* DING *Goeiensmorgens allemaal...09:40 am alweer,net lekker ontbeten en de zon is weer aan de top zo te zien.
Gisteravond maar niet gespeeld omdat het vrouwtje aandacht nodig had en we zijn tenslotte op vakantie en om dan alleen maar te gaan gamen is ook niet echt bevorderlijk.
Dank aan diegenen die me hebben aangemeld voor die clanwar op de clanbase. Bevestiging is inmiddels binnen dus zie er naar uit om eind deze maand er serieus weer even er tegenaan te gaan ipv dat
easy going spelen wat ik de afgelopen weken deed met m'n nieuwe account.
T.a.v. de teams: Als we nu teveel mensen hebben dan stel ik voor dat we gewoon 2 squads vormen en met die 2 squads tegen de uitdagers spelen.
Spelen als in: Maakt niet uit welke squad het eerst speelt. Als Fok1 squad de eerste ronde verliest dan gaat Fok2 squad het overnemen kan Fok1 weer even warmdraaien danwel de squad herindelen om later in te springen.
Ook handig,als het al niet bedacht is, om de squads zo in te delen dan iedereen een aanvullende functie heeft die mooi aansluit en in de praktijk als een automatisme werkt.
Bedoel als we 6 man hebben die een kei zijn als helicopter-piloot/schutter maar een ramp als infanterist dan is het natuurlijk niet slim om allemaal in 1 squad te gaan zitten.
Neem ik mezelf dan benik tegenwoordig het liefst met m'n nieuwe account(i-spy24) anti-tank infanterist/LAV-25 APC speler die ook het liefst een scherpschutter naast zich heeft (lethal combination
![]()
)
Kan ik overal ongevraagd opduiken daar waar de vijand het niet verwacht als ondersteuning voor mijn squad.
Is de nood heel erg hoog (kan me niet voorstellen) dan wil ik weer m'n oude functie als Apache-geek of Commandant wel op me nemen(maar dan alleen als we echt een commandant van
lik me vestje hebben zoals sickert tijdje terug middels een munity-vote
terecht! aan de orde bracht tijdens een game.)
Nou..hoor het wel hoe of wat en of er nog getrained wordt op een lege server voor de te volgen taktiek
PS:Enige waar ik af en toe vreselijk irr van kan worden is dat ik tijdens het schakelen tussen de toetsen (A & D) je soms per ongeluk die caps-lock aantikt en dan ongevraagd dat achterlijk scherm van het slagveld op je scherm opduikt terwijl je dus midden in de strijd zit en dus een
sitting duck bent voor de vijand.
Iemand een goeie oplossing daarvoor die ik over het hoofd heb gezien??