je mening over Jayla na de aflevering van deze week bijgesteld worden.
Owquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:18 schreef LeBeau het volgende:![]()
Jayla is blijkbaar een bitch.
Ieder model moet in een commercial een geheim vertellen, en daarin jat Jayla het geheim van Nik, dat ze eerder gehoord had. Als Nik haar daarom vervolgens negeert gedraagt ze zich als een gigantische bitch. Tijdens de eliminatie zitten Nik en Coryn in the bottom 2 en daar geniet Jayla dan duidelijk van.
Moet het zelf nog kijken, maar ik vind Jayla alvast niks meer. Der gele tanden en overmatig tandvlees helpen daarbij ook niet.
Die ogen! En dan perfecte gezichtje!quote:
Ja, maar dr ogen zijn een beetje eng op deze foto vind ikquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Die ogen! En dan perfecte gezichtje!![]()
Als dat geen modellenhoofd is dan weet ik het ook niet meer.![]()
En je loopt inderdaad een beetje achter. HW moet wat actiever bezig zijn, kan je er van het weekend meteen 2 kijken.![]()
Die is er toch nog niet?quote:Op donderdag 10 november 2005 18:37 schreef LeBeau het volgende:
De bottom two van deze week:
[afbeelding]
"Huh?! [afbeelding]"
Die hoofden.![]()
![]()
Ik ook niet neequote:Op donderdag 10 november 2005 19:23 schreef LeBeau het volgende:
Hij is er nog niet, maar je kent mij heh? Geen geduld.
Ik vond die bottom 2 met Nicole en Jayla zoooooooooo spannendquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:29 schreef LeBeau het volgende:
Waarom is Jayla er deze week weer niet uitgegaan? Ik hoopte al dat ze vorige week de klos was en toen ging niemand eruit. En deze week zit ze met Lisa in de bottom 2 en denk ik "Bye bye Jayla" en sturen ze Lisa weg.![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:54 schreef HeatWave het volgende:
Lisa eruit??. Wat een takkenwijf...
/disclaimer: ik moet kijken van MB.
Ik vond haar lelijkquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:12 schreef LeBeau het volgende:
Ja, maar ze had wel betere foto's dan de meeste andere dames, daar gaat het toch ook om?
Ach, vergeleken met horkjes als Bre is het een koningin der schoonheid..quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:55 schreef LeBeau het volgende:
Voordat de show begon vond ik Jayla ook de mooiste. Ze heeft echt prachtige ogen. Maar langzaam aan viel ze steeds meer tegen. Haar oren en tanden staan me niet aan.
Goed zoquote:
Ja, maar ik vind Nicole gewoon te schattig ervoor, Jayla heeft een sterkere uitstraling vind ik. Nicole is gewoon een mooi, lief meisje.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:55 schreef LeBeau het volgende:
Voordat de show begon vond ik Jayla ook de mooiste. Ze heeft echt prachtige ogen. Maar langzaam aan viel ze steeds meer tegen. Haar oren en tanden staan me niet aan.
Ik snap ook niet wat Bre er nog in doet. Toen zij erin bleef terwijl Kyle weg moest lag m'n kin echt op de vloer.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, vergeleken met horkjes als Bre is het een koningin der schoonheid..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |