Zo kennen we PL weer, de milagro-lookalike kloonquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
maar ik wens je het niet toe, pheno ... dat wens ik niemand toe ...
behalve JoeyT misschien, een heel klein beejte![]()
Ik val altijd overal buitenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
Utrecht
t meer en deel woont daar toch al of dichtbij in de buurt
Ik zat wel aan Utrecht te denken inderdaad. Er wonen een aantal in de buurt van Amsterdam, Utrecht, Muuk in het verre zuiden en PL.. kweet niet of er nog meer mensen in die buurt wonen? Meld het dan even? Kunnen we even iets uitstippelen wat voor iedereen te doen is. Dat lijkt me wel fair.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:38 schreef Ynske het volgende:
Utrecht
t meer en deel woont daar toch al of dichtbij in de buurt
*meldtquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:35 schreef gekke_sandra het volgende:
Alle Singles opgelet! In September gaat er een meet plaatsvinden! Wie heeft zin om te komen en heeft een idee over een goede plaats om het te houden? Het liefst een beetje centraal, zodat het niet voor de een heel ver reizen is en de ander niet.
Precies zoals geplannedquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:46 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en hoe gaat het met je ware-liefde-wacht-vriendin ?![]()
Ik denk niet dat PL naar een meeting komt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:49 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ik zat wel aan Utrecht te denken inderdaad. Er wonen een aantal in de buurt van Amsterdam, Utrecht, Muuk in het verre zuiden en PL.. kweet niet of er nog meer mensen in die buurt wonen? Meld het dan even? Kunnen we even iets uitstippelen wat voor iedereen te doen is. Dat lijkt me wel fair.
ik ben niet de kloon van milagro, je moet haar maar een mailtje sturen om te weten wie dat is ...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:47 schreef Pheno het volgende:
Zo kennen we PL weer, de milagro-lookalike kloon
ik ga niet naar nederland afreizen, nee, maar je mag me gerust eens komen bezoeken, of afspreken in brusselquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:52 schreef Plato1980 het volgende:
Ik denk niet dat PL naar een meeting komt.
Anyway, ik hou er over op.
Waar woon je dan? We gaan het ff eerlijk doenquote:
Sorry, maar vanaf heden neem ik alles wat je zegt met een dikke korrel zout.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:55 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ga niet naar nederland afreizen, nee, maar je mag me gerust eens komen bezoeken, of afspreken in brussel
Sinds jij zo nadrukkelijk op de ik-heb-geen-vrienden-toer bent, zien we QyRoZ hier bijna nooit meer. Zou hij je als concurrentie zien?quote:
Zou het?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:58 schreef broer het volgende:
[..]
Sinds jij zo nadrukkelijk op de ik-heb-geen-vrienden-toer bent, zien we QyRoZ hier bijna nooit meer. Zou hij je als concurrentie zien?
schitterendquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:57 schreef Plato1980 het volgende:
Sorry, maar vanaf heden neem ik alles wat je zegt met een dikke korrel zout.![]()
Q had sociale dagen op het werkquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:58 schreef broer het volgende:
[..]
Sinds jij zo nadrukkelijk op de ik-heb-geen-vrienden-toer bent, zien we QyRoZ hier bijna nooit meer. Zou hij je als concurrentie zien?
Ja en die smiley is misplaatst want er is niks gebeurt toenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Klopt, je bent ooit eens op een meeting geweest.![]()
Dat zou wel heel goed in dit topic passen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:01 schreef Pheno het volgende:
Zou het?
Misschien spelen Q en ik wel een spelletje
Utrecht is goed te doen voor mensen uit Arnhem, toch? Ik kom zelf uit richting Dordrecht.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:55 schreef melismay het volgende:
Er kwamen toch ook heel veel mensen uit de buurt van Arnhem? Of was dat weer gewoon alleen eens een avondje?
Daar houd ik je aan, oppassenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:55 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ga niet naar nederland afreizen, nee, maar je mag me gerust eens komen bezoeken, of afspreken in brussel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |