Hahaquote:Op woensdag 7 september 2005 13:47 schreef MissBliss het volgende:
Ja dat hoofd past echt niet bij haar lijf.. nu met die makeup gaat het nog wel maar in de serie liep ze ook steeds met een rood, dik jankhoofd
quote:Op woensdag 7 september 2005 13:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja dat hoofd past echt niet bij haar lijf.. nu met die makeup gaat het nog wel maar in de serie liep ze ook steeds met een rood, dik jankhoofd
Ik snapte het ook niet en het irriteerde me, want door die mooie foto's mocht ze blijvenquote:Op woensdag 7 september 2005 14:33 schreef LeBeau het volgende:
[..]![]()
Ik vond Michelle een beetje eng en zielig tegelijkertijd. Ze paste er echt helemaal niet tussen en gedroeg zich zo vreemd. Ik snap echt niet hoe ze op een groot deel van haar foto's zo goed uit de verf kwam (die met die bloemen, die als zebra bijvoorbeeld) want ze zag er vaak echt niet uit.
Nog meer een monster, in ieder geval.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik snapte het ook niet en het irriteerde me, want door die mooie foto's mocht ze blijven
Toen ze die uitslag op dr gezicht had was het net een monster![]()
Iddquote:Op woensdag 7 september 2005 15:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nog meer een monster, in ieder geval.
dat hoofd van yoanna is veel bruiner dan de rest van het lijf, ziet er niet uit.,quote:Op woensdag 7 september 2005 15:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Idd
Kijk trouwens deze foto's van Yoanna:
[afbeelding]
[afbeelding]
Best wel breed
Idd, lingerie enzo en gewoon mooie foto's is toch veel leuker dan al die extreme dingen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:52 schreef apestaartje het volgende:
Ik vond een foto van de eerste shoot van serie 5.
http://x4.putfile.com/9/25104521093.jpg
Het ziet er eng uit.
2 afleveringen al??quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:39 schreef LeBeau het volgende:
Iemand anders al gekeken naar Cycle 5? Ik heb erg genoten van de eerste twee afleveringen. De dames zijn wel aardig deze keer, al zitten er wel een paar tussen waarbij ik me afvraag wat ze er in godsnaam doen.
[
Jij?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
2 afleveringen al??Vorige week woensdag was toch pas de eerste? Ik heb er namelijk maar 1 kunnen downloaden
(die ik dus nog niet gezien heb, dus bedankt voor de spoiler
)
Nouquote:
Wat verwacht je dan in een spoilertopic, muts?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
2 afleveringen al??Vorige week woensdag was toch pas de eerste? Ik heb er namelijk maar 1 kunnen downloaden
(die ik dus nog niet gezien heb, dus bedankt voor de spoiler
)
Ja, was niet zo slimquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:27 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan in een spoilertopic, muts?
En het was natuurlijk al duidelijk dat HW verantwoordelijk was voor jouw ANTM-fix.
Dat Ashley eruit ging vond ik niet echt logisch. Ze was wel niet de beste, maar haar foto was niet de slechtste (Bre en Ebony), ze wist veel van mode en ze kon teminste nog een beetje lopen (heh, Sarah?).
HeatWave kijkt meequote:Op woensdag 28 september 2005 10:08 schreef LeBeau het volgende:
Dan pas? Zeker bij HW dan? Kan hij het niet gewoon branden en naar je toe sturen volgende keer? Duurt heel wat minder lang.En het is natuurlijk wel de moeite waard, het blijft een geweldige show.
Mijn favoriete moment van de eerste aflevering is toch wel:
Cassandra: "You know how sociopaths don't feel emotions and that's why they can kill people without like, ever feeling bad about it? Only I never killed anybody."
Lisa: [afbeelding] *krekels op de achtergrond*![]()
Ahquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:43 schreef leobax het volgende:
Enne, MissBliss, het is wenkbrAuwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |