Go Ferdiquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:37 schreef UnleashMitch het volgende:
[OT]
$#^$#@^^^ Windows
Gister iets opgelopen waardoor ik in een opstartloop kwam. Zusje heeft een wachtwoord op dr PC, dat is handig ivm de vele atoomgeheimen op haar PC. Dan maar een reinstall, wat doet dat kut OS: gooit de nieuwe OS niet op de partitie van de oude maar nee pakt m'n grootste HD, formateert die heel blij en gooit m daar op. Daar staan gvd al m'n gegevens op !!!!!
Nou maar Recover My Files aan het runnen want het was gelukkig een quick format waarbij alleen de TOC wordt verwijderd maar toch. Kut Windows
[/OT]
Zo dat lucht opGelukkig kan ik m'n savegames nog wel redden.
@BMH, plaats het ook even in news op de voorpagina
en dan heb ik het nog niet eens over de onmogelijkheid om de Catalyst drives te installeren waardoor ik amper normaal kan scrollenquote:
Hmm heb t gebruikt in me medal of honor tijd... alleen had ik toen een headset met mic die kaput is nu.. zal kijken of ik een losse mic hebquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:04 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
en dan heb ik het nog niet eens over de onmogelijkheid om de Catalyst drives te installeren waardoor ik amper normaal kan scrollen![]()
Overigens denk ik dat BMH TS wel verplicht wel gaan stellen en daar ben ik zelf ook wel voorstander voor. Je speelt een clanwar met 7 man en communicatie is dan wel fijn. TS heeft als voordeel dat je het ook tijdens het laden kan gebruiken e.d.. Daarnaast is het een gratis programmatje dus het is niet dat het lastig is om er aa nte komen.
Ik zal wel overleggen als we de server een keer kunnen instellen voor een 7vs7 trainings match.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:47 schreef domolanglekker het volgende:
is er nog wel een tranings match waar de map(s) die worden gespeeld met de teams die eraan meedoen? Mijn ervaring met clanwars is dat je zonder taktiek en zonder ingespeeld te zijn op de map en mensen je gruwelijk hard word afgemaakt.
mooi.. eventuele taktieken komen dan wel naar voren. Zo zonde als we afgemaakt worden omdat we bij iedere vlag neutralisatie opgeblazen worden door c4quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:09 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik zal wel overleggen als we de server een keer kunnen instellen voor een 7vs7 trainings match.
Ik normaal gesproken ook niet, was even vergeten dat logica het enige is wat ze nog niet geimplementeerd hebben in Windowsquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:28 schreef Fliepke het volgende:
Dat heb je toch echt zelf verprutst
Ik krijg zoiets nou nooit voor elkaar.
Go ferdi!
Eerst opstijgen. En nooit op volledige snelheid gaan (tenzij je in een dogfight zit). Hoe langzamer je gaat hoe groter de kans is dat je een target uitmoordquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:17 schreef Jump het volgende:
Hoe doen jullie goed vliegen? Ik stort altijd direct neer
Gewoon een eigen multiplayer server starten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:48 schreef Jump het volgende:
Die Apache is de enigste die je terugvind als je voor solospel kiest, aangezien je geen mappen groter dan 16 spelers kunt spelen dan
Maar die wil toch niet starten met 1 persoon ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:51 schreef Gunner het volgende:
[..]
Gewoon een eigen multiplayer server starten.
Enige nadeel is dat je geen bots hebt, maar je kan wel makkelijk met alles oefenen
Ik zie net je edit. wou dat ook typenquote:
Er staat dan wel steeds waiting for 1 more player, maar je kan wel vliegen, alleen je kan geen vlaggen pakken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:00 schreef Jump het volgende:
[..]
Maar die wil toch niet starten met 1 persoon ?
edit: lama, je kan wel rondlopen
Kan je het beste doen met ASWD en de pijltjes toetsen. Zorg dat je met het pijtje naar voren (ik heb Invert mouse aanstaan in de controls) een beetje stabiel houd, dan gaat je neus naar voren en ga je vooruit. Stiljangen moet je het balkje in je HUD verticaal hebben.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:10 schreef Jump het volgende:
vliegen met straaljager lukt al goed, maar die heli hé
Geen link posten waarbij je zelf bent ingelogd!!!! Als iemand erop klikt is ie ingelogd onder jouw naamquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:45 schreef i-spy24 het volgende:
* avond *
Weer een mooie dag gehad met veel zon en begin langzamerhand op een negert te lijken![]()
Maar goed. Straks weer ff spelen(over een uurtje ofzo) enne..me ff aangemeld voor die clanwar
alleen merk ik dat de animo nogal laag is.Maar goed,we zien wel wat er later komt.
Heb trouwens ff [url=EDIT] BoF aangemeld[/url] op de clanbase website want ik zag nog nergens de naam staan of een link ernaar dus bij deze.
Ook goed veilig danquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Geen link posten waarbij je zelf bent ingelogd!!!! Als iemand erop klikt is ie ingelogd onder jouw naam![]()
Kun je mij even acces geven tot de Rcon? Dan kan ik te members helpen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:46 schreef ursel het volgende:
*hijg puf... Mźn.. moeite om die topics bij te houden. Eind van de week heb ik weer tijd om mee te helpen met adminnen van de server..
Sorry dat ik ff geen tijd ervoor heb.
Ik ben rond 17:30 thuis. Vanavond krijg je rcon rechten van me...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:04 schreef BMH het volgende:
Uitstekend Ash.
Probleem: Er zijn geen admins van de server online om ruimte te schoppen voor [BOF]-ers.
Oplossing: Geef BMH acces tot de rcon.
Resultaat: Ban voor Misterfox.. (just kidding)
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:26 schreef Fillipe het volgende:
Haha bedankt mensen, heb even naar wat tips gekeken mbt het vliegen en heb net zoals jump ook even een offline game opgestart en ik kan nu al aardig vliegen!
Kijk maar, heb het landen ook onder de knie:
[afbeelding]
Oh?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:22 schreef ursel het volgende:
Denk dat Morpheus het gaat winnen.. Denk niet dat ik zo snel thuis ben, moet nog ff langs de doe-het-zelferd..
Morpheus, kan je mij ff op de kopie zetten als je het mailed? Heb wel wat gegevens, maar geloof dat ik nog enkele miste of niet?
Reinstallen. Bij mij werkt het spel soms ook eeneens niet meer. Een reinstall does the trick.... usualy.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:30 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Leuk spel hoor,
Vanochtend gekocht en vandaag een beetje offline zitten spelen. Wil ik online gaan spelen moet ik dus een update installeren. OK update installeren en gaan met die banaan denk ik dan.
Jammer alleen dat na die update het spel het niet meer doet. Iemand een idee hoe dit op te lossen is?
Als ik het spel opstart gooit ie de resolutie even om, het scherm wordt even zwart en dan floept ie terug naar m'n desktop.
specs:
Winxp SP2
Asus Ati radeon 9600SE met Catalyst 5.7
en de patch 1.02 van de officiele EA/battlefield2 website gehaald.
Was het trouwens nog gelukt met altavista?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@Fillipe
Een goed begin, maar:
Probeer nu je heli eens in de reactor silo's te zetten (Dalian Plant)
Of op een kraan in.
Dalian Plant is echt een super map voor het oefenen met heli's. Je kan door de straatjes vliegen, in het vliegdekschip landen, in de hangar vliegen, in de reactor landen, op de verschillende kranen landen, door de bergpas vliegen. Kortom daar kun je leren vliegen.
Ben ook maar eens gaan oefenen met vliegen. En het gaat al steeds beter.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Er staat dan wel steeds waiting for 1 more player, maar je kan wel vliegen, alleen je kan geen vlaggen pakken.
Je kunt ook instellen hoeveel spelers er minimaal nodig zijn om te starten, standaard staat het op minimaal 2 spelers, maar je kan dat ook gewoon op 1 zetten. Is wel handig om dit te doen, aangezien je dan kan oefenen met het cappen van een vlag.
Je zou ook altijd unranked kunnen gaan spelen op een lege server en wanneer je het een beetje door denkt te hebben kun je live gaan op een unranked, gaat dat ook goed dan kun je ook ranked je skills tonen.
Moet zeggen dat ik t gisteren ook wel een drama vond van enkele spelers. Damn zegquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:49 schreef Gunner het volgende:
http://gathering.tweakers(...)ge/23939710#23939710
Fok server wordt afgekraakt
Zijn er overigens nog meer admins nodig?
Maak jij dan ook die mail met rcon commands voor ursel en BMH?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:59 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik t gisteren ook wel een drama vond van enkele spelers. Damn zegMaar goed, kan gebeuren. Overigens kan ik me geen moment druk maken over wat GoT over Fok! zegt of andersom. Beetje hetzelfde als Ajax-Feyenoord alleen dan zonder de rellen. Pas maar op want voor je het weet krijgen we routers naar ons hoofd geslingerd en worden we gewurgd met UTP-kabeltjes
Battlefield 2: The GoT Mod
Verder zijn er op dit moment niet echt admins nodig, denk ik. Vandaag liep compleet in de soep omdat m'n PC flipte maar goed ik ben weer aanwezig dus ik win het van Ursel en Morpheus
Ben op dit moment eerst m'n PC aan t opzettenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Maak jij dan ook die mail met rcon commands voor ursel en BMH?
Of je dat soort dingen (die ze bij die link aangeven) niet op andere servers tegenkomt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:49 schreef Gunner het volgende:
http://gathering.tweakers(...)ge/23939710#23939710
Fok server wordt afgekraakt
Zijn er overigens nog meer admins nodig?
Helaas werkte het niet met altavista. De websense heeft het doorquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:59 schreef Razorback het volgende:
[..]
Was het trouwens nog gelukt met altavista?
In de reactors heb ik al geprobeerd.
Alleen je helicopter ontploft als je er een stukje inzit.
En met de parachute ga je gewoon dood.
De eerste keer dat ik in dat level kwam wou ik daar meteen in gaan om te kijken wat je er allemaal kon doen
Als het goed is staat er ergens een optie voor minimum players needed (of zo iets). Momenteel zit ik op mijn werk en kan dus niet kijken. Ik kijk als ik thuis ben (en het niet vergeet) nog wel even.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ben ook maar eens gaan oefenen met vliegen. En het gaat al steeds beter.
Ik heb een eigen netwerk gecreeėrd om in te oefenen, maar hoe stel je dat van 1 persoon in. Kan dat niet vinden.
Trouwens met welke view vliegen jullie, gewoon in 1st person of in een 3rd person. Alle twee hebben zo hun voor- en nadelen vind ik.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:09 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ben op dit moment eerst m'n PC aan t opzetten![]()
Zie wel een optie maximal players, maar als ik die op één zet. Dan krijg ik nog steeds het bericht, dat het spel begint als er nog één speler zich aanmeld.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
.
[..]
Als het goed is staat er ergens een optie voor minimum players needed (of zo iets). Momenteel zit ik op mijn werk en kan dus niet kijken. Ik kijk als ik thuis ben (en het niet vergeet) nog wel even.
Ik vlieg altijd 1ste person, wel even op F9 drukken om de cockpit te laten verdwijnen. Als ik met de attack heli vlieg dan zit er meestal een clangenoot als co-piloot. Ik sta in direct contact met hem via TS en hij kijkt altijd om mij heen, zo weet hij altijd vanwaar we aangevallen worden, dit communiceren wij en ik zorg dat ik achter mijn vijand kom.
Heb ik geen clangenoten dan kijk ik zelf even heel snel om me heli met de F-knoppen en dan weet ik meestal ook genoeg.
Schopwaardig?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:17 schreef Jump het volgende:
Wie is die <COR>Raptor ? Die wil niet vertrekken als er iemand in heli zit bij hem
Rechtdoor is snellerquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat ik me afvraag waarom je soms ineens in het andere leger word gezet ??
Laatst waren we zeker aan de winnende hand en opeens zat ik bij het andere leger en nog een aantal waren overgeplaatst....
![]()
Enne raffie, als ik 2 meter voor je auto staat wil je er dan omheen rijden![]()
Auto-balance hé. Zorgt ervoor dat beide teams over ongeveer even veel mannetjes bezitten. Zou namelijk lullig zijn als je met zijn 10 tegen 16 speelt ofzo. Meestal wordt er dan ook gekeken naar de kwaliteiten van de spelers die over wordt geplaatst (als ik het goed heb)quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
Laatst waren we zeker aan de winnende hand en opeens zat ik bij het andere leger en nog een aantal waren overgeplaatst....
![]()
Sorry,quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
![]()
Die wil niet vertrekken als er iemand in heli zit bij hemquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:15 schreef Droopie het volgende:
En ik vind dat er ook regels moeten zijn een soort grondwet waar iedereen zich aan dient
te houden. Klinkt streng, lullig, kinderachtig, is het ook maar op den lange duur nodig.
Er horen dan wel de volgende dingen in te staan:
(of van een gelijke strekking, persoonlijke mening)
* Fun4All staat bovenaan, niets moets alles mag behalve
* Vloeken is toegestaan behalve doodsverwensingen en www.kankerbestrijding.nl
Ook mondelinge aanvallen gericht op een persoon zijn niet toegestaan. Vloeken op
soldaten is natuurlijk toegestaan.
* Heb je wat te klagen over iemand spreek die persoon/ squad/ admin eerst persoonlijk aan, of op het forum met een humoristische inslag
* Redenen om iemand te kicken van een server als het vol is:
- ping boven de 100
- negatieve score
- inactiviteit
*Reden om iemand te kicken als de server niet vol zit, zonder waarschuwing
-inactiviteit
- ping boven de 150
- stelen van een auto/ vliegtuig dmv. teamkilling
- uitlokken TS/ , voor een auto springen ofzo., van een member of na melding van een member
- uiteraard geld dit ook voor de bewuste TK en geloof me ik heb al te veel TK's gezien en ben blij
dat we ze kunnen bannen.
Na waarschuwing
- irritant votegedrag
- uitlokken van een TK, gemeld of gezien door een Non-Member, en weer de TeamKill
- zeer slechte commander, eerst vraagje om verbetering en waarschuw je hem
na twee mutinity vote's kicken we hem.
Verder kunnen we je uit een squad gooien als we dat willen, vaak heeft dit met TeamSpeak
te maken, neem dit niet te persoonlijk op.
En wanneer krijgen we nou een thema avond.
hoeveel mb geheugen heb je??quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:11 schreef Disorder het volgende:
Als ik eenmaal aan het gamen ben loopt het wel goed met de framerate, maar het begin komt zo traag op gang, als je dus net alles in beeld krijgt. Is daar iets aan te doen?
Ik heb af en toe ook lag, maar deze week zou nieuwe pc moeten ariverenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:49 schreef Sickert het volgende:
[..]
hoeveel mb geheugen heb je??
bij mij was er na het plaatsen van meer geheugen geen lag meer!
jah, daar word ik mee verder geholpenquote:
naja ati is in mijn ogen troep had hiervoor ook zo'n gevalquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:58 schreef kievit19 het volgende:
[..]
jah, daar word ik mee verder geholpen![]()
niet twijfelen gewoon doen!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:00 schreef Gamedemon het volgende:
ik zit ook te twijfellen om van me 1 gig ram 2 te maken
In de BF2ServerLauncher heb je direct onder MaxPlayers NumPlayersNeededToStart, als je die op 1 zet kun je spellen zonder die melding in het scherm en kun je vlaggen pakken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Zie wel een optie maximal players, maar als ik die op één zet. Dan krijg ik nog steeds het bericht, dat het spel begint als er nog één speler zich aanmeld.
Maar het vliegen gaat al stukken beter. Kan nu al redelijk landen en vliegen met zo'n helikopter, waar je met heel veel man in kan. (weet nooit hoe je al die dingen noemt.) Maar met een vliegtuig gaat nog niet helemaal je-van-het. Als ik namelijk niet op volle snelheid wil vliegen, verlies ik constant heel snel snelheid en stort ik neer.
tis toch weer 125 euros die uit me zak vliegen danquote:
Banlist cleared voor jou, Steven1991 gekickt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:27 schreef Jump het volgende:
Kan iemand steven1991 bannen, en mij unbannen aub?
Ahh oke, zoiets d8 ik al..quote:Auto-balance hé. Zorgt ervoor dat beide teams over ongeveer even veel mannetjes bezitten. Zou namelijk lullig zijn als je met zijn 10 tegen 16 speelt ofzo. Meestal wordt er dan ook gekeken naar de kwaliteiten van de spelers die over wordt geplaatst (als ik het goed heb
Wij waren natuurlijk über goedquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:21 schreef Razorback het volgende:
Zo dat waren weer 3 mooie potjes Dailen Plant (2x silver en 1x goud al moet ik die nog krijgen)
Maar die Rainmaker (ergens tussen nummer 1 en 10 op world rank list) vondt ik wel meevallen met oe goed hij was.
Of wij waren über goed bezig
Mensen moeten jouw ook accepteren als vriend en dan krijg jij pas namen te zien.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:42 schreef Razz_Gul het volgende:
waarom zie ik niemand in me x-fire lijstje verschijnen ??heb toegevoegd ja. misschien omgekeerd,kan iemand mij adden ? (razzgul)
nou met alleen vliegen kan je ook aardig punten scoren.. maar zo goed was ie idd niet.. bedoel over een paar weken haal ik m in..quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:50 schreef Gamedemon het volgende:
waarschijnlijk point farmer met mes enzo
Je wilt hem gaan bannen? Maar dan missen we zijn stem op TS2. Misterfox op TSquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:14 schreef Droopie het volgende:
Ahum, Misterfox geen donatie.
thnx pannelap! terugstorten had niet nodig geweest je had het alvast voor de volgende periode kunnen bewarenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:06 schreef UnleashMitch het volgende:
He Huilie
Je geld was binnen, heb net pas gekeken. Van die tweede keer drink ik wel een biertje, of betaal m'n boete van vandaag
net weer teruggestort
ja waarom eigenlijk geen donatie? foxie?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:14 schreef Droopie het volgende:
Ahum, Misterfox geen donatie.
Ik was maandag gaan buggyen maar het strand was kut dus ben ik een stukje verder gaan rijden waar t wel mocht. Mensen allemaal kijken, iedereen vond t superstoer. Daar dachten de betreffende idioten ter paard anders over.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:28 schreef Sickert het volgende:
Boete? wat heb je nu weer uitgevreten?!!!![]()
Ik zou ook voorzichtig zijn, voor je het weet heb je -4, en bij 3x heb je een ban aan je broekquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:37 schreef UnleashMitch het volgende:
- Ik rijd er ruim om heen, rem voor honden en kinderen en iedereen staat met open mond te kijken
tja das minder... naja ik doneer wel iets als het een hele hoge boete isquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:37 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik was maandag gaan buggyen maar het strand was kut dus ben ik een stukje verder gaan rijden waar t wel mocht. Mensen allemaal kijken, iedereen vond t superstoer. Daar dachten de betreffende idioten ter paard anders over.
U mag hier niet rijden
- Ik weet van niets
Hoe hard gaat zoiets nou ?
- Ach 50 a 55 +10/15
Vindt u het niet gevaarlijk met al die mensen.
- Ik rijd er ruim om heen, rem voor honden en kinderen en iedereen staat met open mond te kijken
Ja omdat ze denken 'wat doet die hier nou'
-
Dus toen ging ie het uitzoeken en krijg ik de boete toegestuurd ofzo. Alleen kreeg ik geen afschrift en kreeg ik geen mogelijkheid om een verklaring af te leggen dus dat wordt een bezwaarDe idioten reden weg en meteen zei een omstander tegen me "als je zo je geld moet verdienen"
en nou niet meer klagen over een gebrek aan respect he pannelap
Maar ach verder was het de moeite zeker waard, 4km lang vlak strand en lekker windje. Ik kan er ook niets aan doen dat die losers geen leuke hobby hebben![]()
Dalijk wordt ik nog gebanned van m'n eigen strandquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:40 schreef PirE het volgende:
Ik zou ook voorzichtig zijn, voor je het weet heb je -4, en bij 3x heb je een ban aan je broek![]()
![]()
Ho ho! eigen strand? dat strand loopt op de server van Oranjequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:43 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dalijk wordt ik nog gebanned van m'n eigen strand![]()
1:quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:56 schreef diamondvoodoo het volgende:
Oké ik heb even een belangrijke vraag he...
Soms zie ik een mannetje en dan ziet hij mij niet eens, maar dan ga ik op hem schieten (voor mijn gevoel RAAK maar dan nog gaat hij niet dood. In die tussen tijd heb hij me gezien en binnen 2 seconden ben ik weg..
Hoe vermoord je zo snel iemand??? Zijn dat wapens of wat dan ook die je verderop krijgt wante snap er nikss van!
Enne vliegen doen jullie dat met WSDA en de muis of de pijltjestoetsen....
*word nooit piloot
please reageer, net ook, ik schiet honder kogels op dat mannetje, en hij bij mij eentje en ik ben dood!
Hier ook zelfde ervaring.. ik kanl hem het apezuur en ij komt in actie en weg is Jedi...precisie/Wapen/persoon?? (zal het laatste wel zijn haha)quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:01 schreef Sickert het volgende:
[..]
1:
dat heb ik ook vaak... schiet ik met mn unlocked medic weapon ingezoomd op iemands hoofd paar keer raak draait ie zich om 1 schot dood...erg vaag..
2:
ik vlieg met mn toetsen bord (Zboard) maar zonder Zboard kan ik het ook goed
je moet je muis in het begin rechthouden en niet tilten en sturen alleen met de A en D als je dat onder de knie hebt beetje met je muis rommelen.. zo heb ik het ook geleerd![]()
succes!!![]()
kite buggy?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:43 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dalijk wordt ik nog gebanned van m'n eigen stranden daarnaast loop ik dan m'n promotie mis. Ik twijfel nog, C4 of een machinegun op m'n buggy.
Maar goed, d'r was verder niets gevaarlijks aan. Het irritant is alleen dat als je niet weet hoe het werkt het wel gevaarlijk lijkt.
pfft vliegen heb ik opgegeven.. alleen carpet bombing met een SU of F-15 doe ik wel es.. rond gassen in een tank is veel leukerquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:14 schreef Jump het volgende:
vliegen gaat nu goed, alleen dat mikken. Heb misschien maar 3 kills in een ganse ronde
Morgen eens de heli proberen. Denk dat het daarbij beter zal lukkenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:15 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
pfft vliegen heb ik opgegeven.. alleen carpet bombing met een SU of F-15 doe ik wel es.. rond gassen in een tank is veel leuker
Ahh dacht dat het aan mij lagquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:01 schreef Sickert het volgende:
[..]
1:
dat heb ik ook vaak... schiet ik met mn unlocked medic weapon ingezoomd op iemands hoofd paar keer raak draait ie zich om 1 schot dood...erg vaag..
2:
ik vlieg met mn toetsen bord (Zboard) maar zonder Zboard kan ik het ook goed
je moet je muis in het begin rechthouden en niet tilten en sturen alleen met de A en D als je dat onder de knie hebt beetje met je muis rommelen.. zo heb ik het ook geleerd![]()
succes!!![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:13 schreef domolanglekker het volgende:
kite buggy?
Misschien heeft hij gewoon veel meer gespeeld dan al die anderequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:21 schreef Razorback het volgende:
Maar die Rainmaker (ergens tussen nummer 1 en 10 op world rank list) vondt ik wel meevallen met oe goed hij was.
apaches? t is geen desert combat. Cobra's!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:39 schreef i-spy24 het volgende:
* DING *
Is de nood heel erg hoog (kan me niet voorstellen) dan wil ik weer m'n oude functie als Apache-geek
Sure. Alleen de rcon werkt niet meer op me PC. Daarom heb ik nu een laptop naast me PC gezet waar de rcon waarschijnlijk wel op werkt. We zullen zien.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Helaas niet. Wordt geblockt door de Firewall.
Misschien kunnen escape_nl en/of BMH overdag wel kicken? Overigens hoeft er overdag nooit zoveel gekickt te worden aangezien de Server dan niet zo vaak vol zit.
Werkt niet meer. Het programma is nogal gebuged. Even een andere rcon zoeken.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo niet, meld dat even hier dan restart ik de Server
Dat mec lintje is dat hetzelfde soort lintje als het china lintje maar dan zonder een china teken erin?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:27 schreef domolanglekker het volgende:
damn weer twee lintjes erbij.. good conduct en mec lintje.
hmm een duitser als commander, hebben jullie dit wel gewonnen...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:39 schreef Silver_Shark het volgende:
hallo dit is nog van gisteravond op een i3d servertje
[afbeelding]
eigenlijk is exp de squidleader maar we gingen bungijumpen vanaf een hijskraan op een unranked server ( daarna )
http://ubar.bf2s.com/ribbons.htmlquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:55 schreef Razorback het volgende:
[..]
Dat mec lintje is dat hetzelfde soort lintje als het china lintje maar dan zonder een china teken erin?
(kweet de ubar site niet meer dus kan niet opzoeken hoe die eruit ziet) want ik wou is weten wat ik daarvoor zou moeten doen om hem ook te krijgen
Dit probleem heb ik ook. Op mijn gamepc werkt het niet, maar op mijn laptop weer wel, erg vaag.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Sure. Alleen de rcon werkt niet meer op me PC. Daarom heb ik nu een laptop naast me PC gezet waar de rcon waarschijnlijk wel op werkt. We zullen zien.
niet met kite buggyen.. maar heb wel vliegers. Alleen al een hele tijd niks mee gedaanquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:20 schreef UnleashMitch het volgende:
@Domo, vanwaar vroeg je 'kite buggy?', zelf ook actief ?
Denk of je wapens wil kunnen unlocken of niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:51 schreef Jump het volgende:
Als je naar een server verbind, krijg je daar "Bonussen toestaan". Wat bedoelen ze daarmee?
Komt denk ik ook, omdat ik bijna altijd op ranked servers speel. Dus ook als ik een beetje zit te klooien met het oefenen met vliegen en dat soort dingen. Is niet heel slim van me.quote:
Waarom niet? De gehele ranking is bijna gebaseerd op time played.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Komt denk ik ook, omdat ik bijna altijd op ranked servers speel. Dus ook als ik een beetje zit te klooien met het oefenen met vliegen en dat soort dingen. Is niet heel slim van me.
Leren vliegen doe je best op een eigen serverquote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Komt denk ik ook, omdat ik bijna altijd op ranked servers speel. Dus ook als ik een beetje zit te klooien met het oefenen met vliegen en dat soort dingen. Is niet heel slim van me.
Maar de K/D ratio leidt er wel onder. Als ik bijvoorbeeld zoals gisteren ga oefenen met vliegen en dan 10 keer neerstort. Dan heb ik zo'n potje al snel een K/D van 1:10.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Waarom niet? De gehele ranking is bijna gebaseerd op time played.
Hoe meer je speelt hoe meer punten, volgens mij kun je geen punten verliezen, als het wel kan zullen het er nooit veel zijn.
Hoe doe je dat precies? Moet je toch dat "Stand Alone BF 2 server starten" en dan daar alles invullen. Maar wat moet je daarna doen. Kom niet op die server dan.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:35 schreef Jump het volgende:
[..]
Leren vliegen doe je best op een eigen server
Eigen server maken, en "spawntijd" op 0 of 1 zetten. Moet je geen 15 seconden wachten.
Ik vind het samen met het standaard wapen van de special forces het relaxte wapen van het spel. Maar heb verder nog niks unlockt.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:57 schreef ViPeRII het volgende:
Wie heeft het medic wapen nu unlocked, en wat vind je er van????
Daar ben ik zeer benieuwd naar!
Ik heb hem en moet zeggen dat het wel een prettig wapen is. Je kan switchen van full auto naar single shot, hij heeft een aardige zoom. Hij is niet zo krachtig als de G3, maar ik speel bijna altijd medic en ook altijd met dit wapen. De m16 vind ik helemaal niks. Ik denk dat de medic gun je de meeste punten kan opleveren. Met de G3 heb je veel vuurkracht, maar weinig kogels en ook geen grenadelauncher meer. Alle shotguns zijn alleen lekker van dichtbij en dan bedoel ik wel direct echt lekker.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:57 schreef ViPeRII het volgende:
Wie heeft het medic wapen nu unlocked, en wat vind je er van????
Daar ben ik zeer benieuwd naar!
Door nog een keer op 3 (of dergelijke) te drukken.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:19 schreef ViPeRII het volgende:
de G3 heb ik al, vind ik wel aardig, maar is soms niet acuraat genoeg... als ik tegelijk met een ventje naar benden ga, verlies ik het op korten afstand toch nog vaak....
(Kan ook aan mij zelf liggen ;-)
Denk dat ik die (de medic gun) vannavond ga unlockenlijkt me wel relaxed.
Hoe switch je trouwens van full naar single e.d.? Ik raak soms perongeluk wel eens een toets aan, en dan staat het anders.. das wel vervelend en zou gewoon de key willen weten (ok ben te lui om het op te zoeken in het bf menu...)
Bij multiplayer die derde tab. Daar map toevoegen dat je wilt (best 64 spelers, lekker groot om te vliegen dan). En server starten. Je krijgt wel melding dat het spel nog wachtop spelers, maar je kan wel al rondlopen en vliegenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:57 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat precies? Moet je toch dat "Stand Alone BF 2 server starten" en dan daar alles invullen. Maar wat moet je daarna doen. Kom niet op die server dan.
Gewoon hetzelfde wapen nogmaals selecteren.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:19 schreef ViPeRII het volgende:
de G3 heb ik al, vind ik wel aardig, maar is soms niet acuraat genoeg... als ik tegelijk met een ventje naar benden ga, verlies ik het op korten afstand toch nog vaak....
(Kan ook aan mij zelf liggen ;-)
Denk dat ik die (de medic gun) vannavond ga unlockenlijkt me wel relaxed.
Hoe switch je trouwens van full naar single e.d.? Ik raak soms perongeluk wel eens een toets aan, en dan staat het anders.. das wel vervelend en zou gewoon de key willen weten (ok ben te lui om het op te zoeken in het bf menu...)
quote:We moeten even de Fok! meelezers van dit topic feliciteren, hun server is met stip binnengekomen in de top10 van Nederlandse servers:
http://www.serverspy.net/site/serverranks/?g=27&ty=ssany&country=NL&sname=&Submit=Show+Servers
Wow dat is echt netjes!!!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:51 schreef Gunner het volgende:
DaMorpheus van i3d schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 13:57 @ GoT het volgende:
[..]
Waar baseren ze die 466e plaats op??? Hoe ga je stijgen en dalen dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:55 schreef Jump het volgende:
http://www.serverspy.net/site/serverranks/?g=27&ty=ssany&country=NL&sname=&Submit=Show+Servers
Is de goede link dus
Ik vanmiddag ook met Domo... ff een knife-"battle" gedaanquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:16 schreef Sickert het volgende:
hey pannelappen kom eens naar de servert!!
zit helemaal alleen hier
Wat is er met mij en me voertuigenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou de server is goed hoor
Het speelde lekker weg,alleen Raffie met zn voertuigen
Nu kun je joinen in de clan van FOK!? Ik kreeg iig een mailtje omdat ik me Clanbase ID had gegeven in het topic op de clansite van fok.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:34 schreef Razorback het volgende:
Hoe zit dat nou met Clanbase voor de 3de keer ongeveer
Ik heb me geregristreed en de naam is Razorback (zal is niet zo zijn) maar verder dan regristreren kom ik ook niet
Hihiquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:27 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Wat is er met mij en me voertuigen
Nou beetje vervelend welquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:27 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Wat is er met mij en me voertuigen
Dan klik je op je naam naast log in: en als het goed is kan je daar je ID zien ( de eerste niet die hid: )quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:34 schreef Razorback het volgende:
Hoe zit dat nou met Clanbase voor de 3de keer ongeveer
Ik heb me geregristreed en de naam is Razorback (zal is niet zo zijn) maar verder dan regristreren kom ik ook niet
Dat was gister avond zeker of niet ?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou beetje vervelend wel,er kwamen al opmerkingen, of iemand alsjeblieft Raffie kon uitschakelen.
fok!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:50 schreef achterop23 het volgende:
wat is het ww voor de clan op bf2tracker.com van fok! ?
Neem dan ook ADSLquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:26 schreef escape_nl het volgende:
Vandaag vol geode moed opgestaan omdat upc langs zou komen voor het doe-het-zelf pakket van chello extreme. Wachten en wachten, geen upc, bellen dan maar. Ja u staat niet in de computer, nou lekker dan want afgelopen vrijdag zouden ze eigenlijk al langsgekomen zijn en toen ging het ook niet door.
Na een uur aan de telefoon gezeten te hebben kwamen ze tot het heldere idee dat ik het pakket ook kon ophalen bij de plaatselijke dealer. ik daar heen en alles opgehaald, maar het duurt nu nog 5 werkdagen tot chello geactiveerd is.
Dus vanaf volgende week is het klaar als het goed is.
Ik zit nu te internetten via het slecht beveiligde netwerk van de buurman, alleen gamen lukt niet zo erg met deze verbinding.
Tot volgende week dan maar
Wat een gezeik met dat Chello zegquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:26 schreef escape_nl het volgende:
Ik zit nu te internetten via het slecht beveiligde netwerk van de buurman, alleen gamen lukt niet zo erg met deze verbinding.
Tot volgende week dan maar
Mitch, kun je mij even admin maken van de server? Dan kan ik ingame mensen kicken. Die rcon werkt namelijk niet meer.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:39 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Wat een gezeik met dat Chello zeg![]()
Volgens mij doen ze t allemaal express. Als het beeld ontstaat dat switchen erg lastig is dan blijven de mensen vanzelf bij je
ja ik had tot vorige week demon dsl maar omdat ik sinds vorige week vrijdag ben gaan samenwonen en daar kennen ze geen demon alleen chello en wat andere adsl providers die ik niet wil hebben, maar goed jullie vermaken je welquote:
Zit BMH in de server ? die kan nml de server ook controllen als ie ingame zit.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:14 schreef domolanglekker het volgende:
hmm gaat vet klote met die high pingers op de server
zelfde verhaal als in bf1942.. netwerkgedeelte hebben ze gewoon ge cntrl+c cntrl+v ofzoquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:22 schreef Fliepke het volgende:
te triest trouwens dat dat zulke grote gevolgen heeft voor de rest. Slechte netcode, zo extreem heb ik het eigenlijk nog nooit meegemaakt...
Idd schokte alle kanten op, maar wel me eerste gold star gehaaltquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:14 schreef domolanglekker het volgende:
hmm gaat vet klote met die high pingers op de server
En met dat wegstemmen dan [page up - page down] ??quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:56 schreef domolanglekker het volgende:
denk niet dat ze weg gaan totdat ze een flinke trap onder hun hol krijgen
En t worden er alleen maar meer
dat stemmen werkt nooit.. dan blijven we bezig..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:59 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
En met dat wegstemmen dan [page up - page down] ??
Probleem is alleen dat meestal maar 9 van de 20 mensen stemmen![]()
Nope, maar tvp is zo kort.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:05 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
en had je nog wat nuttigs te melden
veel plezier met de high pingersquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:06 schreef i-spy24 het volgende:
* Avond...*
Weer in Europa, alleen niet in het kikkerlandje.
Wat een pleurisweer hier zeg (neutraal land en bekend vanwege koeien&bellen en uurwerken)
ivg met waar ik 24 uur geleden zat (DowUnder)
Afijn, weer behelpen met BF2 want zit nu achter een Hotel-computer die alleen het spel+toebehoren toelaat om te worden geinstalleerd.Dus nog geen TS hier
afijn, ff kijken op de server.
Bij de volgende restart zal ik de tekst vertalen naar het Engels.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:24 schreef Fillipe het volgende:
Is het trouwens geen idee om de servermessage in het Engels te zetten? En even de regels erbij zetten + dat betalende leden voorrang hebben?
En tevens een idee om zo'n pingkicker (oid) op de server te knallen? Pings boven de 100 die automatisch gekicked worden bijvoorbeeld?
Geen idee waar of hoe je aan zo'n kicker kan komen, ben het wel al een aantal keertjes tegen gekomen, ik google wel even voor gij.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bij de volgende restart zal ik de tekst vertalen naar het Engels.
Heb jij een pingkicker voor me? Ik kan em niet vinden namelijk...
Die remote admin tools geven idd fors wat kuren, helaasquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:05 schreef Sickert het volgende:
ghehe das wel jammer...
hopelijk krijgen de admins alles een beetje snel onder controle..
Ja same herequote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:10 schreef Fillipe het volgende:
Euhm van google wordt ik ook niet veel wijzer, kom veel sites/fora tegen waar ze allemaal discussieren over dat ze een pingkicker nodig hebben, maar ik zie nergens staan hoe je dat kan inschakelen oid.
Las wel dat het in een update zat, dus je zou het met een simpele command moeten kunnen uitvoeren.
Ben jij stojakovic?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:25 schreef PirE het volgende:
Gaat niet echt lekker vanavond. Continue connection lost en teveel eikels die vliegtuigen stelen terwijl jij er al staat te wachten.
Als je goed kijkt zie dat Raffie niet altijd degene is die over mensen rijd, sommige "rijden" terugquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:44 schreef N-E-R-D het volgende:
Idd had wat connectie problemen
vliegende tank
Plaatje met teamkill
Nounounou om dat nou meteen te beweren. De enige reden dat dat ding zo vaak gereset wordt is omdat die remote admin tools niet lekker werken. Dan werkt de server nog perfect door alleen kunnen wij slechts ingame nog adminnen. Verder heeft de server de hele week lekker gewerkt, zorgt het voor lage pings, veel BoF!fers en dus veel gezelligheid.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:23 schreef jpjedi het volgende:
wat een kut server zeg
al 5 keer connection lost...
admins krijgen toch niet voor niks betaald?
Pfff eindelijkquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:25 schreef JK het volgende:
Eindelijk lance corporal.. ben benieuwd wanneer ik een wapen mag kiezen of krijg je er nou gewoon een? die ranking stats server van EA is niet echt snel ofzo.
Zovaak rij ik mensen ook weer niet over hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie dat Raffie niet altijd degene is die over mensen rijd, sommige "rijden" terug![]()
![]()
was geintje.. hehequote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:39 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Nounounou om dat nou meteen te beweren. De enige reden dat dat ding zo vaak gereset wordt is omdat die remote admin tools niet lekker werken. Dan werkt de server nog perfect door alleen kunnen wij slechts ingame nog adminnen. Verder heeft de server de hele week lekker gewerkt, zorgt het voor lage pings, veel BoF!fers en dus veel gezelligheid.
Over de remote admin tools heb ik i3d zojuist een mailtje gestuurd.
Mitch de oplossing of probeer het wellicht morgen eventjes: http://www.bf2cc.com/quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:39 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Nounounou om dat nou meteen te beweren. De enige reden dat dat ding zo vaak gereset wordt is omdat die remote admin tools niet lekker werken. Dan werkt de server nog perfect door alleen kunnen wij slechts ingame nog adminnen. Verder heeft de server de hele week lekker gewerkt, zorgt het voor lage pings, veel BoF!fers en dus veel gezelligheid.
Over de remote admin tools heb ik i3d zojuist een mailtje gestuurd.
Ja, sta je daar een tijd te wachten op fighter, komt er een andere gast die je wegduwt waardoor je niet oplet en dan pakt hij die fighter. Na 2x was ik het beu, toen ben ik er gewoon voor gaan staanquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ben jij stojakovic?
Die had het aan de stok met een gastje...
Vanavond leuk gespeeld, jammer van de 2 restarts, maar verder was het wel leuk. 2 goud 1brons en jammer genoeg was tijdens het laatste potje de server net te vroeg gerestart anders had ik weer een mooie plak erbij.
Uiteindelijk nog wat fokkers in mijn squad gehad en dat liep allemaal prima
@Admins: Misschien eens kijken naar BF2CC
Ik vind Karkand juist de beste map. Straatgevechtenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:00 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat is strike at karkland een kutmap... aan je sniper heb je ook niks en gezien me richtingsgevoel ook niet super is en die je daar enorm nodig heb! Misschien me muis eens een x afstellen
ja je had me een paar keer goed te pakken.. stiekem geoefend off line oid??quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:13 schreef jazza het volgende:
was weer leuk jongens, tot morgen!
k zal het ff doenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:29 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Misschien dat Gunner het even op GoT kan vragen, die weten het vast wel
Ja rudycarell heb ik ook een aantal x gezienquote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:44 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ja je had me een paar keer goed te pakken.. stiekem geoefend off line oid??
![]()
![]()
wat was je nick?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja rudycarell heb ik ook een aantal x gezien![]()
![]()
Ja gister was er ook zo iemand, misschien was jij dat wel, die EXPRES voor mijn opstijgende straaljager ging staan. Wie het eerst komt wie het eerst maalt met voertuigen ed. Een beetje flauw om iemand anders op zo'n manier een teamkill aan te smeren, maar ja misschien laten ze je dan de volgende keer eindelijk een keer voorgaan.... een admin zou idd wel wenselijk zijn bij dat soort actiesquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:53 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja, sta je daar een tijd te wachten op fighter, komt er een andere gast die je wegduwt waardoor je niet oplet en dan pakt hij die fighter. Na 2x was ik het beu, toen ben ik er gewoon voor gaan staan. Was wel lachen, hij overreed me 2x keer, 3e keer durfde hij niet
. Ook nog een 2x gewoon neergeknald
. Op zulke momenten wens je wel dat er een admin is. Daarna nog 2x keer Karkand gespeeld en dat ging wel lekker. Laatste potje nog goud gepakt
![]()
Dank je, het ging weer eens lekker. In het begin een paar keer de Black Hawk gepakt en een beetje proberen om de attack heli's en vliegtuigen voor te blijven, erg leuk om te doen, maar je verliest altijd en het kost je alleen maar puntenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:48 schreef jazza het volgende:
[..]
wat was je nick?
die jdm[postman} was ook lekker bezig
moet je ff je sig aanpassenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:39 schreef Silver_Shark het volgende:
ik ben corperal
Een tijdje geleden kon je op BF2Tracker nog zien wie er het meeste gespeeld had, momenteel werkt het niet (bij mij althans). Die gast die bovenaan stond had een gemiddelde van meer dan 11 uur per dag!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:35 schreef Fillipe het volgende:
Die gast die nummer 1 staat in de ranglijsten, de tering hoeveel moet je daarvoor wel niet spelen zeg? Ik bedoel ik speel ook redelijk veel: elke dag wel gemiddeld een uurtje maar mijn score zit nu rond de 5000 en die gast heeft echt 3 of 4x zoveel. Ziek
.
En mitch (of andere admins) hebben jullie nog gekeken naar m'n vorige post daar staat een website in vermeld waar een servertool te verkrijgen is + pingkicker en wellicht werkt die wel goed bij iedereen!
quote:Gamespy heeft problemen met de statistiek servers. Hierdoor vallen momenteel de ranked servers massaal uit. Gamespy verwacht binnen korte tijd de servers weer online te hebben.
Tis gewoon onderschat wat het kwa impact zou hebben op de spelers...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:36 schreef Suikermais het volgende:
Hebben we sinds het verschijnen van Battlefield 2 al eens een week gehad dat alles probleemloos verliep ?
toch jammer,want 't is echt een fantastisch spel om te spelen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |