abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29521864
Tumdutudu ik wil spelen maar hij zit nog vooooool
pi_29521870
Your login ID is 4448304

wil je me toevoegen bij clanbase

En hoeveel admins zijn er nu op de server?
pi_29521931
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 15:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@Fillipe
Een goed begin, maar:
Probeer nu je heli eens in de reactor silo's te zetten (Dalian Plant)
Of op een kraan in.
Dalian Plant is echt een super map voor het oefenen met heli's. Je kan door de straatjes vliegen, in het vliegdekschip landen, in de hangar vliegen, in de reactor landen, op de verschillende kranen landen, door de bergpas vliegen. Kortom daar kun je leren vliegen.
Was het trouwens nog gelukt met altavista?

In de reactors heb ik al geprobeerd .
Alleen je helicopter ontploft als je er een stukje inzit.
En met de parachute ga je gewoon dood.

De eerste keer dat ik in dat level kwam wou ik daar meteen in gaan om te kijken wat je er allemaal kon doen

En kan nog iemand mij helpen met die clanbase
Mijn naam is Razorback daar en verder dan dat kom ik niet.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 16:59:28 #54
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_29521933
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 14:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Er staat dan wel steeds waiting for 1 more player, maar je kan wel vliegen, alleen je kan geen vlaggen pakken.
Je kunt ook instellen hoeveel spelers er minimaal nodig zijn om te starten, standaard staat het op minimaal 2 spelers, maar je kan dat ook gewoon op 1 zetten. Is wel handig om dit te doen, aangezien je dan kan oefenen met het cappen van een vlag.
Je zou ook altijd unranked kunnen gaan spelen op een lege server en wanneer je het een beetje door denkt te hebben kun je live gaan op een unranked, gaat dat ook goed dan kun je ook ranked je skills tonen.
Ben ook maar eens gaan oefenen met vliegen. En het gaat al steeds beter.
Ik heb een eigen netwerk gecreeërd om in te oefenen, maar hoe stel je dat van 1 persoon in. Kan dat niet vinden.

Trouwens met welke view vliegen jullie, gewoon in 1st person of in een 3rd person. Alle twee hebben zo hun voor- en nadelen vind ik.
pi_29521937
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 16:49 schreef Gunner het volgende:
http://gathering.tweakers(...)ge/23939710#23939710

Fok server wordt afgekraakt

Zijn er overigens nog meer admins nodig?
Moet zeggen dat ik t gisteren ook wel een drama vond van enkele spelers. Damn zeg Maar goed, kan gebeuren. Overigens kan ik me geen moment druk maken over wat GoT over Fok! zegt of andersom. Beetje hetzelfde als Ajax-Feyenoord alleen dan zonder de rellen. Pas maar op want voor je het weet krijgen we routers naar ons hoofd geslingerd en worden we gewurgd met UTP-kabeltjes

Battlefield 2: The GoT Mod

Verder zijn er op dit moment niet echt admins nodig, denk ik. Vandaag liep compleet in de soep omdat m'n PC flipte maar goed ik ben weer aanwezig dus ik win het van Ursel en Morpheus
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 17:06:39 #56
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_29522001
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 16:59 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Moet zeggen dat ik t gisteren ook wel een drama vond van enkele spelers. Damn zeg Maar goed, kan gebeuren. Overigens kan ik me geen moment druk maken over wat GoT over Fok! zegt of andersom. Beetje hetzelfde als Ajax-Feyenoord alleen dan zonder de rellen. Pas maar op want voor je het weet krijgen we routers naar ons hoofd geslingerd en worden we gewurgd met UTP-kabeltjes

Battlefield 2: The GoT Mod

Verder zijn er op dit moment niet echt admins nodig, denk ik. Vandaag liep compleet in de soep omdat m'n PC flipte maar goed ik ben weer aanwezig dus ik win het van Ursel en Morpheus
Maak jij dan ook die mail met rcon commands voor ursel en BMH?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_29522033
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 17:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Maak jij dan ook die mail met rcon commands voor ursel en BMH?
Ben op dit moment eerst m'n PC aan t opzetten

Kijk straks wel even wie het eerste is
pi_29522138
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 16:49 schreef Gunner het volgende:
http://gathering.tweakers(...)ge/23939710#23939710

Fok server wordt afgekraakt

Zijn er overigens nog meer admins nodig?
Of je dat soort dingen (die ze bij die link aangeven) niet op andere servers tegenkomt.
Heb zelf ook wel is meegemaakt dat ik uit mijn tank stap om iemand te healen en dat die flikker dan gewoon in mijn tank stapt en hard wegrijd.

Ach ze kunnen er gewoon niet tegen dat wij ook een server hebben
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 17:18:46 #59
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_29522139
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 16:59 schreef Razorback het volgende:

[..]

Was het trouwens nog gelukt met altavista?

In de reactors heb ik al geprobeerd .
Alleen je helicopter ontploft als je er een stukje inzit.
En met de parachute ga je gewoon dood.

De eerste keer dat ik in dat level kwam wou ik daar meteen in gaan om te kijken wat je er allemaal kon doen
Helaas werkte het niet met altavista. De websense heeft het door

Het is mij ook nooit gelukt om af te dalen, wel inderdaad een stukje en dan boem.
Ik dacht dan altijd dat ik net de kant raakte ofzo, maar ik raak gewoon de onzichtbare bodem.
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 16:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Ben ook maar eens gaan oefenen met vliegen. En het gaat al steeds beter.
Ik heb een eigen netwerk gecreeërd om in te oefenen, maar hoe stel je dat van 1 persoon in. Kan dat niet vinden.

Trouwens met welke view vliegen jullie, gewoon in 1st person of in een 3rd person. Alle twee hebben zo hun voor- en nadelen vind ik.
Als het goed is staat er ergens een optie voor minimum players needed (of zo iets). Momenteel zit ik op mijn werk en kan dus niet kijken. Ik kijk als ik thuis ben (en het niet vergeet) nog wel even.

Ik vlieg altijd 1ste person, wel even op F9 drukken om de cockpit te laten verdwijnen. Als ik met de attack heli vlieg dan zit er meestal een clangenoot als co-piloot. Ik sta in direct contact met hem via TS en hij kijkt altijd om mij heen, zo weet hij altijd vanwaar we aangevallen worden, dit communiceren wij en ik zorg dat ik achter mijn vijand kom.
Heb ik geen clangenoten dan kijk ik zelf even heel snel om me heli met de F-knoppen en dan weet ik meestal ook genoeg.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 17:19:10 #60
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29522142
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 17:09 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Ben op dit moment eerst m'n PC aan t opzetten
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 17:30:05 #61
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_29522263
Kan iemand me even opweg helpen met Teamspeak?

Ik krijg een error als ik 85.92.128.89 wil aanmaken
Where law ends, tyrrany begins.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 17:51:25 #62
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_29522481
85.92.128.89:8767 moet je invullen...
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 18:01:06 #63
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_29522595
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 17:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

.
[..]

Als het goed is staat er ergens een optie voor minimum players needed (of zo iets). Momenteel zit ik op mijn werk en kan dus niet kijken. Ik kijk als ik thuis ben (en het niet vergeet) nog wel even.

Ik vlieg altijd 1ste person, wel even op F9 drukken om de cockpit te laten verdwijnen. Als ik met de attack heli vlieg dan zit er meestal een clangenoot als co-piloot. Ik sta in direct contact met hem via TS en hij kijkt altijd om mij heen, zo weet hij altijd vanwaar we aangevallen worden, dit communiceren wij en ik zorg dat ik achter mijn vijand kom.
Heb ik geen clangenoten dan kijk ik zelf even heel snel om me heli met de F-knoppen en dan weet ik meestal ook genoeg.
Zie wel een optie maximal players, maar als ik die op één zet. Dan krijg ik nog steeds het bericht, dat het spel begint als er nog één speler zich aanmeld.

Maar het vliegen gaat al stukken beter. Kan nu al redelijk landen en vliegen met zo'n helikopter, waar je met heel veel man in kan. (weet nooit hoe je al die dingen noemt.) Maar met een vliegtuig gaat nog niet helemaal je-van-het. Als ik namelijk niet op volle snelheid wil vliegen, verlies ik constant heel snel snelheid en stort ik neer.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 18:15:02 #64
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29522743
-Lama-
  Lieve Belg dinsdag 9 augustus 2005 @ 18:25:31 #65
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_29522867
Toch eens voor die purple heart gegaan. Men KD ratio toch laag, dusja
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_29522880
Was net met mij ook feest middels een ban (met dank aan fer om het weer ongedaan te maken)
2 teamkills en dat terwijl jantje nozem precies in m'n vuur gaat lopen terwijl ik een AAV en infanterie onder vuur neem.Inplaats dat jantje nozem nu ergens naast mijn wagen gaat liggen gaatie dus voor mijn vuur lopen en meeschietenalsof die pief pief van hem zoveel meer toevoegde naast mijn AAV loop.
pi_29523070
haha ja i-spy dat is idd irritant
Narf!
pi_29523128
Fer is aan het eten..Iemand anders die f wat lui erfa kan gooien want de server is full en ik kan er niet op
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 18:46:18 #69
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_29523173
Done i-spy24. Je kan erop
pi_29523196
He I-Spy gisteren mooie jump uit dat vliegtuig. Was zo fantastisch om te zien, dat
iedereen uit de helikopter sprong. Ik op de grond op iedereen wacht en als laatste
op nog geen 4 meter voor me, I-Spy plat op zijn bek. Dus effe een nieuwe Fly-Ribbon halen.
Maar wanneer kom je naar Nederland? Neem je dan ook eindelijk TS. Please??

Ik denk niet dat die clanwar zondag nog wat woord, die gozer zei alleen maar verder maybe. En ik zie hem niet meer online. Dus gewoon wat anders regelen hoor. Tegen die GoT'ers, want onze
server een beetje afkraken. Als ie gewoon TS had gehad of een Admin had aangesproken met de tekst in het veld, hadden we gewoon iemand kunnen kicken voor hem (of jou als je dit leest)
want gisteren was ik ooggetuige van zo'n laffe man mannetje die je tk als je 'zijn' karretje/ vliegtuig
neemt. Dus gelijk gekickt en verbannen en die Tsjech gelijk bedankt jongens cool.
Hell To The Liars
pi_29523678
ik kan niet meer inloggen

kreeg net na een game een server error ofzo

meer mensen last van?

en is het nu mogelijk om te spelen op de fok server?
zo ja, hoe vind ik die server of waar moet ik handmatig welk adres in typen
pi_29523695
En ik vind dat er ook regels moeten zijn een soort grondwet waar iedereen zich aan dient
te houden. Klinkt streng, lullig, kinderachtig, is het ook maar op den lange duur nodig.

Er horen dan wel de volgende dingen in te staan:
(of van een gelijke strekking, persoonlijke mening)

* Fun4All staat bovenaan, niets moets alles mag behalve

* Vloeken is toegestaan behalve doodsverwensingen en www.kankerbestrijding.nl
Ook mondelinge aanvallen gericht op een persoon zijn niet toegestaan. Vloeken op
soldaten is natuurlijk toegestaan.
* Heb je wat te klagen over iemand spreek die persoon/ squad/ admin eerst persoonlijk aan, of op het forum met een humoristische inslag
* Redenen om iemand te kicken van een server als het vol is:
- ping boven de 100
- negatieve score
- inactiviteit

*Reden om iemand te kicken als de server niet vol zit, zonder waarschuwing
-inactiviteit
- ping boven de 150
- stelen van een auto/ vliegtuig dmv. teamkilling
- uitlokken TS/ , voor een auto springen ofzo., van een member of na melding van een member
- uiteraard geld dit ook voor de bewuste TK en geloof me ik heb al te veel TK's gezien en ben blij
dat we ze kunnen bannen.

Na waarschuwing
- irritant votegedrag
- uitlokken van een TK, gemeld of gezien door een Non-Member, en weer de TeamKill
- zeer slechte commander, eerst vraagje om verbetering en waarschuw je hem
na twee mutinity vote's kicken we hem.

Verder kunnen we je uit een squad gooien als we dat willen, vaak heeft dit met TeamSpeak
te maken, neem dit niet te persoonlijk op.

En wanneer krijgen we nou een thema avond.

Hell To The Liars
  Lieve Belg dinsdag 9 augustus 2005 @ 19:17:22 #73
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_29523732
Wie is die <COR>Raptor ? Die wil niet vertrekken als er iemand in heli zit bij hem
&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 19:20:25 #74
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29523779
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 19:17 schreef Jump het volgende:
Wie is die <COR>Raptor ? Die wil niet vertrekken als er iemand in heli zit bij hem
Schopwaardig?
pi_29523818
iemand problemen met inloggen?

en hoe nu inloggen op fokserver?
pi_29523879
Wat ik me afvraag waarom je soms ineens in het andere leger word gezet ??
Laatst waren we zeker aan de winnende hand en opeens zat ik bij het andere leger en nog een aantal waren overgeplaatst....

Enne raffie, als ik 2 meter voor je auto staat wil je er dan omheen rijden
BF2: Diamond3d
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 19:41:52 #77
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29524182
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 19:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
Laatst waren we zeker aan de winnende hand en opeens zat ik bij het andere leger en nog een aantal waren overgeplaatst....

Rechtdoor is sneller
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 19:45:21 #78
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29524236
Kloten Remote admin. Programma kan niet eens meer connecten, crasht alleen maar.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 19:45:54 #79
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_29524244
quote:

Auto-balance hé. Zorgt ervoor dat beide teams over ongeveer even veel mannetjes bezitten. Zou namelijk lullig zijn als je met zijn 10 tegen 16 speelt ofzo. Meestal wordt er dan ook gekeken naar de kwaliteiten van de spelers die over wordt geplaatst (als ik het goed heb)
pi_29524262
Heb net t spel gehaald, vers v.d schappen + mic, nu nog installeren. Dit is de eerste x dat ik uberhaupt online ga gamen ,sja alles heeft een eerste keer he Een collega wist mij dermate te enthousiasmeren voor dit spel dat ik overstag ging. ok ok heb wel eerder 1 keertje ge-x-linked met iemand via Xbox (ghost recon) maar dat was dermate spannend dat ik het liet voor wat t was .... tijdverspilling enzo
niw kan iemand een kort stappenplannetje uittikken hoe ik jullie online kan *kuch* joinen ?
"Religion is simply a parasite on a much older moral sense"
pi_29524329
quote:

Sorry,

Zag je telaat en kon toen niet meer remmen
Battlefield2: [BoF]Raffie
Wii: 6819 1537 1425 3765
pi_29524396
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 19:15 schreef Droopie het volgende:
En ik vind dat er ook regels moeten zijn een soort grondwet waar iedereen zich aan dient
te houden. Klinkt streng, lullig, kinderachtig, is het ook maar op den lange duur nodig.

Er horen dan wel de volgende dingen in te staan:
(of van een gelijke strekking, persoonlijke mening)

* Fun4All staat bovenaan, niets moets alles mag behalve

* Vloeken is toegestaan behalve doodsverwensingen en www.kankerbestrijding.nl
Ook mondelinge aanvallen gericht op een persoon zijn niet toegestaan. Vloeken op
soldaten is natuurlijk toegestaan.
* Heb je wat te klagen over iemand spreek die persoon/ squad/ admin eerst persoonlijk aan, of op het forum met een humoristische inslag
* Redenen om iemand te kicken van een server als het vol is:
- ping boven de 100
- negatieve score
- inactiviteit

*Reden om iemand te kicken als de server niet vol zit, zonder waarschuwing
-inactiviteit
- ping boven de 150
- stelen van een auto/ vliegtuig dmv. teamkilling
- uitlokken TS/ , voor een auto springen ofzo., van een member of na melding van een member
- uiteraard geld dit ook voor de bewuste TK en geloof me ik heb al te veel TK's gezien en ben blij
dat we ze kunnen bannen.

Na waarschuwing
- irritant votegedrag
- uitlokken van een TK, gemeld of gezien door een Non-Member, en weer de TeamKill
- zeer slechte commander, eerst vraagje om verbetering en waarschuw je hem
na twee mutinity vote's kicken we hem.

Verder kunnen we je uit een squad gooien als we dat willen, vaak heeft dit met TeamSpeak
te maken, neem dit niet te persoonlijk op.

En wanneer krijgen we nou een thema avond.

Die wil niet vertrekken als er iemand in heli zit bij hem
Hell To The Liars
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 20:02:04 #83
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_29524490
Waarom kan ik niet op TS komen. Gebruik gewoon 85.92.128.89:8767 maar krijg dan een error-melding over een verkeerde naam of password.
Is dit om onze huis NSBer buiten te houden.
pi_29524623
quick connect ip is goed alleen wachtwoord erbij ww is FOK!
Narf!
pi_29524679
Als ik eenmaal aan het gamen ben loopt het wel goed met de framerate, maar het begin komt zo traag op gang, als je dus net alles in beeld krijgt. Is daar iets aan te doen?
pi_29524962
Server draait kut. probeer straks nog wel een keer was nu niet meer te doen.
Battlefield2: [BoF]Raffie
Wii: 6819 1537 1425 3765
pi_29524973
hoeveel mb geheugen heb je??

bij mij was er na het plaatsen van meer geheugen geen lag meer!
Narf!
pi_29525012
ADMIN HULP, WE NEED A RESET
Hell To The Liars
pi_29525022
Heb ik ook in het begin een paar seconden, en als ik gelijk een chopper of straaljager instap. Denk niet dat er wat aan te doen valt. Als je net joined, ga naar een rustige plek en kijk paar keer snel omhoog en naar beneden e.d. Zo laadt die sneller gok ik.
pi_29525142
Nog steeds een server reset nodig ? Was even bij een vriend van me de muziekinstallatie uitproberen voor ons feestje a.s. zaterdag
  Lieve Belg dinsdag 9 augustus 2005 @ 20:46:07 #91
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_29525193
Kan nu goed vliegen met straaljager, nu nog leren mikken en doden daarin
pi_29525197
ja fjd dat kan niet he!! wij hebben een admin nodig!!
Narf!
pi_29525213
wat een trieste kutlui die tweakers zeg, omdat 2 spelers (waaronder een Tweaker) het spel verneuken voor andere is de server gelijk triest, gaat nergens over.
eerst komen ze tof doen dat ze een 3 kilometer lange OP hebben, en dan de server nog afzeiken.
hoe oud is dat tweaker volk eigenlijk?
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 20:48:27 #94
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_29525238
Hoe lang gaat die reset duren?
pi_29525256
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:11 schreef Disorder het volgende:
Als ik eenmaal aan het gamen ben loopt het wel goed met de framerate, maar het begin komt zo traag op gang, als je dus net alles in beeld krijgt. Is daar iets aan te doen?

Narf!
  Lieve Belg dinsdag 9 augustus 2005 @ 20:51:55 #96
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_29525287
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:49 schreef Sickert het volgende:

[..]

Ik heb af en toe ook lag, maar deze week zou nieuwe pc moeten ariveren
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 20:53:05 #97
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_29525304
ik heb nog steeds problemen met Teamspeak en bf2,
als ik teamspeak aan heb staan en bf2 ga spelen knippert mijn beeld om de zoveel tijd (kan 2 sec. zijn, kan ook 2 minuten zijn) maar is dus superirritant in het heetst van de strijd,maar dit geneurt alleen maar als teamspeak 2 aanstaat, ik heb trouwens een ati readeon 9600XT met catalyst 5.6 drivers
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_29525351
ati
Narf!
pi_29525376
Kan er weer op onze server gespeeld worden? Wil knallen
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 20:58:44 #100
36098 kievit19
vlaai squad is no more