Wat heb jij toch een goede invloed op je mannen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:26 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb hem ook al binnen
Maar ik moet wachten tot vriendlief thuis is want die kijkt mee
Bittorrent, erg simpel en werkt prima.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:59 schreef Jerruh het volgende:
kunnen die fotos geplaatst worden? ik kan het niet downen, dus de fotos, daar doe ik het mee.
heatwave, je blijft echt cool!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bittorrent, erg simpel en werkt prima..
Topic stond toch nog in mijn AT en als ik Jerruh kan helpen doe ik dat graag.
52MB??quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:11 schreef Jerruh het volgende:
[..]
heatwave, je blijft echt cool!.
maar goed, ik heb maar 52 MB vrije schijfruimte, althans, toen ik m gister bekeek.... gdvr hahaha
Klopt, Jade ziet er nog slechter uit.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind sommige make-overs ècht niet geslaagd
Vind ik niet gek. Ze blijft maar rondlopen met die chagrijnige kutkop en roepen dat ze hèt onontdekte talent van de Verenigde Staten is.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 08:53 schreef Torio het volgende:
[..]
Klopt, Jade ziet er nog slechter uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brooke:
Danielle:
Furonda:
Gina:
Jade:
Joanie:
Kari:
Mollie Sue:
Leslie:
Nnenna:
Sara:
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2006 09:30:25 ]
Inderdaad, die vergat ik. Ik vind Gina echt mooi fotograferenquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:51 schreef Toeps het volgende:
Slechte fotograaf men! Ik zie gewoon bewogen shots! En dan die meiden de schuld geven...
Gina verbaast me, ze heeft echt mooie foto's!
Kattenneusschmink.quote:
Ze was toch goudlokje, niet heidi?quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:51 schreef apestaartje het volgende:
Kari doet me in deze serie trouwens denken aan zo'n stereotype Duitse/Oostenrijkse dirndl...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |