Dit is wat de meeste weggebruikers zien van mijn autoquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:58 schreef TGT het volgende:
[..]
Ja de kont van de kar is inderdaad alles wat je zult zien![]()
Omdat je niet door rijd met dat hokquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:01 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dit is wat de meeste weggebruikers zien van mijn auto
[afbeelding]
Veroorzaak jij al die files dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:01 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dit is wat de meeste weggebruikers zien van mijn auto
[afbeelding]
quote:
Ik heb een porsche GT3 raceklaar tot mn beschikkingquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:03 schreef TGT het volgende:
@ godt:
Soms ga ik er zo in op dat ik ervan overtuigd ben dak wel zo'n bak heb.
Verzorg jij het geschut dan? Ik rij je wel los.
Wensen blijf je houdenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:03 schreef TGT het volgende:
@ godt:
Soms ga ik er zo in op dat ik ervan overtuigd ben dak wel zo'n bak heb.
Verzorg jij het geschut dan? Ik rij je wel los.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb een porsche GT3 raceklaar tot mn beschikking
Die dan maar doen?![]()
Dit is een 1.9 8v GTI met 122PK, de 16v's zijn helaas erg zeldzaamquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:04 schreef TGT het volgende:
[..]
Hey Metro. Lees ik t nou goed? Is dat een 1.9 16v GTI met 160pk?
Hmm jammer jammer jammer. Maar alsnog best vooruit te krijgen lijkt me.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dit is een 1.9 8v GTI met 122PK, de 16v's zijn helaas erg zeldzaam
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:06 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik doe ook mee!!Zocht alleen een roze maar kon ik niet vinden zo gauw..
![]()
[afbeelding]
Nice! Sprinter Trueno. Ultieme drift cultcarquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:06 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik doe ook mee!!Zocht alleen een roze maar kon ik niet vinden zo gauw..
![]()
[afbeelding]
je hebt 2 verschillende soorten wieldopquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:07 schreef Phydomir het volgende:
Maar goed. Ik kan niet achterblijven.
[afbeelding]
Wanneer gaan we Godt?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij staat toch aan de kant niks te doen![]()
Dus moet kunnen![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:07 schreef Phydomir het volgende:
Maar goed. Ik kan niet achterblijven.
[afbeelding]
Blaas jullie allemaal weg
Dit is niet die ik heb (of tenminste, die m'n ma heeftquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:08 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
je hebt 2 verschillende soorten wieldop
,gif kan je niet linken geloof ik..quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:09 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
[[url=http://fashion_jewelry.blog-se.com.br/blog/images/users/11507/pink_car.gif]afbeelding[/url]]![]()
Godt beaten op de baanquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:12 schreef Pheno het volgende:
Wat gaan de singles doen dit weekend?
Vanavond een datequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:12 schreef Pheno het volgende:
vanavond gezellig bijkletsavondje met ex-collega's, zaterdag naar de kapper, spanrol terugbrengen naar de dealer en morgen komen mijn ouders weer terug van vakantie dus even bijkletsen, foto's bekijken edquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:12 schreef Pheno het volgende:
Weinig.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:12 schreef Pheno het volgende:
eej gefeli, waar ken je hem van?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:15 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Vanavond een dateen
morgen verjaardag van mijn broertje, hij wordt 18
Verder stappen dat ik erbij neerval
Is ze pot?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
eej gefeli, waar ken je hem van?
details ?
al veranderdquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Is ze pot?![]()
Je hebt ge-edit eikel![]()
Jij hebt smaakquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:19 schreef PhaE het volgende:
Wacht maar tot ik deze ( (n)ooit ) heb...
[afbeelding]
6 liter V12, 312 km/u top, rond de 500 PK.. EN 4 wielen!
Vanavond uit eten met vrienden, zaterdag met een beetje pech werken en anders stadten en zondag het huis even helemaal aan kant maken. Niet het meest spannende weekend, maar ook nauwelijks iets wat echt Single-specifiek is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:12 schreef Pheno het volgende:
Ze wilt bewijzen dat ze niet saai is, nadat je alleen daar geslapen hebtquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:26 schreef Roellio het volgende:
Goedemorgen!
Een meisje dat ik woensdagnacht in de kroeg heb leren kennen en waarbij ik toen de nacht heb doorgebracht wil 'daten', sms'te ze me gisteravond. Ik heb verdorie mijn nummer niets eens gegeven dus dat heeft ze via via geregeld.
Ik was net zo happy als vrijblijvend-datende single.
Toch binnenkort maar even duidelijk maken dat een paar keer gezellig stappen alles is wat er momenteel inzit.
Potentiele stalker die meidquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:26 schreef Roellio het volgende:
Goedemorgen!
Een meisje dat ik woensdagnacht in de kroeg heb leren kennen en waarbij ik toen de nacht heb doorgebracht wil 'daten', sms'te ze me gisteravond. Ik heb verdorie mijn nummer niets eens gegeven dus dat heeft ze via via geregeld.
Ik was net zo happy als vrijblijvend-datende single.
Toch binnenkort maar even duidelijk maken dat een paar keer gezellig stappen alles is wat er momenteel inzit.
4 wielen is wel zo prettig natuurlijk!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:19 schreef PhaE het volgende:
Wacht maar tot ik deze ( (n)ooit ) heb...
6 liter V12, 312 km/u top, rond de 500 PK.. EN 4 wielen!
wat verven enzo en verdr hoop ik wat huiswerk af te krijgen want ik ben luiquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:12 schreef Pheno het volgende:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:16 schreef Metro2005 het volgende:
morgen komen mijn ouders weer terug van vakantie dus even bijkletsen, foto's bekijken
quote:
Inderdaad, er zijn weinig dingen die saaier zijn dan het bekijken van vakantiefoto's van anderen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]Dat is niet
![]()
dat is best leuk![]()
Damn, wat ben ik weer positief vandaag![]()
mwa vind van niet maargoed, ieder z'n dingquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, er zijn weinig dingen die saaier zijn dan het bekijken van vakantiefoto's van anderen.
We hebben wat gezamelijke vrienden.. Was al een paar keer met hem op dezelfde feesten,quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
eej gefeli, waar ken je hem van?
details ?
Daarom neem ik mn telefoon niet op als mn werkquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:02 schreef melismay het volgende:
Middag allemaal!
Fijn als je werk om 5.15 belt of je misschien wat uren op kunt vangen
Maar je bent wel veel in de wolkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:03 schreef Rhoona het volgende:
[..]
We hebben wat gezamelijke vrienden.. Was al een paar keer met hem op dezelfde feesten,
maar toen kende ik hem nog niet, tot Sensation, toen dacht ik opeens, wie is die leuke jongen
Dus wat gemsnt, gesmst... 2 weken gelden mee op stap geweest, mee gezoend...
Weer wat gesmst en gemsnt.. Hij vind me best wel leuk, zegt tie![]()
Probeer niet teveel in de wolken te zijn...![]()
Kijk wel hoe het loopt...
Date vanavond, ook weer niet echt en date.. Hij moet eerst werken tot half 2 snachts..
Ga toch de stad in, dus als hij klaar is komt tie naar mij of zo.. Als het niet te koud is,
strandwandelingetje of zo![]()
Wat heb je met de fotograaf gedaan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:05 schreef Pheno het volgende:
* Pheno heeft net een poging tot hem fotograferen kunnen vermijden
Vakantiedia's van anderen zodat het tempo ook nog eens gehalveerd wordt is altijd een goede optiequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, er zijn weinig dingen die saaier zijn dan het bekijken van vakantiefoto's van anderen.
Had om kwart voor 7 moeten beginnen dan, dus ergens wel logisch dat ze zo vroeg belden, maar dat maakt het niet lolliger ofzoquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:05 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Daarom neem ik mn telefoon niet op als mn werk
me sochtends vroeg opbelt (tenminste als ik geen zin heb om te werken)...
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:09 schreef petitlapin het volgende:
wat las ik gisteren, mijn credibiliteit is hier in het gedrang![]()
![]()
. Ik wou vroeger antwoorden, maar het ging hier zo fok!king traag, en met een zieke overgevende vent, en een petekindje dat diarrhée heeft, had ik mijn handen soms wel letterlijk vol
.
Ik ga nu enkel nog voluit schrijven, ik ben geboren in november negentienhonderdzevenenzeventig, dus ik ben nu zevenentwintig, en nee, ik heb geen problemen met mijn leeftijd
en voor diegenen die me niet geloven, is wel leuk, ik hou wel van wat controverse rond mijn persoon![]()
![]()
, mijn geloofwaardigheid op fok!, daar til ik niet zo zwaar (meer) aan
. Wie weet ben ik wel een man
, of een kloon van weet ik veel wie ... and who cares ? en nu ga ik verder mijn valiesjes gaan pakken
Die ligt nu 3 verdiepingen lagerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:08 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Wat heb je met de fotograaf gedaan?
Je ging toch BBQ-en straks?!
je valiesjes inpakken, wat ga je doen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:09 schreef petitlapin het volgende:
wat las ik gisteren, mijn credibiliteit is hier in het gedrang![]()
![]()
. Ik wou vroeger antwoorden, maar het ging hier zo fok!king traag, en met een zieke overgevende vent, en een petekindje dat diarrhée heeft, had ik mijn handen soms wel letterlijk vol
.
Ik ga nu enkel nog voluit schrijven, ik ben geboren in november negentienhonderdzevenenzeventig, dus ik ben nu zevenentwintig, en nee, ik heb geen problemen met mijn leeftijd
en voor diegenen die me niet geloven, is wel leuk, ik hou wel van wat controverse rond mijn persoon![]()
![]()
, mijn geloofwaardigheid op fok!, daar til ik niet zo zwaar (meer) aan
. Wie weet ben ik wel een man
, of een kloon van weet ik veel wie ... and who cares ? en nu ga ik verder mijn valiesjes gaan pakken
Koffers. Geloof ik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:13 schreef Rhoona het volgende:
[..]
![]()
Dat je je ook nog gaat verdedigen haha Maare ik geloof je wel hoooooor![]()
Maare wat zijn valiesjes ...?
ik linkte die twee gegevens alleen met mekaar.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die ligt nu 3 verdiepingen lager![]()
Ja straks wel, maar dat is pas na 5 uur....eerst maar een vervroegde lunch halen![]()
Ze hapt altijdquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:13 schreef Rhoona het volgende:
[..]
![]()
Dat je je ook nog gaat verdedigen haha Maare ik geloof je wel hoooooor![]()
Maare wat zijn valiesjes ...?
Desalniettemin snap ik dan niet waarom je vorig jaar zei 22 te zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:09 schreef petitlapin het volgende:
Niet doenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:15 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
ik linkte die twee gegevens alleen met mekaar.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:03 schreef Rhoona het volgende:
[..]
We hebben wat gezamelijke vrienden.. Was al een paar keer met hem op dezelfde feesten,
maar toen kende ik hem nog niet, tot Sensation, toen dacht ik opeens, wie is die leuke jongen
Dus wat gemsnt, gesmst... 2 weken gelden mee op stap geweest, mee gezoend...
Weer wat gesmst en gemsnt.. Hij vind me best wel leuk, zegt tie![]()
Probeer niet teveel in de wolken te zijn...![]()
Kijk wel hoe het loopt...
Date vanavond, ook weer niet echt en date.. Hij moet eerst werken tot half 2 snachts..
Ga toch de stad in, dus als hij klaar is komt tie naar mij of zo.. Als het niet te koud is,
strandwandelingetje of zo![]()
Leipe belgquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:16 schreef petitlapin het volgende:
een valies is zo'n ding waar je je kleren en de rest indoet als je op reis gaat![]()
ik ga mijn pappie en grootouders gaan bezoeken in frankrijk voor een weekendje, met mijn vent, mijn broer en zijn vent
wordt fun![]()
![]()
Misschien wel eenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:18 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Okay. Ik checkte het maar even, voor de zekerheid.
jullie bbq-en dus gewoon meten
.
denk er eens goed over naquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:16 schreef Plato1980 het volgende:
Desalniettemin snap ik dan niet waarom je vorig jaar zei 22 te zijn.![]()
officieel is hij bi, maar zeg maar gewoon dat hij homo is, jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:19 schreef TGT het volgende:
Leipe belg
Dat heet hier een koffer
Edit: Noh is jouw broer homo?
Omdat vrouwen sneller volwassen worden, worden ze elk jaar vijf jaar ouder?quote:
Of zoals ik altijd zeg:quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:25 schreef petitlapin het volgende:
[..]
officieel is hij bi, maar zeg maar gewoon dat hij homo is, ja![]()
Koelquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:25 schreef petitlapin het volgende:
[..]
officieel is hij bi, maar zeg maar gewoon dat hij homo is, ja![]()
Dan hebben we vrij snel te maken met een biglapinquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Omdat vrouwen sneller volwassen worden, worden ze elk jaar vijf jaar ouder?.
Daar werd toch al aan gewerkt (in ieder geval in de breedte).quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan hebben we vrij snel te maken met een biglapin
Na goed nadenken kom ik tot de conclusie dat je een aantal dingen hier bij elkaar gelogen hebt.quote:
zijn vent is echt lekker, hij doet het niet met iedereenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:27 schreef Pheno het volgende:
Of zoals ik altijd zeg:
Het maakt hem niet uit in welk gat hij het steekt
Ha! Heb ik me jou daar!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:18 schreef TGT het volgende:Veel plezier iig...
Romantiek roeleert.
* TGT bekokstooft ook een romantisch plannetje![]()
Leuk leuk!! Hopelijk is het daar beter weer dan hierquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:16 schreef petitlapin het volgende:
een valies is zo'n ding waar je je kleren en de rest indoet als je op reis gaat![]()
ik ga mijn pappie en grootouders gaan bezoeken in frankrijk voor een weekendje, met mijn vent, mijn broer en zijn vent
wordt fun![]()
![]()
en dat kriijg je dan van iemand waar je foto's hebt naar toegestuurdquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:31 schreef Plato1980 het volgende:
Na goed nadenken kom ik tot de conclusie dat je een aantal dingen hier bij elkaar gelogen hebt.
Zit ik er ver naast?![]()
Begin te vertellen dan!!!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:18 schreef TGT het volgende:
[..]
Veel plezier iig...
Romantiek roeleert.
* TGT bekokstooft ook een romantisch plannetje![]()
Tenminste nog 1 bruine ridder in de familiequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:31 schreef petitlapin het volgende:
[..]
zijn vent is echt lekker, hij doet het niet met iedereen![]()
en ik denk eerlijk gezegd niet dat hij het nooit in een vrouw zou steken![]()
Je hebt mijn vraag nog steeds niet beantwoord.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:34 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en dat kriijg je dan van iemand waar je foto's hebt naar toegestuurd.
Tuurlijk waren die foto's fake, maar dan nog![]()
![]()
Vond t al raar dat je op de foto niet mank liepquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:34 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en dat kriijg je dan van iemand waar je foto's hebt naar toegestuurd.
Tuurlijk waren die foto's fake, maar dan nog![]()
![]()
heb ik dan de plicht om op jouw vragen te antwoorden ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:35 schreef Plato1980 het volgende:
Je hebt mijn vraag nog steeds niet beantwoord.![]()
niet alle homo's doen aan anale sexquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:34 schreef JoeyT het volgende:
Tenminste nog 1 bruine ridder in de familie![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:42 schreef petitlapin het volgende:
[..]
niet alle homo's doen aan anale sex![]()
Je ontloopt het en dat geeft aan dat je wat te verbergen hebt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:40 schreef petitlapin het volgende:
[..]
heb ik dan de plicht om op jouw vragen te antwoorden ?![]()
I love this![]()
![]()
Je hebt nu toch al verraden dat er een verrassing isquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:37 schreef TGT het volgende:
Nee want ze leest mee.T moet nog wel ff een verrassing blijven
![]()
Waar gaat dit eigenlijk om? Wat boeit t jou wie PL is?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je ontloopt het en dat geeft aan dat je wat te verbergen hebt.
Waar gaat dit eigenlijk om? Wat boeit t jou wie PL is?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
nu getuig je echt van niet veel kennis, joeytquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:45 schreef JoeyT het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik ken eerlijk gezegd geen 1 homo die er niet aan doet...
Wat denk je? Dat ze het bij sabbelen aan de leuters houden?![]()
Die glijdt zo nu en dan echt wel in dat poepertje![]()
Als mod moet je 24/7 aanwezig zijnquote:
ik zeg toch dat ik fake benquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:45 schreef Plato1980 het volgende:
getuigenissen en referenties over t feit dat ze al dan niet in hun kont geneukt wordenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nu getuig je echt van niet veel kennis, joeyt![]()
![]()
![]()
. Ik heb thuis boeken vol getuigenissen van homo's, bijna alles wat je ervan kan vinden. En echt niet iedereen doet het hoor, er zijn er die al jaren samen zijn met hun partner voor ze het voor het eerst doen, sommigen zijn al ver in de veertig voor ze zo ver zijn. Niet iedereen steekt zomaar zijn leuter in de kont van een andere man, en niet iedereen stelt zijn kont voor zoiets bloot ook
.
als het je echt boeit, mail ik je de referenties wel door
Waarom niet?quote:
Kan je je mentaal voorbereiden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:46 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Je hebt nu toch al verraden dat er een verrassing is
Niet in dit forumquote:
Maar nu ff serieus...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:52 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik zeg toch dat ik fake ben![]()
, en dat meen ik ook
, het dringt wel traag tot je door
![]()
ik ben een kloon ja, nu gelukkig ?![]()
Ga je rimmen op zo'n bootquote:
Omdat ik een uur geleden pas heb ontbetenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:53 schreef Pheno het volgende:
Waarom niet?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:58 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Omdat ik een uur geleden pas heb ontbetenen die shit moet je eten na het uitgaan
Laat me raden, een weekendje Berlijn?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:54 schreef TGT het volgende:
Kan je je mentaal voorbereiden.
Gelieve t weekend 3-4 september vrij te houden![]()
wat is dat hier toch met dat rimmen tegenwoordig ...quote:
Dat we er binnenkort een vent bij nemenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:00 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ehm... wat moet ik daarvan denken...
Ik vind jou ook liefquote:
Foutquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:04 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Laat me raden, een weekendje Berlijn?
Jij gaat op vakantie met mahonus in die week, doe dat dan ook! Als het goed is heb ik die week intreeweek.. ik weet niet of het weekend is inbegrepenik moet mn brieven nog krijgen
Oeh GS, you lucky girlquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:04 schreef TGT het volgende:
[..]
Dat we er binnenkort een vent bij nemen![]()
Laat me raden , in het weekend van 3-4 septemberquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:04 schreef TGT het volgende:
[..]
Dat we er binnenkort een vent bij nemen![]()
Dan kan ik niet..quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:07 schreef TGT het volgende:
Fout![]()
Niet zeuren. Anders het weekend erna.![]()
Kan jij dan ook?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laat me raden , in het weekend van 3-4 september
Huisdier? Ach ja ik heb een open mind. Why not he?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:21 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Iehw.. is een huisdier niet goed genoeg?
Nee, daar ben ik mee gestopt. Haar uitermate zwakke verdediging heeft me er van overtuigd dat PL niet is wie ze zegt te zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:24 schreef Pheno het volgende:
GVD, Fok begint steeds trager weer te worden. Is Plato nu nog bezig de historie van PL door te nemen in de archieven?
Primaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:13 schreef TGT het volgende:
Hmm ok 17 en 18 dan
Eenmaal...Andermaal....
Ben je daar geweest?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:22 schreef TGT het volgende:
[..]
Laat me raden. Leidscheplein bij de gokautomaat?
Mensen met een andere sexuele voorkeur, maar er moeten aparte feesten voor zijnquote:
wat een wijsheid van jou ... ik heb toch ook zwart op wit gezegd dat ik niet ben wie ik beweer te zijnquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:26 schreef Plato1980 het volgende:
Nee, daar ben ik mee gestopt. Haar uitermate zwakke verdediging heeft me er van overtuigd dat PL niet is wie ze zegt te zijn.![]()
Ja dat snap ik ook niet zo, maargoed als mensen daar blij van wordenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mensen met een andere sexuele voorkeur, maar er moeten aparte feesten voor zijn![]()
Ja wij gaan ook ff kieken. En in de avond wsl naar Hotel Arena.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ben je daar geweest?
Komen wij heel vaakMaar we gaan dus naar dat botengedoe morgen
![]()
Ja, probeer maar om je er met een grapje van af te maken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:34 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wat een wijsheid van jou ... ik heb toch ook zwart op wit gezegd dat ik niet ben wie ik beweer te zijn.
wel tof dat je er nog van overtuigd bent dat ik een meid ben![]()
Wij zullen 's avonds wel bij onze favoriete gokkast uitkomenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:35 schreef TGT het volgende:
[..]
Ja wij gaan ook ff kieken. En in de avond wsl naar Hotel Arena.
Blijkbaar. Ik heb niks tegen die mensen, maar waarom ze zich zo apart voelen heb ik me al tijden afgevraagd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:35 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet zo, maargoed als mensen daar blij van worden
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:20 schreef gekke_sandra het volgende:
Mukie is mijn heldin.. had ik dat al gezegd?![]()
Ik denk dat dit maar vooer een minderheid geldt, de meerderheid leeft "normaal".quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik heb niks tegen die mensen, maar waarom ze zich zo apart voelen heb ik me al tijden afgevraagd.
plato, kijk recht in mijn ogen, of in de ogen van deze smiliequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:38 schreef Plato1980 het volgende:
Ja, probeer maar om je er met een grapje van af te maken.![]()
Als er al aparte Olympische Spelen voor worden gehouden kunnen die feesten er ook nog wel bijquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mensen met een andere sexuele voorkeur, maar er moeten aparte feesten voor zijn![]()
het is toch logisch dat ze steun zoeken bij elkaar. Het is niet eenvoudig om als homo door het leven te gaan. Sommige huisbazen willen niet verhuren, alsof de muren gaan rotten omdat je er met twee mannen woontquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:40 schreef Pheno het volgende:
Blijkbaar. Ik heb niks tegen die mensen, maar waarom ze zich zo apart voelen heb ik me al tijden afgevraagd.
Wat dat betreft hebben lesbische stelletjes het volgens mij makkelijkerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:49 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het is toch logisch dat ze steun zoeken bij elkaar. Het is niet eenvoudig om als homo door het leven te gaan. Sommige huisbazen willen niet verhuren, alsof de muren gaan rotten omdat je er met twee mannen woont. Op het werk krijg je na je rug commentaar
.
en al reageren je ouders positief, je breekt heel hun verwachtigspatroon van huisje boompje kindje ... en dat is niet zo eenvoudig. Velen voelen zich dan ook gefaald naar hun ouders toe.
het is dan toch logisch dat ze elkaars aanwezigheid opzoeken, als is maar om tips op te doen van hoe out ik me, enz
In dat geval ben je niet goed bij je hoofd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
plato, kijk recht in mijn ogen, of in de ogen van deze smilie![]()
het is geen grap!
da's een feit, dat wist ik ook al langer dan vandaagquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:54 schreef Plato1980 het volgende:
In dat geval ben je niet goed bij je hoofd.
En hoe komt dat beeld tegenwoordig? Feesten zoals dit weekend versterken dat beeld alleen maar. Ze moeten het zelf weten, ik vind het wel grappig om te zien, maar om daarna te gaan zeuren dat ze zo aangekeken worden is op zijn minst vreemd te noemen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:49 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het is toch logisch dat ze steun zoeken bij elkaar. Het is niet eenvoudig om als homo door het leven te gaan. Sommige huisbazen willen niet verhuren, alsof de muren gaan rotten omdat je er met twee mannen woont. Op het werk krijg je na je rug commentaar
.
en al reageren je ouders positief, je breekt heel hun verwachtigspatroon van huisje boompje kindje ... en dat is niet zo eenvoudig. Velen voelen zich dan ook gefaald naar hun ouders toe.
het is dan toch logisch dat ze elkaars aanwezigheid opzoeken, als is maar om tips op te doen van hoe out ik me, enz
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
plato, kijk recht in mijn ogen, of in de ogen van deze smilie![]()
het is geen grap!
ik ben niet wie ik beweer te zijn. Het grappige is dat ik het blijkbaar zo overtuigend heb gespeeld, dat je wel wil geloven dat ik toch die persoon ben, of de persoon op die foto. Uiteraard ken ik de persoon op die fotos, maar ik ben het niet.
en natuurlijk ga ik niet aan je neus hangen wie ik wel ben![]()
idd, die feesten doen er niet veel goeds aan ... ze zouden het veel beter sereen doen, en in gewone normale kledij gaan betogen voor meer rechten enz ...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:56 schreef Pheno het volgende:
En hoe komt dat beeld tegenwoordig? Feesten zoals dit weekend versterken dat beeld alleen maar. Ze moeten het zelf weten, ik vind het wel grappig om te zien, maar om daarna te gaan zeuren dat ze zo aangekeken worden is op zijn minst vreemd te noemen.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben echt geen homohater, maar als ze zo extravagant feesten roep je nu eenmaal associaties op. Waar de conservatieve huurbazen e.d. niet tegen kunnen. Schijnbaar.
Voor zover ik kan zien wordt er van vrouwen (zeker uit conservatieve gezinnen) vaak nog veel meer verwacht dat ze zich volgens traditionele patronen gedragen, dus ik waag dat te betwijfelen. Ik heb bij lesbiënnes minder ouders gezien die ze spontaan gingen doodzwijgen maar in plaats daarvan creërden sommige ouders een blinde vlek en negeerden ze alles wat ook maar buiten een "standaard"-hetero patroon zou passen. Het is maar net wat je makkelijker vindtquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wat dat betreft hebben lesbische stelletjes het volgens mij makkelijker
En dat doen zequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
maar ja ... als ze zich maar amuseren zeker![]()
sorryquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:58 schreef Pheno het volgende:
Mijn wereldbeeld, wat doe je? Ik wilde net op de "send" button klikken om foto's naar je te sturen via TGT
mja oke, dat is mijn ervaring met lesbische stelletjes, ouders accepteerden het goed en ook in het dagelijks leven ondervonden ze er eigenlijk geen problemen van.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien wordt er van vrouwen (zeker uit conservatieve gezinnen) vaak nog veel meer verwacht dat ze zich volgens traditionele patronen gedragen, dus ik waag dat te betwijfelen. Ik heb bij lesbiënnes minder ouders gezien die ze spontaan gingen doodzwijgen maar in plaats daarvan creërden sommige ouders een blinde vlek en negeerden ze alles wat ook maar buiten een "standaard"-hetero patroon zou passen. Het is maar net wat je makkelijker vindt.
* Litpho slikt een oerhollands spreekwoord over kinderhanden in *quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:03 schreef petitlapin het volgende:
Als ik maar van tijd tot tijd een rel start, dan is't toch goed zeker![]()
Ik niet, ik heb altijd al gezegd dat je een kloon bent. En al zou het niet zo zijn, I don't care. Maar foto's sturen doe ik dus ook nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:03 schreef petitlapin het volgende:
[..]
sorry, maar ik ga echt geen foto's van mezelf naar wildvreemden sturen
. En ik ben een soort JoeyT, ik ben een personage, en who cares of het echt is of niet, of ik een man of een vrouw ben ... als ik maar van tijd tot tijd een rel start, dan is't toch goed zeker
![]()
Alleen maar beterquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
mja oke, dat is mijn ervaring met lesbische stelletjes, ouders accepteerden het goed en ook in het dagelijks leven ondervonden ze er eigenlijk geen problemen van.
Juist!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:03 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als ik maar van tijd tot tijd een rel start, dan is't toch goed zeker![]()
maar jouw redenering klopte niet hoor, ik was misschien nog niet geregistreerd toen jouw topic liep, en ik heb er blijkbaar ook niet in gereageerd ( weet ik zelfs echt niet meerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:06 schreef Pheno het volgende:
Ik niet, ik heb altijd al gezegd dat je een kloon bent. En al zou het niet zo zijn, I don't care. Maar foto's sturen doe ik dus ook niet
Mijn petitlapin, wat doe je?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:03 schreef petitlapin het volgende:
[..]
sorry, maar ik ga echt geen foto's van mezelf naar wildvreemden sturen
. En ik ben een soort JoeyT, ik ben een personage, en who cares of het echt is of niet, of ik een man of een vrouw ben ... als ik maar van tijd tot tijd een rel start, dan is't toch goed zeker
![]()
Ik verveel me ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:14 schreef gekke_sandra het volgende:
ik verveel me...
Ik riep het er al voordat ik dat zelfs opmerkte. Je post gewoon met mood swings om het zo maar te noemen. Het klopt nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:13 schreef petitlapin het volgende:
[..]
maar jouw redenering klopte niet hoor, ik was misschien nog niet geregistreerd toen jouw topic liep, en ik heb er blijkbaar ook niet in gereageerd ( weet ik zelfs echt niet meer) ... maar ik was toen echt te lui of te fokonkundig om toen naar je botoboek te kijken, waar toen blijkbaar fotos in stonden ... dus tja
ja, wees niet ongerust, ik ben zwangerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:15 schreef MissBliss het volgende:
Mijn petitlapin, wat doe je?
Je bent toch wel zwanger?
OMG is t zo erg?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:17 schreef gekke_sandra het volgende:
ik verveel me keer twee..
Geen reactie meer gehad op mn sms...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:21 schreef Pheno het volgende:
Tranceptor komt toch volgende week terug? Dan kunnen we weer rellen
[Plato mode]Aha, dan ben je een vrouw![/Plato Mode]quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:22 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ja, wees niet ongerust, ik ben zwanger![]()
en dat begrijp ik dan weer niet, want ik ben van in den beginne wel steeds dezelfde persoon, en ik post gewoon wat in me opkomt ...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:18 schreef Pheno het volgende:
Ik riep het er al voordat ik dat zelfs opmerkte. Je post gewoon met mood swings om het zo maar te noemen. Het klopt niet
Volgens JoeyT logica moet je dan vreemd gaanquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:23 schreef TGT het volgende:
OMG is t zo erg?
Dammit nog 52 uur en 40 min
Ok *pfieuw*quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:22 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ja, wees niet ongerust, ik ben zwanger![]()
Da's mooi, dan kunnen jullie mijn avatar uit de niet bestaande OP verwijderenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:21 schreef Pheno het volgende:
Tranceptor komt toch volgende week terug? Dan kunnen we weer rellen
Ok dan jij neemt bij deze zijn plaats in.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens JoeyT logica moet je dan vreemd gaan![]()
Nu pasquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:35 schreef PhaE het volgende:
Hmmm krijg nu een beetje dit idee bij Petitlapin;
[afbeelding]
Lekkerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:30 schreef TGT het volgende:
[..]
Ok dan jij neemt bij deze zijn plaats in.![]()
Ok correctie nog 54 uur en 20 minuten dan..quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:27 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]Ik moet zondag werken bij monaco a/d maas, formule1 shizzle in Rdam. Ik moet er op eigen vervoer naartoe en me om 10 uur melden. Zaterdag geen feest voor mij dus.
Hopelijk ben ik wel om 21 uur klaar.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:35 schreef PhaE het volgende:
Hmmm krijg nu een beetje dit idee bij Petitlapin;
[afbeelding]
Als je dan dit keer naar me luisterd als ik tegen je zeg : nee.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:39 schreef TGT het volgende:
Ok correctie nog 54 uur en 20 minuten dan..![]()
Zal ik je daar halen?![]()
ik moest toch iets opsturen hé, uiteraard viel ik daarmee door de mand, aangezien ik al zo lang verkondig dat ik blond benquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:38 schreef Pheno het volgende:
Nu pas
He, dat is de foto die ze mij stuurde
Wanneer krijg je een echo? Dat je dus het geslacht kan zienquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
en het grappige is dat ik er niets voor hoef te doen, ben ik gisteren kots aan het opkuitsen, en een kleine met diarrhee op de arm aan het troosten, dan doen ze nog voort over mij.
en MissBliss, ja, aan mijn buikje zie je wel al iets, maar nog niet impressionant hoor
en PhaE, hoe is het met je opbloeiende relatie die op standby stond![]()
Nee is niet beterquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:47 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Als je dan dit keer naar me luisterd als ik tegen je zeg : nee.Heel Rdam staat namelijk afgesloten voor die formule1 shizzle.. je komt er gewoon écht niet doorheen. Ik denk dat je me misschien nog het beste thuis op kan halen. Ik moet sowieso eerst douchen. Wordt wel laat dan.. ik kijk wel hoe het dan loopt, maar anders is het misschien wel beter als ik gewoon Maandag naar je toe kom?
ik heb al echo gehad, maar daar zag je niet veel op, wel een kloppendquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:51 schreef MissBliss het volgende:
Wanneer krijg je een echo? Dat je dus het geslacht kan zien
Ro.. ik sta in een hamburgerkraam ofzo.. alsjeblieft, laat me douchen voor ik je ziequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:51 schreef TGT het volgende:
Nee is niet beterEnne douchen doe je maar bij mij thuis
![]()
![]()
Spannendquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:55 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik heb al echo gehad, maar daar zag je niet veel op, wel een kloppend![]()
het geslacht kan je pas weten bij een echo tussen de drie en de vier maanden ...
maar laten we het hier niet over de zwangerschap hebben, of ik krijg weer op mijn kap dat dit topic daar niet voor gemaakt isen dat is ook wel waar ... jammer dat ik me verbannen voel van OUD
...
en pheno: ja, ik denk dat een eenzaam hart toch nog beter om te dragen is dan een gebroken hart ...
Je voelt je verbannen van [OUD]? Hoezo dat danquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:55 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik heb al echo gehad, maar daar zag je niet veel op, wel een kloppend![]()
het geslacht kan je pas weten bij een echo tussen de drie en de vier maanden ...
maar laten we het hier niet over de zwangerschap hebben, of ik krijg weer op mijn kap dat dit topic daar niet voor gemaakt isen dat is ook wel waar ... jammer dat ik me verbannen voel van OUD
...
Reden waarom je dat denkt ?quote:en pheno: ja, ik denk dat een eenzaam hart toch nog beter om te dragen is dan een gebroken hart ...
Ok ok als je dan bij mij thuis nog een keer doucht vind ik t goedquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:56 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ro.. ik sta in een hamburgerkraam ofzo.. alsjeblieft, laat me douchen voor ik je zie
Dan ga je toch naar [OUD]quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja verder wordt er hier ook niet veel boeiends besproken vind ik
Verkpate ikwilsexenindedouche postquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:04 schreef TGT het volgende:
[..]
Ok ok als je dan bij mij thuis nog een keer doucht vind ik t goed![]()
Iedere keer als ik op OUD iets post(te) liet ik een bende kwetterende hormoonbommen achter ... vooral in het topic over ongewenste kinderloosheid ( is verschrikkelijk, heel pijnlijk enz, en ik heb die mensen met fluwelen handschoentjes aangepakt)... maar ik wil het daar eigenlijk niet meer over hebben, de meerderheid was het wel met me eens ... iig ik post er niet meerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:04 schreef Pheno het volgende:
Je voelt je verbannen van [OUD]? Hoezo dat dan
Reden waarom je dat denkt ?
En daar is mis mee....?quote:
Ik vrees inderdaad dat we dat moeten concluderen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:18 schreef petitlapin het volgende:
maar ik zal maar niet meer te veel posten, of ik krijg van groot licht PhaE, die bepaalde van mijn opmerkingen zienbaar nog niet verteerd heeft, weer de opmerking geeft dat ik een aandachtshoer ben![]()
Dat hoeft nou ook weer nietquote:
als je zelden iets vergeet, dan zou je echt wel zeker moeten weten dat ik hier een personnage speelquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:20 schreef Plato1980 het volgende:
Ik vrees inderdaad dat we dat moeten concluderen.![]()
Maar goed, ik zal het voorlopig laten rusten, maar onthou goed dat ik zelden iets vergeet.![]()
Daarom kom ik nooit in [OUD], ik pas daar niet met mij soms niet zo genuanceerde opmerkingenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:18 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Iedere keer als ik op OUD iets post(te) liet ik een bende kwetterende hormoonbommen achter ... vooral in het topic over ongewenste kinderloosheid ( is verschrikkelijk, heel pijnlijk enz, en ik heb die mensen met fluwelen handschoentjes aangepakt)... maar ik wil het daar eigenlijk niet meer over hebben, de meerderheid was het wel met me eens ... iig ik post er niet meer![]()
en tja... gewoon uit eigen ervaring ... de periodes in mijn leven waarin ik liefdesverdriet had, gekwetst was, een specifiek persoon in gedachten had die me pijn deed/had gedaan ... die hebben me toch veel meer gekwetst en mens gemaakt dan de periodes dat ik op zoek was naar de liefde en me alleen voelde
maar ik zal maar niet meer te veel posten, of ik krijg van groot licht PhaE, die bepaalde van mijn opmerkingen zienbaar nog niet verteerd heeft, weer de opmerking geeft dat ik een aandachtshoer ben![]()
Dat zal ik zeker onthouden PL, zegt genoeg over je.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:25 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als je zelden iets vergeet, dan zou je echt wel zeker moeten weten dat ik hier een personnage speel![]()
![]()
heey een lamaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zal ik zeker onthouden PL, zegt genoeg over je.![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:04 schreef TGT het volgende:
Ok ok als je dan bij mij thuis nog een keer doucht vind ik t goed![]()
Hoi Ynske.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:25 schreef Ynske het volgende:
ben thuis
mijn baas besloot net ineens om 3 uur dat het weekend was
Dat het me jaloers maakt, duhquote:
niet dat ik het je toewens ... maar stel je voor dat de relatie met je vriendin wegens weet ik veel wat toch ten einde loopt, en ze je echt keihard kwetst daarbovenop ...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:28 schreef Pheno het volgende:
Ah, ok. Ik weet alleen hoe een eenzaam hart voelt, vandaar dat ik het me afvraag. En ik wilde een sontopic, maar geen hond die reageert, alleen een konijn![]()
Nou lekker danquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoi Ynske.![]()
Ten minste één user waarvan ik weet dat ze niet fake is.![]()
heeyquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoi Ynske.![]()
Dat deed je wel, je gaat ervan uit dat we niet bij elkaar blijvenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:34 schreef petitlapin het volgende:
[..]
niet dat ik het je toewens ... maar stel je voor dat de relatie met je vriendin wegens weet ik veel wat toch ten einde loopt, en ze je echt keihard kwetst daarbovenop ...
[QyRoZ-mode]quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:35 schreef gekke_sandra het volgende:
Alle Singles opgelet! In September gaat er een meet plaatsvinden! Wie heeft zin om te komen en heeft een idee over een goede plaats om het te houden? Het liefst een beetje centraal, zodat het niet voor de een heel ver reizen is en de ander niet.
Utrechtquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:35 schreef gekke_sandra het volgende:
Alle Singles opgelet! In September gaat er een meet plaatsvinden! Wie heeft zin om te komen en heeft een idee over een goede plaats om het te houden? Het liefst een beetje centraal, zodat het niet voor de een heel ver reizen is en de ander niet.
Nee, ik ben zo echt als maar zijn kan.quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:18 schreef petitlapin het volgende:
Dat klopt niet, want QyRoZ komt altijd naar meetings.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
[QyRoZ-mode]
Tof. Ik kom niet.
[/QyRoZ-mode]
Hey, ik ben ook niet fakequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoi Ynske.![]()
ik geloof dat ik blij ben dat ik gister en vandaag het te druk had op het werk om ook maar te fok!ken... aan de sfeer hier te proeven.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:38 schreef PhaE het volgende:
[..]
![]()
Dat was voor je Ik-ben-niet-wie-ik-ben gezeik.
maar ik wens je het niet toe, pheno ... dat wens ik niemand toe ...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:37 schreef Pheno het volgende:
Dat deed je wel, je gaat ervan uit dat we niet bij elkaar blijven
Klopt, je bent ooit eens op een meeting geweest.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey, ik ben ook niet fake [afbeelding]
weet ik toch meissiequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik geloof dat ik blij ben dat ik gister en vandaag het te druk had op het werk om ook maar te fok!ken... aan de sfeer hier te proeven.
neej PhaE, dit is geen aanval
en hoe gaat het met je ware-liefde-wacht-vriendin ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:38 schreef PhaE het volgende:
![]()
Dat was voor je Ik-ben-niet-wie-ik-ben gezeik.
Zo kennen we PL weer, de milagro-lookalike kloonquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
maar ik wens je het niet toe, pheno ... dat wens ik niemand toe ...
behalve JoeyT misschien, een heel klein beejte![]()
Ik val altijd overal buitenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
Utrecht
t meer en deel woont daar toch al of dichtbij in de buurt
Ik zat wel aan Utrecht te denken inderdaad. Er wonen een aantal in de buurt van Amsterdam, Utrecht, Muuk in het verre zuiden en PL.. kweet niet of er nog meer mensen in die buurt wonen? Meld het dan even? Kunnen we even iets uitstippelen wat voor iedereen te doen is. Dat lijkt me wel fair.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:38 schreef Ynske het volgende:
Utrecht
t meer en deel woont daar toch al of dichtbij in de buurt
*meldtquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:35 schreef gekke_sandra het volgende:
Precies zoals geplannedquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:46 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en hoe gaat het met je ware-liefde-wacht-vriendin ?![]()
Ik denk niet dat PL naar een meeting komt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:49 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ik zat wel aan Utrecht te denken inderdaad. Er wonen een aantal in de buurt van Amsterdam, Utrecht, Muuk in het verre zuiden en PL.. kweet niet of er nog meer mensen in die buurt wonen? Meld het dan even? Kunnen we even iets uitstippelen wat voor iedereen te doen is. Dat lijkt me wel fair.
ik ben niet de kloon van milagro, je moet haar maar een mailtje sturen om te weten wie dat is ...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:47 schreef Pheno het volgende:
Zo kennen we PL weer, de milagro-lookalike kloon
ik ga niet naar nederland afreizen, nee, maar je mag me gerust eens komen bezoeken, of afspreken in brusselquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:52 schreef Plato1980 het volgende:
Ik denk niet dat PL naar een meeting komt.
Anyway, ik hou er over op.
Waar woon je dan? We gaan het ff eerlijk doenquote:
Sorry, maar vanaf heden neem ik alles wat je zegt met een dikke korrel zout.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:55 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ga niet naar nederland afreizen, nee, maar je mag me gerust eens komen bezoeken, of afspreken in brussel
Sinds jij zo nadrukkelijk op de ik-heb-geen-vrienden-toer bent, zien we QyRoZ hier bijna nooit meer. Zou hij je als concurrentie zien?quote:
Zou het?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:58 schreef broer het volgende:
[..]
Sinds jij zo nadrukkelijk op de ik-heb-geen-vrienden-toer bent, zien we QyRoZ hier bijna nooit meer. Zou hij je als concurrentie zien?
schitterendquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:57 schreef Plato1980 het volgende:
Sorry, maar vanaf heden neem ik alles wat je zegt met een dikke korrel zout.![]()
Q had sociale dagen op het werkquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:58 schreef broer het volgende:
[..]
Sinds jij zo nadrukkelijk op de ik-heb-geen-vrienden-toer bent, zien we QyRoZ hier bijna nooit meer. Zou hij je als concurrentie zien?
Ja en die smiley is misplaatst want er is niks gebeurt toenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Klopt, je bent ooit eens op een meeting geweest.![]()
Dat zou wel heel goed in dit topic passen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:01 schreef Pheno het volgende:
Zou het?
Misschien spelen Q en ik wel een spelletje
Utrecht is goed te doen voor mensen uit Arnhem, toch? Ik kom zelf uit richting Dordrecht.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:55 schreef melismay het volgende:
Er kwamen toch ook heel veel mensen uit de buurt van Arnhem? Of was dat weer gewoon alleen eens een avondje?
Daar houd ik je aan, oppassenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:55 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ga niet naar nederland afreizen, nee, maar je mag me gerust eens komen bezoeken, of afspreken in brussel
Ik geloof niet dat ik naar een meet hoef te komen, ik word niet op prijs gesteldquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:05 schreef broer het volgende:
[..]
Dat zou wel heel goed in dit topic passen.
Leuk spelletje, ook.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:52 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ben niet de kloon van milagro, je moet haar maar een mailtje sturen om te weten wie dat is ...
het loont de moeite![]()
![]()
Partypooperquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:55 schreef petitlapin het volgende:
[..]
zou zo leuk zijnquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:06 schreef Pheno het volgende:
Daar houd ik je aan, oppassen
Maar dan wanneer mini-petitlapin er is
Ja dat is het ook hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:06 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Utrecht is goed te doen voor mensen uit Arnhem, toch? Ik kom zelf uit richting Dordrecht.
Nou ik zou je anders best graag een keer willen zienquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik naar een meet hoef te komen, ik word niet op prijs gesteld
Ligt eraan wie er komt en waar het is. Als het in Amsterdam is kom ik misschien wel evenquote:
ik ook niet!quote:
Jij komt ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |