Zeker! 6'1" is toch tegen de 1,85m aan? Das weer eens wat anders als Eva Mini Divaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:16 schreef LeBeau het volgende:
Ik ben blij dat de dames deze keer wat langer zijn. De vorige twee cycles hadden echt teveel dames die aan de (te) korte kant zaten.
Sara is zelfs 6'1'', wat een reus!
Ja, lippen zijn in geloof ik.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:15 schreef Elvi het volgende:
Ze hebben allemaal van die rare lippen... Daffy Duck-lippen!
die was van t gastjury-lid, niet van Janicequote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:45 schreef senia het volgende:
haha doet me denken aan die uitspraak van janice. if you don't have lips, buy them
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gek hoor, het is pas in maart toch pas op de Amerikaanse tv?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:45 schreef shredder het volgende:
Hey ik heb al een spoiler van cycle 6 gezien op www.nu.nl!
Op de voorpagina staat rechts een filmpje waar je al een voorproefje krijgt te zien.
Als je nog niks wilt zien, niet klikken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gek hoor, het is pas in maart toch pas op de Amerikaanse tv?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:57 schreef Toeps het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:12 schreef shredder het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De afleveringen zullen al grootendeels zijn gemaakt natuurlijk...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:45 schreef shredder het volgende:
Gek hoor, het is pas in maart toch pas op de Amerikaanse tv?
Ja!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:39 schreef shredder het volgende:
I know,
Ik wil het ook niet verklapppen.
Maar even tussendoor ik kan niet wachten op cycle 6.
Zit er eindelijk een Chinees tussen, is ze niet knap.
Niet alle, natuurlijk. Als het Azn kids zijn die in de westerse wereld werden geboren/getogen, dan kunnen ze wel groeien. En in Shanghai zijn de mensen ook veel langer dan de gemiddelde Chinees. Een vriendin van m'n moeder komt uit Shanghai en ze is 1.80 m...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 08:21 schreef Toeps het volgende:
Meeste Asians zijn dan ook veel te kort.
Foto's werken hier niet. Je kan ze beter even bij Tinypic.com uploaden.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:14 schreef kellos__ het volgende:
Cover girl foto's ..
Weet niet of ze al is eerder gepost zijn (A)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wie vinden jullie er het leukste opstaan?
Ik denk ik Keenyah.
Snap ik, maar hoe heeft nu.nl dan al beelden?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
De afleveringen zullen al grootendeels zijn gemaakt natuurlijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik wil weten waar ik hele afleveringen kan zien van antm van de voorgaande en komende cycles, iemand een idee?
veel lippen zijn idd t tegenovergestelde van Christina's lippen uit cycle 4quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:11 schreef Toeps het volgende:
Molly Sue is mooi. Maar sommige lippen zijn echt té, brrr.
Ik over 23 minutenquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:05 schreef LeBeau het volgende:
Hij loopt (veel te langzaam) binnen! Vanavond of morgen eindelijk weer ANTM.
OMG, ik ben het helemaal met je eensquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:10 schreef LeBeau het volgende:
Mijn favorieten zijnSara
en Nenna. Sara is zo mooi en lief en lang en Scarlett Johanssonerig.
Jade en Furronda vind ik allebei niks. Jade is een (onterecht) arrogant kutwijf, en Furronda zag er net uit als een of ander hongerig kind uit Afrika in haar fotoshoot. Gina vind ik ook maar raar.
Ik heb nog een soort napraat-show van cycle 5 liggen, die ga ik morgen kijkenquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:48 schreef Torio het volgende:
Wow jullie gaan wel erg snel zeg! Ik ben net pas klaar met serie 5...
Die loopt hier nu ook binnen, net als ANTM6 1 en 2.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb nog een soort napraat-show van cycle 5 liggen, die ga ik morgen kijken
Whahaha, het lijkt wel beauty and the nerdquote:Op vrijdag 10 maart 2006 06:05 schreef Toeps het volgende:
[..]
Die loopt hier nu ook binnen, net als ANTM6 1 en 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Danielle lijkt voor mij echt op de magere Toccarah
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Whahaha, het lijkt wel beauty and the nerdSpoilertags in het spoilertopic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Naja, omdat jullie die aflevering nog niet gezien hadden...quote:
waar kan je die bekijken??quote:Op maandag 13 maart 2006 09:28 schreef Toeps het volgende:
Ik zit nu te kijken naar de eerste aflevering.
Brooke
Molly Sue
nee,want dat mag niet hier.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:25 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
kun je gewoon niet zo vaag doen en zeggen waar ik het kan bekijken?
Dat zou ik aan haar vragen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:31 schreef Inorbit het volgende:
waarom kijkt mijn vriendin dit?
dan zegt ze dat vind ik leuk, waarom vind ze het leuk?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |