Hoiquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:32 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Jullie bedoelen alemaal hetzelfde alleen zeggen jullie het anders..LEZEN!!![]()
Ik ga ff boterhammetjes smeren.. en daarna verder met tegen mezelf posten![]()
Ik een bom er op gooienquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wel, ik mag er op een mooie herfstzondag graag doorheen fietsen.![]()
Bwaha wat een kansloze loserquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb je t al gehoord TGT???
Vork is single![]()
Laat ons lekker ruziemaken ja. Gun je ons zelfs dat lichtpuntje in ons uitzichtsloze vrijgezellenbestaan niet?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:32 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Jullie bedoelen alemaal hetzelfde alleen zeggen jullie het anders..LEZEN!!![]()
Nog erger: een kansloze ex-crewmemberquote:
Jammergenoeg nietquote:
Je had last van een odol ? Meteen laten oplossenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jammergenoeg niet
Maar ben vanochtendwel weer leeg gezogen![]()
ik nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jammergenoeg niet
Maar ben vanochtendwel weer leeg gezogen![]()
TGT weet dondersgoed dat t nog ff duurt voordat zn relatie zover als die van mij isquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Verkapt stel je nu je eigen relatie gelijk met die van Joey![]()
Jij bent bezig geweest met die mevrouw BX. Niet een gewillig typje?quote:
Inderdaad en ik heb ook nog t geluk dat sperma niet in contact mag komen met t beddegoed, dus ze slikt t door en likt dr vingers afquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je had last van een odol ? Meteen laten oplossen![]()
TMIquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad en ik heb ook nog t geluk dat sperma niet in contact mag komen met t beddegoed, dus ze slikt t door en likt dr vingers af![]()
TMIquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad en ik heb ook nog t geluk dat sperma niet in contact mag komen met t beddegoed, dus ze slikt t door en likt dr vingers af![]()
Hij comenseert een stijve lul voor slappe tekseten....quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
TMI![]()
GA maar weer neuken hebben wij rust en kunnen we het were over geluk hebben
Waarom gaan we eigenlijk nog in op je slappe teksten
Boehoeee... Er wordt weer van het onderwerp afgewekenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
TMI![]()
GA maar weer neuken hebben wij rust en kunnen we het were over geluk hebben
Waarom gaan we eigenlijk nog in op je slappe teksten
Ach ben altijd weer snel klaar dr meequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij comenseert een stijve lul voor slappe tekseten....![]()
Jep rondneuken is de laatste strohalm.. Duurt nog jaren en jaren voordat wij daar zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
TGT weet dondersgoed dat t nog ff duurt voordat zn relatie zover als die van mij is![]()
Wat een geluk heb je toch weer!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Boehoe... Mn FOK! leven wordt in de war gebracht door Joey...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ach ben altijd weer snel klaar dr mee
Achtelijke TC kloon
Unfair.. Ow wacht dan neem ik wel deze:quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:45 schreef Godlike02 het volgende:
@TGT
Gaan we racen?
Pak jij je porsche!![]()
[afbeelding]
Jullie waren er toch over uit dat geluk in de kleine dingen zit? Haar vingers zijn kleinquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij bent bezig geweest met die mevrouw BX. Niet een gewillig typje?
Oh schat, wat heb je een lekkere uitlaat, mag ik je baffen?
Geen productie wagenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:48 schreef TGT het volgende:
[..]
Unfair.. Ow wacht dan neem ik wel deze:
[afbeelding]
Bring it on bitch!![]()
En dr mond groot natuurlijk....quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jullie waren er toch over uit dat geluk in de kleine dingen zit? Haar vingers zijn klein
Mag ik ook meedoenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:45 schreef Godlike02 het volgende:
@TGT
Gaan we racen?
Pak jij je porsche!![]()
[afbeelding]
Oneerlijk. Dat win je altijdquote:
Dan van mij vind het echt niet boeiend waar het komt, das nog veel beter.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
nee ook kleinquote:
Jij haalt het geluk alleen maar uit sexquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jullie waren er toch over uit dat geluk in de kleine dingen zit? Haar vingers zijn klein
Als je een vriendin hebt kost dat in elk geval geen geldquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij haalt het geluk alleen maar uit sex
Die van mij heeft t niet graag op t bed... Lichaam mond en gezicht is prima... Zolang ze t maar op kan likkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dan van mij vind het echt niet boeiend waar het komt, das nog veel beter.
Your ass is minequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:53 schreef TGT het volgende:
[..]
[afbeelding]
Homologatie versie. Ook best.
Neej... T meest gelukkig ben ik als we voor t slapen tegen mekaar liggen en praten over wat ons bezig houdt...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij haalt het geluk alleen maar uit sex
Sex hoeft ook niet alleen op het bedquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Die van mij heeft t niet graag op t bed... Lichaam mond en gezicht is prima... Zolang ze t maar op kan likken![]()
Maar ik hou er al over op...
Godt krijgt last van zn hormoontjes![]()
En sex houdt jou bezigquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Neej... T meest gelukkig ben ik als we voor t slapen tegen mekaar liggen en praten over wat ons bezig houdt...![]()
Daar ben je veels te verlegen voorquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sex hoeft ook niet alleen op het bed![]()
wel om 10 voor 7 s'ochtendsquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sex hoeft ook niet alleen op het bed![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daar ben je veels te verlegen voor![]()
Neej op dat moment niet... Dan hebben we t al gedaanquote:
Dat zullen we nog wel is zien!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:58 schreef TGT het volgende:
[..]
Ja de kont van de kar is inderdaad alles wat je zult zien![]()
Een man heeft maar 2 sieraden.. Zijn horloge en zijn (denkbeeldige) autoquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:55 schreef B.A.Trix het volgende:
Gaan jullie met de autootjes spelen??
Nordschleife...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel is zien!
Zandvoort toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |