Wow jullie gaan wel erg snel zeg! Ik ben net pas klaar met serie 5...
Vanaf het begin was ik al voor Nik, wat een knap meisje zeg...jammer dat ze niet echt interessant is verder. Hetzelfde geldt voor Nicole, maar ik kan me wel vinden in het besluit van de jury...ze heeft prachtige foto's. Ik had gedacht dat in de top 3 Nik, Nicole en Lisa zouden komen...2 vd 3 goed
En
![]()
voor iedereen die Bre afkraakt, ik was wel bang dat zij de black bitch zou worden van cycle 5, maar ze heeft zich best goed gedragen op het Red Bull incident na. Er eigenlijk waren geen black bitches deze serie, misschien hebben ze geleerd van hun voorgangers. Trouwens, ligt het aan mij of heeft cycle 5 een veel groter budget dan de overige series? Ook bij de minicompetitions kregen de dames grotere prijzen.
Ik schrok wel toen Bre doorging ipv Kyle, want Kyle deed het best goed!
Ik zou zweren dat Lisa in de top 3 zou komen...maar nee hoor, ze laten Jayla door ...gaandeweg heeft zij zich laten kennen op een negatieve manier en ze heeft minitanden en/of teveel tandvlees én grote oren. Teveel onregelmatigheden om een topmodel te worden vind ik.
Voor Coryn had ik wel een zwak omdat ze lelijke wenkbrauwen had en d'r mamma was aan drugs (I'm a sucker 4 sad stories) en al helemaal toen Lisa haar steeds ging dissen. Geweldig passage:
Lisa : 'Coryn, you're presenting yourself like a fool'
Coryn: 'Then what are you doing...alcoholic bitch!'
Oh herinneren jullie je dat kleine schattige aziatische meisje uit de voorrondes nog dat (ik geloof) borstkanker heeft gehad
![]()
Jammer dat ze niet door was, ze was zooo schattig
Toen Nicole en Nik in de finale kwamen dacht ik al dat Nicole zou gaan winnen, misschien zou het niet goed ontvangen worden ofzo als driemaal op rij een donker/getint meisje zou winnen, alhoewel ik niet denk dat de jury raciaal elimineert, toch...
Maar terug naar serie 6; die is als ik het goed begrepen heb al binnen te halen?
En heeft er iemand al eens de talkshow van Tyra gezien? Ik las ergens dat Lisa daar te gast zou zijn.
[ Bericht 2% gewijzigd door Torio op 09-03-2006 23:55:14 ]