naja ati is in mijn ogen troep had hiervoor ook zo'n gevalquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:58 schreef kievit19 het volgende:
[..]
jah, daar word ik mee verder geholpen![]()
niet twijfelen gewoon doen!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:00 schreef Gamedemon het volgende:
ik zit ook te twijfellen om van me 1 gig ram 2 te maken
In de BF2ServerLauncher heb je direct onder MaxPlayers NumPlayersNeededToStart, als je die op 1 zet kun je spellen zonder die melding in het scherm en kun je vlaggen pakken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Zie wel een optie maximal players, maar als ik die op één zet. Dan krijg ik nog steeds het bericht, dat het spel begint als er nog één speler zich aanmeld.
Maar het vliegen gaat al stukken beter. Kan nu al redelijk landen en vliegen met zo'n helikopter, waar je met heel veel man in kan. (weet nooit hoe je al die dingen noemt.) Maar met een vliegtuig gaat nog niet helemaal je-van-het. Als ik namelijk niet op volle snelheid wil vliegen, verlies ik constant heel snel snelheid en stort ik neer.
tis toch weer 125 euros die uit me zak vliegen danquote:
Banlist cleared voor jou, Steven1991 gekickt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:27 schreef Jump het volgende:
Kan iemand steven1991 bannen, en mij unbannen aub?
Ahh oke, zoiets d8 ik al..quote:Auto-balance hé. Zorgt ervoor dat beide teams over ongeveer even veel mannetjes bezitten. Zou namelijk lullig zijn als je met zijn 10 tegen 16 speelt ofzo. Meestal wordt er dan ook gekeken naar de kwaliteiten van de spelers die over wordt geplaatst (als ik het goed heb
Wij waren natuurlijk über goedquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:21 schreef Razorback het volgende:
Zo dat waren weer 3 mooie potjes Dailen Plant (2x silver en 1x goud al moet ik die nog krijgen)
Maar die Rainmaker (ergens tussen nummer 1 en 10 op world rank list) vondt ik wel meevallen met oe goed hij was.
Of wij waren über goed bezig
Mensen moeten jouw ook accepteren als vriend en dan krijg jij pas namen te zien.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:42 schreef Razz_Gul het volgende:
waarom zie ik niemand in me x-fire lijstje verschijnen ??heb toegevoegd ja. misschien omgekeerd,kan iemand mij adden ? (razzgul)
nou met alleen vliegen kan je ook aardig punten scoren.. maar zo goed was ie idd niet.. bedoel over een paar weken haal ik m in..quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:50 schreef Gamedemon het volgende:
waarschijnlijk point farmer met mes enzo
Je wilt hem gaan bannen? Maar dan missen we zijn stem op TS2. Misterfox op TSquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:14 schreef Droopie het volgende:
Ahum, Misterfox geen donatie.
thnx pannelap! terugstorten had niet nodig geweest je had het alvast voor de volgende periode kunnen bewarenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:06 schreef UnleashMitch het volgende:
He Huilie
Je geld was binnen, heb net pas gekeken. Van die tweede keer drink ik wel een biertje, of betaal m'n boete van vandaag
net weer teruggestort
ja waarom eigenlijk geen donatie? foxie?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:14 schreef Droopie het volgende:
Ahum, Misterfox geen donatie.
Ik was maandag gaan buggyen maar het strand was kut dus ben ik een stukje verder gaan rijden waar t wel mocht. Mensen allemaal kijken, iedereen vond t superstoer. Daar dachten de betreffende idioten ter paard anders over.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:28 schreef Sickert het volgende:
Boete? wat heb je nu weer uitgevreten?!!!![]()
Ik zou ook voorzichtig zijn, voor je het weet heb je -4, en bij 3x heb je een ban aan je broekquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:37 schreef UnleashMitch het volgende:
- Ik rijd er ruim om heen, rem voor honden en kinderen en iedereen staat met open mond te kijken
tja das minder... naja ik doneer wel iets als het een hele hoge boete isquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:37 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik was maandag gaan buggyen maar het strand was kut dus ben ik een stukje verder gaan rijden waar t wel mocht. Mensen allemaal kijken, iedereen vond t superstoer. Daar dachten de betreffende idioten ter paard anders over.
U mag hier niet rijden
- Ik weet van niets
Hoe hard gaat zoiets nou ?
- Ach 50 a 55 +10/15
Vindt u het niet gevaarlijk met al die mensen.
- Ik rijd er ruim om heen, rem voor honden en kinderen en iedereen staat met open mond te kijken
Ja omdat ze denken 'wat doet die hier nou'
-
Dus toen ging ie het uitzoeken en krijg ik de boete toegestuurd ofzo. Alleen kreeg ik geen afschrift en kreeg ik geen mogelijkheid om een verklaring af te leggen dus dat wordt een bezwaarDe idioten reden weg en meteen zei een omstander tegen me "als je zo je geld moet verdienen"
en nou niet meer klagen over een gebrek aan respect he pannelap
Maar ach verder was het de moeite zeker waard, 4km lang vlak strand en lekker windje. Ik kan er ook niets aan doen dat die losers geen leuke hobby hebben![]()
Dalijk wordt ik nog gebanned van m'n eigen strandquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:40 schreef PirE het volgende:
Ik zou ook voorzichtig zijn, voor je het weet heb je -4, en bij 3x heb je een ban aan je broek![]()
![]()
Ho ho! eigen strand? dat strand loopt op de server van Oranjequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:43 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dalijk wordt ik nog gebanned van m'n eigen strand![]()
1:quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:56 schreef diamondvoodoo het volgende:
Oké ik heb even een belangrijke vraag he...
Soms zie ik een mannetje en dan ziet hij mij niet eens, maar dan ga ik op hem schieten (voor mijn gevoel RAAK maar dan nog gaat hij niet dood. In die tussen tijd heb hij me gezien en binnen 2 seconden ben ik weg..
Hoe vermoord je zo snel iemand??? Zijn dat wapens of wat dan ook die je verderop krijgt wante snap er nikss van!
Enne vliegen doen jullie dat met WSDA en de muis of de pijltjestoetsen....
*word nooit piloot
please reageer, net ook, ik schiet honder kogels op dat mannetje, en hij bij mij eentje en ik ben dood!
Hier ook zelfde ervaring.. ik kanl hem het apezuur en ij komt in actie en weg is Jedi...precisie/Wapen/persoon?? (zal het laatste wel zijn haha)quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:01 schreef Sickert het volgende:
[..]
1:
dat heb ik ook vaak... schiet ik met mn unlocked medic weapon ingezoomd op iemands hoofd paar keer raak draait ie zich om 1 schot dood...erg vaag..
2:
ik vlieg met mn toetsen bord (Zboard) maar zonder Zboard kan ik het ook goed
je moet je muis in het begin rechthouden en niet tilten en sturen alleen met de A en D als je dat onder de knie hebt beetje met je muis rommelen.. zo heb ik het ook geleerd![]()
succes!!![]()
kite buggy?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:43 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dalijk wordt ik nog gebanned van m'n eigen stranden daarnaast loop ik dan m'n promotie mis. Ik twijfel nog, C4 of een machinegun op m'n buggy.
Maar goed, d'r was verder niets gevaarlijks aan. Het irritant is alleen dat als je niet weet hoe het werkt het wel gevaarlijk lijkt.
pfft vliegen heb ik opgegeven.. alleen carpet bombing met een SU of F-15 doe ik wel es.. rond gassen in een tank is veel leukerquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:14 schreef Jump het volgende:
vliegen gaat nu goed, alleen dat mikken. Heb misschien maar 3 kills in een ganse ronde
Morgen eens de heli proberen. Denk dat het daarbij beter zal lukkenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:15 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
pfft vliegen heb ik opgegeven.. alleen carpet bombing met een SU of F-15 doe ik wel es.. rond gassen in een tank is veel leuker
Ahh dacht dat het aan mij lagquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:01 schreef Sickert het volgende:
[..]
1:
dat heb ik ook vaak... schiet ik met mn unlocked medic weapon ingezoomd op iemands hoofd paar keer raak draait ie zich om 1 schot dood...erg vaag..
2:
ik vlieg met mn toetsen bord (Zboard) maar zonder Zboard kan ik het ook goed
je moet je muis in het begin rechthouden en niet tilten en sturen alleen met de A en D als je dat onder de knie hebt beetje met je muis rommelen.. zo heb ik het ook geleerd![]()
succes!!![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:13 schreef domolanglekker het volgende:
kite buggy?
Misschien heeft hij gewoon veel meer gespeeld dan al die anderequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:21 schreef Razorback het volgende:
Maar die Rainmaker (ergens tussen nummer 1 en 10 op world rank list) vondt ik wel meevallen met oe goed hij was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |