Was het trouwens nog gelukt met altavista?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@Fillipe
Een goed begin, maar:
Probeer nu je heli eens in de reactor silo's te zetten (Dalian Plant)
Of op een kraan in.
Dalian Plant is echt een super map voor het oefenen met heli's. Je kan door de straatjes vliegen, in het vliegdekschip landen, in de hangar vliegen, in de reactor landen, op de verschillende kranen landen, door de bergpas vliegen. Kortom daar kun je leren vliegen.
Ben ook maar eens gaan oefenen met vliegen. En het gaat al steeds beter.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Er staat dan wel steeds waiting for 1 more player, maar je kan wel vliegen, alleen je kan geen vlaggen pakken.
Je kunt ook instellen hoeveel spelers er minimaal nodig zijn om te starten, standaard staat het op minimaal 2 spelers, maar je kan dat ook gewoon op 1 zetten. Is wel handig om dit te doen, aangezien je dan kan oefenen met het cappen van een vlag.
Je zou ook altijd unranked kunnen gaan spelen op een lege server en wanneer je het een beetje door denkt te hebben kun je live gaan op een unranked, gaat dat ook goed dan kun je ook ranked je skills tonen.
Moet zeggen dat ik t gisteren ook wel een drama vond van enkele spelers. Damn zegquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:49 schreef Gunner het volgende:
http://gathering.tweakers(...)ge/23939710#23939710
Fok server wordt afgekraakt
Zijn er overigens nog meer admins nodig?
Maak jij dan ook die mail met rcon commands voor ursel en BMH?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:59 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik t gisteren ook wel een drama vond van enkele spelers. Damn zegMaar goed, kan gebeuren. Overigens kan ik me geen moment druk maken over wat GoT over Fok! zegt of andersom. Beetje hetzelfde als Ajax-Feyenoord alleen dan zonder de rellen. Pas maar op want voor je het weet krijgen we routers naar ons hoofd geslingerd en worden we gewurgd met UTP-kabeltjes
Battlefield 2: The GoT Mod
Verder zijn er op dit moment niet echt admins nodig, denk ik. Vandaag liep compleet in de soep omdat m'n PC flipte maar goed ik ben weer aanwezig dus ik win het van Ursel en Morpheus
Ben op dit moment eerst m'n PC aan t opzettenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Maak jij dan ook die mail met rcon commands voor ursel en BMH?
Of je dat soort dingen (die ze bij die link aangeven) niet op andere servers tegenkomt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:49 schreef Gunner het volgende:
http://gathering.tweakers(...)ge/23939710#23939710
Fok server wordt afgekraakt
Zijn er overigens nog meer admins nodig?
Helaas werkte het niet met altavista. De websense heeft het doorquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:59 schreef Razorback het volgende:
[..]
Was het trouwens nog gelukt met altavista?
In de reactors heb ik al geprobeerd.
Alleen je helicopter ontploft als je er een stukje inzit.
En met de parachute ga je gewoon dood.
De eerste keer dat ik in dat level kwam wou ik daar meteen in gaan om te kijken wat je er allemaal kon doen
Als het goed is staat er ergens een optie voor minimum players needed (of zo iets). Momenteel zit ik op mijn werk en kan dus niet kijken. Ik kijk als ik thuis ben (en het niet vergeet) nog wel even.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ben ook maar eens gaan oefenen met vliegen. En het gaat al steeds beter.
Ik heb een eigen netwerk gecreeërd om in te oefenen, maar hoe stel je dat van 1 persoon in. Kan dat niet vinden.
Trouwens met welke view vliegen jullie, gewoon in 1st person of in een 3rd person. Alle twee hebben zo hun voor- en nadelen vind ik.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:09 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ben op dit moment eerst m'n PC aan t opzetten![]()
Zie wel een optie maximal players, maar als ik die op één zet. Dan krijg ik nog steeds het bericht, dat het spel begint als er nog één speler zich aanmeld.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
.
[..]
Als het goed is staat er ergens een optie voor minimum players needed (of zo iets). Momenteel zit ik op mijn werk en kan dus niet kijken. Ik kijk als ik thuis ben (en het niet vergeet) nog wel even.
Ik vlieg altijd 1ste person, wel even op F9 drukken om de cockpit te laten verdwijnen. Als ik met de attack heli vlieg dan zit er meestal een clangenoot als co-piloot. Ik sta in direct contact met hem via TS en hij kijkt altijd om mij heen, zo weet hij altijd vanwaar we aangevallen worden, dit communiceren wij en ik zorg dat ik achter mijn vijand kom.
Heb ik geen clangenoten dan kijk ik zelf even heel snel om me heli met de F-knoppen en dan weet ik meestal ook genoeg.
Schopwaardig?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:17 schreef Jump het volgende:
Wie is die <COR>Raptor ? Die wil niet vertrekken als er iemand in heli zit bij hem
Rechtdoor is snellerquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat ik me afvraag waarom je soms ineens in het andere leger word gezet ??
Laatst waren we zeker aan de winnende hand en opeens zat ik bij het andere leger en nog een aantal waren overgeplaatst....
![]()
Enne raffie, als ik 2 meter voor je auto staat wil je er dan omheen rijden![]()
Auto-balance hé. Zorgt ervoor dat beide teams over ongeveer even veel mannetjes bezitten. Zou namelijk lullig zijn als je met zijn 10 tegen 16 speelt ofzo. Meestal wordt er dan ook gekeken naar de kwaliteiten van de spelers die over wordt geplaatst (als ik het goed heb)quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
Laatst waren we zeker aan de winnende hand en opeens zat ik bij het andere leger en nog een aantal waren overgeplaatst....
![]()
Sorry,quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
![]()
Die wil niet vertrekken als er iemand in heli zit bij hemquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:15 schreef Droopie het volgende:
En ik vind dat er ook regels moeten zijn een soort grondwet waar iedereen zich aan dient
te houden. Klinkt streng, lullig, kinderachtig, is het ook maar op den lange duur nodig.
Er horen dan wel de volgende dingen in te staan:
(of van een gelijke strekking, persoonlijke mening)
* Fun4All staat bovenaan, niets moets alles mag behalve
* Vloeken is toegestaan behalve doodsverwensingen en www.kankerbestrijding.nl
Ook mondelinge aanvallen gericht op een persoon zijn niet toegestaan. Vloeken op
soldaten is natuurlijk toegestaan.
* Heb je wat te klagen over iemand spreek die persoon/ squad/ admin eerst persoonlijk aan, of op het forum met een humoristische inslag
* Redenen om iemand te kicken van een server als het vol is:
- ping boven de 100
- negatieve score
- inactiviteit
*Reden om iemand te kicken als de server niet vol zit, zonder waarschuwing
-inactiviteit
- ping boven de 150
- stelen van een auto/ vliegtuig dmv. teamkilling
- uitlokken TS/ , voor een auto springen ofzo., van een member of na melding van een member
- uiteraard geld dit ook voor de bewuste TK en geloof me ik heb al te veel TK's gezien en ben blij
dat we ze kunnen bannen.
Na waarschuwing
- irritant votegedrag
- uitlokken van een TK, gemeld of gezien door een Non-Member, en weer de TeamKill
- zeer slechte commander, eerst vraagje om verbetering en waarschuw je hem
na twee mutinity vote's kicken we hem.
Verder kunnen we je uit een squad gooien als we dat willen, vaak heeft dit met TeamSpeak
te maken, neem dit niet te persoonlijk op.
En wanneer krijgen we nou een thema avond.
hoeveel mb geheugen heb je??quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:11 schreef Disorder het volgende:
Als ik eenmaal aan het gamen ben loopt het wel goed met de framerate, maar het begin komt zo traag op gang, als je dus net alles in beeld krijgt. Is daar iets aan te doen?
Ik heb af en toe ook lag, maar deze week zou nieuwe pc moeten ariverenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:49 schreef Sickert het volgende:
[..]
hoeveel mb geheugen heb je??
bij mij was er na het plaatsen van meer geheugen geen lag meer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |