Ro.. ik sta in een hamburgerkraam ofzo.. alsjeblieft, laat me douchen voor ik je ziequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:51 schreef TGT het volgende:
Nee is niet beterEnne douchen doe je maar bij mij thuis
![]()
![]()
Spannendquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:55 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik heb al echo gehad, maar daar zag je niet veel op, wel een kloppend![]()
het geslacht kan je pas weten bij een echo tussen de drie en de vier maanden ...
maar laten we het hier niet over de zwangerschap hebben, of ik krijg weer op mijn kap dat dit topic daar niet voor gemaakt isen dat is ook wel waar ... jammer dat ik me verbannen voel van OUD
...
en pheno: ja, ik denk dat een eenzaam hart toch nog beter om te dragen is dan een gebroken hart ...
Je voelt je verbannen van [OUD]? Hoezo dat danquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:55 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik heb al echo gehad, maar daar zag je niet veel op, wel een kloppend![]()
het geslacht kan je pas weten bij een echo tussen de drie en de vier maanden ...
maar laten we het hier niet over de zwangerschap hebben, of ik krijg weer op mijn kap dat dit topic daar niet voor gemaakt isen dat is ook wel waar ... jammer dat ik me verbannen voel van OUD
...
Reden waarom je dat denkt ?quote:en pheno: ja, ik denk dat een eenzaam hart toch nog beter om te dragen is dan een gebroken hart ...
Ok ok als je dan bij mij thuis nog een keer doucht vind ik t goedquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:56 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ro.. ik sta in een hamburgerkraam ofzo.. alsjeblieft, laat me douchen voor ik je zie
Dan ga je toch naar [OUD]quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja verder wordt er hier ook niet veel boeiends besproken vind ik
Verkpate ikwilsexenindedouche postquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:04 schreef TGT het volgende:
[..]
Ok ok als je dan bij mij thuis nog een keer doucht vind ik t goed![]()
Iedere keer als ik op OUD iets post(te) liet ik een bende kwetterende hormoonbommen achter ... vooral in het topic over ongewenste kinderloosheid ( is verschrikkelijk, heel pijnlijk enz, en ik heb die mensen met fluwelen handschoentjes aangepakt)... maar ik wil het daar eigenlijk niet meer over hebben, de meerderheid was het wel met me eens ... iig ik post er niet meerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:04 schreef Pheno het volgende:
Je voelt je verbannen van [OUD]? Hoezo dat dan
Reden waarom je dat denkt ?
En daar is mis mee....?quote:
Ik vrees inderdaad dat we dat moeten concluderen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:18 schreef petitlapin het volgende:
maar ik zal maar niet meer te veel posten, of ik krijg van groot licht PhaE, die bepaalde van mijn opmerkingen zienbaar nog niet verteerd heeft, weer de opmerking geeft dat ik een aandachtshoer ben![]()
Dat hoeft nou ook weer nietquote:
als je zelden iets vergeet, dan zou je echt wel zeker moeten weten dat ik hier een personnage speelquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:20 schreef Plato1980 het volgende:
Ik vrees inderdaad dat we dat moeten concluderen.![]()
Maar goed, ik zal het voorlopig laten rusten, maar onthou goed dat ik zelden iets vergeet.![]()
Daarom kom ik nooit in [OUD], ik pas daar niet met mij soms niet zo genuanceerde opmerkingenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:18 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Iedere keer als ik op OUD iets post(te) liet ik een bende kwetterende hormoonbommen achter ... vooral in het topic over ongewenste kinderloosheid ( is verschrikkelijk, heel pijnlijk enz, en ik heb die mensen met fluwelen handschoentjes aangepakt)... maar ik wil het daar eigenlijk niet meer over hebben, de meerderheid was het wel met me eens ... iig ik post er niet meer![]()
en tja... gewoon uit eigen ervaring ... de periodes in mijn leven waarin ik liefdesverdriet had, gekwetst was, een specifiek persoon in gedachten had die me pijn deed/had gedaan ... die hebben me toch veel meer gekwetst en mens gemaakt dan de periodes dat ik op zoek was naar de liefde en me alleen voelde
maar ik zal maar niet meer te veel posten, of ik krijg van groot licht PhaE, die bepaalde van mijn opmerkingen zienbaar nog niet verteerd heeft, weer de opmerking geeft dat ik een aandachtshoer ben![]()
Dat zal ik zeker onthouden PL, zegt genoeg over je.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:25 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als je zelden iets vergeet, dan zou je echt wel zeker moeten weten dat ik hier een personnage speel![]()
![]()
heey een lamaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zal ik zeker onthouden PL, zegt genoeg over je.![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:04 schreef TGT het volgende:
Ok ok als je dan bij mij thuis nog een keer doucht vind ik t goed![]()
Hoi Ynske.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:25 schreef Ynske het volgende:
ben thuis
mijn baas besloot net ineens om 3 uur dat het weekend was
Dat het me jaloers maakt, duhquote:
niet dat ik het je toewens ... maar stel je voor dat de relatie met je vriendin wegens weet ik veel wat toch ten einde loopt, en ze je echt keihard kwetst daarbovenop ...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:28 schreef Pheno het volgende:
Ah, ok. Ik weet alleen hoe een eenzaam hart voelt, vandaar dat ik het me afvraag. En ik wilde een sontopic, maar geen hond die reageert, alleen een konijn![]()
Nou lekker danquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoi Ynske.![]()
Ten minste één user waarvan ik weet dat ze niet fake is.![]()
heeyquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoi Ynske.![]()
Dat deed je wel, je gaat ervan uit dat we niet bij elkaar blijvenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:34 schreef petitlapin het volgende:
[..]
niet dat ik het je toewens ... maar stel je voor dat de relatie met je vriendin wegens weet ik veel wat toch ten einde loopt, en ze je echt keihard kwetst daarbovenop ...
[QyRoZ-mode]quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:35 schreef gekke_sandra het volgende:
Alle Singles opgelet! In September gaat er een meet plaatsvinden! Wie heeft zin om te komen en heeft een idee over een goede plaats om het te houden? Het liefst een beetje centraal, zodat het niet voor de een heel ver reizen is en de ander niet.
Utrechtquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:35 schreef gekke_sandra het volgende:
Alle Singles opgelet! In September gaat er een meet plaatsvinden! Wie heeft zin om te komen en heeft een idee over een goede plaats om het te houden? Het liefst een beetje centraal, zodat het niet voor de een heel ver reizen is en de ander niet.
Nee, ik ben zo echt als maar zijn kan.quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:18 schreef petitlapin het volgende:
Dat klopt niet, want QyRoZ komt altijd naar meetings.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
[QyRoZ-mode]
Tof. Ik kom niet.
[/QyRoZ-mode]
Hey, ik ben ook niet fakequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoi Ynske.![]()
ik geloof dat ik blij ben dat ik gister en vandaag het te druk had op het werk om ook maar te fok!ken... aan de sfeer hier te proeven.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:38 schreef PhaE het volgende:
[..]
![]()
Dat was voor je Ik-ben-niet-wie-ik-ben gezeik.
maar ik wens je het niet toe, pheno ... dat wens ik niemand toe ...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:37 schreef Pheno het volgende:
Dat deed je wel, je gaat ervan uit dat we niet bij elkaar blijven
Klopt, je bent ooit eens op een meeting geweest.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey, ik ben ook niet fake [afbeelding]
weet ik toch meissiequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik geloof dat ik blij ben dat ik gister en vandaag het te druk had op het werk om ook maar te fok!ken... aan de sfeer hier te proeven.
neej PhaE, dit is geen aanval
en hoe gaat het met je ware-liefde-wacht-vriendin ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:38 schreef PhaE het volgende:
![]()
Dat was voor je Ik-ben-niet-wie-ik-ben gezeik.
Zo kennen we PL weer, de milagro-lookalike kloonquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
maar ik wens je het niet toe, pheno ... dat wens ik niemand toe ...
behalve JoeyT misschien, een heel klein beejte![]()
Ik val altijd overal buitenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
Utrecht
t meer en deel woont daar toch al of dichtbij in de buurt
Ik zat wel aan Utrecht te denken inderdaad. Er wonen een aantal in de buurt van Amsterdam, Utrecht, Muuk in het verre zuiden en PL.. kweet niet of er nog meer mensen in die buurt wonen? Meld het dan even? Kunnen we even iets uitstippelen wat voor iedereen te doen is. Dat lijkt me wel fair.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:38 schreef Ynske het volgende:
Utrecht
t meer en deel woont daar toch al of dichtbij in de buurt
*meldtquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:35 schreef gekke_sandra het volgende:
Precies zoals geplannedquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:46 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en hoe gaat het met je ware-liefde-wacht-vriendin ?![]()
Ik denk niet dat PL naar een meeting komt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:49 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ik zat wel aan Utrecht te denken inderdaad. Er wonen een aantal in de buurt van Amsterdam, Utrecht, Muuk in het verre zuiden en PL.. kweet niet of er nog meer mensen in die buurt wonen? Meld het dan even? Kunnen we even iets uitstippelen wat voor iedereen te doen is. Dat lijkt me wel fair.
ik ben niet de kloon van milagro, je moet haar maar een mailtje sturen om te weten wie dat is ...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:47 schreef Pheno het volgende:
Zo kennen we PL weer, de milagro-lookalike kloon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |