Dit is wat de meeste weggebruikers zien van mijn autoquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:58 schreef TGT het volgende:
[..]
Ja de kont van de kar is inderdaad alles wat je zult zien![]()
Omdat je niet door rijd met dat hokquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:01 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dit is wat de meeste weggebruikers zien van mijn auto
[afbeelding]
Veroorzaak jij al die files dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:01 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dit is wat de meeste weggebruikers zien van mijn auto
[afbeelding]
quote:
Ik heb een porsche GT3 raceklaar tot mn beschikkingquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:03 schreef TGT het volgende:
@ godt:
Soms ga ik er zo in op dat ik ervan overtuigd ben dak wel zo'n bak heb.
Verzorg jij het geschut dan? Ik rij je wel los.
Wensen blijf je houdenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:03 schreef TGT het volgende:
@ godt:
Soms ga ik er zo in op dat ik ervan overtuigd ben dak wel zo'n bak heb.
Verzorg jij het geschut dan? Ik rij je wel los.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb een porsche GT3 raceklaar tot mn beschikking
Die dan maar doen?![]()
Dit is een 1.9 8v GTI met 122PK, de 16v's zijn helaas erg zeldzaamquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:04 schreef TGT het volgende:
[..]
Hey Metro. Lees ik t nou goed? Is dat een 1.9 16v GTI met 160pk?
Hmm jammer jammer jammer. Maar alsnog best vooruit te krijgen lijkt me.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dit is een 1.9 8v GTI met 122PK, de 16v's zijn helaas erg zeldzaam
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:06 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik doe ook mee!!Zocht alleen een roze maar kon ik niet vinden zo gauw..
![]()
[afbeelding]
Nice! Sprinter Trueno. Ultieme drift cultcarquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:06 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik doe ook mee!!Zocht alleen een roze maar kon ik niet vinden zo gauw..
![]()
[afbeelding]
je hebt 2 verschillende soorten wieldopquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:07 schreef Phydomir het volgende:
Maar goed. Ik kan niet achterblijven.
[afbeelding]
Wanneer gaan we Godt?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij staat toch aan de kant niks te doen![]()
Dus moet kunnen![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:07 schreef Phydomir het volgende:
Maar goed. Ik kan niet achterblijven.
[afbeelding]
Blaas jullie allemaal weg
Dit is niet die ik heb (of tenminste, die m'n ma heeftquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:08 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
je hebt 2 verschillende soorten wieldop
,gif kan je niet linken geloof ik..quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:09 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
[[url=http://fashion_jewelry.blog-se.com.br/blog/images/users/11507/pink_car.gif]afbeelding[/url]]![]()
Godt beaten op de baanquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:12 schreef Pheno het volgende:
Wat gaan de singles doen dit weekend?
Vanavond een datequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:12 schreef Pheno het volgende:
vanavond gezellig bijkletsavondje met ex-collega's, zaterdag naar de kapper, spanrol terugbrengen naar de dealer en morgen komen mijn ouders weer terug van vakantie dus even bijkletsen, foto's bekijken edquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:12 schreef Pheno het volgende:
Weinig.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:12 schreef Pheno het volgende:
eej gefeli, waar ken je hem van?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:15 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Vanavond een dateen
morgen verjaardag van mijn broertje, hij wordt 18
Verder stappen dat ik erbij neerval
Is ze pot?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
eej gefeli, waar ken je hem van?
details ?
al veranderdquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Is ze pot?![]()
Je hebt ge-edit eikel![]()
Jij hebt smaakquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:19 schreef PhaE het volgende:
Wacht maar tot ik deze ( (n)ooit ) heb...
[afbeelding]
6 liter V12, 312 km/u top, rond de 500 PK.. EN 4 wielen!
Vanavond uit eten met vrienden, zaterdag met een beetje pech werken en anders stadten en zondag het huis even helemaal aan kant maken. Niet het meest spannende weekend, maar ook nauwelijks iets wat echt Single-specifiek is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:12 schreef Pheno het volgende:
Ze wilt bewijzen dat ze niet saai is, nadat je alleen daar geslapen hebtquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:26 schreef Roellio het volgende:
Goedemorgen!
Een meisje dat ik woensdagnacht in de kroeg heb leren kennen en waarbij ik toen de nacht heb doorgebracht wil 'daten', sms'te ze me gisteravond. Ik heb verdorie mijn nummer niets eens gegeven dus dat heeft ze via via geregeld.
Ik was net zo happy als vrijblijvend-datende single.
Toch binnenkort maar even duidelijk maken dat een paar keer gezellig stappen alles is wat er momenteel inzit.
Potentiele stalker die meidquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:26 schreef Roellio het volgende:
Goedemorgen!
Een meisje dat ik woensdagnacht in de kroeg heb leren kennen en waarbij ik toen de nacht heb doorgebracht wil 'daten', sms'te ze me gisteravond. Ik heb verdorie mijn nummer niets eens gegeven dus dat heeft ze via via geregeld.
Ik was net zo happy als vrijblijvend-datende single.
Toch binnenkort maar even duidelijk maken dat een paar keer gezellig stappen alles is wat er momenteel inzit.
4 wielen is wel zo prettig natuurlijk!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:19 schreef PhaE het volgende:
Wacht maar tot ik deze ( (n)ooit ) heb...
6 liter V12, 312 km/u top, rond de 500 PK.. EN 4 wielen!
wat verven enzo en verdr hoop ik wat huiswerk af te krijgen want ik ben luiquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:12 schreef Pheno het volgende:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:16 schreef Metro2005 het volgende:
morgen komen mijn ouders weer terug van vakantie dus even bijkletsen, foto's bekijken
quote:
Inderdaad, er zijn weinig dingen die saaier zijn dan het bekijken van vakantiefoto's van anderen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]Dat is niet
![]()
dat is best leuk![]()
Damn, wat ben ik weer positief vandaag![]()
mwa vind van niet maargoed, ieder z'n dingquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, er zijn weinig dingen die saaier zijn dan het bekijken van vakantiefoto's van anderen.
We hebben wat gezamelijke vrienden.. Was al een paar keer met hem op dezelfde feesten,quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
eej gefeli, waar ken je hem van?
details ?
Daarom neem ik mn telefoon niet op als mn werkquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:02 schreef melismay het volgende:
Middag allemaal!
Fijn als je werk om 5.15 belt of je misschien wat uren op kunt vangen
Maar je bent wel veel in de wolkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:03 schreef Rhoona het volgende:
[..]
We hebben wat gezamelijke vrienden.. Was al een paar keer met hem op dezelfde feesten,
maar toen kende ik hem nog niet, tot Sensation, toen dacht ik opeens, wie is die leuke jongen
Dus wat gemsnt, gesmst... 2 weken gelden mee op stap geweest, mee gezoend...
Weer wat gesmst en gemsnt.. Hij vind me best wel leuk, zegt tie![]()
Probeer niet teveel in de wolken te zijn...![]()
Kijk wel hoe het loopt...
Date vanavond, ook weer niet echt en date.. Hij moet eerst werken tot half 2 snachts..
Ga toch de stad in, dus als hij klaar is komt tie naar mij of zo.. Als het niet te koud is,
strandwandelingetje of zo![]()
Wat heb je met de fotograaf gedaan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:05 schreef Pheno het volgende:
* Pheno heeft net een poging tot hem fotograferen kunnen vermijden
Vakantiedia's van anderen zodat het tempo ook nog eens gehalveerd wordt is altijd een goede optiequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, er zijn weinig dingen die saaier zijn dan het bekijken van vakantiefoto's van anderen.
Had om kwart voor 7 moeten beginnen dan, dus ergens wel logisch dat ze zo vroeg belden, maar dat maakt het niet lolliger ofzoquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:05 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Daarom neem ik mn telefoon niet op als mn werk
me sochtends vroeg opbelt (tenminste als ik geen zin heb om te werken)...
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:09 schreef petitlapin het volgende:
wat las ik gisteren, mijn credibiliteit is hier in het gedrang![]()
![]()
. Ik wou vroeger antwoorden, maar het ging hier zo fok!king traag, en met een zieke overgevende vent, en een petekindje dat diarrhée heeft, had ik mijn handen soms wel letterlijk vol
.
Ik ga nu enkel nog voluit schrijven, ik ben geboren in november negentienhonderdzevenenzeventig, dus ik ben nu zevenentwintig, en nee, ik heb geen problemen met mijn leeftijd
en voor diegenen die me niet geloven, is wel leuk, ik hou wel van wat controverse rond mijn persoon![]()
![]()
, mijn geloofwaardigheid op fok!, daar til ik niet zo zwaar (meer) aan
. Wie weet ben ik wel een man
, of een kloon van weet ik veel wie ... and who cares ? en nu ga ik verder mijn valiesjes gaan pakken
Die ligt nu 3 verdiepingen lagerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:08 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Wat heb je met de fotograaf gedaan?
Je ging toch BBQ-en straks?!
je valiesjes inpakken, wat ga je doen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:09 schreef petitlapin het volgende:
wat las ik gisteren, mijn credibiliteit is hier in het gedrang![]()
![]()
. Ik wou vroeger antwoorden, maar het ging hier zo fok!king traag, en met een zieke overgevende vent, en een petekindje dat diarrhée heeft, had ik mijn handen soms wel letterlijk vol
.
Ik ga nu enkel nog voluit schrijven, ik ben geboren in november negentienhonderdzevenenzeventig, dus ik ben nu zevenentwintig, en nee, ik heb geen problemen met mijn leeftijd
en voor diegenen die me niet geloven, is wel leuk, ik hou wel van wat controverse rond mijn persoon![]()
![]()
, mijn geloofwaardigheid op fok!, daar til ik niet zo zwaar (meer) aan
. Wie weet ben ik wel een man
, of een kloon van weet ik veel wie ... and who cares ? en nu ga ik verder mijn valiesjes gaan pakken
Koffers. Geloof ik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:13 schreef Rhoona het volgende:
[..]
![]()
Dat je je ook nog gaat verdedigen haha Maare ik geloof je wel hoooooor![]()
Maare wat zijn valiesjes ...?
ik linkte die twee gegevens alleen met mekaar.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die ligt nu 3 verdiepingen lager![]()
Ja straks wel, maar dat is pas na 5 uur....eerst maar een vervroegde lunch halen![]()
Ze hapt altijdquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:13 schreef Rhoona het volgende:
[..]
![]()
Dat je je ook nog gaat verdedigen haha Maare ik geloof je wel hoooooor![]()
Maare wat zijn valiesjes ...?
Desalniettemin snap ik dan niet waarom je vorig jaar zei 22 te zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:09 schreef petitlapin het volgende:
Niet doenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:15 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
ik linkte die twee gegevens alleen met mekaar.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:03 schreef Rhoona het volgende:
[..]
We hebben wat gezamelijke vrienden.. Was al een paar keer met hem op dezelfde feesten,
maar toen kende ik hem nog niet, tot Sensation, toen dacht ik opeens, wie is die leuke jongen
Dus wat gemsnt, gesmst... 2 weken gelden mee op stap geweest, mee gezoend...
Weer wat gesmst en gemsnt.. Hij vind me best wel leuk, zegt tie![]()
Probeer niet teveel in de wolken te zijn...![]()
Kijk wel hoe het loopt...
Date vanavond, ook weer niet echt en date.. Hij moet eerst werken tot half 2 snachts..
Ga toch de stad in, dus als hij klaar is komt tie naar mij of zo.. Als het niet te koud is,
strandwandelingetje of zo![]()
Leipe belgquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:16 schreef petitlapin het volgende:
een valies is zo'n ding waar je je kleren en de rest indoet als je op reis gaat![]()
ik ga mijn pappie en grootouders gaan bezoeken in frankrijk voor een weekendje, met mijn vent, mijn broer en zijn vent
wordt fun![]()
![]()
Misschien wel eenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:18 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Okay. Ik checkte het maar even, voor de zekerheid.
jullie bbq-en dus gewoon meten
.
denk er eens goed over naquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:16 schreef Plato1980 het volgende:
Desalniettemin snap ik dan niet waarom je vorig jaar zei 22 te zijn.![]()
officieel is hij bi, maar zeg maar gewoon dat hij homo is, jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:19 schreef TGT het volgende:
Leipe belg
Dat heet hier een koffer
Edit: Noh is jouw broer homo?
Omdat vrouwen sneller volwassen worden, worden ze elk jaar vijf jaar ouder?quote:
Of zoals ik altijd zeg:quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:25 schreef petitlapin het volgende:
[..]
officieel is hij bi, maar zeg maar gewoon dat hij homo is, ja![]()
Koelquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:25 schreef petitlapin het volgende:
[..]
officieel is hij bi, maar zeg maar gewoon dat hij homo is, ja![]()
Dan hebben we vrij snel te maken met een biglapinquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Omdat vrouwen sneller volwassen worden, worden ze elk jaar vijf jaar ouder?.
Daar werd toch al aan gewerkt (in ieder geval in de breedte).quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan hebben we vrij snel te maken met een biglapin
Na goed nadenken kom ik tot de conclusie dat je een aantal dingen hier bij elkaar gelogen hebt.quote:
zijn vent is echt lekker, hij doet het niet met iedereenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:27 schreef Pheno het volgende:
Of zoals ik altijd zeg:
Het maakt hem niet uit in welk gat hij het steekt
Ha! Heb ik me jou daar!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:18 schreef TGT het volgende:Veel plezier iig...
Romantiek roeleert.
* TGT bekokstooft ook een romantisch plannetje![]()
Leuk leuk!! Hopelijk is het daar beter weer dan hierquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:16 schreef petitlapin het volgende:
een valies is zo'n ding waar je je kleren en de rest indoet als je op reis gaat![]()
ik ga mijn pappie en grootouders gaan bezoeken in frankrijk voor een weekendje, met mijn vent, mijn broer en zijn vent
wordt fun![]()
![]()
en dat kriijg je dan van iemand waar je foto's hebt naar toegestuurdquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:31 schreef Plato1980 het volgende:
Na goed nadenken kom ik tot de conclusie dat je een aantal dingen hier bij elkaar gelogen hebt.
Zit ik er ver naast?![]()
Begin te vertellen dan!!!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:18 schreef TGT het volgende:
[..]
Veel plezier iig...
Romantiek roeleert.
* TGT bekokstooft ook een romantisch plannetje![]()
Tenminste nog 1 bruine ridder in de familiequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:31 schreef petitlapin het volgende:
[..]
zijn vent is echt lekker, hij doet het niet met iedereen![]()
en ik denk eerlijk gezegd niet dat hij het nooit in een vrouw zou steken![]()
Je hebt mijn vraag nog steeds niet beantwoord.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:34 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en dat kriijg je dan van iemand waar je foto's hebt naar toegestuurd.
Tuurlijk waren die foto's fake, maar dan nog![]()
![]()
Vond t al raar dat je op de foto niet mank liepquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:34 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en dat kriijg je dan van iemand waar je foto's hebt naar toegestuurd.
Tuurlijk waren die foto's fake, maar dan nog![]()
![]()
heb ik dan de plicht om op jouw vragen te antwoorden ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:35 schreef Plato1980 het volgende:
Je hebt mijn vraag nog steeds niet beantwoord.![]()
niet alle homo's doen aan anale sexquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:34 schreef JoeyT het volgende:
Tenminste nog 1 bruine ridder in de familie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |