Gelukkig is verschillend per persoonquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:19 schreef TGT het volgende:
[..]
Als ik over een paar jaar mn eerste porsche ga halen moet jij eens opletten hoe gelukkig ik dan ben![]()
Nee, maar dat beweer ik toch ook helemaal niet?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:20 schreef Metro2005 het volgende:
verband tussen gelukkig zijn en goed kunnen leven en inkomen is er nauwelijks.
Dat werd tijd stufi-trekkerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga in 2006 mijn studies afronden.![]()
Ik zou daar serieus niet gelukkiger van wordenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:19 schreef TGT het volgende:
[..]
Als ik over een paar jaar mn eerste porsche ga halen moet jij eens opletten hoe gelukkig ik dan ben![]()
Ik zie regelmatig mensen hier op mn werk over de vloer komen die weinig verdienen. Komen amper rond en klagen continu. Nee dan ben je happy...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:20 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
verband tussen gelukkig zijn en goed kunnen leven en inkomen is er nauwelijks.
Je hebt ook oude modelenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:21 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik zou daar serieus niet gelukkiger van worden![]()
(maar dat komt omdat ik een voorliefde voor oudere auto's heb)
Dat moeten ze zelf wetenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gelukkig is verschillend per persoon
Sommige mensen worden inderdaad gelukkig van een porsche
Zonder geld heb je wat meer zorgen, dat is waar, maar veel verdienen is daarentegen zeker geen garantie op geluk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:22 schreef TGT het volgende:
[..]
Ik zie regelmatig mensen hier op mn werk over de vloer komen die weinig verdienen. Komen amper rond en klagen continu. Nee dan ben je happy...![]()
Geen geld hebben maakt ongelukkigquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:22 schreef TGT het volgende:
[..]
Ik zie regelmatig mensen hier op mn werk over de vloer komen die weinig verdienen. Komen amper rond en klagen continu. Nee dan ben je happy...![]()
En waar wonen die? in kleine krotjes of in grote dure huizen die ze eigenlijk niet kunnen betalen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:22 schreef TGT het volgende:
[..]
Weet wel wat adresjes voor jequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat moeten ze zelf wetenIk heb niet eens navigatiesysteem omdat ik een goede topografische kennis heb
Ik wacht wel tot het standaard in mijn nieuwe leasebak zit, over 2 jaar![]()
Nadele is dat ik dan van Mazda moet afstappen, ze hebben niets bijzonders in de prijsklasse waarin ik dan mag uitzoeken![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Geen geld hebben maakt ongelukkig
Geld hebben maakt niet automatisch gelukkig
Ik ben niet alleenstaandquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:23 schreef Vork het volgende:
Dat zal wel goed staan, zo'n Porsche voor de woning van een alleenstaande man
Je hebt te veel naar Balkenende geluisterd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:24 schreef Metro2005 het volgende:
Mensen willen in deze economisch wat moeilijkere tijd toch veel geld blijven uitgeven, dat kan gewoon niet.
Mindere economische tijd??quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:24 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
En waar wonen die? in kleine krotjes of in grote dure huizen die ze eigenlijk niet kunnen betalen?
En wat voor een auto hebben die? een oud blik of een nieuwe wagen?
Sommige mensen kunnen ook gewoon niet met geld omgaan, das 1 ding wat zeker is.
Mensen willen in deze economisch wat moeilijkere tijd toch veel geld blijven uitgeven, dat kan gewoon niet.
Daar is ie dan alleen inquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je hebt te veel naar Balkenende geluisterd.![]()
Denk dat je daar wel een flinke waarheid te pakken hebt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Geen geld hebben maakt ongelukkig
Geld hebben maakt niet automatisch gelukkig
Huurwoninkjes, oude barrels rijden ze. Maar dan nog. Ze kunnen vast niet met geld omgaan. Feit is: ze hebben het amper en dat brengt ze zorgen..quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:24 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
En waar wonen die? in kleine krotjes of in grote dure huizen die ze eigenlijk niet kunnen betalen?
En wat voor een auto hebben die? een oud blik of een nieuwe wagen?
Sommige mensen kunnen ook gewoon niet met geld omgaan, das 1 ding wat zeker is.
Oh, tegen die tijd stap ik wel over. Ben een beetje vastgeroest aan mazda omdat ik daar nog nooit problemen mee heb gehad. Mijn ouders ook niet, een oude 323 die het na 14 jaar pas begaf omdat de vloer ging scheurenquote:
Het is ook echt wel zoquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:26 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Denk dat je daar wel een flinke waarheid te pakken hebt.
Als je genoeg geld verdient om normaal te kunnen leven (huisje, auto, brood op de plank) dat je echt niet persé ongelukkiger bent dan iemand die een villa heeft met een 5 dikke auto's voor de deur.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zonder geld heb je wat meer zorgen, dat is waar, maar veel verdienen is daarentegen zeker geen garantie op geluk.
singlestopic is zoveel beter als je niet single bent!quote:
Waar de rest discussieerd over geluk en dit tot nu toe alleen nogmaar in verband heeft gebracht met geld, auto's en huizen.quote:
Dat is gewoon zo, ik zie het vaak genoeg, mensen die steen en been klagen over een verzekering of belasting die hun een tientje per maand meer kost maar ondertussen kopen ze wel dure tv's, nieuwe auto's ed.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je hebt te veel naar Balkenende geluisterd.![]()
Dat klopt, maar geld is ook geen garantie op een zorgeloos leven. Het maakt het makkelijker en je kunt meer en vaker leuke dingen doen / kopen, maar dat wil niet zeggen dat je daar gelukkig van wordt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:26 schreef TGT het volgende:
[..]
Huurwoninkjes, oude barrels rijden ze. Maar dan nog. Ze kunnen vast niet met geld omgaan. Feit is: ze hebben het amper en dat brengt ze zorgen..
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
singlestopic is zoveel beter als je niet single bent!![]()
Heb je t al gehoord TGT???quote:
Ja, dat klopt, maar dat heeft niks met de economie te maken, want in goede economische tijden doen die lui dat net zo goed.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:27 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat is gewoon zo, ik zie het vaak genoeg, mensen die steen en been klagen over een verzekering of belasting die hun een tientje per maand meer kost maar ondertussen kopen ze wel dure tv's, nieuwe auto's ed.
Leuke dingen doen maakt niet gelukkig? Tis er wel een groot onderdeel van...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar geld is ook geen garantie op een zorgeloos leven. Het maakt het makkelijker en je kunt meer en vaker leuke dingen doen / kopen, maar dat wil niet zeggen dat je daar gelukkig van wordt.
Wel goed lezen hequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:27 schreef Vork het volgende:
[..]
Waar de rest discussieerd over geluk en dit tot nu toe alleen nogmaar in verband heeft gebracht met geld, auto's en huizen.
Lees nou eens goed, ik zeg dat het geen garantie op geluk is. Of denk jij soms dat in Wassenaar alleen maar gelukkige mensen wonen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:28 schreef TGT het volgende:
[..]
Leuke dingen doen maakt niet gelukkig? Tis er wel een groot onderdeel van...
Wassenaar is een kut dorpquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Lees nou eens goed, ik zeg dat het geen garantie op geluk is. Of denk jij soms dat in Wassenaar alleen maar gelukkige mensen wonen?
Nog gerimd deze week?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:25 schreef JoeyT het volgende:
Damn zit ik weer in het verkeerde topic... Kut auto topic altijd![]()
Tja, te weinig geld is inderdaad erg vervelend.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:26 schreef TGT het volgende:
[..]
Huurwoninkjes, oude barrels rijden ze. Maar dan nog. Ze kunnen vast niet met geld omgaan. Feit is: ze hebben het amper en dat brengt ze zorgen..
Oh nee, ik vind het een mooie plaats, maar ik weet zeker dat sommige van die villa's mensen wonen die doodongelukkig zijn.quote:
quote:
Kloptquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Oh nee, ik vind het een mooie plaats, maar ik weet zeker dat sommige van die villa's mensen wonen die doodongelukkig zijn.
Omdat ik iemand heb die met me in een huis gaat wonden en mee in een auto rijdtquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:27 schreef Vork het volgende:
[..]
Waar de rest discussieerd over geluk en dit tot nu toe alleen nogmaar in verband heeft gebracht met geld, auto's en huizen.
Jullie bedoelen alemaal hetzelfde alleen zeggen jullie het anders..LEZEN!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Lees nou eens goed, ik zeg dat het geen garantie op geluk is. Of denk jij soms dat in Wassenaar alleen maar gelukkige mensen wonen?
Ik wel, ik mag er op een mooie herfstzondag graag doorheen fietsen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Klopt
Ik ken dr al eentje![]()
Maar ik ben niet zo een fan van wassenaar![]()
Dat denk ik ook. Geluk is iets wat je zelf maakt, en ik ken genoeg mensen die echt enorm krap zitten (bijstand) maar die prima gelukkig zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Oh nee, ik vind het een mooie plaats, maar ik weet zeker dat sommige van die villa's mensen wonen die doodongelukkig zijn.
Helemaal nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:32 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Jullie bedoelen alemaal hetzelfde alleen zeggen jullie het anders..LEZEN!!![]()
Ik ga ff boterhammetjes smeren.. en daarna verder met tegen mezelf posten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |