Dit is niet die ik heb (of tenminste, die m'n ma heeftquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:08 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
je hebt 2 verschillende soorten wieldop
,gif kan je niet linken geloof ik..quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:09 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
[[url=http://fashion_jewelry.blog-se.com.br/blog/images/users/11507/pink_car.gif]afbeelding[/url]]![]()
Godt beaten op de baanquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:12 schreef Pheno het volgende:
Wat gaan de singles doen dit weekend?
Vanavond een datequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:12 schreef Pheno het volgende:
vanavond gezellig bijkletsavondje met ex-collega's, zaterdag naar de kapper, spanrol terugbrengen naar de dealer en morgen komen mijn ouders weer terug van vakantie dus even bijkletsen, foto's bekijken edquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:12 schreef Pheno het volgende:
Weinig.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:12 schreef Pheno het volgende:
eej gefeli, waar ken je hem van?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:15 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Vanavond een dateen
morgen verjaardag van mijn broertje, hij wordt 18
Verder stappen dat ik erbij neerval
Is ze pot?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
eej gefeli, waar ken je hem van?
details ?
al veranderdquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Is ze pot?![]()
Je hebt ge-edit eikel![]()
Jij hebt smaakquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:19 schreef PhaE het volgende:
Wacht maar tot ik deze ( (n)ooit ) heb...
[afbeelding]
6 liter V12, 312 km/u top, rond de 500 PK.. EN 4 wielen!
Vanavond uit eten met vrienden, zaterdag met een beetje pech werken en anders stadten en zondag het huis even helemaal aan kant maken. Niet het meest spannende weekend, maar ook nauwelijks iets wat echt Single-specifiek is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:12 schreef Pheno het volgende:
Ze wilt bewijzen dat ze niet saai is, nadat je alleen daar geslapen hebtquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:26 schreef Roellio het volgende:
Goedemorgen!
Een meisje dat ik woensdagnacht in de kroeg heb leren kennen en waarbij ik toen de nacht heb doorgebracht wil 'daten', sms'te ze me gisteravond. Ik heb verdorie mijn nummer niets eens gegeven dus dat heeft ze via via geregeld.
Ik was net zo happy als vrijblijvend-datende single.
Toch binnenkort maar even duidelijk maken dat een paar keer gezellig stappen alles is wat er momenteel inzit.
Potentiele stalker die meidquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:26 schreef Roellio het volgende:
Goedemorgen!
Een meisje dat ik woensdagnacht in de kroeg heb leren kennen en waarbij ik toen de nacht heb doorgebracht wil 'daten', sms'te ze me gisteravond. Ik heb verdorie mijn nummer niets eens gegeven dus dat heeft ze via via geregeld.
Ik was net zo happy als vrijblijvend-datende single.
Toch binnenkort maar even duidelijk maken dat een paar keer gezellig stappen alles is wat er momenteel inzit.
4 wielen is wel zo prettig natuurlijk!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:19 schreef PhaE het volgende:
Wacht maar tot ik deze ( (n)ooit ) heb...
6 liter V12, 312 km/u top, rond de 500 PK.. EN 4 wielen!
wat verven enzo en verdr hoop ik wat huiswerk af te krijgen want ik ben luiquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:12 schreef Pheno het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |