abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30352873
quote:
Op woensdag 7 september 2005 13:47 schreef MissBliss het volgende:
Ja dat hoofd past echt niet bij haar lijf.. nu met die makeup gaat het nog wel maar in de serie liep ze ook steeds met een rood, dik jankhoofd
Haha
Delivered without an information leaflet
  woensdag 7 september 2005 @ 14:33:45 #52
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_30353827
quote:
Op woensdag 7 september 2005 13:47 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ja dat hoofd past echt niet bij haar lijf.. nu met die makeup gaat het nog wel maar in de serie liep ze ook steeds met een rood, dik jankhoofd

Ik vond Michelle een beetje eng en zielig tegelijkertijd. Ze paste er echt helemaal niet tussen en gedroeg zich zo vreemd. Ik snap echt niet hoe ze op een groot deel van haar foto's zo goed uit de verf kwam (die met die bloemen, die als zebra bijvoorbeeld) want ze zag er vaak echt niet uit.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_30355081
quote:
Op woensdag 7 september 2005 14:33 schreef LeBeau het volgende:

[..]

Ik vond Michelle een beetje eng en zielig tegelijkertijd. Ze paste er echt helemaal niet tussen en gedroeg zich zo vreemd. Ik snap echt niet hoe ze op een groot deel van haar foto's zo goed uit de verf kwam (die met die bloemen, die als zebra bijvoorbeeld) want ze zag er vaak echt niet uit.
Ik snapte het ook niet en het irriteerde me, want door die mooie foto's mocht ze blijven
Toen ze die uitslag op dr gezicht had was het net een monster
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 7 september 2005 @ 15:26:14 #54
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_30355293
quote:
Op woensdag 7 september 2005 15:19 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ik snapte het ook niet en het irriteerde me, want door die mooie foto's mocht ze blijven
Toen ze die uitslag op dr gezicht had was het net een monster
Nog meer een monster, in ieder geval.
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_30355530
quote:
Op woensdag 7 september 2005 15:26 schreef LeBeau het volgende:

[..]

Nog meer een monster, in ieder geval.
Idd

Kijk trouwens deze foto's van Yoanna:

Best wel breed
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 7 september 2005 @ 17:46:02 #56
96705 mirrie1986
all you need is love
pi_30359674
quote:
Op woensdag 7 september 2005 15:33 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Idd

Kijk trouwens deze foto's van Yoanna:

[afbeelding]
[afbeelding]
Best wel breed
dat hoofd van yoanna is veel bruiner dan de rest van het lijf, ziet er niet uit.,
pi_30416512
Ik vond een foto van de eerste shoot van serie 5.

http://x4.putfile.com/9/25104521093.jpg

Het ziet er eng uit.
  vrijdag 9 september 2005 @ 12:08:54 #58
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_30417216
Ik kan me nog herinneren dat ze gewoon in lingerie, badmode en sportkleding poseerden.
Die fotoshoots van serie 3, 4 en (blijkbaar) 5 vind ik zo overdreven.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_30417578
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:52 schreef apestaartje het volgende:
Ik vond een foto van de eerste shoot van serie 5.

http://x4.putfile.com/9/25104521093.jpg

Het ziet er eng uit.
Idd, lingerie enzo en gewoon mooie foto's is toch veel leuker dan al die extreme dingen.
Ziggy played guitar
  dinsdag 27 september 2005 @ 12:39:16 #60
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_30969172
Iemand anders al gekeken naar Cycle 5? Ik heb erg genoten van de eerste twee afleveringen. De dames zijn wel aardig deze keer, al zitten er wel een paar tussen waarbij ik me afvraag wat ze er in godsnaam doen.

Ashley

Bre

Cassandra

Coryn

Diane

Ebony

Jayla

Kim

Kyle

Lisa

Nicole

Nik

Sarah

Ashley ligt er (geheel onterecht) al uit. M'n favorieten zijn Nicole, Nik en Cassandra, dus ik weet al wie het vooral niet worden. Cassandra eigenlijk alleen maar om haar opmerking tegen die trol van een Lisa.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_30975594
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 12:39 schreef LeBeau het volgende:
Iemand anders al gekeken naar Cycle 5? Ik heb erg genoten van de eerste twee afleveringen. De dames zijn wel aardig deze keer, al zitten er wel een paar tussen waarbij ik me afvraag wat ze er in godsnaam doen.

[
2 afleveringen al?? Vorige week woensdag was toch pas de eerste? Ik heb er namelijk maar 1 kunnen downloaden (die ik dus nog niet gezien heb, dus bedankt voor de spoiler )

[ Bericht 56% gewijzigd door MissBliss op 27-09-2005 16:33:03 ]
Ziggy played guitar
pi_30976363
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 16:26 schreef MissBliss het volgende:

[..]

2 afleveringen al?? Vorige week woensdag was toch pas de eerste? Ik heb er namelijk maar 1 kunnen downloaden (die ik dus nog niet gezien heb, dus bedankt voor de spoiler )
Jij? .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_30976533
ik heb ze ook gezien, t waren twee eps in 1 x, en er gebeuren maar rare dingen..

Sarah die zegt nooit een lesbienne in t echt gezien te hebben (i.d.) maar vervolgens als Kim (de lesbienne) zegt dat Sarah mooi is, pakt Sarah Kim volledig op de bek!! ghehe

en Coryn moet dr wenkbrauwen een beetje meer plukken, van die mini streepjes die je aan moet vullen met wenkbrauwpotlood is weer te extreem, maar dit is te grof en als je haar gezicht ziet, vallen de wenkbrauwen het eerste op, en dat vind ik geen goede eigenschap

ik vond Ashley een Ann idee.. in eerste instantie maar denken dat alleen maar mooi zijn genoeg is, bji Ann werkte die tactiek nog wel, maar daar hebben ze blijkbaar van geleerd ofzo..

Twiggy

mijn favo's zijn juist wel Lisa, behalve dan dr arrogantie, als ze zo gaat doen als Yaya (ik heb cycle 4 nog niet gezien, dus daar kan ik niet naar referen) dan gaat ze snel van mn favo lijstje af, Bre en Jayla en ik ben ook erg benieuwd naar Kim, Nik gaat t ook wel goed doen denk ik.. Nicole mag van mij betreft de volgende x de deur uit..
pi_30977921
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 16:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Jij? .
Nou

Ik wou mn verhaal een beetje duidelijk houden ja
Maar jij hebt het natuurlijk gedownload
Ziggy played guitar
  dinsdag 27 september 2005 @ 19:27:02 #65
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_30980809
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 16:26 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Wat verwacht je dan in een spoilertopic, muts?
En het was natuurlijk al duidelijk dat HW verantwoordelijk was voor jouw ANTM-fix.

Dat Ashley eruit ging vond ik niet echt logisch. Ze was wel niet de beste, maar haar foto was niet de slechtste (Bre en Ebony ), ze wist veel van mode en ze kon teminste nog een beetje lopen (heh, Sarah?).
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_30982362
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 19:27 schreef LeBeau het volgende:

[..]

Wat verwacht je dan in een spoilertopic, muts?
En het was natuurlijk al duidelijk dat HW verantwoordelijk was voor jouw ANTM-fix.

Dat Ashley eruit ging vond ik niet echt logisch. Ze was wel niet de beste, maar haar foto was niet de slechtste (Bre en Ebony ), ze wist veel van mode en ze kon teminste nog een beetje lopen (heh, Sarah?).
Ja, was niet zo slim

Aan de foto's te zien is het idd wel een beetje raar dat Ashley eruit ging.. Ik zie zo al een heel stel meisjes staan waar ik echt geen model in zie: Bre, Coryn ( ), Diane, Ebony

Mijn favoriet is Jayla, maar dat is dus alleen van de foto's want ik kan het vrijdag of zaterdag pas zien
Ziggy played guitar
  woensdag 28 september 2005 @ 10:08:27 #67
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_30992881
Dan pas? Zeker bij HW dan? Kan hij het niet gewoon branden en naar je toe sturen volgende keer? Duurt heel wat minder lang. En het is natuurlijk wel de moeite waard, het blijft een geweldige show.

Mijn favoriete moment van de eerste aflevering is toch wel:

Cassandra: "You know how sociopaths don't feel emotions and that's why they can kill people without like, ever feeling bad about it? Only I never killed anybody. "
Lisa: *krekels op de achtergrond*

LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_30998131
quote:
Op woensdag 28 september 2005 10:08 schreef LeBeau het volgende:
Dan pas? Zeker bij HW dan? Kan hij het niet gewoon branden en naar je toe sturen volgende keer? Duurt heel wat minder lang. En het is natuurlijk wel de moeite waard, het blijft een geweldige show.

Mijn favoriete moment van de eerste aflevering is toch wel:

Cassandra: "You know how sociopaths don't feel emotions and that's why they can kill people without like, ever feeling bad about it? Only I never killed anybody. "
Lisa: [afbeelding] *krekels op de achtergrond*

HeatWave kijkt mee
Hij ontkent het, maar stiekem vindt hij het wel leuk
Ziggy played guitar
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 19:23:02 #69
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_31183029
Al gekeken, Lé?

De tweede (of derde, 'tis maar hoe je het bekijkt) aflevering was weer erg leuk. Makeovers zijn altijd leuk om te zien, en deze keer waren ze bijna allemaal nog erg goed ook voor de verandering. Alleen die van Cassandra, Coryn en Jayla vond ik niet zo. De fotoshoot deze week was (tot mijn grote verbazing) erg goed. Geen clown makeup en rare situaties: gewoon erg fashion. Nicole en Nik vond ik deze keer het beste, Ebony ging er terecht uit (lelijk ding). Lisa kan er voor mijn part niet snel genoeg uit, wat een irritante bitch zeg.

De foto's:

Bre

Cassandra

Sir Coryn

Diane

Ebony

Jayla

Kim

Kyle

Lisa

Nicole

Nik

Sarah
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 19:38:00 #70
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_31183499
Ik heb dus die dubbele aflevering gezien daarom heb ik alleen het eerste zinnetje van je post gelezen om spoilers te voorkomen

Ik zal zo met een analyse komen over die 2 afleveringen
Ziggy played guitar
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 19:52:41 #71
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_31183932
Ashley
Jammer dat ze eruit is, waarom was dat nou? Zij was 1 van de weinige die ik wel leuk vond (qua uiterlijk)
Bre
Nog niks over te melden

Cassandra
Ik vind dat ze er extreem jong uitziet.. was eerst een favoriet van HW maar dat is al over geloof ik

Coryn
Afschuwelijk, ik snap niet dat ze erbij zit... ik vind het niks

Diane
Altijd weer het gezeik met het plussize-model... ze winnen nooit, dus waarom zitten ze er nog steeds in?

Ebony
Niks over te zeggen nog, alleen dat ik haar niet zo leuk vind..

Jayla
Mijn favoriet Hoewel ze er op die foto beter uitzag dan op film maar toch

Kim
Kim vind ik tof, zou het grappig vinden als zij wint ipv zo'n modepopje.

Kyle
Nog niet echt opvallend geloof ik.. (Let wel, ik heb de afleveringen gekeken om half 2 's nachts onder invloed van wijn )

Lisa
Ik wéét het niet, ik vond haar haar ten eerste al helemaal niet leuk en haar geloof ik ook niet echt hoewel ze niet echt lelijk is.

Nicole
Ziet er ook vrij jong uit vind ik, verder wel leuk.

Nik
Niet mijn smaak.

Sarah
OMG, die lippen en wenkbrouwen en ze kon ook niet lopen dus van mij had zij eruit gemogen ipv Ashley.

Verder gaat Twiggy wel, maar ik mis Janice
Oh en die fotoshoot... mja ik vind het allemaal zo extreem met die make-up en outfits

Nou en verder probeer ik het topic te vermijden zodat ik niet lees wie er nu dus alweer uit is aangezien ik dus een week achterloop steeds... (HW kon aflevering 3 niet vinden nog )
Ziggy played guitar
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:33:58 #72
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_31185234
HW moet beter zijn best doen.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_31237683
Ik vind dat Kim moet winnen. We weten het nu wel van die graatmagere barbiedozen. 't Is tijd voor een androgyne typje.
pi_31237744
Enne, MissBliss, het is wenkbrAuwen
pi_31240791
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 19:43 schreef leobax het volgende:
Enne, MissBliss, het is wenkbrAuwen
Ah
Ziggy played guitar
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 16:26:52 #76
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_31606806
Als Nicole niet wint dan eet ik m'n schoen op. En als ze om één of andere reden niet wint heeft ze nog altijd een advertentie in People (!!) magazine in haar broekzak.

LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 16:44:00 #77
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_31607143
Die make-overs waren leuk
Vooral Cassandra, stom pageant-trutje, blij dat ze eruit is, maar wel suf dat die 2 centimeter dan weer teveel was voor mevrouw

Aflevering erna ging Sarah eruit, good riddance, ik vond haar Echt Heel Lelijk:

Ik kan die lippen en wenkbrauwen echt niet aan...

Daarna Diane eruit, ook niet erg. Ze proberen het steeds weer met zo'n plussize model maar die wint toch nooit

Naja, ik keek nu dus op de site voor die foto's dus ik weet ook wie er als volgende uitgaat
Maar dat is ook geen verrassing.

Ik ben voor:
1. Jayla
2. Kim (denk niet dat ze wint omdat ze het toch niet zo heel erg goed doet)
3. Nicole (zij is 'te schattig' om te winnen HW's woorden maar toch leuk meisje)

Verder mag Lisa er per direct uit Ze heeft al een raar hoofd en dan nog die enorme attitude erbij
Wel tof dat Janice haar even op haar plek zette.
Verder gok ik dat er een African-American zal winnen Dus Bre of Nik.
Ziggy played guitar
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 16:48:57 #78
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_31607230
3 keer een donkere dame op rij? Ik denk het eerlijk gezegd niet. En Bre al helemaal niet. Nik heeft dan nog een betere kans.

Kyle doet het ook erg goed. Haar foto's zijn niet echt geweldig, maar ze is al wel twee keer als eerste naar voren geroepen en won vorige week de uitdaging. Daarnaast is ze de langste (altijd een pluspunt) en één van de jongste dames.

Ik denk dat het uiteindelijk tussen Kyle, Nik en Nicole zal gaan.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 17:07:14 #79
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_31607615
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 16:48 schreef LeBeau het volgende:
3 keer een donkere dame op rij? Ik denk het eerlijk gezegd niet. En Bre al helemaal niet. Nik heeft dan nog een betere kans.

Kyle doet het ook erg goed. Haar foto's zijn niet echt geweldig, maar ze is al wel twee keer als eerste naar voren geroepen en won vorige week de uitdaging. Daarnaast is ze de langste (altijd een pluspunt) en één van de jongste dames.

Ik denk dat het uiteindelijk tussen Kyle, Nik en Nicole zal gaan.
Mja, Kyle... ik weet het niet hoor.. ze ziet er leuk uit (zeker met dat bruine haar) maar ja ze mist iets
Ik heb niks met Bre en Nik, alleen 1 foto van Nik was erg leuk (in die sjieke kleding) en Nicole, ja ik vind haar echt zo'n jong, schattig meisje.. geen echt model.

3 keer op rij zou veel zijn ja, maar van Tyra zou het me niet verbazen

Ik hoop op een finale tussen Jayla, Kim en Nicole.
Ziggy played guitar
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 17:08:40 #80
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_31607646
Als ik me niet vergis kan je mening over Jayla na de aflevering van deze week bijgesteld worden.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 17:13:23 #81
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_31607739
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 17:08 schreef LeBeau het volgende:
Als ik me niet vergis kan je mening over Jayla na de aflevering van deze week bijgesteld worden.

Wordt ze ineens lelijk? Of stom?
Jeetje, spoiler dan gewoon goed
Ziggy played guitar
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 17:18:54 #82
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_31607850

Jayla is blijkbaar een bitch.

Ieder model moet in een commercial een geheim vertellen, en daarin jat Jayla het geheim van Nik, dat ze eerder gehoord had. Als Nik haar daarom vervolgens negeert gedraagt ze zich als een gigantische bitch. Tijdens de eliminatie zitten Nik en Coryn in the bottom 2 en daar geniet Jayla dan duidelijk van.

Moet het zelf nog kijken, maar ik vind Jayla alvast niks meer. Der gele tanden en overmatig tandvlees helpen daarbij ook niet.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 17:24:35 #83
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_31607966
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 17:18 schreef LeBeau het volgende:

Jayla is blijkbaar een bitch.

Ieder model moet in een commercial een geheim vertellen, en daarin jat Jayla het geheim van Nik, dat ze eerder gehoord had. Als Nik haar daarom vervolgens negeert gedraagt ze zich als een gigantische bitch. Tijdens de eliminatie zitten Nik en Coryn in the bottom 2 en daar geniet Jayla dan duidelijk van.

Moet het zelf nog kijken, maar ik vind Jayla alvast niks meer. Der gele tanden en overmatig tandvlees helpen daarbij ook niet.
Ow

Nu heb ik er helemaal zin in!
Maar dat van die gele tanden enzo had ik nog niet eens gezien.. Ik dacht dat ze perfect was (op die oren na dan )
Ziggy played guitar
pi_31608553
Ik vond het anders helemaal nergens over gaan tussen die Nik en Jayla. Alsof dat "geheim" belangrijk was... het boeide helemaal niets of mensen hetzelfde "geheim" hadden. Ik vond Nik nogal kinderachtig. Alleen later vind ik Jayla ook wel weer een beetje overdrijven. Ik moet zeggen dat dit wel echt het bitch-seizoen is... meer nog dan de vorige seizoenen!
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_31614129
ik vind Nicole steeds leuker worden.. ondanks dat ik vind dat Lisa nog steeds mooie foto's maakt, is ze verder verschrikkelijk, die vand eze week heb ik nog niet gezien, dus Jayla vind ik (nog) leuk, ook Nik vind ik leuk.. Kim valt erg tegen..
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 22:37:47 #86
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_31614676
Jayla. Net de aflevering gezien.

Waar Lisa gewoon te stom is om door te hebben hoe haar gedrag op anderen over komt is Jayla gewoon een bitch. Die blik op haar gezicht toen Kyle de challenge won, en haar commentaar... en dan die blikken en opmerkingen over de situatie met Nik. Gatver. Gelukkig heeft ze toch geen kans om te winnen.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_31637525
Jayla doet echt raar.. ten eerste al omdat ze iid wel zelf die text gejat heeft en vervolgens ook nog eens Nik afzeiken terwijl Nik eigenlijk niets echt vervelends heeft gedaan.. Jayla is idd ook van mijn favo-list af.. Nicole is leuk
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:23:37 #88
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_31749605
Kyle.
Ik snap echt niet waarom Kyle eruit gaat terwijl Bre, die constant bij de middenmoot zit en al eerder bij de bottom 2 zat, er nog in zit. Net als Kim, die alleen nog maar middelmatige foto's heeft genomen. Kyle heeft tenminste de lengte, look en benen van een echt model én had 2 challenges gewonnen.

Naja, mijn favoriet blijft onveranderd.

LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:04:08 #89
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_31750519
Op die foto kijkt ze wel raar

Ik heb nog steeds niet de Jayla aflevering gezien, dit weekend dus, en dan loop ik dus nog steeds 1 achter
Ziggy played guitar
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:06:13 #90
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_31750576
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 12:04 schreef MissBliss het volgende:
Op die foto kijkt ze wel raar
Die ogen! En dan perfecte gezichtje!
Als dat geen modellenhoofd is dan weet ik het ook niet meer.

En je loopt inderdaad een beetje achter. HW moet wat actiever bezig zijn, kan je er van het weekend meteen 2 kijken.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:07:54 #91
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_31750612
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 12:06 schreef LeBeau het volgende:

[..]

Die ogen! En dan perfecte gezichtje!
Als dat geen modellenhoofd is dan weet ik het ook niet meer.

En je loopt inderdaad een beetje achter. HW moet wat actiever bezig zijn, kan je er van het weekend meteen 2 kijken.
Ja, maar dr ogen zijn een beetje eng op deze foto vind ik Ik vind het ook een mooi meisje hoor, maar deze foto dan even niet.
Die vorige heeft het hele weekend aangestaan maar was dus nog niet binnen nou hopen dat de nieuwe dan wel snel gaat
Ziggy played guitar
pi_31756099
Ik vind alle makeovers heel goed gelukt! (Behalve Kim, die ziet er nog steeds uit als een jongen...)

Kyle!! (is ze echt eruit?)

Volgens mijn poll op www.imonline.nl/x_Crystal-J hebben 3 van de 4 mensen op Kyle gestemd, en ikzelf heb maar 1x gestemd. Whoehaa!
  dinsdag 1 november 2005 @ 19:18:18 #93
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_31874412
Ik heb inmiddels de Jayla aflevering gezien, ja dat was niet aardig
Maar ik vond Lisa vele malen erger Die mag er echt per direct uit zeg, wat een trut

En ik loop dus nog steeds achter want meer heb ik nog niet gezien.
Ziggy played guitar
  donderdag 10 november 2005 @ 18:37:35 #94
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_32155064
De bottom two van deze week:

"Huh?! "

Die hoofden.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_32156145
quote:
Op donderdag 10 november 2005 18:37 schreef LeBeau het volgende:
De bottom two van deze week:

[afbeelding]

"Huh?! [afbeelding]"

Die hoofden.
Die is er toch nog niet?
Wij HW heeft gisteren nog gezocht..
Ziggy played guitar
pi_32156160
Ow, maar dan gaat wel 1 van mn favorieten eruit!

Ik denk dat ik al weet wie
Ziggy played guitar
  donderdag 10 november 2005 @ 19:23:38 #97
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_32156284
Hij is er nog niet, maar je kent mij heh? Geen geduld.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_32156419
quote:
Op donderdag 10 november 2005 19:23 schreef LeBeau het volgende:
Hij is er nog niet, maar je kent mij heh? Geen geduld.
Ik ook niet nee

Gisteren was ik in de veronderstelling dat we er nog 1 niet gezien hadden, dus HW branden, wij kijken, is het dezelfde die we in het weekend al gekeken hadden
Ziggy played guitar
  donderdag 10 november 2005 @ 19:51:55 #99
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_32157104
!

Ik vond de fotoshoot van deze week trouwens helemaal niks. Was iets met de Wild Boys van MTV.

Die foto van Bre is net een verkrachting en Jayla ziet eruit als een opblaaspop.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_32162467
is Nik de laatste foto?? volledig onherkenbaar!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')