quote:
Uhuhquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:37 schreef LeBeau het volgende:Nicole
[afbeelding]
Ze zag er ook echt uit als een model toen ze de laatste keer voor de jury stonden, in tegenstelling tot Nik.
Ja, toen Nicole het zo slecht deed bij de reclame was ik ook bang dat Nik of Bre zou winnen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh
Nu vond ik Niks vanaf het begin al niet mooi, dus ik was wel blij met deze keuze. Ik was al bang voor het rampscenario (1. Nik 2. Bre 3. Nicole) toen Nicole het zo slecht deed bij de reclame
Maar het is allemaal goedgekomen dus
En nu afkicken![]()
Ik wist ook niks en ik was écht bangquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, toen Nicole het zo slecht deed bij de reclame was ik ook bang dat Nik of Bre zou winnen.Dit is de enige aflevering waarbij ik vooraf helemaal niks wist, dus ik zat vol spanning en opwinding te kijken om 4 uur 's nachts.
![]()
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat de volgende serie ANTM in Maart van start gaat, dus als het meezit hoeven we niet zo lang te wachten.![]()
wow elyse ziet er echt super mooi uit op de coverquote:Op zondag 5 februari 2006 21:05 schreef Toeps het volgende:
Ik heb het boek van Elyse besteld!
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |