Waar heb je dat vandaan?? En hoe duur was het? Ik ben ook wel benieuwd, Elyse was wel mn alltime favoritequote:Op zondag 5 februari 2006 21:05 schreef Toeps het volgende:
Ik heb het boek van Elyse besteld!
[afbeelding]
Lelijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:40 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik weet niet of deze foto van Naima al eens gepost is ...
[afbeelding]
Paddyfield.com, met verzendkosten 28 euro. Wel een CC nodig.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan?? En hoe duur was het? Ik ben ook wel benieuwd, Elyse was wel mn alltime favorite
Tof, die kan ik vast wel lenen van mammiequote:Op woensdag 8 februari 2006 20:27 schreef Toeps het volgende:
[..]
Paddyfield.com, met verzendkosten 28 euro. Wel een CC nodig.
Whehehequote:Op donderdag 9 februari 2006 11:27 schreef Ripley het volgende:
http://www.smithappens.com/video_snltopmodel.php
haha zeker wel hilarisch!quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:27 schreef Ripley het volgende:
http://www.smithappens.com/video_snltopmodel.php
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:25 schreef Fleurtjebloem het volgende:
Is dat Lindsay Lohan?
Ja, en die mohawk zag ik ook wel, maar er is toch niemand geweest met maar 1 been?quote:
Nee, maar wel genoeg mensen met een of andere beperking. Amanda die "legally blind" is, Mercedes met haar Lupus, Rebecca met haar "ik val neer" beperking.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, en die mohawk zag ik ook wel, maar er is toch niemand geweest met maar 1 been?
Oh ja, gut ik ben weer lekker scherpquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:35 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee, maar wel genoeg mensen met een of andere beperking. Amanda die "legally blind" is, Mercedes met haar Lupus, Rebecca met haar "ik val neer" beperking.
Wat een nieuwsflits.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ja, gut ik ben weer lekker scherp
Ja, die vind ik ook t leukstequote:
Alleen lijkt Kathy (je spelde haar naam verkeerd...) van de hele groep nog het meest op al die (meestal oost-europese) modellen waar alle catwalks en modebladen tegenwoordig mee gevuld zijn. Ze heeft het soort kop dat nu 'in' is en ze is een van de jongsten die er tussen zit. Dat kan in haar voordeel werken.quote:
Zeker! 6'1" is toch tegen de 1,85m aan? Das weer eens wat anders als Eva Mini Divaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:16 schreef LeBeau het volgende:
Ik ben blij dat de dames deze keer wat langer zijn. De vorige twee cycles hadden echt teveel dames die aan de (te) korte kant zaten.
Sara is zelfs 6'1'', wat een reus!
Ja, lippen zijn in geloof ik.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:15 schreef Elvi het volgende:
Ze hebben allemaal van die rare lippen... Daffy Duck-lippen!
die was van t gastjury-lid, niet van Janicequote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:45 schreef senia het volgende:
haha doet me denken aan die uitspraak van janice. if you don't have lips, buy them
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gek hoor, het is pas in maart toch pas op de Amerikaanse tv?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:45 schreef shredder het volgende:
Hey ik heb al een spoiler van cycle 6 gezien op www.nu.nl!
Op de voorpagina staat rechts een filmpje waar je al een voorproefje krijgt te zien.
Als je nog niks wilt zien, niet klikken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gek hoor, het is pas in maart toch pas op de Amerikaanse tv?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:57 schreef Toeps het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:12 schreef shredder het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De afleveringen zullen al grootendeels zijn gemaakt natuurlijk...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:45 schreef shredder het volgende:
Gek hoor, het is pas in maart toch pas op de Amerikaanse tv?
Ja!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:39 schreef shredder het volgende:
I know,
Ik wil het ook niet verklapppen.
Maar even tussendoor ik kan niet wachten op cycle 6.
Zit er eindelijk een Chinees tussen, is ze niet knap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |